Obsah fóra
PravidláRegistrovaťPrihlásenie




Odpovedať na tému [ Príspevkov: 20 ] 
AutorSpráva
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Herný svet z atómov: Budúcnosť 3D grafiky?

Registrovaný: 26.09.08
Prihlásený: 22.04.24
Príspevky: 11108
Témy: 165
Bydlisko: Brno
Príspevok NapísalOffline : 02.08.2011 20:05

http://www.zive.sk/herny-svet-z-atomov- ... fault.aspx

Tak toto vyzera fakt dobre, takato grafika uz bude ako real, ale nechcem si predstavit HW naroky :)







_________________
ex Mini PC: MSI B150M PRO-VD / Intel Core i7 6700 4,0Ghz + ARCTIC Alpine 11 Passive / Kingston HyperX Savage Black 16GB 2133Mhz DDR4 @CL10 / MSI GTX1070 8GB Aero ITX @1925/9000Mhz / Crucial MX500 500GB / Seasonic SSP-350GT 80+Gold / Custom SilentiumPC Brutus Q20 + Fractal Design 140mm Venturi HP / AOC 32" Q3279VWFD8 + Dell U2419H / Logitech X-230 / Kingston HyperX Cloud / Logitech G402 / Evolveo LK642 / Microsoft Windows 10 Home 64bit

NTB: Lenovo Legion 5 - Intel Core i5 10300H Comet Lake @ -200mV , 15.6" IPS 1920 × 1080 240Hz 500Nits, RAM 16GB DDR4, NVIDIA GeForce RTX 2060 6GB, SSD 512GB, Windows 11 Pro

Phone: OnePlus 7T Pro 256GB + Xiaomi Watch S1

V prípade, že na tvoju Súkromnú Správu (SS) nereagujem, založ si tému v príslušnej sekcii na fóre.
Online

Užívateľ
Užívateľ
Herný svet z atómov: Budúcnosť 3D grafiky?

Registrovaný: 12.02.10
Prihlásený: 23.04.24
Príspevky: 13956
Témy: 745
Bydlisko: Žilina - Li...
Príspevok NapísalOnline : 02.08.2011 20:13

mozno vysoke nai nie, co ak vymyslia novu technologiu zobrazovania ? proste uplne odlisne typy grafickych kariet, medzi nimi a sucasnymi ziadna kompatibilita atd, prsote uplne odzaciatku ....







_________________
MB: ASUS TUF GAMING B550M-PLUS ; CPU: AMD Ryzen 5600X + Noctua D15; RAM: 16GB GSkill DDR4 3000Mhz; GPU: Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC; SSD: WD Black SN750 1TB ; PSU: Corsair RM650x;
LCD: Samsung G5 34" UW; MOUSE: Logitech G305 + Razer Goliathus; KEYBOARD: SPC Gear GK550; Repro: Edifier R1280T; OS: Windows 10
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Herný svet z atómov: Budúcnosť 3D grafiky?

Registrovaný: 14.07.09
Prihlásený: 07.09.23
Príspevky: 2130
Témy: 61
Bydlisko: Šaľa
Príspevok NapísalOffline : 02.08.2011 21:02

myslim, ze to nie je engine, ktory by vyzadoval uplne nove typy grafik. podla mna bude stacit tato technologia obsiahnuta v niektorej z nasledujucich high-end grafik. na to, ze to robilo 9 ludi jeden rok je vysledok aj cela idea velmi zaujimava. uvidime teda, ako a ci sa to hardwarovo (ne)implementuje







_________________
pc::cpu:AMD Ryzen 5 4600Gmb:ASUS PRIME B450M-A II ram:8 GB Kingston gpu:MSI GeForce GT 1030 AERO ITX 2G OChdd:Seagate Momentus XT 500GB + Seagate Green 1TB case:Corsair Obsidian 550D psu:GIGABYTE P450B fans: Corsair stock dvd:2xLG GH22NS mouse:Cougar Mouse Minos XC kb: Cherry Stream 3.0 lcd: HP 24m os: Nobara Linux 38 sound: Scythe Kama Bay AMP mini blk + repro zo starej veže
nb::HP ProBook 4330s cpu: i3 SB 2.1 GHz gpu: Intel hd3000 ram: 1 x 4 GB Kingston ssd: Samsung 850 EVO 500GB os: Linux Mint
Offline

Čestný člen
Čestný člen
Herný svet z atómov: Budúcnosť 3D grafiky?

