| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 11 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 07.01.09 Prihlásený: 14.10.17 Príspevky: 357 Témy: 25 Bydlisko: Bratislava | Napísal Joz1: 04.09.2010 19:44 | |
|
_________________ Case: CM Dominator 690, PSU: Enermax 625W 82+, MB: ASUS P6T, CPU: i7 960 - 3.6 Ghz, HDD, SSD: WD WD640, Samsung EVO 840 - 250GB, Cooler: Noctua NH-U12P, RAM: A-DATA 3x2 GB 1600 Mhz, GPU: MSI GTX 570 1.25GB Twin Frozer, LCD IPS: Dell 24´´, Zvukovka: Creative Soundblaster X-Fi, Sluchatka: Creative HS-800 Fatal1ty Gaming, Repro: Creative Inspire P-580 5.1, Klavesnica: Razer Arctosa, Mys: Logitech G400s, Pad: Razer Goliathus, OS:WIN 7 Ultimate 64 bit |
|
Registrovaný: 14.11.08 Prihlásený: 02.07.20 Príspevky: 8758 Témy: 197 Bydlisko: Moldava nad... | Napísal Jeffo: 04.09.2010 19:47 | |
|
a dost stary
_________________ NoteBook: Toshiba Satellite c855-212 Car:Škoda Superb 2 Combi Phone: Xiaomi Redmi 5 |
|
Registrovaný: 07.01.09 Prihlásený: 14.10.17 Príspevky: 357 Témy: 25 Bydlisko: Bratislava | Napísal autor témy Joz1: 04.09.2010 20:08 | |
|
moze byt
ale je slusny
_________________ Case: CM Dominator 690, PSU: Enermax 625W 82+, MB: ASUS P6T, CPU: i7 960 - 3.6 Ghz, HDD, SSD: WD WD640, Samsung EVO 840 - 250GB, Cooler: Noctua NH-U12P, RAM: A-DATA 3x2 GB 1600 Mhz, GPU: MSI GTX 570 1.25GB Twin Frozer, LCD IPS: Dell 24´´, Zvukovka: Creative Soundblaster X-Fi, Sluchatka: Creative HS-800 Fatal1ty Gaming, Repro: Creative Inspire P-580 5.1, Klavesnica: Razer Arctosa, Mys: Logitech G400s, Pad: Razer Goliathus, OS:WIN 7 Ultimate 64 bit |
|
Registrovaný: 24.01.08 Prihlásený: 13.09.17 Príspevky: 14572 Témy: 66 Bydlisko: Žilina |
vyšlo demo!! sťahujte a dostaneme bonusové predmety vydanie samotnej hry sa už blíži
_________________ C#, PHP, ... |
|
Registrovaný: 21.03.09 Prihlásený: 28.02.21 Príspevky: 191 Témy: 41 |
Dragon Age 2 používa Eclipse Engine (aj v jednotke bol a teraz je ešte dotiahnutejší). Veľmi sa mi páči tento engine, hodí sa do hry ako je Dragon Age Teraz prechádzam Awakening, aby som stihol na čas dvojku Tešííím
|
|
Registrovaný: 13.10.06 Príspevky: 11345 Témy: 135 Bydlisko: Bratislava |
Hral som Dragon Age 2 Demo. Bojovy system je vyslovene smiesny (hack&slash) a grafika sa sice zmenila k lepsiemu ale furt to vyzera horsie ako napr. Witcher, o tom ze to vyzera podstatne horsie ako chystany Witcher 2 snad ani nemusim hovorit.
Kamera nejde odzoomovat tak ako v DAO a pohyby charakterov su hodne mozno Devil May Cry a nie riadneho RPGcka od BioWare. Snad bude plna verzia lepsia...
