| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 10 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 29.08.06 Prihlásený: 18.12.15 Príspevky: 32 Témy: 16 | Napísal Peet51: 17.10.2009 7:53 | |
|
Zdravím, ide asi o toto: mám ip kameru a tá posiela cez sieť VGA video vo formáte MJPEG. Teda je to sekvencia JPEG obrázkov. Tá kamera funguje tak, že to video sa dá potom pozerať napr. v mozille, nastavi sa ip adresa a už to ide. Mne ide o to, že sa potrebujem dostať k tomu videu nie cez prehliadač ale presmerovať to do nejakého statického buffra a pracovať s tým v C. Zatiaľ som programoval len matematické a podobné srandy, takže neviem aký header alebo niečo pod. by som mal použiť. Jednoducho to video čo najrýchlejšie dostať do nejakej premennej v C. Vďaka za odpoveď.
|
|
Registrovaný: 27.06.08 Prihlásený: 04.07.11 Príspevky: 114 Témy: 12 | Napísal Watik: 17.10.2009 8:53 | |
|
neviem ti povedat ci C nieco take dokaze a ci ma na to spravenu kniznicu ak ano tak ma prosim niekto opravte ak sa mylim ale na spracovanie obrazu by som skor pouzil C++
|
|
Registrovaný: 29.08.06 Prihlásený: 18.12.15 Príspevky: 32 Témy: 16 | Napísal autor témy Peet51: 17.10.2009 13:20 | |
|
Napísal som C, ale myslel som aj C++.
|
|
Registrovaný: 02.11.07 Prihlásený: 18.03.15 Príspevky: 470 Témy: 22 Bydlisko: Zilinska Un... |
Ja z nicim podobnym pracujem, teraz sme tu o tom pisali asi o neviem kolko prispevkov nizsie pod nazvom analyza obrazu. Takze ja na to vyuzivam OpenGL, kde nacitam texturu, zo suboru, z fotaka, z kamery, to je fuk a vykreslim ju do frame bufferu do pamate, kde pouzijem Shader a neaky algoritmus na upravu toho obrazu, vypocty robi procesor grafickej karty a potom vysledny obraz vykreslujem na displeji (monitor). Ale toto vyvazuduje velmi dobru znalost (C++, Opengl a Shaderov), co je velmi zdlhavy proces, neviem ci to chces robit az na takej urovni, ak ano mozem hodit aj zakladne zdrojaky na ucenie....
_________________ Notebook: HP EliteBook 8740w
You can see my work in my www |
|
Registrovaný: 27.04.08 Prihlásený: 16.07.11 Príspevky: 126 Témy: 33 |
hod aj pre nas ostatnych
|
|
Registrovaný: 29.08.06 Prihlásený: 18.12.15 Príspevky: 32 Témy: 16 | Napísal autor témy Peet51: 17.10.2009 15:03 | |
|
Aj ja použijem unifikované shadery na výpočty a operácie ( pracujem s GPU 9800GTX+), ale len ak to CPU nebude stíhať v reálnom čase. S operáciami si už pomôžem, lenže pre mňa je problém dostať to video z toho http protokolu. Keby bolo vstupné video na disku, tak to nie je problém. Skúsim to priblížiť: je vytvorené sieťové spojenie medzi IP kamerou a počítačom. Na počítači si otvorím mozillu a na danej ip adrese si môžem pozerať to mjpeg video. No a ja potrebujem to video - teda 10 - 30 (podľa nastaveného fps) 640x480 .JPEG fotiek za sekundu dostať cez nejaký header. Asi budem potrebovať nejaký sieťový header alebo tak. V tomto som newbie tak budem musieť poštudivať sieťové utility.
|
|
Registrovaný: 02.11.07 Prihlásený: 18.03.15 Príspevky: 470 Témy: 22 Bydlisko: Zilinska Un... |
Jeasne chaapem, ty potrebujes dostat ten obrazok cez siet a ulozit ho do bufferu, tato vec bude zaujimava mozno aj pre mna v buducnosti. Urcite sa to da spravit, len ako to neviem, este som sa o nieco take nepokusal, ale spytam sa na univerzite, ci niekto neriesil uz podobny problem, ono skor nieco take moze implementovat Java alebo C#, ale to urcite nechceme, vsak?
