Obsah fóra
PravidláRegistrovaťPrihlásenie




Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. [ Príspevkov: 2990 ] Choď na stránku: predchádzajúca 1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 100 ďalšia
AutorSpráva
Offline

Správca fóra
Správca fóra
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 14.08.12
Príspevky: 6023
Témy: 147
Bydlisko: Wattenscheid
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2016 11:28

SKiLEX píše:
https://www.hornet.sk/poistenie/intro.php

takze poistim na 3 roky, a potom nech sa cokolvek stane so sklom, tak ho zdarma vymenia? skusenost?







_________________
PC: Pentium III-S 1,4GHz, 1536MB RAM, X1950PRO
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2016 11:43

nam vramci poistenia sklo este nemenili, iba raz lepili ked sa spravil "kraaterik" mimo zorneho pola...

znami na tiguane to ma tiez, strelil mu kamen hore do skla, pavucinka na polku okna, dosiel, vymenili za nove vyhrievane sklo, akurat ked mas na skle kamerku pre adaptivny tempomat, automaticke prepinanie tlmenych/dielkovych tak este musis ist do autorizaku aby ti ich "nakalibrovali"

mas vyhrievane sklo?


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20.12.14
Prihlásený: 20.04.24
Príspevky: 5140
Témy: 8
Bydlisko: Čachtice
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2016 11:46

Lepiť sklo neoporúčam, lebo potom nechcú meniť sklo na poistku, lebo však už bolo raz poškodené







_________________
PC: CPU Intel Core i5 4670K @ 4.2GHz + be quiet! Pure Rock MB Asus Z97-P GPU Sapphire RX580 4GB RAM 8GB G Skill TridentX 2400MHz CL10 SSD Sandisk X300 M.2 256GB HDD 500GB + 2TB Sound Asus Xonar DS PSU Enermax Modu 82+ 425W CASE Antec Three Hundred LCD Dell U2412M , Keyboard Saitek Eclipse II + mouse Logitech M525
Book: Fujitsu Lifebook E546, i5-6200, 8 GB RAM, 256TB SSD, 14" FHD IPS
Tablet: Lenovo S8-50...
Offline

Správca fóra
Správca fóra
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 14.08.12
Príspevky: 6023
Témy: 147
Bydlisko: Wattenscheid
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2016 11:46

nie, take ficurky nemam :lol:

// Spojený príspevok Štv 04.08.16 11:48

takze frkne ti skalka, zalepia, potom nieco spravi prasklinu a poslu ta do ajajaj?







_________________
PC: Pentium III-S 1,4GHz, 1536MB RAM, X1950PRO
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2016 12:04

dojdes tam, a oni ho proste daju do poriadku, bud lepenim, ked sa to da, alebo ho vymenia ak treba, a nezaujima ich ako sa to stalo, kto to urobil... ked za rok puknes 5 skiel, tak ti ich vymenia 5....

problem je ked ti napr odskoci kamen, urobi "kraaterik", ty s tym kraaterikom, ktory stacilo zalepit aby tam nezatekala voda budes jazdit pol roka az pokial ti nepukne sklo... vtedy ti uz sklo menit nebudu :)


Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2016 12:58

http://www.autoforum.cz/technika/filtry-castic-pro-benziny-vw-jsou-realitou-vime-jake-modely-ho-dostanou-prvni/

A ze nebude dlho trvat, kym to zavedu aj ine automobilky. Potom sa vam po tych "jednoduchych bezporuchovych" benzinakoch moze uz len snivat.


Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2016 13:03

neviem, ale benzin ma ovela vyssie teploty spalin, nie?


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 01.10.06
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 6562
Témy: 15
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2016 13:21

Ma a preto nebude problem s jeho vypalovanim a cely filter bude stat vyrazne menej ako ten na diesloch. Ale je to dalsia suciastka, ktora zvysuje cenu a hlavne odpor vo vyfukovom potrubi cize aj ucinnost spalovania pojde dole co v konecnom dosledku bude zanmenat vyssiu spotrebu, alebo este extremnejsiu snahu vyrobcov usetrit niekde inde. Napriklad na trecich stratach piestov vid 1,8TSI, ktory koli tomu zere olej ako divy (myslim ze sa to tyka EA 888 tie nove 132kW to uz maju vyriesene).