Registrovaný: 13.10.06
Príspevky: 11345
Témy: 135
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 02.08.2011 21:17

Herný svet s atómov, omfg. Je to blbý volumetrický rendering, nič iné.

Ak dokážu v takom detaile renderovať na súčasných grafikách tak klobúk dole. Ale moc tomu teda neverím.







_________________
i7 4790 | 16GB DDR3 | GTX690 + GTX670 PhysX dedicated | 128GB + 256GB SSD | 1TB HDD | DELL U2412M | Logitech G710+ | Logitech MX518 | Galaxy S4 | 2014 Mazda3
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Herný svet z atómov: Budúcnosť 3D grafiky?

Registrovaný: 17.01.10
Prihlásený: 18.11.20
Príspevky: 4864
Témy: 84
Bydlisko: Michalovce
Príspevok NapísalOffline : 02.08.2011 21:31

Hmm ten ostrov vyzera ako minecraft akurat v HD :D
Inac predstava ze do takeho RPGcka ti naskenuju skutocne zvierata by bola celkom zaujimava.







_________________
PC1: MB:ASRock AM2NF3-VSTA, CPU: AMD Athlon 64 3500+ 2,2GHz @ 2,6GHz, VGA: nVidia Geforce FX 5500, RAM: 3GB, HDD1: IDE WD Caviar 80GB, PSU: Fortron Economy 300W,
PC2:Case: Zalman Z9 plus, MB: ASRock Fatal1ty 990FX PRO, CPU: AMD Phenom 965 BOX, VGA: ASUS ENGTX 470,RAM: DDR3 Corsair Dominator 1600 CL7 4GB, HDD: Seagate Baracuda 7200.12 500GB, Samsung Spinpoint f3 500GB, PSU: Cougar GX 600W, Zvukovka: Asus Xonar DX2, TABLET:G-Pen 450

NTB: Lenovo Z500

"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." Benjamin Franklin
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Herný svet z atómov: Budúcnosť 3D grafiky?

Registrovaný: 26.09.08
Prihlásený: 22.04.24
Príspevky: 11108
Témy: 165
Bydlisko: Brno
Príspevok Napísal autor témyOffline : 02.08.2011 21:46

no ved to, v mestach ti naskenuju budovy a hodia tam a mas to ako real, samozrejme ak take velke veci bude mozne naskenovat.

Urobit sa da vsetko len treba chciet.







_________________
ex Mini PC: MSI B150M PRO-VD / Intel Core i7 6700 4,0Ghz + ARCTIC Alpine 11 Passive / Kingston HyperX Savage Black 16GB 2133Mhz DDR4 @CL10 / MSI GTX1070 8GB Aero ITX @1925/9000Mhz / Crucial MX500 500GB / Seasonic SSP-350GT 80+Gold / Custom SilentiumPC Brutus Q20 + Fractal Design 140mm Venturi HP / AOC 32" Q3279VWFD8 + Dell U2419H / Logitech X-230 / Kingston HyperX Cloud / Logitech G402 / Evolveo LK642 / Microsoft Windows 10 Home 64bit

NTB: Lenovo Legion 5 - Intel Core i5 10300H Comet Lake @ -200mV , 15.6" IPS 1920 × 1080 240Hz 500Nits, RAM 16GB DDR4, NVIDIA GeForce RTX 2060 6GB, SSD 512GB, Windows 11 Pro

Phone: OnePlus 7T Pro 256GB + Xiaomi Watch S1

V prípade, že na tvoju Súkromnú Správu (SS) nereagujem, založ si tému v príslušnej sekcii na fóre.
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Herný svet z atómov: Budúcnosť 3D grafiky?

