[ Príspevkov: 43 ] 1, 2
AutorSpráva
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Directx 10 pre XP

Registrovaný: 21.10.07
Prihlásený: 08.03.14
Príspevky: 51
Témy: 5 | 5
Bydlisko: Partizánske
NapísalOffline : 22.10.2007 6:30 | Directx 10 pre XP

kto by to uz len skusal....proste DX10 only on Vista..neni co riesit..DX10 a DX9 je dost velky rozdiel us aj z prichadajucich hier...ale kto s DX10 chce hrat hry nex si kupi Vistu...idem si kupovat new pc a nevem ci si mam kupit vistu alebo XP..ete sa rozhodnem


_________________
Chcem novy PC !!!
Offline

Čestný člen
Čestný člen
Directx 10 pre XP

Registrovaný: 24.05.05
Prihlásený: 22.08.08
Príspevky: 2002
Témy: 86 | 86
Bydlisko: Hradec Král...
NapísalOffline : 22.10.2007 21:36 | Directx 10 pre XP

dark1 píše:
..DX10 a DX9 je dost velky rozdiel...
Nemyslím si po stránce grafických efektů.
Hlavní rozdíl je v přístupu k jádru OS -> na vizuální vliv to takový rozdíl zdaleka nemá.


_________________
Shit No1: Intel Xeon X3350 @ Q9770, Scythe Mine, Asus P5E (Intel X38), 4x1024 A-Data 800 EE - DDR2 = 4096RAM @ 800MHz/2T, BFG GT260 - 896RAM oc OCX, 2x320GB Samsung SpinPoint F1 (HD322HJ) - RAID 0, Corsair 750W, SB X-Fi & příslušenství, case Thermaltake Soprano. Shit No2@kancl: Intel C2D E6700, MSI P35 Neo2 FIR (P35), 2x1024RAM A-Data EE 800MHz/2T, 250GB Seagate a 2 x 80GB Seagate RAID 1, MSI 6600@GT, WXP 32bit / WXP 64bit. Shit No3: Asus K8V-XE (VIA KT890/VT8251), 2x512RAM Kingston, A64 3000+, Maxtor 40GB, ATI 1300Pro.
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Directx 10 pre XP

Registrovaný: 07.08.07
Prihlásený: 12.03.17
Príspevky: 1010
Témy: 90 | 90
NapísalOffline : 22.10.2007 22:01 | Directx 10 pre XP

to je blbost, si kukni porovnanie crysis dx9 a dx10 a potom tu vypravaj, je to jak porovnavat dx9 a dx8, proste ten rozdiel tam je a je viditelny, mozno ne teraz az tak ale za par mesiacov ked bude viac hier to bude stale ten rozdiel narastat


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Directx 10 pre XP

Registrovaný: 01.04.07
Príspevky: 638
Témy: 51 | 51
Bydlisko: Žilina
NapísalOffline : 22.10.2007 22:05 | Directx 10 pre XP

Directx 10 pre XP


_________________
CPU: AMD athlon X2 4200+ EE, MB:ASUS M2A-VM, RAM: A-DATA 4GB DDR2 800Mhz, VGA: ATI EAH 4670 512 MB, HDD: Hitachi 120GB, PSU: Fortron 400W , Tower: Foxconn, LCD: 22" Samsung 226CW, DVD-RW: LG, Tlačiareň: Canon MP210
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Directx 10 pre XP

Registrovaný: 21.10.07
Prihlásený: 08.03.14
Príspevky: 51
Témy: 5 | 5
Bydlisko: Partizánske
NapísalOffline : 23.10.2007 13:32 | Directx 10 pre XP

je tam dost velky graficky rozdiel a to je DX10 ete v plienkach..kto chce NAJ grafiku a ma dost penazi enx kupi dobry komp a vindows vista


