[ Príspevkov: 56 ] 
AutorSpráva
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 26.06.08
Prihlásený: 09.07.09
Príspevky: 60
Témy: 18 | 18

Zdravim, dal som si reklamovat notebook(fujitsu siemens) do alzy.sk
Piatok je 30. den a chcem sa spytat, ci to ma byt 30 dni, alebo 30 PRACOVNYCH dni? Po pripade ak presiahnu dany limit, mozem sa dozadovat niecoho :D ? Sa mi mari ze som niekde cital o navrate penazi (to by som asi moc chcel...)


Offline

Správca fóra
Správca fóra
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 17.04.08
Prihlásený: 21.05.15
Príspevky: 11928
Témy: 284 | 284
Bydlisko: Myjava
Vek: 28

30 dni... a ked ti ho neposlu do 30 dni,tak su povinni vratit peniaze...mne 37 dni riesili RAMky a sami od seba napisali,ze mi to vyplatia a do 3 dni som mal peniaze na ucte


_________________
Gigabyte GA-M52L-S3 / Athlon II X3 445 @ 3,1GHz / AM1 2x2GB DDR2 800 MHz / Sapphire HD7750 Ultimate Silent Series / Seagate 7200.12 500GB / WD My Book Essential 3.0 2000GB / Samsung SH-S223L / Creative Audigy SE / Fortron GP 350W 80+ / 24" BenQ G2420HDBL / Genius SP-HF1800A / Koss Porta Pro / Gigabyte GT-U8300
MSI M670X-091SK / Transcend 2x1GB DDR2 667MHz
Nokia Lumia 820 + Huawei P8
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 26.06.08
Prihlásený: 09.07.09
Príspevky: 60
Témy: 18 | 18

uuu tak to by bola parada :D
nechcem predbiehat udalosti, ale cisto teoreticky by mi vratili sumu za ktoru som ntbk kupil, alebo len nejaku cast?


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 03.07.06
Prihlásený: 21.05.15
Príspevky: 1488
Témy: 73 | 73
Bydlisko: Martin, Zát...
Vek: 24

celu sumu by mali dat


_________________
OS: Windows 8.1 Pro CPU: AMD Phenom II X4 840 MB: ASRock 970 Extreme4 RAM: 2x2 GB DDR3 A-DATA 1600 MHz CL9 + 2x2 GB DDR3 Kingston 1600 MHz CL9 HDD: Intel 335 180 GB SSD & Seagate 2 TB HDD GPU: MSI GTX660 2 GB 2GD5/OC DVD-RW: ASUS 2014L1T SC: ASUS Xonar DG CASE: ASUS TA663 PSU: Seasonic 500W LCD: Samsung 2253LW
V Martine a okolí opravujem počítače, keď tak sa mi ozvite.
Offline

Správca fóra
Správca fóra
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 17.04.08
Prihlásený: 21.05.15
Príspevky: 11928
Témy: 284 | 284
Bydlisko: Myjava
Vek: 28

taku sumu, aka je uvedena na pokladnicnom bloku alebo v zmluve, a ak nie je v zmluve urcene inak v reklamacnych podmienkach...ale v pripade alzy je to 100% nakupnej sumy. taktiez tipujem,ze ti to na 30.den odoslu,tym padom budes mat "smolu" ;) nechaj sa uz prekvapit


_________________
Gigabyte GA-M52L-S3 / Athlon II X3 445 @ 3,1GHz / AM1 2x2GB DDR2 800 MHz / Sapphire HD7750 Ultimate Silent Series / Seagate 7200.12 500GB / WD My Book Essential 3.0 2000GB / Samsung SH-S223L / Creative Audigy SE / Fortron GP 350W 80+ / 24" BenQ G2420HDBL / Genius SP-HF1800A / Koss Porta Pro / Gigabyte GT-U8300
MSI M670X-091SK / Transcend 2x1GB DDR2 667MHz
Nokia Lumia 820 + Huawei P8
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 08.03.08
Prihlásený: 20.05.15
Príspevky: 2664
Témy: 211 | 211
Štv 25.06.09 13:58 |

Alza - reklamacia viac ako 30 dni


tiez mi reklamovali joystick dlhsie ako 30 dni a to uz po druhy krat, prvy krat som to este nechal tak, napisal som im mail a hned mi odpisali ze mi poslu peniaze co som bol dost prelvapeny ako hladko to prebehlo, lebo som predpokladal ze len tyzden budem cakat za ich mailom...A ked sa prihlasis na stranke alzy a das si stav reklamacie a tam ti ukaze status, ked je to u dodavatela tak do 30dni to nestihnu, lebo aj keby im to zajtra prislo a poslu to kurierom mas to az pondelok, co je uz po reklamacnej lehote, ale ak tam je vydane tak zajtra by si to mal mat u seba.


Offline

Správca fóra
Správca fóra
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 08.11.06
Prihlásený: 25.04.15
Príspevky: 7764
Témy: 127 | 127
Bydlisko: BA/TT
Štv 25.06.09 14:01 |

Alza - reklamacia viac ako 30 dni


no myslim, ze rozhodujuci je datum odoslania, nie dorucenia. ale kazdopadne mas narok na vratenie penazi. z vlastnej skusenosti viem, ze to riesia ponukou lepsieho vyrobku. kazdopadne skodovat nebudes.