Registrovaný: 17.01.10
Prihlásený: 18.11.20
Príspevky: 4864
Témy: 84
Bydlisko: Michalovce
Príspevok NapísalOffline : 02.08.2011 21:58

Hmm po lesoch v hrach nam budu behat male Furmarky v podobe zajacov, lisiek a inych potvor :D







_________________
PC1: MB:ASRock AM2NF3-VSTA, CPU: AMD Athlon 64 3500+ 2,2GHz @ 2,6GHz, VGA: nVidia Geforce FX 5500, RAM: 3GB, HDD1: IDE WD Caviar 80GB, PSU: Fortron Economy 300W,
PC2:Case: Zalman Z9 plus, MB: ASRock Fatal1ty 990FX PRO, CPU: AMD Phenom 965 BOX, VGA: ASUS ENGTX 470,RAM: DDR3 Corsair Dominator 1600 CL7 4GB, HDD: Seagate Baracuda 7200.12 500GB, Samsung Spinpoint f3 500GB, PSU: Cougar GX 600W, Zvukovka: Asus Xonar DX2, TABLET:G-Pen 450

NTB: Lenovo Z500

"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." Benjamin Franklin
Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Herný svet z atómov: Budúcnosť 3D grafiky?

Registrovaný: 25.08.07
Prihlásený: 18.04.24
Príspevky: 17072
Témy: 109
Bydlisko: Košice
Príspevok NapísalOffline : 03.08.2011 8:35

na kazdy pad to vyzera dobre a je to vyrazny krok dopredu, predstavte si napr. oblivion v takychto detailoch







_________________
PC: Asrock Fatal1ty E3V5 OC, Xeon E3 1230v5@4,1GHz + Scythe Ninja 4, Gainward phoenix GS gtx1070, 480GB SSD Kingston UV400 + 10TB storage, 16GB ddr4 kit Kingston@2400MHz, Super Flower 550W gold, NZXT S340, HP E272q QHD IPS, Razer Abyssus V2, FiiO E12 + Hifiman HE400i
NB: HP Victus 16, Ryzen5 5600H, RTX3060, 16 GB ram, 1 TB ssd, FHD IPS 144Hz, Bang&Olufsen
NB2: Dell Vostro 7570, i5-7300HQ, gtx 1060, 8 GB ram, 128 GB ssd+1 TB hdd, FHD IPS, W10Pro
MT: Galaxy A52s 5G. CAR: Leon ST 2016 Cupra 265 manual, Arona 2019 1,0TSI 85kW
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Herný svet z atómov: Budúcnosť 3D grafiky?

Registrovaný: 12.10.06
Prihlásený: 23.04.24
Príspevky: 20311
Témy: 79
Bydlisko: Banska Byst...
Príspevok NapísalOffline : 03.08.2011 9:04

hehe ten je na plne gule nehratelny uz na detailoch ktore ma teraz :-)
ako vidim, za par rokov tuna mame matrix







_________________
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 24" BenQ GW2470H | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Herný svet z atómov: Budúcnosť 3D grafiky?

Registrovaný: 07.01.09
Prihlásený: 14.10.17
Príspevky: 357
Témy: 25
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2011 18:55

Dnesne HERNE graficke nemaju najmensiu sancu zobrazovat v realnom case, to čo bolo ukazanev tom videu.
Pre pracu s Point cloud, potrebujes profesionalnu grafikcu kartu, samozrejme vzdy je to zavisle o pocte bodov







_________________
Case: CM Dominator 690, PSU: Enermax 625W 82+, MB: ASUS P6T, CPU: i7 960 - 3.6 Ghz, HDD, SSD: WD WD640, Samsung EVO 840 - 250GB, Cooler: Noctua NH-U12P, RAM: A-DATA 3x2 GB 1600 Mhz, GPU: MSI GTX 570 1.25GB Twin Frozer, LCD IPS: Dell 24´´, Zvukovka: Creative Soundblaster X-Fi, Sluchatka: Creative HS-800 Fatal1ty Gaming, Repro: Creative Inspire P-580 5.1, Klavesnica: Razer Arctosa, Mys: Logitech G400s, Pad: Razer Goliathus, OS:WIN 7 Ultimate 64 bit
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Herný svet z atómov: Budúcnosť 3D grafiky?