_________________ i7 4790 | 16GB DDR3 | GTX690 + GTX670 PhysX dedicated | 128GB + 256GB SSD | 1TB HDD | DELL U2412M | Logitech G710+ | Logitech MX518 | Galaxy S4 | 2014 Mazda3 |
|
Registrovaný: 24.01.08 Prihlásený: 13.09.17 Príspevky: 14572 Témy: 66 Bydlisko: Žilina |
nj, na jednej strane s tebou súhlasím, ale na druhej strane si pamätám situáciu s jednotkou... oproti ostatným hrám strašná grafika a pod., ale keď to človeka raz chytilo..... Osobne to považujem za jedno z najlepších rpg aké som hral. Ťažisko DA nebolo nikdy na dych-berúcej grafike, ale na príbehu, interakcii s postavami, možnosť voľby a pod. V tom ohľade sa ostatné hry k DA ani len nepribližujú
_________________ C#, PHP, ... |
|
Registrovaný: 24.03.07 Prihlásený: 28.07.16 Príspevky: 4149 Témy: 251 Bydlisko: Michalovce |
ja ked sa dostanem k uprave Garreta, a dam play tak hra mi spadne.
Idem zahrat jednotku
|
|
Registrovaný: 13.10.06 Príspevky: 11345 Témy: 135 Bydlisko: Bratislava |
Tak, Dragon Age 2 je vonku, tak píšte svoje názory, zhodnotenia.
Hru som pred pár hodinami dohral, vrátane veľkej väčšiny sidequestov. Hracia doba je ~24 hodín, čo je v podstate hracia doba Witchera, ale na pôvodné DAO je to trošku krátke.
Grafika síce u týchto hier naozaj nieje až tak dôležitá, predsalen ju však spomeniem hneď nazačiatku - výsledok nieje najhorší, ale je tu pár "ale", ktoré nepridávajú zastaralému enginu na atraktivite:
V prvom rade je to rozhodnutie BioWare, že pod DX9 si užívatelia môžu zapnúť len Medium detaily. Čo znamená, že nejaké high-resolution textúry (existuje hi-res texture pack, ktorý výrazne odporúčam) si nezapneme a teda textúry zostávajú tiež na Medium. hra však aspoň chodí normálne.
Ale počkať, veď ja mám DX11 grafiku!
Žiadna výhra, so zapnutým DX11 mám síce vplyvom hi-res packu občas slušné textúry a sprístupnené SSAO a Teseláciu, no Teselácia je len marketingový ťahák. Prečo? Je používaná len na dlážku. Teraz môžete namietať, pretože nehovorím celkom pravdu, teselácia je totiž používaná aj na niektoré drsné povrchy ako kamene, steny, lenže pri takýchto objektoch sa teselácia (a teda aj displacement mapping) zapína až pri pohľade z veľmi extrémnych uhlov, takže plastickosť povrchu kameňa nepreskúmame priamym pohľadom. Škoda.
S modernými efektami oblepeným storočným enginom sa ale pohráva niekoľko nepríjemných chýb, hra občas mrzne, seká a padá na veľkom počte grafík a je problém dostať decentný framerate. Sú toho plné bioware fóra. Ja som sa väčšine problémov vyhol, hra ide, framerate je na HD6850 pri FullHD+4xAA bez SSAO prijateľný, no občas padá z 40fps aj pod 15. Hra sa taktiež sem-tam celkom rada kusne na pár sekúnd, a spomaľovanie fanov v počítači nasvedčuje tomu, že to bude SW chyba.
Aby som len nekritizoval, páči sa mi mimika tváre, konečne niekoho napadlo pohybovať poriadne obočím a vyjadrovať tak rôzne emócie. S výnimkou pôvodného "pekáča" na začiatku hry vyzerajú aj rôzne brnenia v hre celkom uchádzajúco.
Prvý Dragon Age bol známy tým, že bol veľmi reštriktívny, čo sa týka pohybu. Tu sa to posunulo mierne k voľnosti, no stále sa pohybujeme buď v meste, rozdelenom na viacero častí, alebo po prísne ohraničených lesných cestičkách a zamrzia aj občas sa opakujúce kobky v ktorých neraz riešime problémy niekoho iného.