_________________
CPU: AMD PhenomII X4 955 BE @ 4GHz, Ninja 3, MB: Gigabyte GA870A-UD3, RAM: 2x4GB DDR3 Kingston 1600MHz, HDD:Crucial M4 64GB, 2x Seagate Baracuda 7200.12 1TB, GPU: Asus 5870, LCD: ASUS VW246U
Key/M: Logitech 600, A4Tech X750, Seasonic 520W, Antec 300, OS: Win7 x64
CP: LG G3s , PlayStation3 NB: HP Pavilion dv6157ea NetB: Lenovo S10e, Galaxy Tab
Inteligencia je to, čo používaš keď nevieš čo máš robiť Jean Piaget
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 12.04.09
Prihlásený: 08.01.12
Príspevky: 148
Témy: 12 | 12
Bydlisko: Kysucké Nov...
Štv 25.06.09 14:06 |

Alza - reklamacia viac ako 30 dni


Zdravím,
Chvíľku to tu pozorujem a chcel by som sa opýtať, aký je postup odoslania reklamácie? Stačí im to tam len sl. poštou poslať, alebo treba niečo vyplniť, vypísať? Telefonicky mi ten pán povedal, že to mám len odoslať so sprievodným listom teda popisom problému a faktúrou na ich adresu a oni si to už nájdu, je to tak správne? Vtedy ma nenapadlo pozerať rekl. podmienky na nete keď mi toto povedal telefonicky :-)


_________________
PC:CPU: AMD Athlon64X2 3600+ 2.0Ghz MB: Foxconn A6VMX-K VGA: aTi Sapphire X1650, 512MB RAM: 2x2GB Kingston HyperX 667Mhz CL5 PSU: 350W LC PowerMP3: iPod Shuffle 1GB, white
PREDÁM XBOX360 ARCADE, HRY PRÍSLUŠENSTVO!
V PRÍPADE ZÁUJMU ICQ.
IT servis a poradenstvo..Žilinský kraj..
Lacno, rýchlo, spoľahlivo..
Offline

Správca fóra
Správca fóra
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 08.11.06
Prihlásený: 25.04.15
Príspevky: 7764
Témy: 127 | 127
Bydlisko: BA/TT
Štv 25.06.09 14:12 |

Alza - reklamacia viac ako 30 dni


je dobre ni nechat vygenerovat cislo a postupovat podla bodov, ktore tam jau uvedene.


_________________
CPU: AMD PhenomII X4 955 BE @ 4GHz, Ninja 3, MB: Gigabyte GA870A-UD3, RAM: 2x4GB DDR3 Kingston 1600MHz, HDD:Crucial M4 64GB, 2x Seagate Baracuda 7200.12 1TB, GPU: Asus 5870, LCD: ASUS VW246U
Key/M: Logitech 600, A4Tech X750, Seasonic 520W, Antec 300, OS: Win7 x64
CP: LG G3s , PlayStation3 NB: HP Pavilion dv6157ea NetB: Lenovo S10e, Galaxy Tab
Inteligencia je to, čo používaš keď nevieš čo máš robiť Jean Piaget
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 26.06.08
Prihlásený: 09.07.09
Príspevky: 60
Témy: 18 | 18
Štv 25.06.09 15:01 |

Alza - reklamacia viac ako 30 dni


prave mi volali, ze ho maju na pobocke v cesku a povedali, ze javi znamky mechanickeho poskodenia(aboslutne neprichadza do uvahy - robil som s nim ako v bavlnke) takze stracam zaruku a mozna oprava(vymena zakladnej dosky) by stala 7tis... to je v prdely... podla mna tam schvalne nieco 29. den urobili, pretoze si uvedomili, ze to nestihaju opravit alebo co... ake mam moznosti?


Offline

Správca fóra
Správca fóra
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 17.04.08
Prihlásený: 21.05.15
Príspevky: 11928
Témy: 284 | 284
Bydlisko: Myjava
Vek: 28
Štv 25.06.09 15:02 |

Alza - reklamacia viac ako 30 dni


napis im,ze s notebookom bolo zaobchadzane velmi opatrne a ak si chcu vymyslat,ze to budes riesit inymi sposobmi...pripadne uz skusaj zhanat pravnika,alebo namet na Lamparen :)


_________________
Gigabyte GA-M52L-S3 / Athlon II X3 445 @ 3,1GHz / AM1 2x2GB DDR2 800 MHz / Sapphire HD7750 Ultimate Silent Series / Seagate 7200.12 500GB / WD My Book Essential 3.0 2000GB / Samsung SH-S223L / Creative Audigy SE / Fortron GP 350W 80+ / 24" BenQ G2420HDBL / Genius SP-HF1800A / Koss Porta Pro / Gigabyte GT-U8300
MSI M670X-091SK / Transcend 2x1GB DDR2 667MHz
Nokia Lumia 820 + Huawei P8
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 26.06.08
Prihlásený: 09.07.09
Príspevky: 60
Témy: 18 | 18
Štv 25.06.09 15:08 |

Alza - reklamacia viac ako 30 dni


no to sa mi po takych veciach nechce vobec tahat :D
myslite, ze to stihaju doniest od dnes obeda, do zajtra do alzy na slovensku?


Offline

Správca fóra
Správca fóra
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 17.04.08
Prihlásený: 21.05.15
Príspevky: 11928
Témy: 284 | 284
Bydlisko: Myjava
Vek: 28
Štv 25.06.09 15:24 |

Alza - reklamacia viac ako 30 dni


no tak im napis,ze im spravis peknu reklamu aspon po internete, ze rozpises vsade aki su seriozni a ake si vymyslaju zavady,a je to :)


_________________
Gigabyte GA-M52L-S3 / Athlon II X3 445 @ 3,1GHz / AM1 2x2GB DDR2 800 MHz / Sapphire HD7750 Ultimate Silent Series / Seagate 7200.12 500GB / WD My Book Essential 3.0 2000GB / Samsung SH-S223L / Creative Audigy SE / Fortron GP 350W 80+ / 24" BenQ G2420HDBL / Genius SP-HF1800A / Koss Porta Pro / Gigabyte GT-U8300
MSI M670X-091SK / Transcend 2x1GB DDR2 667MHz
Nokia Lumia 820 + Huawei P8
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 26.06.08
Prihlásený: 09.07.09
Príspevky: 60
Témy: 18 | 18
Štv 25.06.09 15:32 |

Alza - reklamacia viac ako 30 dni


no ved uvidime co z toho bude.. potom vam napisem...
ma niekto podobne skusenosti?


