| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 10 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 23.12.14 Prihlásený: 18.01.15 Príspevky: 5 Témy: 1 | Napísal dzmilo: 23.12.2014 21:41 | |
|
Zdravim. Mam problem s laptopom ASUS K56CA Win 8 uz viac ako tyzden. Laptop je stary 1 rok. Pouzival som antivir MC Afee ale po 1r platnosti som si nechal microsoft defender. Po mesiaci uzivania som sa pokusil stiahnut film cez torrent a laptop zacal blbnut, zacali vyskakovat nejake okna tak som vsetko zrusil a dal restartovat ale laptop sa uz nezapol!!! Nabehla cierna obrazovka s bielym pismom a po par restartoch cierna obrazovka. Po par hodinach googlenia som si myslel ze ide o BIOS. Ale ked jeden technik po par dnoch laptop rozobral a restartoval vnutornu bateriu ani to nepomohlo. Ani ziadne pokusi o drzanie POWER tlacidla ani nic podobne nahravanie z USB aktualny bios ani priamo do HDD. Hdd je nastastie vporiadku aj vsetko v nom. Laptop som odniesol do opravy a tam my povedali ze diagnostikovali: Dobrý deň, diagnostikou Vášho noteboku bola zistená závada inicializácie chipsetu a grafického adaptéra. Ocenenie opravy: 85 - 100 ,-€ s DPH, záruka na opravu 3 mesiace. Termín opravy január 2015, vzhľadom na sviatočné obdobie nie je možná rýchlejšia oprava.
Hovoria ze je potrebny reballing. Ma niekto skusenosti s takouto opravou a aka je trvacnost tejto opravy? Moze po roku nastat takato chyba? Pretoze laptop v hodnote 600e ktory odide po 1 roku a investovat do neho dalaich 100e tak to je masaker. Dakujem
|
|
Registrovaný: 03.01.09 Príspevky: 10106 Témy: 8 Bydlisko: KE | Napísal 4040: 23.12.2014 21:53 | |
|
Veď máš 2 roky záruku ,tak aké platenie.Nenabehne ani bios?Reklamuj priamo u Asus.
_________________ PC MB:ASUS Sabertooth P67 CPU:i5-3570S+cooler GEMIN II SF524 RAM:Kingston HyperX BEAST XMP 4x4GB 1866MHz GPU:MSI N750Ti-2GD5/OC SSD1:Samsung 850Pro 256GB SSD2:WD Blue 1TB SSD3: Crucial MX500 2TB SSD4:Kingston DC600M 1,92TB SSD5:WD RED SA500 4TB SSD6:WD RED SA500 4TB SSD7:Samsung 970 EVO PLUS 2TB PSU:Be quiet! Straight Power 11 650WCASE:CoolerMaster CMForce 500 LCD:Dell S2721DGF |
|
Registrovaný: 23.12.14 Prihlásený: 18.01.15 Príspevky: 5 Témy: 1 | Napísal autor témy dzmilo: 23.12.2014 22:02 | |
|
Laptop bol kupovany v Anglicku zaruka len 1 rok.
|
|
Registrovaný: 17.03.13 Prihlásený: 28.03.24 Príspevky: 15076 Témy: 126 Bydlisko: Moldava nad... | Napísal liqua1: 23.12.2014 22:08 | |
|
kedze sa mu v tom uz niekto montoval, uz mozno ani nema
to je hlupost, staci sa odvolat na SOG Act.
teda ak si stale v UK.
_________________ Toto je podpis. |
|
Registrovaný: 23.12.14 Prihlásený: 18.01.15 Príspevky: 5 Témy: 1 | Napísal autor témy dzmilo: 14.01.2015 20:36 | |
|
Som v UK ale laptop bol poslany na diagnostiku domov na SK kedze tuna to je extremne drahe. Doma som to daval do firmi AX DATA v Presove. Najprv hovorili ze zistili ze je vadny procesor a dokonca aj grafika cena opravy pregulickovanie 80-100e a potom po 2 tyzdnoch co mali laptop a cakali za nejakym terminom kedy sa to bude dat robit ma kontaktovali ze oprava sa nepodarila ze treba novu grafiku procesor aj maticnu dosku cena opravy 472e.
Tento laptop som kupoval za 500libier firma STAPLES. Po 1 mesiaci mi odisiel HDD dal som ho reklamovat. Dali mi novy kus. a po roku a 1 mesiaci mi odisiel tento BLACK SCREEN.
zaruka je 1 rok. neviem ake odvolavanie mas na mysli napis konkretnu skusenost a nie poucky z google.
bud ho dam pozriet niekomu inemu alebo im ho v STAPLES hodim o hlavu.
|
|
Registrovaný: 17.03.13 Prihlásený: 28.03.24 Príspevky: 15076 Témy: 126 Bydlisko: Moldava nad... | Napísal liqua1: 14.01.2015 20:47 | |
|
na to aby si sa odvolal na SOGA by si musel vediet anglicky, co bude zjavne dost problem.
ale tak niekomu sa zjavne chce viac behat po neschopnych slovenskych servisoch...
_________________ Toto je podpis. |
|
Registrovaný: 23.12.14 Prihlásený: 18.01.15 Príspevky: 5 Témy: 1 | Napísal autor témy dzmilo: 14.01.2015 20:55 | |
|
a ty asi miesto toho aby si poradil tak pises omacky a sudis ludi aj ked vies o nich prd.
|
|
Registrovaný: 17.03.13 Prihlásený: 28.03.24 Príspevky: 15076 Témy: 126 Bydlisko: Moldava nad... | Napísal liqua1: 14.01.2015 20:57 | |
|
radu mas v druhom prispevku vyssie.
ak potrebujes vodit za rucicku, si na nespravnom mieste.
_________________ Toto je podpis. |
|
Registrovaný: 23.12.14 Prihlásený: 18.01.15 Príspevky: 5 Témy: 1 | Napísal autor témy dzmilo: 14.01.2015 21:06 | |
|
typicky slovak. dakujem
|
|
Registrovaný: 19.09.09 Prihlásený: 24.03.24 Príspevky: 1122 Témy: 138 Bydlisko: RS/DS/Budap... | Napísal t0m@$: 18.01.2015 10:15 | |
|
Myslim si že si spravil chybu keď si sa neobrátil hneď na ASUS. Kúpil som si pred letom N550JK, vysiel ma na 1000€, tu na SK. Na druhy den som na cele leto letel do Irska samozrejme noťas so mnou, a po troch dňoch odišiel LCD panel. Kontaktoval som priamo podporu ASUSu, nakoľko (ak dobre viem všetky ASUSy) majú worldwide záruku. Poslal sa cez net reklamačný list, noťas som zabalil (bez prislušenstva,orig krabice alebo čohokoľvek), na druhý drň mi volal kuriér kedy môže prísť. Notebook obehol UK-Škótsko a po týždni sa kuriérom vrátil... Samozrejme že cestoval a opravovali ho zadarmo, vrámci reklamačky. Teraz to už bude ťažko reklamovať, keď sa v tom kadekto hrabal a rozoberal... Takže si myslím že máš dve možnosti - nechať ho opraviť alebo ho vyhodiť... (aj keď asi by som skúsil kontaktovať ASUS, aký majú na to názor, majú dosť zdatnú podporu si myslím, možno poradia niečo čo nás nenapadlo).
|
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 10 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|