Neviem ako to bolo pri nastupe katalyzatorov. Vtedy som s problemami udrzal rovnovahu pri tahani kacera nieto aby som sa staral o to co sa dava do vyfukov, ale osobne si nemyslim, ze prebiehala nejaka velka diskusia o tom ci katalyzator ano alebo nie. Preco ma byt dnes problem ked sa tam hodi este aj filter pevnych castic? Aj katalyzator ma nejaku zivotnost a je to poriadne draha suciastka. No dnes by bol zazrak stretnut niekoho kto by demontoval katalyzator (ak sa nejeda o nejaky tuning a nahananie kazdeho kona respektive kazdeho dB zvuku) a tvaril sa ako dobre urobil.







_________________
PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum
Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 16.07.07
Prihlásený: 31.07.22
Príspevky: 1225
Témy: 92
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2016 15:37

SKiLEX píše:
nam vramci poistenia sklo este nemenili, iba raz lepili ked sa spravil "kraaterik" mimo zorneho pola...


Ma to cenu aj ked nemam havarijnu? (myslim ten hornet.sk)


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20.12.14
Prihlásený: 20.04.24
Príspevky: 5140
Témy: 8
Bydlisko: Čachtice
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2016 16:24

Daron píše:
http://www.autoforum.cz/technika/filtry-castic-pro-benziny-vw-jsou-realitou-vime-jake-modely-ho-dostanou-prvni/

A ze nebude dlho trvat, kym to zavedu aj ine automobilky. Potom sa vam po tych "jednoduchych bezporuchovych" benzinakoch moze uz len snivat.
Ten čo o tom niečo vie ostane pri starine (bez priameho vstrekovania, bez turba), hlúpaci sa poženú za "pokrokom" (turbo, priamy vstrek, DPF)







_________________
PC: CPU Intel Core i5 4670K @ 4.2GHz + be quiet! Pure Rock MB Asus Z97-P GPU Sapphire RX580 4GB RAM 8GB G Skill TridentX 2400MHz CL10 SSD Sandisk X300 M.2 256GB HDD 500GB + 2TB Sound Asus Xonar DS PSU Enermax Modu 82+ 425W CASE Antec Three Hundred LCD Dell U2412M , Keyboard Saitek Eclipse II + mouse Logitech M525
Book: Fujitsu Lifebook E546, i5-6200, 8 GB RAM, 256TB SSD, 14" FHD IPS
Tablet: Lenovo S8-50...
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2016 16:45

taky 1.2TSi oproti atmo 1.6 za pokrok rozhodne povazujem


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 01.10.06
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 6562
Témy: 15
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2016 16:50

To su take pokrocile technologie to turbo a priamy vstrek. Co to uz ti novodobi inzinieri len nevymyslia. Hlavne ked v 1954 sa uz priame vstrekovanie davalo do aut a turba isli do spalovacich motorov uz za druhej svetovej v hojnom pocte







_________________
PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum
Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18.12.08
Prihlásený: 15.06.22
Príspevky: 18912
Témy: 479
Bydlisko: Považská By...
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2016 17:58

Ivan-K píše:
Ten čo o tom niečo vie ostane pri starine (bez priameho vstrekovania, bez turba), hlúpaci sa poženú za "pokrokom" (turbo, priamy vstrek, DPF)

V com konkretne je lepsi karburator oproti priamemu vstreku?
Mas snad pocit, ze by priame vstrekovanie bolo kamenom urazu spolahlivosti? Ja ani moc nie.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 01.10.06
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 6562
Témy: 15
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2016 18:02

