| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 15 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 30.10.07 Prihlásený: 11.12.07 Príspevky: 320 Témy: 9 |
Zdravim posrala sa mi grafika Xpertvision HD2600XT a idem ju reklamovať.Kúpená je cez www.inakup.sk. Ja som tam volal a povedali mi že mám vyplniť tento reklamačný formulár.: http://www.inakup.sk/reklamacie/
Ale ja neviem čo mám dať do kolonky popis poruchy.
Ja sa do toho nevyznám proste pri hraní hier sa mi všetko jebe
samé artefakty či jak sa to volá.Tak prosím poradte čo tam vpísať aby to znelo odbornejšie: vopred vdaka
|
|
Registrovaný: 05.10.06 Prihlásený: 15.10.18 Príspevky: 1891 Témy: 148 Bydlisko: Bratislava | Napísal Kamahl: 30.10.2007 15:48 | |
|
napis tam to jak si pomenoval temu
_________________ Notebook Dell 7537, 24" BenQ BL2411PT, Logitech Illuminated keyboard, Razer DeathAdder, Razer Goliathus, Koss Porta Pro |
|
Registrovaný: 30.10.07 Prihlásený: 11.12.07 Príspevky: 320 Témy: 9 |
Kamahl píše: napis tam to jak si pomenoval temu
Tak to je veľmi dobrý popis poruchy
|
|
Registrovaný: 05.10.06 Prihlásený: 15.10.18 Príspevky: 1891 Témy: 148 Bydlisko: Bratislava | Napísal Kamahl: 30.10.2007 16:11 | |
|
like.no.other píše: Tak to je veľmi dobrý popis poruchy a este lepsi nazov temy.. rovno by som to lockol, a este k tomu taka dementna otazka. tak tam napis ze nefunguje a hotovo omg
_________________ Notebook Dell 7537, 24" BenQ BL2411PT, Logitech Illuminated keyboard, Razer DeathAdder, Razer Goliathus, Koss Porta Pro |
|
Registrovaný: 29.10.07 Prihlásený: 27.10.23 Príspevky: 1395 Témy: 30 Bydlisko: Bratislava |
ak vies ze to nefunguje, tak musis vediet aj co tam napisat. napis co vidis namiesto normalnej hry. co ja viem, pokazeny, rozostrenyobraz, alebo zvysle ciarky, velke farebne pixely, trhanie...
a uz aj viem co ti napisu... preinstaluj ovladace kazdopadne skontroluj chladenie a napajanie... mozno mas len slaby zdroj, alebo je zapraseny chladic a nestiha to chladit...
_________________ PC: OS: Windows 11 (64bit) CPU: AMD Ryzen 5 3600 GPU: ASUS TUF RTX3060Ti 8GB RAM: 16GB DDR4-3200MHz Kingston Fury MB: ASUS TUF Gaming B550M WIFI SSD: 1000GB PCIe M.2 NVME Mobil: Xiaomi POCO F2 PRO |
|
Registrovaný: 05.10.06 Prihlásený: 15.10.18 Príspevky: 1891 Témy: 148 Bydlisko: Bratislava | Napísal Kamahl: 30.10.2007 16:20 | |
|
GoodWill píše: ak vies ze to nefunguje, tak musis vediet aj co tam napisat. napis co vidis namiesto normalnej hry. co ja viem, pokazeny, rozostrenyobraz, alebo zvysle ciarky, velke farebne pixely, trhanie... a uz aj viem co ti napisu... preinstaluj ovladace kazdopadne skontroluj chladenie a napajanie... mozno mas len slaby zdroj, alebo je zapraseny chladic a nestiha to chladit... zapraseny chladic asi nie ked je to nove.. mozno sa ti prehrieva, skus ceknut v nejakom programe teplotu ked ti zacne sekat, udrojom to tiez nebude.. a tiez cekni na stranke vyrobcu najnovsi driver ako tuto kolega vravi
_________________ Notebook Dell 7537, 24" BenQ BL2411PT, Logitech Illuminated keyboard, Razer DeathAdder, Razer Goliathus, Koss Porta Pro |
|
|
máš to na sto percent posrané ako si napísal a ja ti tak poviem, že všetky veľkoobchody o tom vedia že od Xpertvisonu je v obehu chybná séria týchto kariet a vymenia ti ju isto ako mne.....
Ja osobne som povedal, že tá karta sa prehrieva (ale to je blbosť lebo je tam chybné čidlo ) takže sa netráp oni ti ju zreklamujú tak či tak........
Napíš tam že karta robí pri grafických aplikáciach artefakty a máš to vybavené.