Čo sa týka bojových animácií, tie sa pohli smerom k Devil May Cry (hack'n'slash). Neviem síce, čo k tomu BioWare naviedlo a musím priznať, že to dodáva šmrnc boju, ale nie ten správny, čo by patril do RPG hry takéhoto rázu.
Čo sa mi však nepáči je spôsob usmrcovania niektorých protivníkov, ktorí sa jedným šmahom mečom rozletia na všetky strany v krvavom kúpeli. A netýka sa to perkov ako vo Falloute Bloody Mess, pri správnej voľbe class a talentov dokáže Warrior jediným šmahom obojručného meča/kladiva/sekery spraviť chilli con carne z desiatich, či dvadsiatich protivníkov. Také niečo do RPG hry naozaj nepatrí.
Ale, aby sme pre naše chilli vedeli správne naporcovať ochotné rady protivníkov, potrebujeme vhodné zbrane a talenty.
Zbrane sa povaľujú kade-tade, inventár ich zoraďuje hviezdičkami podľa ich sily a skoro sa cítim povinný ovešať sa päťhviezdičkovými klenotami. Svoju roľu zohrajú aj runy, ktoré sa dajú vložiť do osaditeľného vybavenia, presne ako v jednotke. Potešila ma aj výroba alchymistických jedov, nápojov či bômb, no tu stačí objaviť "ložisko" potrebnej ingrediencie a zbytok objednávať, kdežto v hre, z ktorej si BioWare očividne zobralo príklad, sme si museli ingrediencie sami pozháňať. Pri pohľade na zbrane a brnenia ma ale veľmi zamrzeli ich úpravy. Zabudlo sa na väčšiu únavu z nosenia ťažkých brnení, zabudlo sa na rôzne charakterové vlastnosti zbraní, všetky sú určené len svojimi magickými schopnosťami. Žiadny väčší kritický koeficient pre sekeru, len mdlé čiselko DPS (damage per second). Taktiež som zostal zarazený zo systému inventára mojich spoločníkov. Každý z nich má vlastný set už od začiatku, ktorý spolu s nimi leveluje, za čo teda BioWare poďakovať nemôžem a skôr sa cítim oklamaný. Iste, môžem ich ovešať trinketmi, či ich brnenie mierne vylepšovať, ale to nieje ono.
Z "hardwarového" pohľadu som teda pripravený a teraz sa musím pustiť do vylepšovania talentových stromov. Opäť ma ale čaká jedno nemilé prekvapenie, zjednodušujúce hrateľnosť - pokiaľ chcem byť master jedného stromu, hra mi presne, level po leveli diktuje, ktorú abilitu v strome môžem vybrať. Ale notak, trochu voľnosti BioWare!
S takýmito úpravami som pripravený vyraziť na cestu za dobrodružstvami. Príbeh sa začína pomerne pomaly, až nudne, no boje sú ostré od samého začiatku a pri vyšších obtiažnosiach som veľmi uvítal pauzovací mód, ktorý je známy už z jednotky. Príbeh postupne naberie obrátky a človeka bažiaceho po dobrodružstve hra odmení sem tam síce dosť plytkým a sem tam riadne klišovitým príbehom. Na druhej strane, niektoré kľúčové zvraty sú celkom prekvapivé a človek ich dokáže oceniť. Misie sú samozrejme klasické RPGčkovské "nájdi, zabi, prines, zabi, zatkni, zabi, zachráň, zabi...".
Hra, ako aj jej predchodca samozrejme prináša možnosť prežiť pár románikov a tu sa udiala aj novinka - románik môžu prežiť aj postavy rovnakého pohlavia. Na tomto ma ani neprekvapuje samotný fakt, že tvorci zakomponovali takúto možnosť, ale skôr ako veľa tam toho je. Neviem či bolo v stredoveku reálne aby som mal v každom druhom dialógu s rovnakým pohlavím možnosť odpovedať flirtom.