No trosku ano kedze oproti vstrekovaniu do sania nema co omyvat ventily zhora a zvyknu sa zakarbonovat. Navyse vstrekovace pracuju zvycajne pod vyrazne vyssim tlakom kedze palivo nema cas sa rozprasit na hmlu tak ako ked sa vstrekuje do sania + pracuju v menej privetivom prostredi cize su citlivejsie







_________________
PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum
Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20.12.14
Prihlásený: 20.04.24
Príspevky: 5140
Témy: 8
Bydlisko: Čachtice
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2016 18:46

mirom píše:
Ivan-K píše:
Ten čo o tom niečo vie ostane pri starine (bez priameho vstrekovania, bez turba), hlúpaci sa poženú za "pokrokom" (turbo, priamy vstrek, DPF)

V com konkretne je lepsi karburator oproti priamemu vstreku?
Mas snad pocit, ze by priame vstrekovanie bolo kamenom urazu spolahlivosti? Ja ani moc nie.
Karburátor určite nie
Nie je priame vstrekovanie ako priame vstrekovanie.
Za priame vstrekovanie sa označovalo aj bežné vstrekovanie do sania pre každý valec extra, ale dnes priame vstrekovanie znamená priamo do spalovacieho priestoru ako majú motory FSI, GDI a vlastne skoro všetko dnešné







_________________
PC: CPU Intel Core i5 4670K @ 4.2GHz + be quiet! Pure Rock MB Asus Z97-P GPU Sapphire RX580 4GB RAM 8GB G Skill TridentX 2400MHz CL10 SSD Sandisk X300 M.2 256GB HDD 500GB + 2TB Sound Asus Xonar DS PSU Enermax Modu 82+ 425W CASE Antec Three Hundred LCD Dell U2412M , Keyboard Saitek Eclipse II + mouse Logitech M525
Book: Fujitsu Lifebook E546, i5-6200, 8 GB RAM, 256TB SSD, 14" FHD IPS
Tablet: Lenovo S8-50...
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 01.10.06
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 6562
Témy: 15
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2016 20:48

No ked sa ako priame vstrekovanie oznacovalo samostatny vstrekovac pre kazdy z valcov a vstrekovalo s ado potrubia tak to priame vstrekovanie samozrejme nebolo. To je asi taky rozdiel ako ked mas jednu zapalovaciu cievku pre vsetky valce spolocne alebo samostatne na kazdy valec jedna cievka ,respektive PD vs common rail je to stale v principe to iste







_________________
PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum
Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback
Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 25.08.07
Prihlásený: 18.04.24
Príspevky: 17072
Témy: 109
Bydlisko: Košice
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2016 21:09

ono s tym poistenim celneho skla je to dvojsecne, lebo ked to nacerpate, tak vam zdvihnu poistku o rok







_________________
PC: Asrock Fatal1ty E3V5 OC, Xeon E3 1230v5@4,1GHz + Scythe Ninja 4, Gainward phoenix GS gtx1070, 480GB SSD Kingston UV400 + 10TB storage, 16GB ddr4 kit Kingston@2400MHz, Super Flower 550W gold, NZXT S340, HP E272q QHD IPS, Razer Abyssus V2, FiiO E12 + Hifiman HE400i
NB: HP Victus 16, Ryzen5 5600H, RTX3060, 16 GB ram, 1 TB ssd, FHD IPS 144Hz, Bang&Olufsen
NB2: Dell Vostro 7570, i5-7300HQ, gtx 1060, 8 GB ram, 128 GB ssd+1 TB hdd, FHD IPS, W10Pro
MT: Galaxy A52s 5G. CAR: Leon ST 2016 Cupra 265 manual, Arona 2019 1,0TSI 85kW
Offline

Správca fóra
Správca fóra
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 14.08.12
Príspevky: 6023
Témy: 147
Bydlisko: Wattenscheid
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2016 21:23

tak to mi je jasne, len som chcel vediet co a ako, ked uz budem menit sklo, tak by ma nasralo keby mi nieco rozbilo znovu za par dni







