| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 5 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 07.04.10 Prihlásený: 04.05.15 Príspevky: 83 Témy: 13 Bydlisko: Nitra | Napísal Spard: 12.08.2012 23:52 | |
|
Takze... mam asi Turbo 3 od Telekomu... modem Vigor 2600VGST... problem je taky, ze z rychlosti 500kb/s mi to znizilo na 70kb/s a dost casto mi to vypisuje general failure v prikazovom riadku.. nemozem hrat ziadne hry po nete lebo mi skace ping.. mam ovladace od win 7, firmware mam najnovsi... router je nastaveny tak ako po vyrobe, zabezpecenie WEP este som skusal aj preinstalovat windows asi aj 5 krat ale nic nepomaha.. ani reset modemu / routeru.
Viete mi s tym niekto pomoct?
Diky.
|
|
Registrovaný: 24.01.08 Prihlásený: 13.09.17 Príspevky: 14572 Témy: 66 Bydlisko: Žilina |
Kontaktoval si Telekom? Alebo očakávaš, že na toto fórum chodia aj ich technici, ktorí ti budú takto vedieť diagnostikovať tvoj problém?
_________________ C#, PHP, ... |
|
Registrovaný: 07.04.10 Prihlásený: 04.05.15 Príspevky: 83 Témy: 13 Bydlisko: Nitra | Napísal autor témy Spard: 13.08.2012 8:45 | |
|
ano kontaktoval, dokonca viac krat, vzdy mi povedali ze chyba je na mojej strane ze nevideli ziadny rozpad siete v mojom meste... smutne je ze mi nevedeli poradit... sak ja to chapem maju prikazane zatlkat u nich chybu a hovorit stale ze u klienta je chyba... Za ten hovor sa este aj plati a ani nepomozu... cely telekom je o hovne
|
|
Registrovaný: 12.06.11 Príspevky: 4215 Témy: 68 Bydlisko: Nitra | Napísal nicobb: 13.08.2012 8:53 | |
|
Treba trvať na tom aby technici telecomu prišli priamo k tebe a konkrétne ukázali v čom je problém. Nech to premerajú. Iné sa asi nedá spraviť nič.
_________________ MB: GIGABYTE AORUS ULTRA X570 CPU: AMD 3900X + NOCTUA NH-D15 VGA: GIGABYTE GeForce 2080Ti AORUS EXTREME PSU: CORSAIR RM750X MONITOR: DELL 27" 1440 CASE: Fractal R6 USB C KEYBOARD: Sidewinder X4 MOUSE: Logitech G400 VOLANT: Playseat Evolution + Logitech G27 Racing Wheel
PHONE: SAMSUNG NOTE9 |
|
Registrovaný: 05.11.11 Prihlásený: 25.04.24 Príspevky: 1507 Témy: 73 Bydlisko: Bratislava | Napísal eMp: 13.08.2012 13:49 | |
|
Co takto vyskusat iny router? To, ze ti skace rychlost/ping na wifi je uplne normalne. Staci, ze si posunul nabytok a uz mas horsi prijem. Aku mas kvalitu signalu? Nema sused nejake nove zariadenie, ktore ti narusa spojenie?
Na technickej podpore ti preveria linku po tvoj router/modem. Ked im to nahlasi, ze je to ok, tak mas problem v routri ci proste uteba. Oni uz technikov nemaju a objednavaju si sluzby aj z CR. Nam prisiel technik po 2 mesiacoch z Brna.
_________________ CPU: AMD Ryzen 7 5700X, RAM: 16 GB KIT DDR4 3200, GPU: RTX 3060 Ti |
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 5 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|