| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 7 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 28.01.09 Prihlásený: 16.03.16 Príspevky: 317 Témy: 167 Bydlisko: Bratislava |
Ako mam nastavit jednotlive polozky(ambient occlusion, AA transparency, texture filtering atd.) aby som dosiahol najlepsiu kvalitu grafiky? Hlavne na to AA transparency by som sa chcel opytat, pretoze to vraj dost znizuje vykon ked je to nastavene na supersampling. Dik.
|
|
Registrovaný: 15.06.05 Prihlásený: 28.11.19 Príspevky: 8033 Témy: 115 Bydlisko: Košice Bydl... | Napísal Spirit: 24.08.2009 9:03 | |
|
v globale staci, ak vsetkoco si spomenul pozapinas, alebo nastavis na najvyssiu hodnotu. Toto nastavenie sa potom bude vynucovat pri hrach, ale prakticky kazda hra dnes tieto nastavenia obsahuje. Pouziva sa to hlavne u starsich hrach, kde nejake z vymenovanych moznosti chyba.
AA transparency alebo AAA (adaptive AA u ATI) je rozsireny sposob vyhladzovania ostrych hran, konkretne vyhladzovanie vsetkych hran na scene. Standardne sa vyhladzuju iba objekty v popredi sceny. Napriklad pri pohlade cez droteny plot v hre. Pri AA bude vyhladeny iba plot, objekty za nim budu nadalej trpiet aliasingom. Pri pouziti transparentneho AA dojde k vyhladeniu aj za prvou vrstvou (plot), cize vyhladene budu vsetky objekty.
_________________ Asus P5KC, E8400 @4.5GHz Thermaright Ultra 120 Extreme, 2x2GB Vitesta EE, Asus Matrix 4850 Accelero S1 + S12B FLX
AC Fusion 550R, Coolermaster Elite 330 + 2x S12B FLX, Razer Lachesis, Z-2300 |
|
Registrovaný: 28.01.09 Prihlásený: 16.03.16 Príspevky: 317 Témy: 167 Bydlisko: Bratislava | Napísal autor témy Bobesko: 24.08.2009 19:27 | |
|
Spirit píše: v globale staci, ak vsetkoco si spomenul pozapinas, alebo nastavis na najvyssiu hodnotu. Toto nastavenie sa potom bude vynucovat pri hrach, ale prakticky kazda hra dnes tieto nastavenia obsahuje. Pouziva sa to hlavne u starsich hrach, kde nejake z vymenovanych moznosti chyba.
AA transparency alebo AAA (adaptive AA u ATI) je rozsireny sposob vyhladzovania ostrych hran, konkretne vyhladzovanie vsetkych hran na scene. Standardne sa vyhladzuju iba objekty v popredi sceny. Napriklad pri pohlade cez droteny plot v hre. Pri AA bude vyhladeny iba plot, objekty za nim budu nadalej trpiet aliasingom. Pri pouziti transparentneho AA dojde k vyhladeniu aj za prvou vrstvou (plot), cize vyhladene budu vsetky objekty.
Ok dik, ale este by som sa chcel spytat na Ambient occlusion. Viem, ze tato funkcia mi znizi vykon ale co by ma zaujimalo je, ze ak si ju zapnem v Nvidia control panel a potom idem hrat nejaku hru, kde ta fukcia vobec neni v ponuke grafickych nastaveni tej hry tak bude v tej hre aktivovana aj napriek tomu ale to funguje iba ak to ma ta ktora hra vo svojich grafickych nastaveniach?
|
|
Registrovaný: 15.06.05 Prihlásený: 28.11.19 Príspevky: 8033 Témy: 115 Bydlisko: Košice Bydl... | Napísal Spirit: 24.08.2009 20:21 | |
|
ambient occ. musi hra podporovat
_________________ Asus P5KC, E8400 @4.5GHz Thermaright Ultra 120 Extreme, 2x2GB Vitesta EE, Asus Matrix 4850 Accelero S1 + S12B FLX
AC Fusion 550R, Coolermaster Elite 330 + 2x S12B FLX, Razer Lachesis, Z-2300 |
|
Registrovaný: 26.07.07 Prihlásený: 08.01.10 Príspevky: 1876 Témy: 89 |
ok a co je to to autothreading
|
|
Registrovaný: 27.09.12 Prihlásený: 21.05.13 Príspevky: 22 Témy: 2 |
Ahojte. Akurát hladám niekoho, kto mi pomôže nastaviť nVidia Control panel. Momentálne to mám nastavené takto: Potrebujem to nastaviť na prácu (nie na hry, tie nehrávam absolútne vôbec), práca s Full HD videom (AVCHD) v Adobe Premiere Pro a pod. Ďakujem
_________________ AMD Phenom II X4 965 Black Edition • GIGABYTE 970A-DS3 • GIGABYTE N650OC-1GI • ADATA 4GB KIT DDR3 1600MHz XPG Plus Series • Western Digital Caviar Black 500GB 64MB • SEASONIC SS-400ET-F3 • ASUS DRW-24B5ST |
|
Registrovaný: 25.08.12 Prihlásený: 19.01.23 Príspevky: 1031 Témy: 26 Bydlisko: Bystrička |
neoživuj staré témy, založ si svoju
|
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 7 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|