Obsah fóra
PravidláRegistrovaťPrihlásenie




Odpovedať na tému [ Príspevkov: 9 ] 
AutorSpráva
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 14.03.2015 12:35

Zdravim, potreboval by som poradit..
Robim taku mini konzolovu hru, bludisko pomocou 2rozmernych poli a mam par otazok/problemov..

Kód:
int[ ][ ] aryNumbers = new int[6][5];
      aryNumbers[0][0] = 3;
      aryNumbers[1][0] = 30;
      
      System.out.println(Arrays.deepToString(aryNumbers));

a to co mi vypise vyzera nejak takto
Kód:
[[3, 0, 0, 0, 0], [30, 0, 0, 0, 0], [0, 0, 0, 0, 0], [0, 0, 0, 0, 0], [0, 0, 0, 0, 0], [0, 0, 0, 0, 0]]

ako docielim aby mi to vytvorilo "tabulku" ? vlastne len chcem aby to za kazdou ciarkou dalo do noveho riadku..
Kód:
[3, 0, 0, 0, 0],
[30, 0, 0, 0, 0],
[0, 0, 0, 0, 0],
[0, 0, 0, 0, 0],
[0, 0, 0, 0, 0],
[0, 0, 0, 0, 0]]


Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 17.07.11
Prihlásený: 29.12.20
Príspevky: 1516
Témy: 3
Príspevok NapísalOffline : 14.03.2015 14:13

Vypíš to v dvoch vnorených for cykloch
Kód:
for i = ...
{
  for j = ...
  {
    print cislo
  }
  print "\n"
}







_________________
Na súkromné správy týkajúce sa problémov, ktoré sa riešia vo fóre, neodpovedám!
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok Napísal autor témyOffline : 14.03.2015 19:11

dakujem, uz to mam
Kód:
for(int row = 0; row < pole.length; row++)
    {
      for(int col = 0; col < pole[0].length; col++)
      {
         System.out.print(pole[row][col]);
      }
         System.out.print('\n');
  }


Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok Napísal autor témyOffline : 19.03.2015 17:45

este by som potreboval poradit, hladam znak z UTF, ktory vyplni cele miesto ako bielu kocku/obdlznik aby som nejak sprehladnil kod a namiesto mriezok # pouzil nejaky znak ako stenu.. viete o niecom? viem, ze take nieco existuje ale nech hladam ako chcem neviem nic najst..


Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 13.11.07
Prihlásený: 20.08.16
Príspevky: 1702
Témy: 0
Príspevok NapísalOffline : 19.03.2015 18:35

U2580.pdf


Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok Napísal autor témyOffline : 19.03.2015 19:33

pouzil som u2588 :) aj tak dakujem


Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok Napísal autor témyOffline : 21.03.2015 10:32

Tak uz to mam, no chcem vediet co by sa dalo zjednodusit a navrhnut lepsie riesenia ak existuju
Poslem 2 hlavne classy - dalsie 3 obsahuju len udaje o kde sa nachadzaju steny (#), Player a jeho metody pohybu a Goal (ciel) takze tam nie je co menit
//komentare kodu su v slovencine, tak ako aj nazvy konstruktorov a metod..
Kód:
public class Plocha
{
   char[][] pole;
   Goal[] goal;
   Player[] player;
   Stena stena;
   int numplayer;
   int numgoal;
   
public Plocha(int velkost)
   {
   pole = new char[velkost][velkost];
   player = new Player[16];
   goal = new Goal[16];
   
   
   }
public void vypisPole()
   {   
      System.out.println("\n");
      for(int riadok = 0; riadok < pole.length; riadok++)
      {
         for(int stlpec = 0; stlpec < pole[0].length; stlpec++)
         {
            System.out.print("" +pole[riadok][stlpec] + "" );
         }
         System.out.print('\n');
      }
   }
public void pridajDoHry(Player p)
   {
      player[numplayer] = p;
      numplayer++;
   }
public void pridajDoHry(Goal b)
   {
      goal[numgoal] = b;
      numgoal++;
   }

public void pridajDoPlochy(Stena stena)
   {
   this.stena = stena;
   }

public void updatePole()
   {
   ///NAKRESLI ZAKLADNE POLE S BODKAMI
      for(int r = 0; r < pole.length; r++)
         for(int c = 0; c < pole[r].length; c++)
            pole[r][c] = ' ';
  ///NAKRESLI STENY HRACIEHO POLA KDE SA HRAC NEMOZE POHNUT
      for(int r = 0; r < pole.length; r++)
         for(int c = 0; c < pole[r].length; c++)
            if(stena.vratPoziciu(r,c) == stena.vratS())
               pole[r][c] = stena.vratPoziciu(r,c);
  //NAKRESLI HRACA A CIEL
      for(int i = 0; i < numplayer; i++)
      {
         if(player[i] != null)
         {
            pole[player[i].ziskajRiadok()][player[i].ziskajStlpec()] = player[i].ziskajZnak();
         }
         for(int j = 0; j < numgoal; j++)
         {
            if(goal[j] != null)
            {
               pole[goal[j].riadok()][goal[j].stlpec()] = goal[j].goal();
            }
         }
      }
   }
}