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 24.03.07
Prihlásený: 31.01.15
Príspevky: 4147
Témy: 248 | 248
Štv 25.06.09 16:13 |

Alza - reklamacia viac ako 30 dni


Kamos kupil uz pred pol rokom PC z alzy za cca 60tis a dal nech mu ho aj poskladaju, a uz je to skoro 6 mesiacov co sa natahuje s ich servisom, pretoze PC nechce ist, 4 krat mu vymenili zdroj (pricom ten s tym nemal nic) a toto stale dookola. Ked sme chceli pozriet dnu tak mu dali aj tu nalepku na zaruku, aj ked mu povedali ze poslu novu, neposlali.. Na 5 krat namiesto vsetych CD/DVD medii co k PC bolo poslaly len DVD Windows, a nejake kraviny..

Nechceli mu vratit peniaze tak uz na nich podal oznamenie - aspon on mi to povedal - a ze uz to riesia cez pravnika..


_________________
PC: AMD Phenom II X4 955 BE C3 / ASUS M5A97 PRO / Kingston HyperX 4GB Kit DDR3 1333MHz CL7 / Gigabyte GV-R685OC-1GD 1GB GDDR5 Windforce 2X / WDC WD1600AAJS Caviar Blue 7200rpm SATA / Samsung EcoGreen F3 HD105SI 1TB SATA / ASUS 1814BLT / AKASA 400W
Mobil: Samsung Nexus S i9023
NTB: Lenovo IdeaPad Y580 - Intel Core i5 3210 Ivy Bridge, 15.6 "LED 1920x1080, RAM 8GB, NVIDIA GeForce GTX660M 2GB, HDD 1TB 5400 RPM + SSD 90GB Intel 525 mSATA, Windows 7 PRO 64-bit
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 26.06.08
Prihlásený: 09.07.09
Príspevky: 60
Témy: 18 | 18
Štv 25.06.09 17:05 |

Alza - reklamacia viac ako 30 dni


su to blbci... pisal som tam mail, volali sme tam a furt si vravia svoje...
bodlo by im konecne nejaku "dobru reklamu" spravit...
pojdem si ponho, ak tam bude nieco na prvy pohlad poskodene, tak ho neprevezmem a ak ne, tak si ho vezmem a skusim si zaspajkovat ten spoj sam (uz nemam co stratit ) :lol:
ak sa nepodari, tak si spravim z HDD externy a ostatne mozem zahodit :cry:


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 08.03.08
Prihlásený: 20.05.15
Príspevky: 2664
Témy: 211 | 211
Štv 25.06.09 17:22 |

Alza - reklamacia viac ako 30 dni


no s reklmaciami mam len zle skusenosti uz spominany joystick som reklamoval po 2x lebo prvykrat mi reklamacia nebola uznana z dôvodu, ze zavada sa neprejavila, pricom zavada ktoru som napisal sa prejavuje uz hned po zakupeni ,ale nevadi. skoda ze sa nedozviem ci to na 2x vyreklmavovali alebo nie. Takisto som reporoduktory posielal na reklamaciu a takisto zavada sa neprejavila :roll:
Firesword21 : zavolaj/posli mail na SOI-ku...


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 06.07.08
Prihlásený: 09.07.14
Príspevky: 2331
Témy: 133 | 133
Bydlisko: Podhájska,S...
Štv 25.06.09 17:26 |

Alza - reklamacia viac ako 30 dni


SOI ti napise po par mesicoch list ze nasli dake nedostatky ale oni sa nemozu miesat a zasahovat do reklamacneho konania tak ze sa mas pokusit dohodnut alebo si dat urobit posudok znalcom a potom sa s nimi sudit-to v lepsiom pripade
Proste SOI je zbytocna institucia


_________________
NB:Samsung 305V A6-3410MX
CPU:AMD® Quad-Core A6-3410MX (1,6 GHz, 4MB, 4 jadrá) GPU: Duálna graficka karta AMD Radeon™ HD6540G2 512MB GDDR3 RAM:4GB DDR3 1333Mhz HDD:640GB OS:Win7 Premium 64 bit
Mobil:iPhone 3G 8GB s Whited00r 5.2.1
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 05.05.07
Prihlásený: 22.06.13
Príspevky: 73
Témy: 22 | 22

ja som si v ALZE objednal notebook. V jeden krasny den mi volaju ze mi vratia 24 000 SK lebo taky notebook uz nie je v ponuke. o 30 min. na to mi vola kurierska sluzba , ze ma pre mna balicek :D bola to DPD: uz pred tym som sledoval cestu balicka cez NET, preto mi bolo cudne , ze mi volaju z ALZY, ze neposlu mi NOTEBOOK lebo ho uz nemaju v ponuke. Nakoniec som sa pozrel do sprievodneho listu toho baliku a bolo tam napisane, ze je to moj notebook ASUS M50VC AS001C.
Tak som balicek prebral. Avska hned nato som zistil, ze nefunguje napalovacka, tak hned na druhy den som ho poslal UPS, pretoze oni mi povedali ze to mam poslat nimi lebo to maju zadarmo ( inak by som asi platil za poslanie, i ked ja som poskodeny a mam platit za to ze im poslem NOTEBOOK, ktori mi oni poslali chybny ? :D , no nic )
..... proste poslal som im ho spet, a povedal aby mi vratili peniaze, ze som ho poslal v priebehu 7dni, a ze mam na to narok.

Tak mi vratili peniaze. THE END !!!


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27.09.07
Prihlásený: 11.05.15
Príspevky: 372
Témy: 14 | 14
Bydlisko: Košice

Tiež som kupoval Toshibu v Alze a teraz sa mi pokazila - asi mi odišla grafika, lebo hneď po spustení mi vykresľuje artefakty. Už som dávnejšie počul o čudesných metódach tohto obchodu, tak sa mi do toho nechcelo. Kamarát mi poradil a spravil som nasledovné:
Okašľal som Alzu a poslal som e-mail rovno do servisu výrobcu ... dnes mi volali, že v Pondelok si poň príde kurier. Odvoz a dovoz je zadarmo. Vďaka Bohu, že to posielam len do Košíc a nie cez Alzu do servisu v Čechách cez haldu ľudí. Alza aj tak neservisuje notebooky a potom nevie ovplyvniť konanie servisných stredísk v Čechách (napriek tomu majú podľa mňa divný prístup).