Registrovaný: 03.06.10
Prihlásený: 03.11.17
Príspevky: 1360
Témy: 73
Bydlisko: SENICA-BRAT...
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2011 19:10

Niečo som nedávno čítal že Nvidia plánuje do roku 2015 predávať grafiyk pr ebežných uživatelov ktoré bdud schopné utiahnut realt-time grafické hry .... ale ensúvsielo to z týmto článkom vôbec bolo tam písane iba o realt-timu ...
A neviem načo nandávaťe neiktorý tak či tak je to pokrok konečne niekto z tým začal na začiatok ej to fajn a k tomu ked to robili len 9 ludia


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Herný svet z atómov: Budúcnosť 3D grafiky?

Registrovaný: 07.01.09
Prihlásený: 14.10.17
Príspevky: 357
Témy: 25
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2011 19:57

-Je to fajn ze stym niekto zacal. Len si predstav tie naroky predstav si kocku, ta sa moze skladat napr. z 12 polygonov, na to sa nalepi textura...čo spraviš s bodmi.
-8 bodov v rochoch ti ale kocku v 3D nespravi.
neviem ako funguju tie principi tvorby hier, ale ked je to o nalepeni textury na polygon,
kolko budes potrebovat tych bodov aby kocka vyzerala ako kocka a nie 8 bodov v priestore.
- Zaujimalo by mal vseobecne, v priemere, s kolkatich polygonov sa moze skladat nejaka jedna lokacia herneho prostredia, novsej hry povedzme.







_________________
Case: CM Dominator 690, PSU: Enermax 625W 82+, MB: ASUS P6T, CPU: i7 960 - 3.6 Ghz, HDD, SSD: WD WD640, Samsung EVO 840 - 250GB, Cooler: Noctua NH-U12P, RAM: A-DATA 3x2 GB 1600 Mhz, GPU: MSI GTX 570 1.25GB Twin Frozer, LCD IPS: Dell 24´´, Zvukovka: Creative Soundblaster X-Fi, Sluchatka: Creative HS-800 Fatal1ty Gaming, Repro: Creative Inspire P-580 5.1, Klavesnica: Razer Arctosa, Mys: Logitech G400s, Pad: Razer Goliathus, OS:WIN 7 Ultimate 64 bit
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Herný svet z atómov: Budúcnosť 3D grafiky?

Registrovaný: 14.07.09
Prihlásený: 07.09.23
Príspevky: 2130
Témy: 61
Bydlisko: Šaľa
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2011 20:03

aj osem bodov v priestore (volaju sa vertexy) tvoria kocku, pokial je presne zadefinovane, ktore vertexy vytvaraju hranu (edge) kocky. takto to chodi uz teraz. myslim ale, ze v tej "atomovej" technologii uz to bude uplne o inom







_________________
pc::cpu:AMD Ryzen 5 4600Gmb:ASUS PRIME B450M-A II ram:8 GB Kingston gpu:MSI GeForce GT 1030 AERO ITX 2G OChdd:Seagate Momentus XT 500GB + Seagate Green 1TB case:Corsair Obsidian 550D psu:GIGABYTE P450B fans: Corsair stock dvd:2xLG GH22NS mouse:Cougar Mouse Minos XC kb: Cherry Stream 3.0 lcd: HP 24m os: Nobara Linux 38 sound: Scythe Kama Bay AMP mini blk + repro zo starej veže
nb::HP ProBook 4330s cpu: i3 SB 2.1 GHz gpu: Intel hd3000 ram: 1 x 4 GB Kingston ssd: Samsung 850 EVO 500GB os: Linux Mint
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Herný svet z atómov: Budúcnosť 3D grafiky?