_________________
PC: Pentium III-S 1,4GHz, 1536MB RAM, X1950PRO
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20.12.14
Prihlásený: 20.04.24
Príspevky: 5140
Témy: 8
Bydlisko: Čachtice
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2016 21:24

MTK píše:
No ked sa ako priame vstrekovanie oznacovalo samostatny vstrekovac pre kazdy z valcov a vstrekovalo s ado potrubia tak to priame vstrekovanie samozrejme nebolo. To je asi taky rozdiel ako ked mas jednu zapalovaciu cievku pre vsetky valce spolocne alebo samostatne na kazdy valec jedna cievka ,respektive PD vs common rail je to stale v principe to iste
Priame vstrekovanie sa tomu hovorilo preto, lebo to malo pre každý valec jeden vstrekovač, akurát sa to vstrekovalo ešte do sania tesne pred ventil.

Nepriame vstrekovanie bolo vlastne klasické prvé jednobodové vstrekovanie, kde sa zmes dávkovala do "komory" sania a odtial sa šírila do valcov podla toho ktorý valec nasával zmes

// Spojený príspevok Štv 04.08.16 21:26

werwest píše:
tak to mi je jasne, len som chcel vediet co a ako, ked uz budem menit sklo, tak by ma nasralo keby mi nieco rozbilo znovu za par dni
Kedysi aj platilo že bezplatná výmena bola možná iba 1x za rok







_________________
PC: CPU Intel Core i5 4670K @ 4.2GHz + be quiet! Pure Rock MB Asus Z97-P GPU Sapphire RX580 4GB RAM 8GB G Skill TridentX 2400MHz CL10 SSD Sandisk X300 M.2 256GB HDD 500GB + 2TB Sound Asus Xonar DS PSU Enermax Modu 82+ 425W CASE Antec Three Hundred LCD Dell U2412M , Keyboard Saitek Eclipse II + mouse Logitech M525
Book: Fujitsu Lifebook E546, i5-6200, 8 GB RAM, 256TB SSD, 14" FHD IPS
Tablet: Lenovo S8-50...
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 01.10.06
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 6562
Témy: 15
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2016 21:33

Aj viacbodove odtial skratka MPI

Marketingove oddelenie mohlo hento co popisujes volat priame vstrekovanie, ale priamim v ziadnom pripade nebolo







_________________
PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum
Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback
Offline

Správca fóra
Správca fóra
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 14.08.12
Príspevky: 6023
Témy: 147
Bydlisko: Wattenscheid
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2016 21:34

ivan píše:
Kedysi aj platilo že bezplatná výmena bola možná iba 1x za rok

no uvidi sa, neplanujem ho rozbijat :lol: a bude to lepsie ako 200 ecok..







_________________
PC: Pentium III-S 1,4GHz, 1536MB RAM, X1950PRO
Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 19.12.08
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 18726
Témy: 181
Bydlisko: Slovenský G...
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2016 21:49

Ivan-K píše:
Daron píše:
http://www.autoforum.cz/technika/filtry-castic-pro-benziny-vw-jsou-realitou-vime-jake-modely-ho-dostanou-prvni/

A ze nebude dlho trvat, kym to zavedu aj ine automobilky. Potom sa vam po tych "jednoduchych bezporuchovych" benzinakoch moze uz len snivat.
Ten čo o tom niečo vie ostane pri starine (bez priameho vstrekovania, bez turba), hlúpaci sa poženú za "pokrokom" (turbo, priamy vstrek, DPF)


