Obsah fóra
PravidláHľadať
Posledná návšteva Sob 02.08.14 2:20Aktuálny čas je Sob 02.08.14 2:20

Časové pásmo: Europe/Bratislava [ letný čas ]

[ Príspevkov: 8 ] 
AutorSpráva
 Poslať Napísal: Sob 26.05.12 17:50 | Predmet: Uzatvorenie verejnej cesty pre potreby natáčania filmu...

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Témy: založil / prispel

Re: Uzatvorenie verejnej cesty pre potreby natáčania filmu...

Dobrý deň. Síce ma nepoznáte, ale mojou najväčšou záľubou, už dosť dlhú dobu, je natáčanie filmov. Zatiaľ ako amatér, avšak neskôr by som sa tomu chcel venovať naozaj profesionálne. Aj keď som v tom zatiaľ amatér, nejedná sa o žiadne kamerovanie "Sony Ericssonom" ani "Nokiou 6300". Vlastním 4 kvalitné značkové kamery a moje zameranie je predovšetkým na akčné scény typu naháňačky na starých autách (1 Favorit, 1 Nissan Bluebird, 1 Jeep Wrangler 1999), vyskakovanie auta počas jazdy, búračky atď. Autá naozaj nešetrím! Už som ich veľa krát naozaj ťukol ale ten záber stojí za to! Mojím najväčším vzorom sú filmy zo 60. až po 90. roky...
Kamerujem aj so svojím "tímom" a veľa ľudí čo sa na nás pozerá sa naozaj čuduje, keď po 100 metrovom úseku prejdeme s autom niekedy aj 100 krát. Ale oni nevedia ako sa filmy točia...

Teraz moja otázka: toto je na Slovensku možno nereálne, ale existuje nejaký orgán, kde by som mohol požiadať o uzatvorenie verejnej komunikácie? Cca 1,5 km úsek na pol hodiny. Ide o to, že by som chcel natočiť už niečo, čo nebude zaváňať "amatérčinou". Lebo počas bežnej premávky sa to dá, ale musíme dávať sakramentský pozor na ostatných. Ved nie som predsa blázon. Lebo napr. seriál Kobra 11 sa natáča na uzavretej diaľnici, ktorá slúži len pre tieto účely. Verejná premávka tam tuším nepremáva.

BTW: A nečudujte sa, prosím Vás, čo za kraviny sa pýtam, ale každý nejak chce začať, no nie?

Poslať Napísal: Sob 26.05.12 18:01 | Predmet:

Správca fóra
Správca fóra
Obrázok užívateľa