_________________
Chcem novy PC !!!
Offline

Čestný člen
Čestný člen
Directx 10 pre XP

Registrovaný: 24.05.05
Prihlásený: 22.08.08
Príspevky: 2002
Témy: 86 | 86
Bydlisko: Hradec Král...
NapísalOffline : 25.10.2007 23:12 | Directx 10 pre XP

molotow píše:
to je blbost, si kukni porovnanie crysis dx9 a dx10 a potom tu vypravaj, je to jak porovnavat dx9 a dx8, proste ten rozdiel tam je a je viditelny, mozno ne teraz az tak ale za par mesiacov ked bude viac hier to bude stale ten rozdiel narastat
Blbost to v současné době není, jelikož veškeré hry upravené pro Dx10 vycházejí (využívají z cca 85% procent) rozhraní Dx9...
Tar-Minastir_svk píše:
Directx 10 pre XP
Takových to "zkreslených" screanů vyse** celý kýbl, ale realita je zcela jiná... ;)


_________________
Shit No1: Intel Xeon X3350 @ Q9770, Scythe Mine, Asus P5E (Intel X38), 4x1024 A-Data 800 EE - DDR2 = 4096RAM @ 800MHz/2T, BFG GT260 - 896RAM oc OCX, 2x320GB Samsung SpinPoint F1 (HD322HJ) - RAID 0, Corsair 750W, SB X-Fi & příslušenství, case Thermaltake Soprano. Shit No2@kancl: Intel C2D E6700, MSI P35 Neo2 FIR (P35), 2x1024RAM A-Data EE 800MHz/2T, 250GB Seagate a 2 x 80GB Seagate RAID 1, MSI 6600@GT, WXP 32bit / WXP 64bit. Shit No3: Asus K8V-XE (VIA KT890/VT8251), 2x512RAM Kingston, A64 3000+, Maxtor 40GB, ATI 1300Pro.
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Directx 10 pre XP

Registrovaný: 19.05.07
Prihlásený: 16.01.12
Príspevky: 1499
Témy: 171 | 171
Bydlisko: Bratislava
NapísalOffline : 25.10.2007 23:20 | Directx 10 pre XP

Pár porovnaní horného a dolného screenu:

všimnite si základnú textúru oblohy hore a oblohy dole. Prídete na to že v hornom screene je len základ, kdeždo v dolnom screene tam pridali ešte zopár dalších textúr čoby skutočné obláčiky.

Dalej v hornom obrázku nepoužili HDR lightning v dolnom ho použili. na ten vám postačí Shader Model 2.0* a DX 9 takže pekný fake.

* pozn: holt len Oblivion na HDR nepochopitelne chce až Shadre 3.0

btw videl som screeny na webe microsoftu. vpravo boli fotorealistické renderingy údajne pre hru Crisis. To či sa mali použiť pri behu enginu alebo pre animácie tam radšej nepísali. vedla toho hodili obrázok z hry ktorá bola približne na úrovni Quake 3. Ak to porovnám s Doom3 a Prey tak marketing pracuje...

čo ma ale zarazilo je ten fakt že DX10 už nemá DirectSound a všetko nechali na OpenAL. Zdá sa že Creative čoby neohrozený dodávatel vysokokvalitných zvukoviek už tlačí monopol :)

Otázka teraz je ako velmi a ako skoro si výrobcovia softu trúfnu robiť hry len na Vistu, respektívne na 64bitové systémy... Predbežne aj ked sa 64bit procesory docela predávajú tak stále niesú aplikácie...


_________________
Immolator:
MB: Abit VH6-T Mod "Immolator" * CPU: Intel Pentium III-S "Tualatin" 1.400 @ 1.628 Mhz 512 L2 Cache * RAM: 1526Mb PQI SDRam 133 @ 155MHz CL2 * VGA: ATI Radeon x850xt 256 Mb * Monitor: IBM G96* Sieť: Intel Pro 10/1000 GT * TV Tuner: Pinnacle 300i * Zvuk: SB LIVE! 5.1 * Repro: Philips A2.5 * SCSI Radič: Adaptec 19160 * SCSI HDD: 2x Seagate Cheetah 15k * SCSI Scanner: Canon 2700f * Zdroj: Enermax 535W * OS: Win98SE SESP1+KEX *
Sharp MZ-800, Z80a. 64kb Ram, 32 kb Vram, QuickDisk, Cassete Recorder.
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 26.07.07
Prihlásený: 08.01.10
Príspevky: 1881
Témy: 89 | 89
NapísalOffline : 25.10.2007 23:54 | Directx 10 pre XP

je to fake omg. kukam crysis kazdy trailer. ukazmi hentaku vodu niekde. to su fotky omg take ze 320x250 . ach jaj .fotoshop.