V čom konkrétne prinesie 200 eurové GPF, ktoré zamedzi vypúšťaniu karcinogénnym emisným časticiam zníženie spoľahlivosti motora? v tom, že ho bude treba po 300 000km vymeniť a investovať 200 eur? Radšej zavádzanie takýchto zdraviu prospešných emisných vecičiek ako downsizing a papierovými nižšími emisiami.. na turbomotore s priamym vstrekovaním nevidím absolútne nič zlé... a ani spoľahlivosť... keby nebolo problému s rozvodovými reťazmi pri 1.2TSI, tak žiadne problémy tie motory nemajú a pritom sú kvôli tomuto škandálu zatracované... je to náhrada za atmo 1.6i, ktorý je oproti TSI lenivá bzdocha s 2 litre vyššou spotrebou. Tak radšej si budem kupovať 15 ročné staré nebezpečné autá, ktoré budú mať pomaly zákaz jazdiť do miest, lebo turbo, filter, priamy vstrek je zlo. Ti poviem presne koľko veci nám na turbodieslovom motore s DPF s priamym vstrekom a s turbom odišlo po 200 000km.. presne 0. Strašne nespoľahlivé je to moderné auto ti poviem.







_________________
ASUS PRIME B550M-A, AMD Ryzen 5 5600, SilentiumPC Fera 3, 2x8GB DDR4 G.SKILL 2x8 GB KIT DDR4 3200 MHz CL16 Trident Z RGB, ASUS Dual RX 6650 XT, Fractal Define Mini C TG, Samsung EVO 970 1TB NVMe, Logitech G305, Logitech K360, iPhone 12 Mini
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20.12.14
Prihlásený: 20.04.24
Príspevky: 5140
Témy: 8
Bydlisko: Čachtice
Príspevok NapísalOffline : 04.08.2016 21:53

Nejedno autosklo dostalo klepnuté po prstoch pre podfuky pri výmenách skiel, preto sa aj zaviedlo pripoistenie.
Trebárs bola bežná prax že človek šiel na výmenu skla a domov mu potom prišli papiere z poistovne, kde sa písalo o závratnej sume. Majitel dostal bežné lacné sklo a autosklo si naučtovalo kludne atermitcké čelné sklo a 400€ bolo vo vačku, pri 10 výmenách za mesiac celkom slušný biznis

Cirky: keby si mal tú prvú verziu 1.6HDI, kde sa upchával mazací kanál turba a turbo zdochlo prv ako svietilo na budíku 100tkm tak by si inak vravel...
Inak k tým TSI, 1.2 TSI je u mna zdochlina, tak ako 1.6i

Ja v tom nevidím až tak vela zlého, ale ja chcem jednoducho výkonovú rezervu. Za druhé si nebudem kupovať nákupnú tašku a normálne auto váži hned 1400-1600kg a tam tie kW jednoducho treba. Ked sa vrátim k tým TSI, tak doposial žiaden nebol bezproblémový, či 1.8TSI, alebo 2.0TFSI...

Až tieto najnovšie súčasné možno stoja za reč. Ale ja zasa nie som typ človeka pre ktorého je auto nejaký status, že musím mať to najnovšie, ja chcem overenú spolahlivú techniku. Mám tiež 11 ročné auto, natočil som cca 95000km (180tkm celkove) a v živote som nepotreboval odťah







_________________
PC: CPU Intel Core i5 4670K @ 4.2GHz + be quiet! Pure Rock MB Asus Z97-P GPU Sapphire RX580 4GB RAM 8GB G Skill TridentX 2400MHz CL10 SSD Sandisk X300 M.2 256GB HDD 500GB + 2TB Sound Asus Xonar DS PSU Enermax Modu 82+ 425W CASE Antec Three Hundred LCD Dell U2412M , Keyboard Saitek Eclipse II + mouse Logitech M525
Book: Fujitsu Lifebook E546, i5-6200, 8 GB RAM, 256TB SSD, 14" FHD IPS
Tablet: Lenovo S8-50...
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 10.02.08
Prihlásený: 11.04.24
Príspevky: 5121
Témy: 92
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 05.08.2016 19:37

dnes sme s kamarátom išli z BA do Nového Mesta n. Váhom a naspäť na jeho Octavii RS Combi (benzínovej) a mal priemerku 6.7 litrov. Od takého auta som čakal podstatne väčšiu spotrebu. Príjemne ma to prekvapilo.
To som zvedavý, za koľko by dala tú istú trasu naftová RSka.