_________________
HP Probook 4330s (13,3", Intel Core i5-2410M 2,3 GHz, Intel HD Graphics 3000, 4GB 1333MHz DDR3, 500GB HDD + 120GB SSD),
ASUS VS229HR, SE Xperia Neo V, Lenovo P770

História: Toshiba Satellite A210-19J, Nokia 3410, Nokia 3220, Nokia 3110c, Nokia 5530 XM
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 26.01.09
Prihlásený: 10.05.15
Príspevky: 439
Témy: 108 | 108
Bydlisko: Petrovce VT

no ja som pres 23 mesiacmi objednaval u alzy asusa f3tc.
skoro po tych 23 mesiacoch mi odisla maticna a na boku pri sipkach boli prasknute sasy. reklamovat som daval obidva veci - ale nie cez alzu ale rovno cez pegatron - servisne stredisko pre asusy.
samozrejme najprv som isiel na stranku alzy jak som to chcel reklamovat ale tam ma to odkazalo na stranku sil.cz kde mi bolo priradene rma cislo.
reklamocaia prebehla uspesne teda pre mna - na 30 den mi prisiel email zo sil.cz ze moja reklamacia bola vybavena a ze mi vratia peniaze a ze za tymto ucelom mam kontaktovat mojho predajcu teda alzu.sk
no na druhy den som ta volal a odpoved bola ze oni o ziadnej reklamacii nemaju ani ponatia ze postup ktory som zvolil nie je standardny - pritom som postupoval podla pokynov na stranke alzy.
(a to teda nie som taky blbec aby som si to neprecital aspon 2x)
tak ze sa pokusia zistit kde ten notebook je dal som im kontakt na cloveka ktory sa mi ozyval zo sil.cz pri vybavovani reklamacie.
dal som im kontakt na seba ze ma budu kontaktovat.
asi po 2 hodinach mei volal ze sa notebook nasiel - ale predstavte si tie stresy za tie 2 hodiny ze nebude ani book ani bubaky...
tak mi nakoniec poslali notebook novy (no moju ziadost namiesto penazi)
tak mam msi gx620 zostala mi taska od asusa aj hdd 120 giga tak aspon to potesi za tie stresy (pri vyplnovani rekalmacneho protokolu tam bolo napisane ze z asusa mozeme vytiahnut hdd)

takze v alze maju fakt bordel a prava ruka nevie co robi lava


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 26.06.08
Prihlásený: 09.07.09
Príspevky: 60
Témy: 18 | 18

no takze nakoniec to dopadlo tak, ze dnes som notebook rozobral, poriadne sa v nutri rozhliadol a hned som aj objavil problem...
zobral do ruky letovacku a za chvilku bol notebook ako novy :D
ani nebolo za potreby 7tis a tych debilnych neschopakov z alzy :D


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 08.03.08
Prihlásený: 20.05.15
Príspevky: 2664
Témy: 211 | 211

a v com bola chyba? ak sa smiem spytat.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 26.06.08
Prihlásený: 09.07.09
Príspevky: 60
Témy: 18 | 18

jasne ze sa mozes spytat ;)

preruseny privod s otvoru na nabijacku (AC) k zakladnej doske...
cize notebook by teoreticky isiel kludne aj ked bol pokazeny, keby donho davam stale plne baterky...
lenze ked nemal privod prudu, tak nemohol ist ani na zastrcke ani nabijat baterku....


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 07.03.07
Prihlásený: 28.04.15
Príspevky: 803
Témy: 169 | 169

alza.sk je dobry shop, maju tam vsetko mozne, aj dost lacno...
reklamacie neviem, este netrebalo nic...


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27.07.08
Príspevky: 227
Témy: 44 | 44
Bydlisko: BA, Petrzalka

Firesword21 píše:
Zdravim, dal som si reklamovat notebook(fujitsu siemens) do alzy.sk
Piatok je 30. den a chcem sa spytat, ci to ma byt 30 dni, alebo 30 PRACOVNYCH dni? Po pripade ak presiahnu dany limit, mozem sa dozadovat niecoho :D ? Sa mi mari ze som niekde cital o navrate penazi (to by som asi moc chcel...)


mne po 30 dnoch vratili prachy a bolo vybavene :)


_________________
Zostava:
Skrinka: Coolermaster Dominator II, Zdroj: CORSAIR TX650-V2,MB: MSI Z77A-G43, CPU: Intel i7 3770K, Ram 2x2 + 2x4 GB Kingston HyperX 1600MHz, HDD: Wester Digital 1T, Wester Digital 250GB, Samsung 320GB, VGA: MSI GTX670 2GB . Audio Sony D211, Monitor: LG W2242SM 22´
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25.08.08
Prihlásený: 15.10.14
Príspevky: 1705
Témy: 205 | 205
Bydlisko: Košice
Vek: 22

ja som mal podobný problém s nb...niečo sa tam pokazilo a volal som im čo a ako ta že im mam poslať...tak najskor som si doma odfotil celý nb s každeho uhla a zaslal im ho...zhruba po 28 dňoch sa mi ozvali že vydu som sposobil ja zlým mechanickym zaobchadzaním...že mi musel spadnuť parrkrať čo vobec nebola pravda...napísal som im mail kde boli pribalene fotky a behom dvoch dní som mal peniaze na účte a mail v ktorom sa písalo že nb bol asi poškodeny pri posielani atd... proste trapas...


_________________
Predám všetko, čo sa mi dostane do rúk!
Obchodník je meno moje!
Dnes MNE,Zajtra SEBE a napozajtra TOMÁŠOVI.

Dve veci sú na tomto svete nekonečné: ľudská hlúposť a vesmír. A tým vesmírom si nie som taký istý. -Einstein-
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 22.05.09
Prihlásený: 20.07.14
Príspevky: 92
Témy: 15 | 15
Bydlisko: Kysucké Nov...