ani v jednej hre som ece nevidel poriadny rozdiel medzi dx9 a dx10 len dym voda prach. to je cele. a tie prve trailery crysis to bolo take dorobene cele :D vtedy ze waaawu dx 10 . latest trailers to uz nemaju preco.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Directx 10 pre XP

Registrovaný: 01.04.07
Príspevky: 638
Témy: 51 | 51
Bydlisko: Žilina
NapísalOffline : 26.10.2007 6:58 | Directx 10 pre XP

Rozdiel medzi DX9 a DX10 je osobne som to videl lebo mam XP aj Vistu tak ma tu nepresviečajte, že nie k tomu nemate ani DX10 grafu chlapy tak nekecajte blbosti.
Nemôžem povedať, že ten rozdiel je obrovsky, ale keď sa sústrediš tak to pekne krásne uvidíš. V bioshockovi a lost planet neboli rozdieli veľké, ale videl som ich, ale v call o juarez tam je to vidno veľmi dobre.
A k tomu toto je len začiatok prídu hry kompletne stavané na DX10, myslím že až tam si užijeme hotové grafické hody pod DX10 :)

Directx 10 pre XP


_________________
CPU: AMD athlon X2 4200+ EE, MB:ASUS M2A-VM, RAM: A-DATA 4GB DDR2 800Mhz, VGA: ATI EAH 4670 512 MB, HDD: Hitachi 120GB, PSU: Fortron 400W , Tower: Foxconn, LCD: 22" Samsung 226CW, DVD-RW: LG, Tlačiareň: Canon MP210
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Directx 10 pre XP

Registrovaný: 19.05.07
Prihlásený: 16.01.12
Príspevky: 1499
Témy: 171 | 171
Bydlisko: Bratislava
NapísalOffline : 26.10.2007 10:32 | Directx 10 pre XP

toto je už trochu lepšie, ale na hornom obrázku mohli aspoň použiť AntiAliasing a HDR. stále je to "vylepšené" špeciálne ak si všimnete jasné pretexturovanie z šedého šutru na biely s čiernymi ryhami :)

čo sa týka DX9 a DX10 tak v rokoch dávno po príchode DX9 sa stále používalo DX8. GTA III, Warcraft III a podobne. Nebol tam nejaký tlak zo strany MS ohladne featur daného produktu, a to aj z toho dôvodu že najväčší feature DX9 - Video Mixing Renderer 9 síce krajšie prehrá video s lepšími farbami než starší VMR ale každý kto dx9 renderer použil vie že oproti staršej technológii má tento upgrade velké nedostatky ako je napríklad absencia Overlay.

Doom 3 a hry ktoré prišli po ňom sa až teraz vrhli do artworku ktorý na DX9 vyzerá a ktorý až teraz využíva pixel shading. V podstate až dnes sa dá uplatniť sila kariet ako R9800 a neskorších z celej rady RX.

DX9 rozhranie sa v poslednej verzii vydalo až v roku 2004 a jeho posledný update je z Augusta 2007 (zdá sa že októbrový update sa už konať nebude)

Pokial sa hry určené pre DX10 budú chovať štýlom "DX9 síce HDR dokáže ale my vám ho bez DX10 nedáme" tak to nebude mať vôbec súvis s tým že máte starý operačný systém, zlú verziu DX alebo nebodaj starú grafiku - bude to súvisieť výhradne s marketingom.

Vývoj DX9 trval 8 rokov od roku 1999 a z hladiska finančného je to strašný neúspech pretože len pár titulov jeho funkcie naozaj využilo a to až hry po roku 2004.

Vývoj DX10 je tak trochu jump start a jump finish a mám silnú pochybnosť o tom že sa technologicky líši od DX9.

Vo Viste DX10 nemá Direct3D sound - Ak používate Creative soundblaster tak to zvládnete pomocou OpenAL ovládača, ak ho nemáte tak máte smolu.