Aby som však neodbáčal od témy, klišovitosť niektorých charakterov v hre občas nepozná hraníc. Každý správny dobrodruh si na románik vyberie nebezpečnú rebelku a krásku (pokiaľ možno s čo najväčšími, či najviac odhalenými, ehm, prednosťami), ktorá neobľubuje paragónov či bohoslovcov a v BioWare to veľmi dobre vedia. Spravili to tak či už s Morrigain s prvého dielu, alebo s Isabelou z druhého dielu a preto je románik s nimi aj najviac vypracovaný, ak ste ho ochotní hrať. Netreba ale zabudnúť. že "matchovanie" charakterov integrovaných do hry s akýmysi hernými štandardami ale veľmi pridáva na ich predvídavosti.
Aj keď sa príbeh ku koncu naozaj vyhrotil ako sa patrí, bol som tak trošku sklamaný jeho koncom, ktorý by som nenazval inak než... Heavy Metal. A Devil May Cry 6. Ja viem, ja viem, veď sú tam draky a mágia, nemusí to byť reálne, hovoríte, ale uťalo by to ľuďom z BioWare nosy keby mali držať na uzde toho divého draka fantázií? Ja myslím že nie.
Hodnotenie: 80/100
Verdikt:
Z recenzie sa môže zdať, že hru len kritizujem a vláčim po stokách, ale nie. Dragon Age 2 je vynikajúca hra hodná vášho času, no nanešťastie ju postihol rovnaký osud ako veľa ďalších RPG hier - pokus o priblíženie sa k väčším masám, čo viedlo k masívnemu zjednodušovaní princípov a interfejsu hry. Podobný osud postihol Mass Effect 2, kedy pri porovnaní s Mass Effect 1 je dvojka oveľa viac FPS ako RPG. Táto minirecenzia je v podstate takým pohľadom do minulosti, porovnaním s Dragon Age: Origins.
_________________ i7 4790 | 16GB DDR3 | GTX690 + GTX670 PhysX dedicated | 128GB + 256GB SSD | 1TB HDD | DELL U2412M | Logitech G710+ | Logitech MX518 | Galaxy S4 | 2014 Mazda3 |
|
Registrovaný: 08.01.09 Prihlásený: 21.10.17 Príspevky: 1349 Témy: 47 Bydlisko: Banská Štia... |
Hram to par dni, najprv velke sklamanie - vyber postavy (iba ludska rasa a ziaden vyber kasty), subojovy system, osekany vyvoj postavy, a to ze ostatnym postavam sa neda menit zbroj je dost divne, celkovo inventar a predmety su strasne zjednodusene. Ale po par chvilach som si na to zvykol a bavim sa skoro ako pri jednotke. zatial som to hral mozno dokopy 4 hodiny, uvidim ako to bude dalej.
|
|
Registrovaný: 12.02.10 Prihlásený: 26.04.24 Príspevky: 13957 Témy: 745 Bydlisko: Žilina - Li... |
Potreboval by som poradiť.
Išli sviatky a keďže na origin som mal za free DA Origins tak som sa do toho pustil... Teraz mam nahraných cca 30 hodin a blizim sa ku koncu. Mam tu už nachystanú 2jku len dilema - mag alebo rogue ?
Momentálne Origins hrám za mága ale súbojový system je v 2 trosku pozmenený tak neviem. Nejaké rady / tipy ? Mňa napadlo že by som bol mag a k tomu mec a normálne brnenie.. Tu taký mix. Je to mozne ?
_________________ MB: ASUS TUF GAMING B550M-PLUS ; CPU: AMD Ryzen 5600X + Noctua D15; RAM: 16GB GSkill DDR4 3000Mhz; GPU: Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC; SSD: WD Black SN750 1TB ; PSU: Corsair RM650x; LCD: Samsung G5 34" UW; MOUSE: Logitech G305 + Razer Goliathus; KEYBOARD: SPC Gear GK550; Repro: Edifier R1280T; OS: Windows 10 |
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 11 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|