| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 9 ] | |
Autor | Správa |
---|
| Napísal Lessik: 14.03.2015 12:35 | |
|
Zdravim, potreboval by som poradit.. Robim taku mini konzolovu hru, bludisko pomocou 2rozmernych poli a mam par otazok/problemov.. Kód: int[ ][ ] aryNumbers = new int[6][5]; aryNumbers[0][0] = 3; aryNumbers[1][0] = 30; System.out.println(Arrays.deepToString(aryNumbers)); a to co mi vypise vyzera nejak takto Kód: [[3, 0, 0, 0, 0], [30, 0, 0, 0, 0], [0, 0, 0, 0, 0], [0, 0, 0, 0, 0], [0, 0, 0, 0, 0], [0, 0, 0, 0, 0]] ako docielim aby mi to vytvorilo "tabulku" ? vlastne len chcem aby to za kazdou ciarkou dalo do noveho riadku.. Kód: [3, 0, 0, 0, 0], [30, 0, 0, 0, 0], [0, 0, 0, 0, 0], [0, 0, 0, 0, 0], [0, 0, 0, 0, 0], [0, 0, 0, 0, 0]]
|
|
Registrovaný: 17.07.11 Prihlásený: 29.12.20 Príspevky: 1516 Témy: 3 | Napísal BX: 14.03.2015 14:13 | |
|
Vypíš to v dvoch vnorených for cykloch Kód: for i = ... { for j = ... { print cislo } print "\n" }
_________________ Na súkromné správy týkajúce sa problémov, ktoré sa riešia vo fóre, neodpovedám! |
|
| Napísal autor témy Lessik: 14.03.2015 19:11 | |
|
dakujem, uz to mam Kód: for(int row = 0; row < pole.length; row++) { for(int col = 0; col < pole[0].length; col++) { System.out.print(pole[row][col]); } System.out.print('\n'); }
|
|
| Napísal autor témy Lessik: 19.03.2015 17:45 | |
|
este by som potreboval poradit, hladam znak z UTF, ktory vyplni cele miesto ako bielu kocku/obdlznik aby som nejak sprehladnil kod a namiesto mriezok # pouzil nejaky znak ako stenu.. viete o niecom? viem, ze take nieco existuje ale nech hladam ako chcem neviem nic najst..
|
|
Registrovaný: 13.11.07 Prihlásený: 20.08.16 Príspevky: 1702 Témy: 0 | Napísal chrono: 19.03.2015 18:35 | |
|
|
|
| Napísal autor témy Lessik: 19.03.2015 19:33 | |
|
pouzil som u2588 aj tak dakujem
|
|
| Napísal autor témy Lessik: 21.03.2015 10:32 | |
|
Tak uz to mam, no chcem vediet co by sa dalo zjednodusit a navrhnut lepsie riesenia ak existuju Poslem 2 hlavne classy - dalsie 3 obsahuju len udaje o kde sa nachadzaju steny (#), Player a jeho metody pohybu a Goal (ciel) takze tam nie je co menit //komentare kodu su v slovencine, tak ako aj nazvy konstruktorov a metod.. Kód: public class Plocha { char[][] pole; Goal[] goal; Player[] player; Stena stena; int numplayer; int numgoal; public Plocha(int velkost) { pole = new char[velkost][velkost]; player = new Player[16]; goal = new Goal[16]; } public void vypisPole() { System.out.println("\n"); for(int riadok = 0; riadok < pole.length; riadok++) { for(int stlpec = 0; stlpec < pole[0].length; stlpec++) { System.out.print("" +pole[riadok][stlpec] + "" ); } System.out.print('\n'); } } public void pridajDoHry(Player p) { player[numplayer] = p; numplayer++; } public void pridajDoHry(Goal b) { goal[numgoal] = b; numgoal++; }
public void pridajDoPlochy(Stena stena) { this.stena = stena; }
public void updatePole() { ///NAKRESLI ZAKLADNE POLE S BODKAMI for(int r = 0; r < pole.length; r++) for(int c = 0; c < pole[r].length; c++) pole[r][c] = ' '; ///NAKRESLI STENY HRACIEHO POLA KDE SA HRAC NEMOZE POHNUT for(int r = 0; r < pole.length; r++) for(int c = 0; c < pole[r].length; c++) if(stena.vratPoziciu(r,c) == stena.vratS()) pole[r][c] = stena.vratPoziciu(r,c); //NAKRESLI HRACA A CIEL for(int i = 0; i < numplayer; i++) { if(player[i] != null) { pole[player[i].ziskajRiadok()][player[i].ziskajStlpec()] = player[i].ziskajZnak(); } for(int j = 0; j < numgoal; j++) { if(goal[j] != null) { pole[goal[j].riadok()][goal[j].stlpec()] = goal[j].goal(); } } } } }