_________________
CPU: Intel i7 920 CPU Cooler: Noctua NH-D14 MB: GigaByte EX58-USB3 RAM: DDR3 Kingston 3x2GB 1333 SSD: Samsung SSD 840 250GB HDD1: Samsung Spinpoint F3 1000GB HDD2: Samsung Spinpoint F3 1000GB GPU: Sapphire HD4890 PSU: Corsair 750 Watt TXEU Case: Lancool K62 - Red Dragon Window Edition Fan regulator: Scythe KM02-BK-5.25" Kaze Master Ace - Black OS: Windows 10 Home x64 Monitor: Samsung P2450H 24" Mouse: A4tech Bloody V3 Keyboard: Logitech K750
Receiver: Yamaha RX-V365 Notebook: Apple Macbook Air 13" 128GB 2013 Mobile: iPhone SE 64GB Space Gray
Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 19.12.08
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 18726
Témy: 181
Bydlisko: Slovenský G...
Príspevok NapísalOffline : 05.08.2016 20:01

Ivan-K píše:
Cirky: keby si mal tú prvú verziu 1.6HDI, kde sa upchával mazací kanál turba a turbo zdochlo prv ako svietilo na budíku 100tkm tak by si inak vravel...


1.6TDci 80kW mala problémy odkedy vyšla až do doby, kým ju nenahradila 85kW verzia.. takže mám ten ,,problémový kus" s upchávacím mazacím kanálikom... tam je len jediný problém a to interval výmeny oleja, my meníme po 12-15tis a tak isto to menil majiteľ pred nami a nie je žiaden problém.. turbo bolo rozobraté pri 185 000 a je ako nové bez žiadnych vôl a viditeľného opotrebenia. Áno 1.2TSI je bzdocha ale 1.6i ešte väčšia.. a to nehovorím o motore čo mám ja, 1.4 44kW, ktoré malo auto keď vyšlo z linky, bohvie koľko má po 21 rokoch... ja tiež nepotrebujem všetko najnovšie a tiež nechcem nové auto kvôli ,,novým technológiám" ale kupovať si 10 ročnú nebezpečnú rakvu len kvôli tomu že v novom aute je turbo je smiešne... s Polom nejak prežijem a hneď kupujem fungel nové auto keď na to budú peniaze







_________________
ASUS PRIME B550M-A, AMD Ryzen 5 5600, SilentiumPC Fera 3, 2x8GB DDR4 G.SKILL 2x8 GB KIT DDR4 3200 MHz CL16 Trident Z RGB, ASUS Dual RX 6650 XT, Fractal Define Mini C TG, Samsung EVO 970 1TB NVMe, Logitech G305, Logitech K360, iPhone 12 Mini
Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 25.08.07
Prihlásený: 18.04.24
Príspevky: 17072
Témy: 109
Bydlisko: Košice
Príspevok NapísalOffline : 05.08.2016 20:38

sysel777 píše:
dnes sme s kamarátom išli z BA do Nového Mesta n. Váhom a naspäť na jeho Octavii RS Combi (benzínovej) a mal priemerku 6.7 litrov. Od takého auta som čakal podstatne väčšiu spotrebu. Príjemne ma to prekvapilo.
To som zvedavý, za koľko by dala tú istú trasu naftová RSka.


Ja jazdim za 7-8 litrov v priemere a to nejazdim na spotrebu, 200kW diesel zerie viac. Benzinovu RS necham na 100 metroch o 20-30 metrov.
Naviac diesel si nezasluzi oznacenie RS, je to rychle dieslove auto, ale sportak z toho nikdy nebude.