Mne prišla doska s odlomeným pinom na osadení procesora. Hneď som to odoslal na reklamáciu, ktorá trvala 2 mesiace. Písali že ma budú informovať na mail ale keby som im ja za tie 2 mesiace neposlal mail tak by sa s tým asi nič nerobilo. Kukal som online stav reklamácie a tam stále že ju poslali dodávateľovi na posudenie. Akonáhle som napísal mail tak zrazu bola reklamácia vybavená a prišiel mi nový kus. :-) No aspoň vidím tu ochotu poslať to keď sa neozveš.


_________________
PC | MB: GIGABYTE EP45-UD3, CPU: Core2Duo E8500 3.16 GHz + EKL Alpenföhn Brocken, RAM: Zeppelin Xtra 2 x 2GB GPU: ASUS EAH5850 1GB, HDD: Western Digital Caviar Green 500GB + Maxtor 80 GB, PSU: Enermax PRO82+ 625W, Mouse: ROCCAT Kone, Mousepad: ROCCAT Taito, Keyboard: Razer Arctosa Silver Repro: Genius SW-5.1 Value 5 Speakers , OS: Win7 Professional SP1, LCD: Benq FP951 Printer: HP Photosmart C3180 Mobile: HTC Desire S
NTB | Asus K50IJ + Wifi Router: Asus RT-G32
Offline

Správca fóra
Správca fóra
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 17.04.08
Prihlásený: 21.05.15
Príspevky: 11928
Témy: 284 | 284
Bydlisko: Myjava
Vek: 28

ked to trvalo dva mesiace, mal si neodkladne pytat peniaze. takto porusili oni sami svoje podmienky


_________________
Gigabyte GA-M52L-S3 / Athlon II X3 445 @ 3,1GHz / AM1 2x2GB DDR2 800 MHz / Sapphire HD7750 Ultimate Silent Series / Seagate 7200.12 500GB / WD My Book Essential 3.0 2000GB / Samsung SH-S223L / Creative Audigy SE / Fortron GP 350W 80+ / 24" BenQ G2420HDBL / Genius SP-HF1800A / Koss Porta Pro / Gigabyte GT-U8300
MSI M670X-091SK / Transcend 2x1GB DDR2 667MHz
Nokia Lumia 820 + Huawei P8
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 22.05.09
Prihlásený: 20.07.14
Príspevky: 92
Témy: 15 | 15
Bydlisko: Kysucké Nov...

To ma nenapadlo :-) Tarez mám dosku doma a potrebujem ju predať, pretože som si dovtedy kúpil inú.


_________________
PC | MB: GIGABYTE EP45-UD3, CPU: Core2Duo E8500 3.16 GHz + EKL Alpenföhn Brocken, RAM: Zeppelin Xtra 2 x 2GB GPU: ASUS EAH5850 1GB, HDD: Western Digital Caviar Green 500GB + Maxtor 80 GB, PSU: Enermax PRO82+ 625W, Mouse: ROCCAT Kone, Mousepad: ROCCAT Taito, Keyboard: Razer Arctosa Silver Repro: Genius SW-5.1 Value 5 Speakers , OS: Win7 Professional SP1, LCD: Benq FP951 Printer: HP Photosmart C3180 Mobile: HTC Desire S
NTB | Asus K50IJ + Wifi Router: Asus RT-G32
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18.06.09
Prihlásený: 14.02.13
Príspevky: 18
Témy: 6 | 6

tiez som nedavno reklamoval u alzy grafiku Geforce 8800GT .. jak tak citam tak by som asi aj bol radsej keby sa neozvali do 30 dni a potom by vratili peniaze :D okolo 270 Eur by bodlo ..


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 17.12.08
Prihlásený: 25.11.10
Príspevky: 23
Témy: 7 | 7

Mozem si od alzy aj narokovat pri reklamacii uhradu za dopravu reklamacneho produktu do ich strediska a spat?


Offline

Čestný člen
Čestný člen
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 21.02.06
Prihlásený: 08.12.14
Príspevky: 5516
Témy: 29 | 29
Bydlisko: Bratislava

Nie. A nielen od alzy - tieto náklady znáša kupujúci.


_________________
Neradím a nekomunikujem cez SS, ak niečo potrebujete, máte iné možnosti: Ak vám zmizla téma, alebo sa vám niečo nepáči. Ak potrebujete nahlásiť príspevok/človeka, reportujte ho. Ak máte s niečim problém, riešte to v danej téme.
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 17.12.08
Prihlásený: 25.11.10
Príspevky: 23
Témy: 7 | 7

shaggy píše:
Nie. A nielen od alzy - tieto náklady znáša kupujúci.

Noo to je kravina, minimálne dopravu späť by mali hradiť oni, práve mi to potvrdil prepravca DPD, a keď im napíšem, hradia dopravu aj keď reklamujem a posielam im tovar.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25.05.07
Prihlásený: 09.02.15
Príspevky: 321
Témy: 54 | 54
Bydlisko: Dubnica nad...

no ja som z Alzy objednával už kvantum vecí a všetko v najlepšom poriadku. Raz som reklamoval externý disk a hneď asi po 2 dňoch mi poslali úplne nový. Takže spokojnosť. No jediný raz čo ma trošku vytočilo, že objednal som komponenty a nech to aj poskladajú a keď to došlo bola vypadnutá grafická karta. Tak som porušil nálepku zapojil a išlo to v pohode. Hádam to nebudem posielať naspäť. No to bola taká trošku nepríjemnosť ale inak max spokojnosť.


_________________
Desktop: Amd Sempron 2500+, MB WinFast 760GXK8MB, 80+40GB HDD, 512MB DDR, Asus Radeon 9200 128MB, Firewire, DVD-RW LG, 22" LCD Samsung 2243NW, Microsoft Wireless Desktop Elite Keyboard, Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer 2.0, Repro Creative Inspire 560 5+1
Notebook: Acer Aspire 5739 15.6", Intel Core 2 Duo T6600 2.2Ghz, nVidia GeForce GT240m 1Gb, 4Gb DDR3 1066Mhz, HDD 640Gb 5400ot, Wifi, Bluetooth
Externy disk: WD My Book Essential Edition 640GB + WD My Book Essential 2TB
PDA: HTC Touch PRO 2
Offline

Čestný člen
Čestný člen
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 21.02.06
Prihlásený: 08.12.14
Príspevky: 5516
Témy: 29 | 29
Bydlisko: Bratislava

Dopravu späť myslím hradia oni (ale tiež im to zákon neukladá), ty si sa však na dopravu späť nepýtal. Napísal si:
hiali píše:
Mozem si od alzy aj narokovat pri reklamacii uhradu za dopravu reklamacneho produktu do ich strediska a spat?

