| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 7 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 27.07.20 Prihlásený: 31.07.20 Príspevky: 4 Témy: 1 | Napísal Jofik: 27.07.2020 4:58 | |
|
Pekný deň prajem mám taký problém s ntb od Aceru pri hraní a používani sa mi dosť často stáva že mi začne obrazovka a podsvietenie blikať až sa ntb hodi do režimu spánku. V servise nevedeli chybu navodiť aj keď som im to nahral (šuflikanti) tak vymenili LCD dosku/gpu a napájací kábel po mesiaci mi to znova začalo robiť... nevedel by mi niekto poradiť kde môže byt chyba ?
_________________ Intel Core i5-7300HQ (2,50-3,50GHz) (BNCH-6784b) 15,6" FHD 1920x1080px Matný IPS LED LCD 8GB DDR4 2133MHz + 8GB DDR4 2400 MHz M.2 PCIe SSD 256GB + SSD disk 2,5", SATA III, 500gb WD-blue nVidia GeForce GTX1050 Ti 4GB DDR5 WiFi / BT / USB 2.0 / USB 3.0 / USB 3.1 Typ-C / LAN / bez DVD |
|
Registrovaný: 12.02.10 Prihlásený: 19.04.24 Príspevky: 13955 Témy: 745 Bydlisko: Žilina - Li... |
Tak zasa nahraj a reklamuj. Potom ešte raz a môžeš si pýtať peniaze.
_________________ MB: ASUS TUF GAMING B550M-PLUS ; CPU: AMD Ryzen 5600X + Noctua D15; RAM: 16GB GSkill DDR4 3000Mhz; GPU: Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC; SSD: WD Black SN750 1TB ; PSU: Corsair RM650x; LCD: Samsung G5 34" UW; MOUSE: Logitech G305 + Razer Goliathus; KEYBOARD: SPC Gear GK550; Repro: Edifier R1280T; OS: Windows 10 |
|
Registrovaný: 27.07.20 Prihlásený: 31.07.20 Príspevky: 4 Témy: 1 | Napísal autor témy Jofik: 27.07.2020 6:14 | |
|
Horšie je že mi záruka tento mesiac skončila :/ ináč už 3krat by to bolo.... neviem ako to s komponentami čo menili či sa tam uplatňuje na ne nejaká záruka musím tam dnes zavolať... ale radšej by som chcel sa nejak odraziť ak niekto mal už podobnú skúsenosť. Edit: Zatiaľ čo sa mi podarilo spraviť -Bios som hodil do základu-nepomohlo -Batery/report mi hodil že batéria je cca o 10% horšia(kapacita) môžem hodiť aj odkaz... - ale ukazuje že je v poriadku -Cez CrystalDiskInfo a HD Tune som zistil že disk je v poriadku -cpu/gpu som urobil test cez Video Memory stress Tes/FurMark nechal som to bežať skoro 2h žiadna chyba Ešte test ramky dnes urobím a potom už si neviem dať rady
_________________ Intel Core i5-7300HQ (2,50-3,50GHz) (BNCH-6784b) 15,6" FHD 1920x1080px Matný IPS LED LCD 8GB DDR4 2133MHz + 8GB DDR4 2400 MHz M.2 PCIe SSD 256GB + SSD disk 2,5", SATA III, 500gb WD-blue nVidia GeForce GTX1050 Ti 4GB DDR5 WiFi / BT / USB 2.0 / USB 3.0 / USB 3.1 Typ-C / LAN / bez DVD |
|
Registrovaný: 12.02.10 Prihlásený: 19.04.24 Príspevky: 13955 Témy: 745 Bydlisko: Žilina - Li... |
Doba počas ktorej bol na reklamácii je doba o ktorú sa ti záruka predlžuje. Rovnako ak máš 3x uznanu reklamáciu s rovnakou chybou mal si rovno odstúpiť od zmluvy.
Môžeš skúsiť vylúčiť SW a bežať nejaký čas na linuxe ale to je tak všetko.
_________________ MB: ASUS TUF GAMING B550M-PLUS ; CPU: AMD Ryzen 5600X + Noctua D15; RAM: 16GB GSkill DDR4 3000Mhz; GPU: Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC; SSD: WD Black SN750 1TB ; PSU: Corsair RM650x; LCD: Samsung G5 34" UW; MOUSE: Logitech G305 + Razer Goliathus; KEYBOARD: SPC Gear GK550; Repro: Edifier R1280T; OS: Windows 10 |
|
Registrovaný: 27.07.20 Prihlásený: 31.07.20 Príspevky: 4 Témy: 1 | Napísal autor témy Jofik: 27.07.2020 6:49 | |
|
A pri predávaní kuriérom to platí odkedy ho vyzdvihol? Či až keď dorazil do servisu ? Tých pár dni by som aj nazbieral počas ktorej sa reklamoval.. a čo sa týka toho odstúpenia od zmluvy platí to aj keď vždy napísali že chybu sa nepodarilo navodiť ? Viem že sa moc vypytujem ale už mi to lezie krkom keď po práci nemôžem ani vypnúť pri pc :/ Ten linux skúsim ďakujem za radu
_________________ Intel Core i5-7300HQ (2,50-3,50GHz) (BNCH-6784b) 15,6" FHD 1920x1080px Matný IPS LED LCD 8GB DDR4 2133MHz + 8GB DDR4 2400 MHz M.2 PCIe SSD 256GB + SSD disk 2,5", SATA III, 500gb WD-blue nVidia GeForce GTX1050 Ti 4GB DDR5 WiFi / BT / USB 2.0 / USB 3.0 / USB 3.1 Typ-C / LAN / bez DVD |
|
Registrovaný: 12.02.10 Prihlásený: 19.04.24 Príspevky: 13955 Témy: 745 Bydlisko: Žilina - Li... |
Nie, zákon hovorí o uznanej reklamácii.
_________________ MB: ASUS TUF GAMING B550M-PLUS ; CPU: AMD Ryzen 5600X + Noctua D15; RAM: 16GB GSkill DDR4 3000Mhz; GPU: Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC; SSD: WD Black SN750 1TB ; PSU: Corsair RM650x; LCD: Samsung G5 34" UW; MOUSE: Logitech G305 + Razer Goliathus; KEYBOARD: SPC Gear GK550; Repro: Edifier R1280T; OS: Windows 10 |
|
Registrovaný: 27.07.20 Prihlásený: 31.07.20 Príspevky: 4 Témy: 1 | Napísal autor témy Jofik: 27.07.2020 10:46 | |
|
Ak by mal niekto podobný problém a nosíte hodinky/náramok kde je magnet dajte ich dole magnet aktivuje čidlo ktoré spôsobí že sa dá do režimu spánku... môžete lock.
_________________ Intel Core i5-7300HQ (2,50-3,50GHz) (BNCH-6784b) 15,6" FHD 1920x1080px Matný IPS LED LCD 8GB DDR4 2133MHz + 8GB DDR4 2400 MHz M.2 PCIe SSD 256GB + SSD disk 2,5", SATA III, 500gb WD-blue nVidia GeForce GTX1050 Ti 4GB DDR5 WiFi / BT / USB 2.0 / USB 3.0 / USB 3.1 Typ-C / LAN / bez DVD |
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 7 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|