A este main
Kód:
public static void main(String[] args)
   {   
      int pohyb = 0;
      Player player = new Player(9,6,'!');
      Goal goal = new Goal(0,11,'@');
      Plocha plocha = new Plocha(16);
      Stena stena = new Stena(1);
      plocha.pridajUvodnyText();      //DO KONZOLY VYPISE 1. HRACIE POLE
      plocha.pridajDoPlochy(stena);   // S POCIATOCNYMI SURADNICAMI
      plocha.addToGrid(player);      //A PRIDA OBJEKTY (GOAL,PLAYER)
      plocha.addToGrid(goal);
      plocha.updatePole();
      plocha.vypisPole();
      
      
      Scanner sc = new Scanner(System.in);
      while(true){
      pohyb = sc.nextInt();
      
         
      if(pohyb == 2)
         {
         player.chodHore();
         }
      else if(pohyb == 8)
         {
         player.chodDole();
         }
      else if(pohyb == 4)
         {
         player.chodVlavo();
         }
      else if(pohyb == 6)
         {
         player.chodVpravo();
         }
      else
         {
         System.out.print("MUSIS ZADAT VHODNE CISLO");
         System.out.println('\n');
         }
        plocha.updatePole();
         plocha.vypisPole();
      }
   }

Budem rad za kazdy navrh :)
Pohyb mimo volnych policok cize metody cantMove zatial osetrene nemam, casom :)


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 05.08.13
Prihlásený: 13.02.16
Príspevky: 24
Témy: 6
Bydlisko: Svidnik
Príspevok NapísalOffline : 29.03.2015 1:49

Ahoj, celkom dobre si to nakodil ale v metodach pridajDoHry(Player p) by som dal este podmienku na osetrenie vstupu

Kód:
if(numplayer < player.lenght){
      player[numplayer] = p;
      numplayer++;
}


obdobne druhu metodu

a tento kod

Kód:
if(pohyb == 2)
         {
         player.chodHore();
         }
      else if(pohyb == 8)
         {
         player.chodDole();
         }
      else if(pohyb == 4)
         {
         player.chodVlavo();
         }
      else if(pohyb == 6)
         {
         player.chodVpravo();
         }
      else
         {
         System.out.print("MUSIS ZADAT VHODNE CISLO");
         System.out.println('\n');
         }


by som nahradil

Kód:
switch(pohyb){
     case 2: player.chodHore(); break;
     case 4: player.chodVlavo(); break;
     case 6: player.chodPravo(); break;
     case 8: player.chodDole(); break;
     default: System.out.print("MUSIS ZADAT VHODNE CISLO"); System.out.println('\n'); break;
}


a este jedna malickost, to co mas v maine, vytvoril by som este jednu treidu napr. Hra a v nej metodu Hraj() a ta metoda by obsahovala tie inicializacie co su v maine a metodu by som volal v maine.
Len tak dalej, najviac sa naucis ked budes skusat, skusat, skusat :D


Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok Napísal autor témyOffline : 29.03.2015 9:37

Ano, tu novu class som aj vytvoril (Start) kde su vsetky potrebne metody volane.. sprehladnilo to kod
A mas pravdu, ten switch bude lepsie riesenie, dakujem za tvoje pripomienky :) Vlastne ta hra je uz viac menej dokoncena, planujem pokracovat v novom projekte (nejaka hra alebo program) no musim dostat dobry napad :)


Odpovedať na tému [ Príspevkov: 9 ] 


Podobné témy

 Témy  Odpovede  Zobrazenia  Posledný príspevok 
V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Polia

v Delphi, Visual Basic

2

680

03.05.2009 14:59

ricco24 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Polia

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

12

500

29.12.2014 13:24

chrono Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. c++polia

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

3

520

10.07.2014 12:56

marian_r Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. viacrozmerne polia

v PHP, ASP

4

697

04.08.2009 18:39

pilná lama glama Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. polia postupnosti pascal

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

6

1188

01.05.2007 20:40

audiotrack Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Dropdown - schova polia

v JavaScript, VBScript, Ajax

3

384

14.01.2013 18:47

shaggy Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Polia , príkaz foreach

v PHP, ASP

4

867

30.12.2011 11:51

shaggy Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. vyber prvkov - POLIA

v PHP, ASP

5

497

23.04.2010 10:48

stenley Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Objekty ako polia

v PHP, ASP

7

690

03.01.2010 12:49

stenley Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Polia - lazarus programovanie pomoooc

v Delphi, Visual Basic

3

748

28.11.2012 14:00

BX Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. dve polia & foreach

v PHP, ASP

8

686

08.07.2009 16:03

Snacker Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. PHP... konk.: arrays (polia)

v PHP, ASP

2

603

11.03.2007 19:46

qacer Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. objekty a polia v SESSION

v PHP, ASP

2

515

24.08.2009 10:15

tomast7 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. C++ polia a funkcie problém

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

1

566

12.08.2012 23:18

nBXXL Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Polia z PHP do Jquery

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1, 2 ]

v JavaScript, VBScript, Ajax

33

1867

20.02.2011 12:02

Ďuri Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Hlavicka v JAVE

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

2

486

28.04.2010 20:30

dudomat Zobrazenie posledných príspevkov


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Skočiť na:  

Powered by phpBB Jarvis © 2005 - 2024 PCforum, webhosting by WebSupport, secured by GeoTrust, edited by JanoF
Ako väčšina webových stránok aj my používame cookies. Zotrvaním na webovej stránke súhlasíte, že ich môžeme používať.
Všeobecné podmienky, spracovanie osobných údajov a pravidlá fóra