| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 6 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 13.01.07 Prihlásený: 28.05.17 Príspevky: 10032 Témy: 60 Bydlisko: Dorú Araeba... | Napísal OmeGa: 21.07.2007 22:44 | |
|
ti skusenejsi to asi poznaju, ale je to naozaj krasa, tak sa o to chcem podelit.
neviem ci to porusuje pravidla, ale snad nie. cela tato animacka je velka neskutocnych 64kB (na disketu sa vojde 23x) to je presne 524288 jednotiek a nul. ked to pozriete, uvidite preco to tak ospevujem. zaujimave su aj titulky na konci, opisuju tam 'produkt' a pisu ze je to demo, takze je to hadam free. po 10 minutach som to vypol, lebo sa to uz opakovalo, ale pesnicka isla dalej.
takze konecne link: co sa vojde do 64 kB
pre predstavu, aj toto ma 64kB
takze si to uzite, ale na slabsich strojoch to moze sekat...
_________________ PC: ASUS P5B deluxe, Q9400 @ 3.2GHz @ 1.25V, ATi 4670, WD 640GB Samsung 2TB, SB Audigy 2 @ kX drivers, Leadtek DTV 2000H; NB: Fujitsu Siemens Amilo Pi 2530; Foto: Canon EOS 550D @ Tamron VC 17-50mm F/2.8 & Tamron 55-200 F/4-5.6
Neposkytujem poradenstvo cez ICQ "You have not lived, until you found something worth dying for"
Ak nieco potrebujete a dlhsie sa neozyvam, skuste IRC |
|
Registrovaný: 22.03.07 Prihlásený: 23.06.23 Príspevky: 2096 Témy: 15 Bydlisko: Bratislava V | Napísal br4n0: 21.07.2007 23:12 | |
|
Tu je stránka skupiny .theprodukkt aj s inými demami. Využívajú procedurálne generovanie textúr, t.j. obrázky aj zvuky sú uložené ako matematické vzorce. Doporučujem najmä FPS kkrieger - 96 kB zázrak .
|
|
Registrovaný: 13.01.07 Prihlásený: 28.05.17 Príspevky: 10032 Témy: 60 Bydlisko: Dorú Araeba... | Napísal autor témy OmeGa: 21.07.2007 23:28 | |
|
_________________ PC: ASUS P5B deluxe, Q9400 @ 3.2GHz @ 1.25V, ATi 4670, WD 640GB Samsung 2TB, SB Audigy 2 @ kX drivers, Leadtek DTV 2000H; NB: Fujitsu Siemens Amilo Pi 2530; Foto: Canon EOS 550D @ Tamron VC 17-50mm F/2.8 & Tamron 55-200 F/4-5.6
Neposkytujem poradenstvo cez ICQ "You have not lived, until you found something worth dying for"
Ak nieco potrebujete a dlhsie sa neozyvam, skuste IRC |
|
Registrovaný: 19.05.07 Prihlásený: 16.01.12 Príspevky: 1492 Témy: 171 Bydlisko: Bratislava | Napísal Mir: 22.07.2007 9:23 | |
|
to prvé demo mi šlo jak po másle... mám taký pocit skôr že dvojjadrové stroje, resp 64 bitové stroje majú ešte tonu nevychytaných bugov... hm asi sa mi fakt viac oplatí stavať stroj podla bitovosti (mám doma 8bit, posledný 16 bit - 486 a momentálne vám píšem z jedného z posledných kvaltitných 32 bitových jadier...)
Btw toto mi trochu pripomenulo staré zlaté časy osembitových strojov... tam bolo dobre vidieť čo všetko sa dá natlačiť do 16 kb kódu.. nie to ešte do 64kb F.Fuka (Fuxoft) sa vyžíval v malých prográmkoch pre ZX spectrum ktoré obsahovali tony a tony hudby
Zo začiatku sa predpokladalo že počítače budú fungovať na takej báze ako tento jednoduchý program ale výrobné postupy hier sa začali obracať k bitmapám a editorom...
Bitmapa je trest boží. je to defacto obrázok v analógovej kvalite, dokonale matematicky definovaný. A každá jedna grafická karta ktorá niečo zobrazuje prepočítava veci do tohoto formátu. DTX a akcelerátory boli prvým krokom k správnym smerom po dlhej dobe ale aj tak je to len digitálna korekcia velkého množstva surových dát vo formáte ktorý chápe ludský mozog a nie počítačové cpu.
_________________ Immolator:
MB: Abit VH6-T Mod "Immolator" * CPU: Intel Pentium III-S "Tualatin" 1.400 @ 1.628 Mhz 512 L2 Cache * RAM: 1526Mb PQI SDRam 133 @ 155MHz CL2 * VGA: ATI Radeon x850xt 256 Mb * Monitor: IBM G96* Sieť: Intel Pro 10/1000 GT * TV Tuner: Pinnacle 300i * Zvuk: SB LIVE! 5.1 * Repro: Philips A2.5 * SCSI Radič: Adaptec 19160 * SCSI HDD: 2x Seagate Cheetah 15k * SCSI Scanner: Canon 2700f * Zdroj: Enermax 535W * OS: Win98SE SESP1+KEX *
Sharp MZ-800, Z80a. 64kb Ram, 32 kb Vram, QuickDisk, Cassete Recorder. |
|
| Napísal Dzimbo: 26.12.2007 21:59 | |
|
sorry ze otvaram staru temu ale nechapem ako sa moze 5 minutove video zmestit do 96kb...moze dakto vysvetlit?
|
|
Registrovaný: 22.03.07 Prihlásený: 23.06.23 Príspevky: 2096 Témy: 15 Bydlisko: Bratislava V | Napísal br4n0: 27.12.2007 12:55 | |
|
Pretože to nie je video, ale v reálnom čase vytváraná animácia, teda súbor neobsahuje obrázky, ale len matematické vzorce, na základe ktorých sú až po spustení vytvorené modely, textúry, zvuky atď. Viac na http://en.wikipedia.org/wiki/Procedural_generation
|
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 6 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|