MS potrebuje marketingový ťah na to aby ludia kupovali Visty, pretože aj dnes je ich napredávanejší produkt WinXP, preto stavili na herný trh lebo práve tam je dnes naväčší dopyt po nových technológiách. Servre ani kancelárie už nepredstavujú vôbec miesto odbytu.

Otázka je len tá kolko výrobcov hier si trúfne robiť hry Vista a DX10 only zvlášť keď z tých počítačov ktoré fungujú na MS systéme viac než 80 percent sú WinXP.

Sú tu určite ludia čo kupujú počítač na hranie s tým nech je čo najsilnejší, ale beriem to aj z toho hladiska že dnešný trh je docela nasýtený, zvlášť po ére WinXP ktorý bežným užívatelom dáva všetko čo chcú.

Docela som ale zvedavý ako na toto zareaguje OpenGlide čo by konkurencia pre DX10 a či sa v blízkej budúcnosti neobjaví nejaké rozširujúce rozhranie pre Shader model 4 nezávisle na operačnom systéme.

čo je inak také malé tajomstvo tak hry ako Doom3 sú viac založené na OpenGl engine než na DX, hlavne teda čo sa týka 3d renderingu. Z DX využívajú hlavne zvukový environment...

Dôvod? možno to že ID software už od Daikatany pracuje s OpenGL. OpenGL vyvinula slávna spoločnosť Silicon Graphics... Win95 až XP využívala openGL, a nepredpokladám že im to Silicon Graphics darovala zadarmo :)

zhruba tam by som hladal dôvody prečo Vista tak dôkladne likviduje kompatibilitu s ovládačmi a staršími DX rozhraniami.

a ešte pár linkov na záver:
DX10 pre Win XP. Alky projekt a je to alfa verzia takže to ťaháte na svoje riziko
http://www.technospot.net/blogs/downloa ... y-project/

a k tomu jeden článoček:
http://www.itnews.sk/buxus_dev/generate ... e_id=48347


_________________
Immolator:
MB: Abit VH6-T Mod "Immolator" * CPU: Intel Pentium III-S "Tualatin" 1.400 @ 1.628 Mhz 512 L2 Cache * RAM: 1526Mb PQI SDRam 133 @ 155MHz CL2 * VGA: ATI Radeon x850xt 256 Mb * Monitor: IBM G96* Sieť: Intel Pro 10/1000 GT * TV Tuner: Pinnacle 300i * Zvuk: SB LIVE! 5.1 * Repro: Philips A2.5 * SCSI Radič: Adaptec 19160 * SCSI HDD: 2x Seagate Cheetah 15k * SCSI Scanner: Canon 2700f * Zdroj: Enermax 535W * OS: Win98SE SESP1+KEX *
Sharp MZ-800, Z80a. 64kb Ram, 32 kb Vram, QuickDisk, Cassete Recorder.
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 26.07.07
Prihlásený: 08.01.10
Príspevky: 1881
Témy: 89 | 89
NapísalOffline : 26.10.2007 12:52 | Directx 10 pre XP

ja som videl setky tie screeny. aj tie ze skuste rozoznat ktore je real a hra. to su tak spravene screeny aby si povedal ze ta tento screen bude real a to je pritom hra. to su take faky. ani na jednom videu som ece nevidel hentaku skalu v call of chujorézi :D . a kamarat hra tu hru dx10. taksom to uz videl


Offline

Čestný člen
Čestný člen
Directx 10 pre XP

Registrovaný: 24.05.05
Prihlásený: 22.08.08
Príspevky: 2002
Témy: 86 | 86
Bydlisko: Hradec Král...
NapísalOffline : 28.10.2007 18:11 | Directx 10 pre XP

Mir píše:
...a jeho posledný update je z Augusta 2007 (zdá sa že októbrový update sa už konať nebude)...
DirectX 9 (November 2007):


http://download.microsoft.com/download/c/6/a/c6af7ea3-f85c-4fef-a475-5810f82def1f/directx_nov2007_redist.exe