Čiže ty chceš, aby ti preplatili tvoje náklady na poslanie produktu k nim. A na to nárok nemáš.


_________________
Neradím a nekomunikujem cez SS, ak niečo potrebujete, máte iné možnosti: Ak vám zmizla téma, alebo sa vám niečo nepáči. Ak potrebujete nahlásiť príspevok/človeka, reportujte ho. Ak máte s niečim problém, riešte to v danej téme.
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 17.12.08
Prihlásený: 25.11.10
Príspevky: 23
Témy: 7 | 7

shaggy píše:
Dopravu späť myslím hradia oni (ale tiež im to zákon neukladá), ty si sa však na dopravu späť nepýtal. Napísal si:
Čiže ty chceš, aby ti preplatili tvoje náklady na poslanie produktu k nim. A na to nárok nemáš.

Napisal som aj spat, a ked som sa rozpraval s prepravcom DPD, povedal mi ze bezne si ludia nechavaju preplatit aj dopravu k nim, do Alzy. Aj to by som nechapal ze nieco si objednam stoji to 10 eur a ked sa mi to pokazi tak mam platit dalsich 12 eur za dopravu na reklamaciu, ved to sa mi zda na hlavu postavene.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27.01.10
Prihlásený: 18.02.10
Príspevky: 9
Témy: 1 | 1
Bydlisko: Ružomberok

Objednal som si notebook pred dvoma mesiaci z alzy HP Pavilion DV-7 3050ec, po mesiaci pouzivania mi zacal zamrzavat obraz, dokonca aj v biose a niekedy uz vobec ani nezaplo monitor, ani notebookacky ani externy pocul som len zvucku ako startuje windows ale obraz ziaden ... na alze.sk som sa docital ze je to rychlejsie cez autorizovane strediska spolocnosti HP. Na nete som si nasiel SWISS HP v Banskej Bystrici, dal som to reklamovat 23.12.2009 dnes je 27.1.2010 notebook stale nemam, prvy email od spolocnosti SWISS: Zariadenie sa nachadza v HP polsku , cakaju na nahradny diel, Druhy Email: Zariadenie je stale v HP Polsku, na moj urgentny email neodpovedali ... Napisali mi ze mi vystavia nejaky servisny doklad a ze mozem si to dalej riesit z predajcom ... Napisal som alze uz dva emaily aby som sa dozvedel ich stanovisko k mojmu problemu a ani na jeden email sa neunuvali reagovat ...
mam to riesit cez SOI? alebo sa im priamo v dalsom emialy povyhrazat ze to dam bez dalsieho riesenia na SOI ked sa neunuvaju ani odpisat ...


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 08.03.08
Prihlásený: 20.05.15
Príspevky: 2664
Témy: 211 | 211

napis priamo do ciech, s tym, ze ti ich kolegovia na slovensku neodpovedaju a popis problem. Oni ti urcite odpisu ;)


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27.01.10
Prihlásený: 18.02.10
Príspevky: 9
Témy: 1 | 1
Bydlisko: Ružomberok

Vyskusam zajtra napisat ak neuvidim ziadnu odpoved od slovakov ...


_________________
Procesor: Intel Core i7-720QM s frekvenciou 1,6 GHz, 6 MB L2 cache | Operačná pamäť: 4 (2 + 2) GB DDR3 1066 MHz | Displej: 17,3 "TFT WXGA + + BrightView , Rozlíšenie 1600 x 900 bodov | Grafická karta: NVIDIA GeForce GT230 M s 1 GB pamäte DDR3, Až 2 815 MB celkovej grafickej pamäte | Pevný disk: 500 GB, 7200 otáčok/min, Rozhranie Serial ATA | Mechanika: Optická mechanika DVD ± RW LightScribe
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27.01.10
Prihlásený: 18.02.10
Príspevky: 9
Témy: 1 | 1
Bydlisko: Ružomberok
Štv 28.01.10 15:16 |

Alza - reklamacia viac ako 30 dni


V tej alze zamestnavaju asi najvetsich idiotov, kedze sa neunuvaju ani odpisat ani slovaci ani cesi ...


_________________
Procesor: Intel Core i7-720QM s frekvenciou 1,6 GHz, 6 MB L2 cache | Operačná pamäť: 4 (2 + 2) GB DDR3 1066 MHz | Displej: 17,3 "TFT WXGA + + BrightView , Rozlíšenie 1600 x 900 bodov | Grafická karta: NVIDIA GeForce GT230 M s 1 GB pamäte DDR3, Až 2 815 MB celkovej grafickej pamäte | Pevný disk: 500 GB, 7200 otáčok/min, Rozhranie Serial ATA | Mechanika: Optická mechanika DVD ± RW LightScribe
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27.01.10
Prihlásený: 18.02.10
Príspevky: 9
Témy: 1 | 1
Bydlisko: Ružomberok

Do kolko dni vracaju peniaze v alzasofte po vystaveni dobropisu? dobropis mi bol vystaveny 12.2.2010 a peniaze doteraz nemam


_________________
Procesor: Intel Core i7-720QM s frekvenciou 1,6 GHz, 6 MB L2 cache | Operačná pamäť: 4 (2 + 2) GB DDR3 1066 MHz | Displej: 17,3 "TFT WXGA + + BrightView , Rozlíšenie 1600 x 900 bodov | Grafická karta: NVIDIA GeForce GT230 M s 1 GB pamäte DDR3, Až 2 815 MB celkovej grafickej pamäte | Pevný disk: 500 GB, 7200 otáčok/min, Rozhranie Serial ATA | Mechanika: Optická mechanika DVD ± RW LightScribe
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 08.03.08
Prihlásený: 20.05.15
Príspevky: 2664
Témy: 211 | 211

Ja som to mal hned na druhy den.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27.07.08
Príspevky: 227
Témy: 44 | 44
Bydlisko: BA, Petrzalka

Patresko píše:
Do kolko dni vracaju peniaze v alzasofte po vystaveni dobropisu? dobropis mi bol vystaveny 12.2.2010 a peniaze doteraz nemam


? ja som prisiel ze uz mesiac po reklamovani grafiky nic tak mi vystavili dobropis ktory mi dali do ruky ze si mam vybrat peniaze v pokladni. V pokladni sa opytal ci si nechcem neco ine objednat.. ja ze ne a sup mal som peniaze okamzite.