Registrovaný: 07.01.09
Prihlásený: 14.10.17
Príspevky: 357
Témy: 25
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2011 20:09

89Aquarius píše:
aj osem bodov v priestore (volaju sa vertexy) tvoria kocku, pokial je presne zadefinovane, ktore vertexy vytvaraju hranu (edge) kocky. takto to chodi uz teraz. myslim ale, ze v tej "atomovej" technologii uz to bude uplne o inom


- Nepochopil si ma, alebo ja nechapem princip vytvarania 3d grafiky a jej implementacie do hier, ale neverim ze to bude diametralne odlisne od bezneho 3D modelovania, CAD.
- Na solid/surface texturu nalepim, ale ako nalepim texturu na 8 vertexov tvoriacich kocku.
- Ano z dialky ten list vo videu alebo strom vyzera pekne, ale ked zazoomojes, uvidisprazdny priestor medzi bodmi..
- Samozrejme potom kazdy bod, uz musi niest informaciu o farbe atd







_________________
Case: CM Dominator 690, PSU: Enermax 625W 82+, MB: ASUS P6T, CPU: i7 960 - 3.6 Ghz, HDD, SSD: WD WD640, Samsung EVO 840 - 250GB, Cooler: Noctua NH-U12P, RAM: A-DATA 3x2 GB 1600 Mhz, GPU: MSI GTX 570 1.25GB Twin Frozer, LCD IPS: Dell 24´´, Zvukovka: Creative Soundblaster X-Fi, Sluchatka: Creative HS-800 Fatal1ty Gaming, Repro: Creative Inspire P-580 5.1, Klavesnica: Razer Arctosa, Mys: Logitech G400s, Pad: Razer Goliathus, OS:WIN 7 Ultimate 64 bit
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Herný svet z atómov: Budúcnosť 3D grafiky?

Registrovaný: 14.07.09
Prihlásený: 07.09.23
Príspevky: 2130
Témy: 61
Bydlisko: Šaľa
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2011 20:17

Joz1 píše:
- Pripadne ok, vytvoreny list so 20 000 bodov, nimi ked aproximujem plochu tak dostanem vizualne v 3D liste

ano, nejak takto som to myslel, ze by to mohlo fungovat - extremnym nahustenim vertexom, az by mohli tvorit nejaku plochu. ale to som mozno tiez vedla. vsak uvidime, ci a kedy sa to vobec uchyti







_________________
pc::cpu:AMD Ryzen 5 4600Gmb:ASUS PRIME B450M-A II ram:8 GB Kingston gpu:MSI GeForce GT 1030 AERO ITX 2G OChdd:Seagate Momentus XT 500GB + Seagate Green 1TB case:Corsair Obsidian 550D psu:GIGABYTE P450B fans: Corsair stock dvd:2xLG GH22NS mouse:Cougar Mouse Minos XC kb: Cherry Stream 3.0 lcd: HP 24m os: Nobara Linux 38 sound: Scythe Kama Bay AMP mini blk + repro zo starej veže
nb::HP ProBook 4330s cpu: i3 SB 2.1 GHz gpu: Intel hd3000 ram: 1 x 4 GB Kingston ssd: Samsung 850 EVO 500GB os: Linux Mint
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Herný svet z atómov: Budúcnosť 3D grafiky?

Registrovaný: 20.10.08
Prihlásený: 21.06.22
Príspevky: 2602
Témy: 31
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2011 20:20

noo, zahrat si BF BC2 s touto technologiou.. To musi byt ultimate zazitok :)







_________________
Desktop: iMac 21" CPU: i5 2.7GHz RAM: 4 GB DDR3 1333MHz GPU: AMD Radeon HD 6770M 512MB RAM HDD: 1TB 7200 rpm OS: Mac OS X Lion Desktop: CPU: AMD Phenom II x4 BE 955 3.2@3.6GHz 1.35@1.30V CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.2 MB: Gigabyte 880GM-UD2H RAM: 2x2 GB Kingston 1333MHz GPU: MSI HD 6850 Cyclone 1GB PSU: Seasonic S12II-620 620W HDD: Seagate Barracuda 7200.12 1TB Case: CoolerMaster Elite 333 LCD: 22" LG flatron W2261VP Keyboard: Microsoft Comfort Curve 2000 Mouse: Microsoft Wireless Mobile Mouse 4000 OS: Windows 8 Notebook: Macbook Pro 13" CPU: i5 2.4GHz RAM: 4 GB DDR3 1333MHz GPU: Intel HD Graphics 3000 384MB RAM HDD: 500GB 5400 rpm OS: Mac OS X Lion Tablet: iPad 2 64GB 3G Phone: HTC Desire S Phone: iPhone 8GB
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Herný svet z atómov: Budúcnosť 3D grafiky?