_________________
PC: Asrock Fatal1ty E3V5 OC, Xeon E3 1230v5@4,1GHz + Scythe Ninja 4, Gainward phoenix GS gtx1070, 480GB SSD Kingston UV400 + 10TB storage, 16GB ddr4 kit Kingston@2400MHz, Super Flower 550W gold, NZXT S340, HP E272q QHD IPS, Razer Abyssus V2, FiiO E12 + Hifiman HE400i
NB: HP Victus 16, Ryzen5 5600H, RTX3060, 16 GB ram, 1 TB ssd, FHD IPS 144Hz, Bang&Olufsen
NB2: Dell Vostro 7570, i5-7300HQ, gtx 1060, 8 GB ram, 128 GB ssd+1 TB hdd, FHD IPS, W10Pro
MT: Galaxy A52s 5G. CAR: Leon ST 2016 Cupra 265 manual, Arona 2019 1,0TSI 85kW
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 10.02.08
Prihlásený: 11.04.24
Príspevky: 5121
Témy: 92
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 05.08.2016 20:45

to mi je jasné, že benzínovú RSku urobíš hocikedy. Ale to porovnávaš 280(290)koní vs 220koní a k tomu predpokladám že Leon je od Oktávky podstatne ľahší.
No aj tých tvojich 7-8 litrov je úctyhodných.







_________________
CPU: Intel i7 920 CPU Cooler: Noctua NH-D14 MB: GigaByte EX58-USB3 RAM: DDR3 Kingston 3x2GB 1333 SSD: Samsung SSD 840 250GB HDD1: Samsung Spinpoint F3 1000GB HDD2: Samsung Spinpoint F3 1000GB GPU: Sapphire HD4890 PSU: Corsair 750 Watt TXEU Case: Lancool K62 - Red Dragon Window Edition Fan regulator: Scythe KM02-BK-5.25" Kaze Master Ace - Black OS: Windows 10 Home x64 Monitor: Samsung P2450H 24" Mouse: A4tech Bloody V3 Keyboard: Logitech K750
Receiver: Yamaha RX-V365 Notebook: Apple Macbook Air 13" 128GB 2013 Mobile: iPhone SE 64GB Space Gray
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 06.08.2016 9:40

nas touran 1.4 110kw jazdi dlhodobl za 7,4litra(vacsina po meste)

trasu hanusovce - presov - kosice vatsinou za 6.8, kludna jazda, akurat na rovinkach clovek dlhsie podrzi plyn na 120-125, dialnica tempomat 140kmh

ale ked sa s tym clovek odviaze tak sa dostane kludne na 8,5-9litorov


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 01.10.06
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 6562
Témy: 15
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 06.08.2016 10:15

Cirky mas 44 a 85kW a oznacujes 1,2TSI za bzdochu. To je vyborne toto. Nehovorim ze ten motor nemal problemy, ale pre nizsiu strednu triedu je to absolutne dostacujuci motor.

Xaltotun
Urcite na 100m nechas o 20-30m benzinovu octaviu RS kedy? Na zrychleni z 0 km/h? Ked prvych 100m je skoro uplne jedno ci mas 150-300koni aj tak ides na limite trakcie a nevies vyuzit cely vykon (Nm su rovnake akurat cupra ich ma vo vacsom rozsahu).
A ked nejdes na limite trakcie tak 100m prejdes pod 3s kedy rozdiel 20-30m nestihne urobit ani porsche 918 alebo podobna kategoria vozidiel. Som nevedel, ze cupra je dragster. Trosku sudnosti by ti neuskodilo. Ved ked pokazis start tak na prvych 100m ta aj na octavii udrzim na svojej urovni potom zmiznes. A ze na tak silnej predokolke nie je problem pokazit start hlavne ak je povrch zapraseny, alebo ma nerovnosti urcite velmi dobre vies.

