| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 4 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 20.04.14 Prihlásený: 01.06.14 Príspevky: 2 Témy: 1 | Napísal Števe: 20.04.2014 19:54 | |
|
Ahojte, moja otázka je trochu všeobecnejšia: V poslednej dobe sa snažím spraviť si jednoduchšiu real time stratégiu ale nevedel som ako na to. Trochu som "pogooglil" a zistil som že sa to robí cez databázy kde sa vlastne vloží, napríklad čas začiatku a konca útoku a potom cez cron jobs, keď sa čas servera rovná času konca tak sa prevedie nejaký skript kde to vypočíta straty atď... Môj problém je ale s tými cron jobs, veď útok môže prísť aj 15:21:42 a jobs sa dajú nastaviť maximálne na 1 minútu takže by hra buď bola nepresná alebo by nič nešlo. Takže moja otázka je ako sa to dá s cron jobs spraviť, alebo bola moja informácia zlá a ako to potom funguje? (hmm, sorry ak to nemalo byť v databázach ale sem mi to najviac sedelo ) Ďakujem.
|
|
Registrovaný: 13.11.07 Prihlásený: 20.08.16 Príspevky: 1702 Témy: 0 | Napísal chrono: 20.04.2014 19:58 | |
|
Normálne sa zmeny aplikujú keď hráč požiada o zobrazenie nejakej stránky. Ten cron je tam viac-menej len preto, aby sa zátaž rozložila rovnomernejšie (a nemusí sa ani spúšťať každú minútu).
|
|
Registrovaný: 20.04.14 Prihlásený: 01.06.14 Príspevky: 2 Témy: 1 | Napísal autor témy Števe: 20.04.2014 20:02 | |
|
Aha vlastne to ide tak že sa to prepočíta až keď útočiaci hráč alebo obranca zapne "oznámenia"? Teraz mi to dáva zmysel Veď to vlastne dovtedy nemusí vôbec byť prepočítané, díky
|
|
Registrovaný: 13.11.07 Prihlásený: 20.08.16 Príspevky: 1702 Témy: 0 | Napísal chrono: 20.04.2014 21:37 | |
|
Nemusí, ale môže byť výhodnejšie to vyhodnocovať pravidelne, aby nebolo príliš veľa vecí, ktoré sa musia vyhodnotiť, keď sa má niečo používateľovi zobraziť.
|
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 4 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|