| | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 01.04.07 Prihlásený: 11.12.23 Príspevky: 256 Témy: 72 Bydlisko: Košice | Napísal macomh: 23.01.2011 9:06 | |
|
Vendou píše: a poslatie do francuzska si myslis, ze je lacne?
Podľa zákona, Reklamáciu a s ním spojené výdavky hradí predávajúci. Asi toľko.
|
|
Registrovaný: 17.06.10 Prihlásený: 14.01.13 Príspevky: 60 Témy: 10 Bydlisko: Bratislava | Napísal autor témy Vendou: 23.01.2011 9:14 | |
|
Podla akeho zakona??? poslatie reklamacie si vzdy hradi spotrebitel.. cestu spat hradi obchod (i to je jeho dobra vola)... ukaz mi ten zakon....
|
|
Registrovaný: 17.06.10 Prihlásený: 14.01.13 Príspevky: 60 Témy: 10 Bydlisko: Bratislava | Napísal autor témy Vendou: 24.01.2011 11:33 | |
|
tost tak mam uz pri sebe i zarucny/dodaci list... bola predavana 10.02.2010.. Takze je tam este 1 rok zaruky (neviem kolko dava priamo sapphire zaruku ci 2 alebo 3 roky). Cena asi dam okolo 350 eur (alebo dohoda).
|
|
Registrovaný: 01.05.10 Prihlásený: 09.09.19 Príspevky: 881 Témy: 187 Bydlisko: Trenčín | Napísal dzedy: 24.01.2011 11:43 | |
|
o vymenu za galaxy S novy telefon s foliami ZAGG nemas zaujem?
|
|
Registrovaný: 17.06.10 Prihlásený: 14.01.13 Príspevky: 60 Témy: 10 Bydlisko: Bratislava | Napísal autor témy Vendou: 24.01.2011 11:44 | |
|
ee bo to nie je moja karta.. kolega chce za to peniaze
|
|
| Napísal Daron: 24.01.2011 12:49 | |
|
macomh píše: Podľa zákona, Reklamáciu a s ním spojené výdavky hradí predávajúci. Asi toľko.
Ak je reklamacia neopravnena, ma narok od teba ziadat spat naklady.
|
|
Registrovaný: 17.06.10 Prihlásený: 14.01.13 Príspevky: 60 Témy: 10 Bydlisko: Bratislava | Napísal autor témy Vendou: 24.01.2011 13:46 | |
|
Daron píše: Ak je reklamacia neopravnena, ma narok od teba ziadat spat naklady.
daron este raz sa pytam kde je v zakone napisane, ze predavajuci plati naklady na reklamaciju.. i ked je opravnena...
|
|
Registrovaný: 03.06.10 Prihlásený: 03.11.17 Príspevky: 1360 Témy: 73 Bydlisko: SENICA-BRAT... |
chcel som sa spýtať a ponúknuť 360 eur osobny odber ale po prečítaný a podvode ktorý som zažil z uživatelom kentaro radšej nie takéto vyhovory že aky sme mi spekulanti a hádanie sa z adminom más tu ledva 50 príspevkov dakujem ztrácam záujem ani fotky ani otestovanie mne bdue papierik na nič vytlačiť si možem aj ja
takže z takymi ludmi mám vela skúsenosti oni chcu predať ale vsetci musia pristupiť na ich podmienky a ked im ludia vyhoveju ich vlastna hlúposť ako bola aj moja
|
|
Registrovaný: 17.06.10 Prihlásený: 14.01.13 Príspevky: 60 Témy: 10 Bydlisko: Bratislava | Napísal autor témy Vendou: 24.01.2011 14:37 | |
|
lolek013 ocividne vidiet, ze si neskuseny clovek za prve fotky sa daju sfalsovat.. za druhe nie je problem tu kartu vyskusat.. praujem v IT firme vo velkosklade a mozes si to u nas vyskusat.. takze miesto toho aby si sa so mnou normalne dohodol tak tu vylievas svoje city
a este zo zvedavosti... ako ta mohol niekto oklamat pri osobnom odbere???