Proste zaklad je v alze podat reklamaciu, ked ti nic neodpisu jeden mesiac dojst tam povedat ze co, oni vytlacia dobropis a vyberes peniaze v pokladni.
Teda toto plati ak byvas v Bratislave a mozes prist osobne do pobocky.


_________________
Zostava:
Skrinka: Coolermaster Dominator II, Zdroj: CORSAIR TX650-V2,MB: MSI Z77A-G43, CPU: Intel i7 3770K, Ram 2x2 + 2x4 GB Kingston HyperX 1600MHz, HDD: Wester Digital 1T, Wester Digital 250GB, Samsung 320GB, VGA: MSI GTX670 2GB . Audio Sony D211, Monitor: LG W2242SM 22´
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27.09.09
Príspevky: 7188
Témy: 187 | 187
Bydlisko: Bratislava
Vek: 18

dnes je to presne 30dni od kedy som tam dal notebook ako dlho to bude este trvat asi? kebyze tam dojdem tak mi daju prachy na ruku ked som platil cashom?


_________________
mirom píše:
A co take slovenske ludovky? Kolko ich je len o chlastani a zenskych? Vacsina, nema to ziadnu pointu ale pocuvat to je v poriadku lebo je to stare, schvalene rodicmi a nevyprodukovane "komercnym" svetom?

i5 3570k, 8GB 1333MHz Kingston, MSI Z77MA-G45, Sapphire R9 270X, EVGA 500B, Fractal Design Core 1500
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27.07.08
Príspevky: 227
Témy: 44 | 44
Bydlisko: BA, Petrzalka

Ak ti nenapisali nic, absolutne nic, tak tam chod a spytaj sa na to. Prakticky by ti to asi mali hned vratit, ale neviem lebo notebook predsa len neni malo penazi. Ci to budu mat v pokladni :D


_________________
Zostava:
Skrinka: Coolermaster Dominator II, Zdroj: CORSAIR TX650-V2,MB: MSI Z77A-G43, CPU: Intel i7 3770K, Ram 2x2 + 2x4 GB Kingston HyperX 1600MHz, HDD: Wester Digital 1T, Wester Digital 250GB, Samsung 320GB, VGA: MSI GTX670 2GB . Audio Sony D211, Monitor: LG W2242SM 22´
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27.09.09
Príspevky: 7188
Témy: 187 | 187
Bydlisko: Bratislava
Vek: 18

vratili mi uz prachy


_________________
mirom píše:
A co take slovenske ludovky? Kolko ich je len o chlastani a zenskych? Vacsina, nema to ziadnu pointu ale pocuvat to je v poriadku lebo je to stare, schvalene rodicmi a nevyprodukovane "komercnym" svetom?

i5 3570k, 8GB 1333MHz Kingston, MSI Z77MA-G45, Sapphire R9 270X, EVGA 500B, Fractal Design Core 1500
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.03.09
Prihlásený: 10.05.10
Príspevky: 179
Témy: 22 | 22
Bydlisko: Zákamenné

študoval som tak ak som spravne pochopil tak ak by mi nič s tým nerobili a neinformovali do 30 dní tak na 31 deň by mi mali vrátiť € . lebo mám v reklamácií GK . takže chápem to správne ?
Thx


_________________
CPU : AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5200+ - UnderVolt GPU + SCYTCHE MINE rev.b MB : Sapphire PI-AM2RS780G
RAM : Kingston DDR2 800 Mhz 4GB HDD : MAXTOR 250GB 7200ot/min DVDRW : WriteMaster CDDVDW SH-S223F Sound : Realtek ALC883 7.1 Zdroj : 550W Arctic Cooling Fusion 80+
LCD : 17¨ Repro : 5.1 Genius 150W Myš : CANYON 800dpi Klávesnica : KME PHONE : k530i CAR : Renault Kangoo 1,2 16V
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27.07.08
Príspevky: 227
Témy: 44 | 44
Bydlisko: BA, Petrzalka

ano


_________________
Zostava:
Skrinka: Coolermaster Dominator II, Zdroj: CORSAIR TX650-V2,MB: MSI Z77A-G43, CPU: Intel i7 3770K, Ram 2x2 + 2x4 GB Kingston HyperX 1600MHz, HDD: Wester Digital 1T, Wester Digital 250GB, Samsung 320GB, VGA: MSI GTX670 2GB . Audio Sony D211, Monitor: LG W2242SM 22´
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 02.10.09
Prihlásený: 13.02.11
Príspevky: 72
Témy: 14 | 14
Bydlisko: Bratislava

Zdravím, kedže už čakám 15 dni a odvčera mi prišiel email že reklamácia prijatá tak znova budem čakať do 30 dni ak sa neozvú? alebo do 16.4.2010 teda do cca 15 dni čakať?


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 08.03.08
Prihlásený: 20.05.15
Príspevky: 2664
Témy: 211 | 211

30dni sa pocita odvtedy, ked to preberu. Ako si to posielal postou alebo kurierom?


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 02.10.09
Prihlásený: 13.02.11
Príspevky: 72
Témy: 14 | 14
Bydlisko: Bratislava

poštou... takže nie do 15 dni ale už odteraz teda odvčera sa počíta 30 dni hej? čiže 29 dni že?