Registrovaný: 07.01.09
Prihlásený: 14.10.17
Príspevky: 357
Témy: 25
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2011 20:25

89Aquarius píše:
ano, nejak takto som to myslel, ze by to mohlo fungovat - extremnym nahustenim vertexom, az by mohli tvorit nejaku plochu. ale to som mozno tiez vedla. vsak uvidime, ci a kedy sa to vobec uchyti


- Inak upravil som moj predchadzajuci post, takze vetu z quote tam nenajdes :D, ale spat k teme .
- A tu prave nastava kamen urazu: s beznou hernou grafikou, nemas problem pracovat s objektami, ktore su zlozene z polygonov s niekolko 100 viek polygonov, problem nastava ked tam bude niekolko 100 000 vertexov a to sa bavime iba o statickych objektoch, ktore boli vo videu,
- Ked sa dane objekty napr. auto da do pohybu , predstav si tie kurevske vypocty, 20 000 000 bodov sa presuva z jedneho miesta na druhe, vykon terajsich grafickej karty, nemam ziadny narok... :)







_________________
Case: CM Dominator 690, PSU: Enermax 625W 82+, MB: ASUS P6T, CPU: i7 960 - 3.6 Ghz, HDD, SSD: WD WD640, Samsung EVO 840 - 250GB, Cooler: Noctua NH-U12P, RAM: A-DATA 3x2 GB 1600 Mhz, GPU: MSI GTX 570 1.25GB Twin Frozer, LCD IPS: Dell 24´´, Zvukovka: Creative Soundblaster X-Fi, Sluchatka: Creative HS-800 Fatal1ty Gaming, Repro: Creative Inspire P-580 5.1, Klavesnica: Razer Arctosa, Mys: Logitech G400s, Pad: Razer Goliathus, OS:WIN 7 Ultimate 64 bit
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Herný svet z atómov: Budúcnosť 3D grafiky?

Registrovaný: 14.07.09
Prihlásený: 07.09.23
Príspevky: 2130
Témy: 61
Bydlisko: Šaľa
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2011 20:53

89Aquarius píše:
ano, nejak takto som to myslel, ze by to mohlo fungovat - extremnym nahustenim vertexov, az by mohli tvorit nejaku plochu. ale to som mozno tiez vedla. vsak uvidime, ci a kedy sa to vobec uchyti







_________________
pc::cpu:AMD Ryzen 5 4600Gmb:ASUS PRIME B450M-A II ram:8 GB Kingston gpu:MSI GeForce GT 1030 AERO ITX 2G OChdd:Seagate Momentus XT 500GB + Seagate Green 1TB case:Corsair Obsidian 550D psu:GIGABYTE P450B fans: Corsair stock dvd:2xLG GH22NS mouse:Cougar Mouse Minos XC kb: Cherry Stream 3.0 lcd: HP 24m os: Nobara Linux 38 sound: Scythe Kama Bay AMP mini blk + repro zo starej veže
nb::HP ProBook 4330s cpu: i3 SB 2.1 GHz gpu: Intel hd3000 ram: 1 x 4 GB Kingston ssd: Samsung 850 EVO 500GB os: Linux Mint
Offline

Čestný člen
Čestný člen
Herný svet z atómov: Budúcnosť 3D grafiky?

Registrovaný: 13.10.06
Príspevky: 11345
Témy: 135
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2011 21:28

Mne to video príde ako laciná cesta umlčať investorov peknou rozprávkou. Afektovaný týpek prirovnáva voxely k atómom, ukazuje super druper pokročilosť grafiky.

Súčasné grafiky nemajú šancu také niečo porátať, jedine že by tam bola nejaká aproximácia, ale to by sa zase nedali robiť presné modely. Nurbs krivky by sa zrejme ťažko renderovali z efektami a voxelovú grafiku naposledy používal myslím Commanche 4...