A este za druhe ake hadanie sa s adminom??? ja som chcel iba vidiet odkial mate, ze poslatie reklamovaneho tovaru k dodavatelovi/predajcovi hradi dodavatel/predajca.. Chcem to vidiet Pretoze je to blbost..
|
|
Registrovaný: 17.06.10 Prihlásený: 14.01.13 Príspevky: 60 Témy: 10 Bydlisko: Bratislava | Napísal autor témy Vendou: 26.01.2011 12:22 | |
|
foto karty // pridané po 1 minúte od posledného príspevkuDaron píše: Ak je reklamacia neopravnena, ma narok od teba ziadat spat naklady.
pytam sa ta 2x, ukaz mi to kde to je v zakone napisane.. dakujem... ze predavajuci hradi vydavky spojene s reklamaciami (poslatie, odoslanie).
|
|
| Napísal Daron: 26.01.2011 13:06 | |
|
A preco sa to pytas mna? Ja som nic take nepovedal. Nabuduce si radsej 2x precitaj a raz sa pytaj.
|
|
Registrovaný: 08.11.06 Prihlásený: 13.04.18 Príspevky: 7744 Témy: 127 Bydlisko: BA/TT | Napísal f4r0: 26.01.2011 13:10 | |
|
Citácia: Právo na náhradu nevyhnutných nákladov môže kupujúci uplatniť na súde, len ak náklady predávajúcemu oznámi bez zbytočného odkladu (t. j. poštovné, cestovné, znalecký posudok atď.).
a spat k predaju karty. diskutovat mozete inde.
_________________ CPU: AMD Ryzen5 1600 @ 3,9GHz, Hyper 212, MB: Fatal1ty AB350 Gaming K4, RAM: 2x8GB DDR4 Kingston 3000MHz, GPU: MSI RX 580 GAMING+ X 8G, SSD: Samsung EVO 500GB, HDD: Seagate Baracuda 7200.12 2TB, LCD: AOL Q3279VWF, Key/M: A4Tech Bloody B318, A4Tech Bloody P93, Seasonic 520W, Antec 300, OS: Win10 x64 , NAS: Synology DS115(2TB) CP: Honor 9, PlayStation4 NB: Lenovo IdeaPad 110, Galaxy Tab Inteligencia je to, čo používaš keď nevieš čo máš robiť Jean Piaget |
|
Registrovaný: 17.06.10 Prihlásený: 14.01.13 Príspevky: 60 Témy: 10 Bydlisko: Bratislava | Napísal autor témy Vendou: 26.01.2011 13:19 | |
|
f4r0 píše: Citácia: Právo na náhradu nevyhnutných nákladov môže kupujúci uplatniť na súde, len ak náklady predávajúcemu oznámi bez zbytočného odkladu (t. j. poštovné, cestovné, znalecký posudok atď.). a spat k predaju karty. diskutovat mozete inde.
neda mi nereagovat.. nevztahuje sa to na rekmalacie ale len na nejake specificke udalosti. Pretoze ty to posles na reklamaciu a nedonesies to osobne je len tvoja volba..nikto ta nenutil to kupovat unho.. ty si povinny to dorucit na reklamacne oddelenie spolocnosti tak isto ako si ty povinny si to odtial vyzdvihnut.. to ze ti to poslu oni naspat ked to tam ty posles je len dobra vola predavajuceho..
ale fakt sa vratme k predaju karty
|
|
Registrovaný: 17.06.10 Prihlásený: 14.01.13 Príspevky: 60 Témy: 10 Bydlisko: Bratislava | Napísal autor témy Vendou: 31.01.2011 12:39 | |
|
Prosim o vymazanie alebo uzamknutie.. karta je uz predana
|
|
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|