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 08.03.08
Prihlásený: 20.05.15
Príspevky: 2664
Témy: 211 | 211

tak pokial postou, je mozne ze im to aj tych 15 dni trvalo. jj 29 dni.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 02.10.09
Prihlásený: 13.02.11
Príspevky: 72
Témy: 14 | 14
Bydlisko: Bratislava

...mňa šľahne.. :rip: ale ďakujem za help :)


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 14.04.08
Prihlásený: 05.04.14
Príspevky: 697
Témy: 40 | 40
Bydlisko: Bratislava
Štv 08.04.10 18:49 |

Alza - reklamacia viac ako 30 dni


Zdravim, chcel by som sa spytat, ci mam narok na vratenie penazi, ak som dal reklamovat v alze netbook 9.3. (odisiel hdd), uznali ju za opodstatnenu, pricom uz je 8.4., cize ak dobre ratam, 30 dni uz uplynulo, kedze marec ma 31 dni, a od 7.4. mi to pise k reklamacii na ich stranke toto:

Popis:
07.04.2010
Otestované
Tovar sa odosiela na našu pobočku v Bratislave.

Cas reklamacie sa ratal teda do 7.4., ked este 30 dni myslim neubehlo(alebo to bol prave 30. den - neviem odkedy to ratat presne, ci aj 9.3 zaratat), alebo dokym to pride do BA, kde bola reklamacia osobne podana, pricom do BA to este podla toho, co pisu, este neprislo, takze najskor zajtra to tam bude, kedze dnes uz maju zavrete? Bol by teda potom narok na vratenie penazi uz zajtra, 9.4?

Za odpovede vopred dakujem :)

edit: doteraz ma o vybaveni reklamacie neinformovali ani telefonom, ani mailom, vsetky informacie viem len z toho, co pisali na mojom ucte na stranke alzy


_________________
pc: MB: MSI K9N SLi (chipset nvidia nforce 570 SLi), CPU: amd athlon X2 5600+ 2.8 Ghz Windsor chladeny ac freezer 64 pro, ram:2 GB 800Mhz DDR2 A-DATA Vitesta Extreme Edition (2x1GB), grafika: Sapphire Radeon HD 3870 512MB, HDD:Hitachi deskstar SATA2 7200 rpm 500.1GB, PSU: 450W Eurocase
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 07.12.10
Prihlásený: 03.05.15
Príspevky: 82
Témy: 5 | 5
Bydlisko: Svidník
Vek: 18

Zdravím,
chcel by som sa opýtať, chcem dať reklamovať TV, keď to budem posielať cez UPS tak neplatím nič? kedže oni sú s nimi zmluvní partneri

alebo môžem sa dožadovať vrátenie € za poštovné? keď som to posielal ku ním


 [ Príspevkov: 56 ] 


Alza - reklamacia viac ako 30 dni



Podobné témy

 Témy  Odpovede  Zobrazenia  Posledný príspevok 
V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Alza - reklamácia ako 2. majiteľ ?

v Obchody, reklamácie a právo

4

131

Str 18.02.15 20:28

pro.sale

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

reklamacia notebooku po viac ako roku

v Obchody, reklamácie a právo

6

346

Ned 27.06.10 23:49

ac.milan

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

ALZA - reklamacia

v Obchody, reklamácie a právo

2

425

Štv 08.03.12 18:35

Denco1

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

ALZA - Reklamácia

v Obchody, reklamácie a právo

2

185

Pia 03.01.14 21:36

Daron

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

alza - reklamacia

v Obchody, reklamácie a právo

2

481

Str 13.07.11 11:28

M0f0

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

ALZA - reklamacia

v Obchody, reklamácie a právo

3

1064

Uto 28.10.08 8:29

Hazard

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

alza.sk reklamacia

v Obchody, reklamácie a právo

19

1845

Pia 26.08.11 15:05

Artiny

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Reklamácia Alza.sk

v Obchody, reklamácie a právo

6

243

Pon 10.03.14 20:32

Daron

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

reklamacia monitoru - alza

v Obchody, reklamácie a právo

1

105

Str 28.08.13 9:08

shiro

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

reklamacia alza.sk

v Obchody, reklamácie a právo

7

463

Str 12.10.11 20:44

SilverSurfer

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Alza - reklamácia HDD

v Obchody, reklamácie a právo

15

1194

Pon 09.01.12 20:01

Luks

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Alza - notebook reklamacia

v Obchody, reklamácie a právo

3

457

Pia 11.11.11 18:06

kllr007

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Alza Reklamácia tovaru

v Obchody, reklamácie a právo

3

95

Uto 16.09.14 19:00

filip289

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Alza.sk Reklamacia

v Obchody, reklamácie a právo

4

382

Pia 09.12.11 15:13

stanospeed

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

alza.sk reklamacia

v Obchody, reklamácie a právo

40

570

Pia 28.03.14 9:01

kllr007

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

alza- reklámacia notebooku

v Obchody, reklamácie a právo

19

2163

Pon 29.12.08 23:30

Jaro

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Reklamacia thinkpad T430s alza

v Obchody, reklamácie a právo

27

812

Uto 06.01.15 19:12

skanzen

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Alza- zdĺhavá reklamácia NB

v Obchody, reklamácie a právo

3

448

Pia 19.10.12 16:13

icebear

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Alza.sk - reklamacia Acer LCD

v Obchody, reklamácie a právo

4

639

Uto 17.11.09 14:45

Luks

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Neuznana reklamacia pedalov Saitek - Alza.cz

v Obchody, reklamácie a právo

3

312

Str 20.06.12 19:25

SilverSurfer

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Reklamacia ALZA - KUS vymenia alebo vratia peniaze?

v Obchody, reklamácie a právo

6

770

Str 19.08.09 10:50

f4r0

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

vymazanie zaznamov starsich ako 30 dni

v Databázy

10

122

Štv 15.01.15 11:02

JanoF



Powered by phpBB 3.x.x © 2005 - 2015 PCforum, webhosting by WebSupport, edited by JanoF