_________________
i7 4790 | 16GB DDR3 | GTX690 + GTX670 PhysX dedicated | 128GB + 256GB SSD | 1TB HDD | DELL U2412M | Logitech G710+ | Logitech MX518 | Galaxy S4 | 2014 Mazda3
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Herný svet z atómov: Budúcnosť 3D grafiky?

Registrovaný: 07.01.09
Prihlásený: 14.10.17
Príspevky: 357
Témy: 25
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2011 22:53

Tu o nurbs krivkach ani nemam zmysel hovorit, modely maju byt riesene ako point clound nie nurbs surfaces..
v tomto pripade, by som zvolil namiesto slova aproximacia, skorej decimacia alebo redukcia :D







_________________
Case: CM Dominator 690, PSU: Enermax 625W 82+, MB: ASUS P6T, CPU: i7 960 - 3.6 Ghz, HDD, SSD: WD WD640, Samsung EVO 840 - 250GB, Cooler: Noctua NH-U12P, RAM: A-DATA 3x2 GB 1600 Mhz, GPU: MSI GTX 570 1.25GB Twin Frozer, LCD IPS: Dell 24´´, Zvukovka: Creative Soundblaster X-Fi, Sluchatka: Creative HS-800 Fatal1ty Gaming, Repro: Creative Inspire P-580 5.1, Klavesnica: Razer Arctosa, Mys: Logitech G400s, Pad: Razer Goliathus, OS:WIN 7 Ultimate 64 bit
Odpovedať na tému [ Príspevkov: 20 ] 


Podobné témy

 Témy  Odpovede  Zobrazenia  Posledný príspevok 
V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Herný počítač do 400€ bez grafiky

v PC zostavy

3

518

14.07.2013 22:36

largO.o Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Slovensko vs. Svet

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1, 2, 3 ]

v Krčma

71

3661

30.06.2015 21:25

Arcetazz Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Politika - svet (zahranicie)

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1 ... 89, 90, 91 ]

v Spoločnosť, politika, psychológia, filozofia, náboženstvo

2715

48762

14.02.2023 15:43

tatko Tom Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Svet v 360°

v Novinky

2

888

12.08.2009 9:47

Thomas4492 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. KONIEC SVET-IT.SK?

v Obchody, reklamácie a právo

1

1267

09.04.2008 1:22

br4n0 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Buducnost

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

21

710

06.12.2012 11:28

Gabho027 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Herny pc pre grafiky Vega 64 alebo 5700xt alebo 1080Ti

v PC zostavy

5

519

14.10.2020 15:29

Badumi1 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Desky Gigabyte chtějí zachránit svět

v Novinky

1

941

23.01.2008 17:55

mimkork Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Java budúcnosť

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1, 2 ]

v Ostatné

38

1439

26.06.2013 9:03

Echo Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Buducnost CPU

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1, 2 ]

v Intel - Integrated Electronics

44

1412

09.10.2013 18:22

liqua1 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. C++ Games - buducnost

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

29

1836

06.02.2013 13:44

Esteban Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. buducnost DELPHI a VB

v Delphi, Visual Basic

12

936

03.04.2011 17:13

vama Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Buducnost baterii je hlinik

v Novinky

15

955

21.07.2011 14:41

KatjushaMan Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. 9600GT buducnost a dnes

v nVidia grafické karty

24

1339

03.07.2009 20:49

Axwell Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. BeamNG Soft- Budúcnosť simulátorov...

v Počítačové hry

0

356

10.07.2012 11:57

Jeffo Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Budúcnosť hier s PhysX

v Novinky

1

661

15.08.2008 10:27

dsljohn Zobrazenie posledných príspevkov


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Skočiť na:  

Powered by phpBB Jarvis © 2005 - 2024 PCforum, webhosting by WebSupport, secured by GeoTrust, edited by JanoF
Ako väčšina webových stránok aj my používame cookies. Zotrvaním na webovej stránke súhlasíte, že ich môžeme používať.
Všeobecné podmienky, spracovanie osobných údajov a pravidlá fóra