IT NEWS PC REVUE PC FORUM FreeBSDInternet time: @286
Obsah fóra
Pravidlá  •  Kontakt  •  Prihlásenie  •  Registrácia

Dali sme si poradiť

Naše peniaze sa zhodnocujú. A vám? www.partnersgroup.sk

Top novinka v O2 e-shope

Objednajte si dlhoočakávaný Samsung Galaxy S III. V e-shope za 589,63 € pausal.o2.sk

Stavebný materiál Porfix

Skvelé tepelne izolačné vlastnosti stavebných materiálov Porfix! www.Porfix.sk

Ešte ho nemáte?

Výhodné poistenie motorových vozidiel nájdete na našej stránke. www.uniqa.sk

Problémy s nadváhou?

Zistite viac o dosiahnutí ľahšej a zdravšej hmotnosti. www.janinblog.com

zufalo prosim

Zaslať odpoveď
AutorSpráva
neznamy
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 13.04.2007

PríspevokZaslal: Ne 13.01.08 20:50Odpovedať s citátomNávrat hore

prosim o pomoc.. mam windows xp a chcel som pozreit ako vyzera ubuntu.. tak som si stiahol ubuntu 7.10 napalil na CD a hura na to... v BIOSe som zmenil bootovaciu mechaniku na CD.. ale nic mi nenabootovalo..tak ma to nahnevalo ahovorim si ze kaslem nato.. ALE! ked som chcel ist naspat do BIOSu tak mi to neslo... vkuse mi zamrza PC .. restartoval som ho x krat az sa mi podarilo to nakupnut. tak ako prve som siel do BIOSu a zmenil to naspat. problem je v tom ze nic sa nezmenilo.. pri startovani stale zamrza.. napriklad na to aby som sa sem teraz dostal som ho restartoval 13 krat... pls pomoc co najskor

EDIT: uvolnil som trochu miesta na Ccku a zda sa ze pomohlo.. je mozne ze windowsom nestaci 1.3 GB volneho miesta na nabootovanie?? a ako je vobec mozne ze predtym mi to slo nastartovat aj s tymi 1,3 GB? ... inak to CD som vlastne len napalil ten ISO sbor co som stiahol.. mal som to napalovat ako bootovacie CD?
Zobraziť informácie o autoroviOdoslať súkromnú správuZobraziť autorove WWW stránky
shiro
Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ

Založený: 12.10.2006

PríspevokZaslal: Ne 13.01.08 21:00Odpovedať s citátomNávrat hore

mrzne to kde presne?