| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 2 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 14.04.09 Prihlásený: 18.01.22 Príspevky: 1188 Témy: 198 |
Ahojte. Potrebujem si vytvorit ucet na aws.amazon.com, avsak vzdy sa zaseknem pri kroku, kde treba overit ucet cez mobilny telefon. Pisal som vcera o piatej na podporu, zatial nemam odpoved. Chapem, ze musim pockat dlhsie ale ja sa dost ponahlam tak by som sa chcel spytat, ci tu nie je niekto kto ma s tym skusenost. Problem je ten, ze ked zadam moje cislo, pride mi sice automaticky hovor ale vzdy po zadani PINu, ktory mam na obrazovke dostanem hlasenie: aws.amazon.com píše: The pin entered did not match the PIN displayed on your browser.
Someone answered the phone but did not enter a pin.
Jednoducho mi ho neberie. Skusal som 5x napisat PIN cez sgs2, 2x ho vyslovovat a 1x cez iny mobil no stale rovnaky problem. Zvukovy kod tlacidiel normalne hlasno pocut, ked ho zadavam, preto nechapem, kde je problem. Zadavam ho tak, ze okolo mna je ticho. Za kazdymi 3 pokusmi musim cakat 12h. Ked prijmem hovor, automaticky system mi da pokyn, ze mam zadat PIN. Potom caka, vtedy zadavam PIN a za tym uz pocujem len hlasenie ze PIN nie je spravny. Neviete, ci netreba PIN este nejak potvrdit ?
_________________ CPU: Intel core i5 3470 GPU: Gigabyte N760OC-2GD MB: MSI B75A-G43 RAM: DDRAM3 8GB (2x4GB) TEAM RAM 1600MHz Elite Zdroj: Seasonic G Series 450W HDD: 500GB vybraty z notebooku Lenovo E531 i5-3230M N4IBPXS SSD:Samsung 840 Evo 250GB Case: Fractal Define R4 black pearl FAN: Cooler Master Hyper 212+ EVO DVD: SAMSUNG DVD±R/±RW/RAM SH-224DB SATA, černá, bulk OS: Ubuntu 12.04 64bit & Windows 7 Ultimate 64bit Monitor: Dell U2412m |
|
Registrovaný: 14.04.09 Prihlásený: 18.01.22 Príspevky: 1188 Témy: 198 | Napísal autor témy 1daemon1: 29.06.2013 16:06 | |
|
Uz som to poriesil, odpovedali mi: Amazon Web Services píše: Hello, Thanks for contacting Amazon Web Services. I'm sorry for the trouble you've had activating your account with our phone verification system. To help get you up and running as quickly as possible, we can manually verify your phone with our "Call me now" form. Please use the "Open New Case" feature from the AWS Support Center, fill in the "Subject" and "Description" boxes and then click on the "Call Me" button and we will quickly get in touch with you: http://aws.amazon.com/support An AWS customer service representative will call you at the provided phone number. I hope this information is helpful. Best regards, Frazier Amazon Web Services Moja anglictina zatial nie je idealna ale dorozumeli sme sa, povedal som mu problem, moje telefonne cislo a aktivoval mi ucet.
_________________ CPU: Intel core i5 3470 GPU: Gigabyte N760OC-2GD MB: MSI B75A-G43 RAM: DDRAM3 8GB (2x4GB) TEAM RAM 1600MHz Elite Zdroj: Seasonic G Series 450W HDD: 500GB vybraty z notebooku Lenovo E531 i5-3230M N4IBPXS SSD:Samsung 840 Evo 250GB Case: Fractal Define R4 black pearl FAN: Cooler Master Hyper 212+ EVO DVD: SAMSUNG DVD±R/±RW/RAM SH-224DB SATA, černá, bulk OS: Ubuntu 12.04 64bit & Windows 7 Ultimate 64bit Monitor: Dell U2412m |
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 2 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|