_________________ Notebook: HP EliteBook 8740w
You can see my work in my www |
|
Registrovaný: 29.08.06 Prihlásený: 18.12.15 Príspevky: 32 Témy: 16 | Napísal autor témy Peet51: 17.10.2009 16:35 | |
|
Dobre johny, keď niečo zistíš, napíš mi ss, budem ti povďačný za každú radu.
|
|
Registrovaný: 02.11.07 Prihlásený: 18.03.15 Príspevky: 470 Témy: 22 Bydlisko: Zilinska Un... |
zdravim, ako si pokrocil v tejto danej problematike? Ja som sa pytal na neake veci, ale vizera to ako dost velky problem, co sa tyka jazyka. Ono existuju prehravace, kt. prehravaju video z netu, takze riesenie je pouzit neaky dany player, len musia byt tie dve podmienky (c++ a OpenSoure), z cim moze byt patricny problem, kedze povacsine je to kodeene v Jave or C# a druhy problem je OpenSource . Takze treba vygooglit neaky player, ktory sa da stiahnut neskompilovany a je v C++, najlepsie bude neaky linuxacky a este ak bude mat SDK, tak by to bolo pop*ci, vtedy by nemusel byt ani OpenSource...
Druhe riesenie bolo stahovat video cez Javu, co by implementacne nemal byt problem a bufrovat ho do ramky or HDD napr. a potom ho v C++ programe natahovat s HDD do ramky a odtial do Saderov a spracovavat na GPU, kde ale vzinka iny problem, ze by to nebolo v realnom case , ono aj tak v digitalizacii je v realnom case podla mna dost relativisticky pojem, uz len to ze musis vzorkovat analogovy signal na digitalny nie je realny cas , takze slo by len o to, ako by si to dokazal rychlo ukladat a spracovava
Ale to som zatial kecal len s jednym clovekom, kt. takuto problematiku este neriesil, takze skusim este inde sa spytat v kratkom case.
Ak si ty neak pokrocil v tomto, tak daj vediet, tiez by ma to moc zaujimalo .
_________________ Notebook: HP EliteBook 8740w
You can see my work in my www |
|
Registrovaný: 29.08.06 Prihlásený: 18.12.15 Príspevky: 32 Témy: 16 | Napísal autor témy Peet51: 31.10.2009 19:51 | |
|
No, čosi som ohľadom toho exportu videa hľadal. Našiel som taký opensource, že Winsock akože C++ utilita pre pohodlnejšiu prácu so sieťami, protokolmi, socketmi. Ja sa v týchto veciach nevyznám, no dobré je to, že je to dobre zdokumentované aj s príkladmi v angličtine. Vhodné pre http aj ftp prenosy, download/upload súborov, keďže robíš v C++ dáš si premennú static a noproblemo. Jasné, že treba naštudovať tú syntax a tak. Vieš, ja sa teraz nemôžem tomu moc venovať, lebo nemám čas. Teraz sa venujem neurónovým sieťam a robím takú blbú klasifikáciu v matlabe. Už si brúsim zuby na urýchlenie tých neuróniek pomocou GPU. Som len tak narýchlo zbuchol taký source na simuláciu tých sietí a bolo to 55 krát rýchlejšie než 2.7 GHz Athlon CPU. Stále je ešte čo zlepšovať. Tu som ti dal link na takú zaujímavú stránku, je to v angličtine a síce pre C#, ale sú tam zaujímavé postrehy. Ak niečo nové zistím, dám ti vedieť. Tak nech sa darí v GPGPU programming.
http://www.codeproject.com/KB/audio-vid ... iewer.aspx
|
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 10 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|