_________________
Shit No1: Intel Xeon X3350 @ Q9770, Scythe Mine, Asus P5E (Intel X38), 4x1024 A-Data 800 EE - DDR2 = 4096RAM @ 800MHz/2T, BFG GT260 - 896RAM oc OCX, 2x320GB Samsung SpinPoint F1 (HD322HJ) - RAID 0, Corsair 750W, SB X-Fi & příslušenství, case Thermaltake Soprano. Shit No2@kancl: Intel C2D E6700, MSI P35 Neo2 FIR (P35), 2x1024RAM A-Data EE 800MHz/2T, 250GB Seagate a 2 x 80GB Seagate RAID 1, MSI 6600@GT, WXP 32bit / WXP 64bit. Shit No3: Asus K8V-XE (VIA KT890/VT8251), 2x512RAM Kingston, A64 3000+, Maxtor 40GB, ATI 1300Pro.
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Directx 10 pre XP

Registrovaný: 19.05.07
Prihlásený: 16.01.12
Príspevky: 1499
Témy: 171 | 171
Bydlisko: Bratislava
NapísalOffline : 29.10.2007 8:58 | Directx 10 pre XP

jop v sobotu som si tiez vsimol že 24 oktobra bola vypustena verzia oznacena ako November. Holt ale asi maju sklz lebo sa tomu hovori Bimonthly updates :)

ale googlit oct 2007 by som mohol nadosmrti a nenasiel by som nic :)


_________________
Immolator:
MB: Abit VH6-T Mod "Immolator" * CPU: Intel Pentium III-S "Tualatin" 1.400 @ 1.628 Mhz 512 L2 Cache * RAM: 1526Mb PQI SDRam 133 @ 155MHz CL2 * VGA: ATI Radeon x850xt 256 Mb * Monitor: IBM G96* Sieť: Intel Pro 10/1000 GT * TV Tuner: Pinnacle 300i * Zvuk: SB LIVE! 5.1 * Repro: Philips A2.5 * SCSI Radič: Adaptec 19160 * SCSI HDD: 2x Seagate Cheetah 15k * SCSI Scanner: Canon 2700f * Zdroj: Enermax 535W * OS: Win98SE SESP1+KEX *
Sharp MZ-800, Z80a. 64kb Ram, 32 kb Vram, QuickDisk, Cassete Recorder.
 [ Príspevkov: 43 ] 1, 2


Directx 10 pre XP



Podobné témy

 Témy  Odpovede  Zobrazenia  Posledný príspevok 
V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

DirectX 11 pre Win 7

v Grafické programy

3

17192

28.04.2010 7:31

Jaro

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

DirectX 10 pre WINDOWS XP Profesional

v Operačné systémy Microsoft

25

8556

19.02.2011 23:48

KingTommy

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Ruská stránka ponúka DirectX 10 pre XP

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1, 2 ]

v Novinky

44

4973

05.10.2008 22:11

Poki

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

DirectX 10.1 znamená problémy pre dx10 karty? :)

v Novinky

13

397

25.08.2007 23:32

Shark NX

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Bude hacknuté DirectX 10 pre Windows XP realitou?

v Novinky

24

732

05.05.2007 10:30

Shit

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

directX

v nVidia grafické karty

18

948

25.07.2007 0:45

miskoTT

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

DirectX

v Ovládače

0

182

03.02.2012 21:40

logaro

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

DirectX

v Grafické programy

3

311

17.02.2010 16:17

prandof

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

DirectX

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1, 2 ]

v Ostatné grafické karty

32

755

03.08.2012 15:18

TOMQ

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

directX

v Operačné systémy Microsoft

2

279

23.03.2010 20:00

p4tooo

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

DirectX

v Ovládače

4

343

01.02.2012 11:14

tairikuokami

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

DirectX

v Ostatné programy

10

803

01.01.2007 22:23

shaggy

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

directx

v Ovládače

9

892

13.11.2008 20:45

shiro

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

DirectX

v Počítačové hry

8

794

19.01.2008 18:52

tomas4458

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

DirectX

v Ovládače

17

337

25.01.2015 12:50

Johnsik

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

directx pomoc

v Ostatné programy

22

382

11.01.2017 17:55

SuperGamer583



© 2005 - 2017 PCforum, edited by JanoF