Inač písal som do expertvisionu či by mi vedeli vysvetliť čo to ma všetko s týmito 2600XT-čkami znamenať, aký je tu problém, ale to sú idioti ani sa neunuvali odpísať.....
|
|
Registrovaný: 02.10.06 Prihlásený: 24.01.22 Príspevky: 2212 Témy: 114 Bydlisko: PORTUGAL --... | Napísal fuco: 30.10.2007 17:56 | |
|
Tar-Minastir_svk píše: Inač písal som do expertvisionu či by mi vedeli vysvetliť čo to ma všetko s týmito 2600XT-čkami znamenať, aký je tu problém, ale to sú idioti ani sa neunuvali odpísať.....
no takto ja ked som pisal do mrkvosoftu do SVK strediska ale aj do USA strediska tak som odpoved dostal az o 2 tyzdne s tym ze sa obe centraly odvolavali jedna na druhu
_________________ Desktop: CPU: Intel C2D E7200 Cooler: AC Freezer 7 Pro MB: Asus P5Q-PRO VGA: ATI sapphire HD4850 RAM: OCZ DDR2 PC2-8000 /1000 MHz/2x2GB Platinum Edition HDD: Samsung HD753LJ 750GB LCD: Samsung SyncMaster 2232BW PSU: OCZ Stealth X Stream 500W DVD-RAM: Asus DRW-2014L1T Case: NOX COOLBAY Windows series Audio: Logitech x-230 Mys: A4TECH X-710BF Keyboard: Logitech Media Keyboard 600 Webcam+mic: Logitech S5500 pro OS: Windows XP PRO SP3 & Windows Vista Ultimate SP1 64bit |
|
Registrovaný: 30.10.07 Prihlásený: 11.12.07 Príspevky: 320 Témy: 9 |
Tak som ju nakoniec reklamoval bez najmenších problémov.Povedal som im , že sa prehrieva a hned ju zobrali , ale najskôr bude reklamácia vybavená až o mesiac
|
|
Registrovaný: 08.11.06 Prihlásený: 06.12.10 Príspevky: 15721 Témy: 7 Bydlisko: Bratislava | Napísal Jaro: 05.11.2007 15:20 | |
|
ak ti ju maju vymenit za rovnaku tak cakaj tie problemy opät, tieto XPV HD2600XT su strastne nepodarky
_________________ CPU Core i5 2400 cooler: CM Hyper 212+ | MB GB PH67-UD3-B3 | RAM 4GB DDR3 1600 | VGA Gainward 9600GT 512MB | monitor Samsung LE37A559 | HDD HITACHI 250GB + WD 640GB | PSU Fortron FSP400-60GLN | Case TT Soprano VB1000 BWS black | Mouse Razer DeathAdder NB HP ProBook 6450b |
|
Registrovaný: 30.10.07 Prihlásený: 11.12.07 Príspevky: 320 Témy: 9 |
Ved práve povedal som im že ked mi uznajú reklamáciu tak radšej chcem peniaze ako tu blbu kartu
|
|
|
Citácia: XPV HD2600XT su strastne nepodarky
zaujmavý názor, ale môžem s kľudnou rukou na srdci povedať, že moja grafika po výmene mi ide bez problémov a som s ňou spokojný. Musím si zaklopať na drevo
Ale na druhej strane by som XPV druhý krát nechcel lebo nie som typ človeka ktorý rád čaká na reklamácie
|
|
Registrovaný: 30.10.07 Prihlásený: 11.12.07 Príspevky: 320 Témy: 9 |
Tar-Minastir_svk koľko si čakal ty na vybavenie reklamácie ?? Lebo mne povedali že do 30 dní bude vybavená
|
|
Registrovaný: 13.01.07 Prihlásený: 28.05.17 Príspevky: 10032 Témy: 60 Bydlisko: Dorú Araeba... | Napísal OmeGa: 06.11.2007 16:31 | |
|
on cakal hrozne dlho, lebo to kupil v najhorsej predajni pc v ziline (pozri jeho podpis)
a to ze ti povedali ze do 30 dni, tak preto, lebo zo zakona MUSIA do 30 dni bud vyreklamovat, alebo vratit peniaze...
_________________ PC: ASUS P5B deluxe, Q9400 @ 3.2GHz @ 1.25V, ATi 4670, WD 640GB Samsung 2TB, SB Audigy 2 @ kX drivers, Leadtek DTV 2000H; NB: Fujitsu Siemens Amilo Pi 2530; Foto: Canon EOS 550D @ Tamron VC 17-50mm F/2.8 & Tamron 55-200 F/4-5.6
Neposkytujem poradenstvo cez ICQ "You have not lived, until you found something worth dying for"
Ak nieco potrebujete a dlhsie sa neozyvam, skuste IRC |
|
|
Ja som čakal na reklamáciu vyše 40 dní a bol som značne znechutený z toho však ten môj popis tomu odpovedá
Čo sa týka tých 30 dní tiež som si myslel, že to budem riešiť cez SOI, ale to je strašná bieda lebo na e-maily neodpovedajú a dovolať sa tam vôbec nedá a ak si zaneprázdnenejší človek, že nemáš veľa času nemáš kedy chodiť osobne do ich centrály. Štát na bežných ľudí sere.....
Obchodníci o tom vedia tak to aj využívajú. Ale po tom čo som tomu primitívovi nadal a povedal že to budem riešiť cez obchodnú inšpekciu som mal tu kartu do 5 dní.
PS:
Najviac ma pobavilo to, že keď som dostal originál krabicu od x2600XT-čky tak som tam našiel kopu veci rôzne prožurky, nalepky, PC hru.... toto všetko mi predtým v Elku vykrámovali mrchy podvodnícke
|
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 15 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|