No pozeram ze octavia RS vazi 1467 a leon cupra ST 1440kg takze rozdiel v hmotnosti je minimalny. Rozdiel v zrychleni je 6s vs 6,9s







_________________
PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum
Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback
Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 19.12.08
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 18726
Témy: 181
Bydlisko: Slovenský G...
Príspevok NapísalOffline : 06.08.2016 11:11

nemám 85kW mám 80kW a 1.2TSI je bzdocha, tak isto ako je lenivá bzdocha aj Focus, ale ten ide výrazne lepšie ako Rapid s TSI... a o Pole sa ani nevyjadrujem, na križovatke ma s prstom v nose dá dole trojelbus plný ľudí... Ďalšie auto chcem určite aspoň 100kW +, nie som žiaden pretekár ale výkon je dnes proste potrebný na našich plných cestách a radšej mať výkonovú rezervu ako jazdiť pomaly permanentne na plný výkon.







_________________
ASUS PRIME B550M-A, AMD Ryzen 5 5600, SilentiumPC Fera 3, 2x8GB DDR4 G.SKILL 2x8 GB KIT DDR4 3200 MHz CL16 Trident Z RGB, ASUS Dual RX 6650 XT, Fractal Define Mini C TG, Samsung EVO 970 1TB NVMe, Logitech G305, Logitech K360, iPhone 12 Mini
Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. [ Príspevkov: 2990 ] Choď na stránku: predchádzajúca 1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 100 ďalšia


Podobné témy

 Témy  Odpovede  Zobrazenia  Posledný príspevok 
Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. Diskusia o automobiloch

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1 ... 239, 240, 241 ]

v Automobily, motorky

7205

108404

08.11.2015 23:49

JanoF Zobrazenie posledných príspevkov

Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. Diskusia o automobiloch

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1 ... 99, 100, 101 ]

v Automobily, motorky

3000

81460

17.02.2018 20:23

michalesku Zobrazenie posledných príspevkov

Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. Diskusia o automobiloch

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1 ... 214, 215, 216 ]

v Automobily, motorky

6454

83127

20.12.2013 17:23

JanoF Zobrazenie posledných príspevkov

Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. Diskusia o automobiloch

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1 ... 94, 95, 96 ]

v Automobily, motorky

2863

72130

11.07.2016 9:06

dixi Zobrazenie posledných príspevkov

Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. Diskusia o automobiloch

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1 ... 607, 608, 609 ]

v Automobily, motorky

18242

361712

05.03.2013 21:06

JanoF Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Diskusia o automobiloch

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1 ... 279, 280, 281 ]

v Automobily, motorky

8427

265318

08.04.2024 9:53

SKiLEX Zobrazenie posledných príspevkov

Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. Diskusia o automobiloch

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1 ... 142, 143, 144 ]

v Automobily, motorky

4318

63699

07.07.2014 21:04

JanoF Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. diskusia

v HTML, XHTML, XML, CSS

11

1961

16.03.2008 11:55

kajbo Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Diskusia

v PHP, ASP

20

2343

22.02.2008 15:35

suchy Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Diskusia

v HTML, XHTML, XML, CSS

7

1896

29.07.2009 7:46

Kubec21 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Warez - diskusia

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1, 2, 3, 4, 5 ]

v Krčma

143

7509

28.12.2012 15:00

nicobb Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Outdoor diskusia

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1, 2, 3 ]

v Dovolenka, cestovanie a turistika

66

6320

21.01.2013 15:46

Mego Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Kutil diskusia

v Voľný čas a hobby

9

1637

26.01.2015 12:47

erikzet Zobrazenie posledných príspevkov

Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. Vesmírna diskusia

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1 ... 56, 57, 58 ]

v Vesmír, veda a technika

1728

49387

07.07.2014 22:01

JanoF Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Diskusia + reakcie

v PHP, ASP

3

1228

10.08.2009 13:46

emer Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. LOTR2 - diskusia

v Počítačové hry

20

3174

22.12.2009 14:14

lubo2142 Zobrazenie posledných príspevkov


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Skočiť na:  

Powered by phpBB Jarvis © 2005 - 2024 PCforum, webhosting by WebSupport, secured by GeoTrust, edited by JanoF
Ako väčšina webových stránok aj my používame cookies. Zotrvaním na webovej stránke súhlasíte, že ich môžeme používať.
Všeobecné podmienky, spracovanie osobných údajov a pravidlá fóra