A este main Kód: public static void main(String[] args) { int pohyb = 0; Player player = new Player(9,6,'!'); Goal goal = new Goal(0,11,'@'); Plocha plocha = new Plocha(16); Stena stena = new Stena(1); plocha.pridajUvodnyText(); //DO KONZOLY VYPISE 1. HRACIE POLE plocha.pridajDoPlochy(stena); // S POCIATOCNYMI SURADNICAMI plocha.addToGrid(player); //A PRIDA OBJEKTY (GOAL,PLAYER) plocha.addToGrid(goal); plocha.updatePole(); plocha.vypisPole(); Scanner sc = new Scanner(System.in); while(true){ pohyb = sc.nextInt(); if(pohyb == 2) { player.chodHore(); } else if(pohyb == 8) { player.chodDole(); } else if(pohyb == 4) { player.chodVlavo(); } else if(pohyb == 6) { player.chodVpravo(); } else { System.out.print("MUSIS ZADAT VHODNE CISLO"); System.out.println('\n'); } plocha.updatePole(); plocha.vypisPole(); } } Budem rad za kazdy navrh Pohyb mimo volnych policok cize metody cantMove zatial osetrene nemam, casom
|
|
Registrovaný: 05.08.13 Prihlásený: 13.02.16 Príspevky: 24 Témy: 6 Bydlisko: Svidnik | Napísal Spown3: 29.03.2015 1:49 | |
|
Ahoj, celkom dobre si to nakodil ale v metodach pridajDoHry(Player p) by som dal este podmienku na osetrenie vstupu Kód: if(numplayer < player.lenght){ player[numplayer] = p; numplayer++; } obdobne druhu metodu a tento kod Kód: if(pohyb == 2) { player.chodHore(); } else if(pohyb == 8) { player.chodDole(); } else if(pohyb == 4) { player.chodVlavo(); } else if(pohyb == 6) { player.chodVpravo(); } else { System.out.print("MUSIS ZADAT VHODNE CISLO"); System.out.println('\n'); } by som nahradil Kód: switch(pohyb){ case 2: player.chodHore(); break; case 4: player.chodVlavo(); break; case 6: player.chodPravo(); break; case 8: player.chodDole(); break; default: System.out.print("MUSIS ZADAT VHODNE CISLO"); System.out.println('\n'); break; } a este jedna malickost, to co mas v maine, vytvoril by som este jednu treidu napr. Hra a v nej metodu Hraj() a ta metoda by obsahovala tie inicializacie co su v maine a metodu by som volal v maine. Len tak dalej, najviac sa naucis ked budes skusat, skusat, skusat
|
|
| Napísal autor témy Lessik: 29.03.2015 9:37 | |
|
Ano, tu novu class som aj vytvoril (Start) kde su vsetky potrebne metody volane.. sprehladnilo to kod A mas pravdu, ten switch bude lepsie riesenie, dakujem za tvoje pripomienky Vlastne ta hra je uz viac menej dokoncena, planujem pokracovat v novom projekte (nejaka hra alebo program) no musim dostat dobry napad
|
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 9 ] | |
Podobné témy | Témy | Odpovede | Zobrazenia | Posledný príspevok |
---|
| Polia v Delphi, Visual Basic | 2 | 680 | 03.05.2009 14:59 ricco24 | | Polia v Assembler, C, C++, Pascal, Java | 12 | 500 | 29.12.2014 13:24 chrono | | c++polia v Assembler, C, C++, Pascal, Java | 3 | 520 | 10.07.2014 12:56 marian_r | | viacrozmerne polia v PHP, ASP | 4 | 697 | 04.08.2009 18:39 pilná lama glama | | polia postupnosti pascal v Assembler, C, C++, Pascal, Java | 6 | 1188 | 01.05.2007 20:40 audiotrack | | Dropdown - schova polia v JavaScript, VBScript, Ajax | 3 | 384 | 14.01.2013 18:47 shaggy | | Polia , príkaz foreach v PHP, ASP | 4 | 867 | 30.12.2011 11:51 shaggy | | vyber prvkov - POLIA v PHP, ASP | 5 | 497 | 23.04.2010 10:48 stenley | | Objekty ako polia v PHP, ASP | 7 | 690 | 03.01.2010 12:49 stenley | | Polia - lazarus programovanie pomoooc v Delphi, Visual Basic | 3 | 748 | 28.11.2012 14:00 BX | | dve polia & foreach v PHP, ASP | 8 | 686 | 08.07.2009 16:03 Snacker | | PHP... konk.: arrays (polia) v PHP, ASP | 2 | 603 | 11.03.2007 19:46 qacer | | objekty a polia v SESSION v PHP, ASP | 2 | 515 | 24.08.2009 10:15 tomast7 | | C++ polia a funkcie problém v Assembler, C, C++, Pascal, Java | 1 | 566 | 12.08.2012 23:18 nBXXL | | Polia z PHP do Jquery [ Choď na stránku: 1, 2 ] v JavaScript, VBScript, Ajax | 33 | 1867 | 20.02.2011 12:02 Ďuri | | Hlavicka v JAVE v Assembler, C, C++, Pascal, Java | 2 | 486 | 28.04.2010 20:30 dudomat |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|