| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 10 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 27.05.09 Prihlásený: 11.08.11 Príspevky: 16 Témy: 6 |
Takže aby som začal od začiatku: Kúpil som si notebook značky ASUS F5Nseries, s ktorým som bol približne 4 mesiace úplne spokojný. Avšak po 4 mesiacoch sa mi začal notebook samovoľne vypínať a to navyše nie spôsobom - Systém Windows sa vypína ale akoby ste vytiahli PC zo zásuvky. Prišiel som na to, že notebook sa "prehrieva", ale to už po trištvrte hodiny hrania počítačových hier, alebo pri operáciách, ktoré notebook trochu viac namáhali (teda presnejšie pri tích istých hrách a operáciách, pri ktorých predtým fungoval správne). Skontroloval som, či nie sú zakryté prieduchy chladenia a podobné veci, prelistoval som celú Užívateľskú príručku, pomocou antivírusového programu som prekontroloval celý notebook, vyčistil som všetky registry a nepotrebné súbory pre zrýchlenie systému, dokonca som si kúpil aj chladiacu dosku pod notebook, no nič z toho mi nepomohlo. Skúsil som teda notebook reklamovať u môjho predajcu. Po trpkom mesiaci čakania prišiel notebook späť s odpoveďou, že notebook je v poriadku. Veľmi sa nám to nezdalo, no chceli sme ho vyskúšať. Výsledok bol ten istý - notebook sa "prehrial" a následne vypol. Po asi siedmom vypnutí sa asi zrútil celý systém, pretože po ďalšom zapnutí notebooku vypisovalo chybové hlásenie, že software nie je v poriadku a mám vložiť disk s OS. Nasledovala teda ďalšia reklamácia u predajcu. Po ďalšom mesiaci čakania, keď prišiel notebook späť so správou, že naň bol nainštalovaný nový OS Windows Vista sme ho opäť vyskúšali - nový OS, no vada tá istá. Volali sme teda do servisného centra v Bratislave kde nás ohúrila takáto odpoveď: "U nás ten notebook pracoval správne a my nevieme, čo tam s ním stvárate!" Dali by sme ho znova reklamovať, ale ja mám pocit, že by sa ani ďalšou reklamáciou nič nevyriešilo. Teraz používame notebook nanajvýš na prehliadanie internetu a písanie dokumentov a dúfame, že nech sa jedného dňa znova nezrúti OS. Podľa mňa zhorela niekde vo vnútri nejaká súčiastka, ktorá zabezpečovala "chladný " chod notebooku, ale sám sa do počítačov veľmi nerozumiem, preto sa obraciam na Vás s otázkou, ako môžem odstrániť tento problém. Stačí stiahnuť nejaký ovládač, alebo treba zájsť do servisu, nech mi rozoberú celí notebook na súčiastky a nájdu vadu? Za skorú odpoveď s radou veľmi pekne ďakujem.
P.S.: Ospravedlňujem sa, ak som to dal niekam inam ako som mal, ale nevedel som kde to napísať, tak som to šupol sem.
//premenovane, Daron
|
|
Registrovaný: 12.01.09 Prihlásený: 04.02.24 Príspevky: 1596 Témy: 29 Bydlisko: Spišska Belá |
Ak máš podozrenie na prehrievanie, stiahni si program Everest Home, tam si pozri tepoloty, potom ich možeš napísat aj tu
_________________ "Nikdo nebude nikdy potřebovat více než 640kB RAM!" (Bill Gates, 1981) |
|
Registrovaný: 27.05.09 Prihlásený: 11.08.11 Príspevky: 16 Témy: 6 | Napísal autor témy Thomas227: 16.06.2009 18:35 | |
|
ešte taká otázka - v ktorej záložke nájdem teplotu?
|
|
Registrovaný: 12.01.09 Prihlásený: 04.02.24 Príspevky: 1596 Témy: 29 Bydlisko: Spišska Belá |
Počítač > Senzory
_________________ "Nikdo nebude nikdy potřebovat více než 640kB RAM!" (Bill Gates, 1981) |
|
Registrovaný: 27.05.09 Prihlásený: 11.08.11 Príspevky: 16 Témy: 6 | Napísal autor témy Thomas227: 16.06.2009 19:05 | |
|
Mne tam nič nevypisuje. Najprv tam bolo Procesor - 91°C; Seagate - 38°C. Potom som zrušil okno aby som notebook trochu zaťažil a potom teplotu znova skontroloval. Okno som znovu otvoril asi 4-krát, ale záložka Senzory je stále prázdna.
|
|
Registrovaný: 12.01.09 Prihlásený: 04.02.24 Príspevky: 1596 Témy: 29 Bydlisko: Spišska Belá |
no 91C° už nieje normálne, daj ho na reklamáciu s tým ze sa prehrieva
pri tých 90C° ti aj tak dlho nevydrží
_________________ "Nikdo nebude nikdy potřebovat více než 640kB RAM!" (Bill Gates, 1981) |
|
Registrovaný: 27.05.09 Prihlásený: 11.08.11 Príspevky: 16 Témy: 6 | Napísal autor témy Thomas227: 16.06.2009 20:25 | |
|
jj... mňa len trápi, ako to, že pred tým išiel dobre.... lebo akože ja sa ho nechcem zbaviť, len mi tá závada dosť vadí...
|
|
Registrovaný: 12.01.09 Prihlásený: 04.02.24 Príspevky: 1596 Témy: 29 Bydlisko: Spišska Belá |
ja ti ani nekážem zbavit sa ho, ja ti chcem len povedat že 90C° je veľa a mal by si ho dat na znova reklamaciu.
BTW: myslím že po 3 reklamácii tej istej vady máš právo na vrátenie penazí alebo ti dajú nový kus
_________________ "Nikdo nebude nikdy potřebovat více než 640kB RAM!" (Bill Gates, 1981) |
|
Registrovaný: 27.05.09 Prihlásený: 11.08.11 Príspevky: 16 Témy: 6 | Napísal autor témy Thomas227: 16.06.2009 20:35 | |
|
jj... okss... díík... už to nejako vyriešim
|
|
Registrovaný: 19.10.08 Prihlásený: 21.02.21 Príspevky: 448 Témy: 57 Bydlisko: Kuchyňa/Mal... |
mne sa podarilo vzdy novy ks po prvej reklamacii teda vymenou ks za ks a po tretej uz mozes fakt pytat peniaze alebo uplne iny model a dorovnat nedoplatok
_________________ MB:Gigabyte MA790X UD4, CPU:AMD Phenom II x4 955 3.21GHz, ZALMAN CNPS9500 AM2, RAM:6 GB Corsair TWIN2X C5 5-5-5-18, HDD:Samsung HD322 - 320GB, GPU: Gainward GTX 460 1GB DDR5, Zdroj:Tagan TG500-BZ 500W "Pipe Rock", CASE:Antec Nine Hundred , Repro:Logitech S-220 2+1, Keybord+mouse:Chicony KR-0420, Monitor:Benq 22"G2220HDA, OS:Windows 7 Ultimate 64 bit & Linux Ubuntu 10.04 64 bit, Notebook: Eee PC 901 Win XP Home |
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 10 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|