| | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 31.05.07 Prihlásený: 17.04.24 Príspevky: 2324 Témy: 65 Bydlisko: okres MY / PK | Napísal autor témy miker: 25.07.2007 10:38 | |
|
Jopi,vidim ze ty sa tomu fakt nerozumies.
uz som to tu vysvetloval asi tri krat.
auto,ktore nachipujes,s ktorym jazdys tak isto ako pred nachipovanim,tak zivotnost sa nemeni.Ja uz steba zblbnem
_________________ PC: MB: ASUS B85M-G CPU: Intel Xeon E3-1231 v3 + Cooler SilentiumPC Fera 2 VGA: ASUS GTX960 4GB RAM: 32 GB DDR3 1600 MHz HDD: 1TB + 240GB,120GB SSD CASE: Zalman Z1 +2x FAN NOCTUA NF-S12A LCD: 2x 24" LG 24MB37PM OS: Archlinux [i3wm] + Windows 10 64bit NTB: Dell Latitude 7490 OS: Archlinux [i3wm] PHONE: OnePlus 7 PRO 256GB CAR1: Skoda CITIGOe iV 2020 CAR2: Nissan Primera p11 1997 MOTO: Suzuki V-strom DL650XT 2016 IG: xmiroslavm_ |
|
Registrovaný: 14.01.07 Prihlásený: 22.03.09 Príspevky: 1694 Témy: 62 | Napísal Jopi: 25.07.2007 10:44 | |
|
radsej ser nato zato ze si si kupil raz v zivote motomagazin a tam bol niaky clano a ty si si ho precital 10krát aby si mohol frajerovať že si mudri tak tu nehádž kaleráb do hlavy každému, ako keby si padol mudri zneba sa tu spravas, mas ty vobec ohladom aut a motorov niaku prax asi nie si myslím.
Ja narozdiel od teba niaku tu malinku prax mám ale moc ma nezaujíma presna funkcia motorv a sa nerobím ze viem kazdý názov srobiku co je v motore, tak sa tu nehraj na mechanika
|
|
Registrovaný: 31.05.07 Prihlásený: 17.04.24 Príspevky: 2324 Témy: 65 Bydlisko: okres MY / PK | Napísal autor témy miker: 25.07.2007 10:54 | |
|
JA zatial vidim,ze ty sa tu hras na mechanika.Ja nejsom mechanik a ani nechcem,ale auta ma zaujimaju.A to co ty pises nie je voubec vtipne.Si uplne trapny.Kolko mas 15 rokov?sa uvedom
_________________ PC: MB: ASUS B85M-G CPU: Intel Xeon E3-1231 v3 + Cooler SilentiumPC Fera 2 VGA: ASUS GTX960 4GB RAM: 32 GB DDR3 1600 MHz HDD: 1TB + 240GB,120GB SSD CASE: Zalman Z1 +2x FAN NOCTUA NF-S12A LCD: 2x 24" LG 24MB37PM OS: Archlinux [i3wm] + Windows 10 64bit NTB: Dell Latitude 7490 OS: Archlinux [i3wm] PHONE: OnePlus 7 PRO 256GB CAR1: Skoda CITIGOe iV 2020 CAR2: Nissan Primera p11 1997 MOTO: Suzuki V-strom DL650XT 2016 IG: xmiroslavm_ |
|
Registrovaný: 04.01.06 Prihlásený: 02.05.22 Príspevky: 935 Témy: 80 Bydlisko: NZ/NR |
cip tuning neznizi zivotnost motara, resp. je to zaadebatelne cislo. Ten motor nech je akykolvek ma svoju aku taku rezervu. Pokial cipujes origo cip samozrejme kde tie hodnoty zmenis v ramci tej rezervy motora. Ine je ked bachnes iny cip z ineho auta, vtey d sa moze stat vselico. To ze ti odide motor kvoli tomu ze si ho nacipoval je asi taka sanca ze vides pred barak a zasiahne ta meteorit. Zivotnost motara by sa badtelne znizila pri upravacj ako napr. priadnei turba, kompresoru, iny vacsi vyvrt... vtedy ten motor uz pracuje s vyssimi tlakmy a jednoducho kluka, blok... niesu nato vstavane, a bez vymeny kluky, posilnenia bloku vtedy hej, vtedy sa ten motor doslova rozsype, a za chvilu. Nechcem tu teraz robit zo seba nakeho extra mudreho, nepisem to len na zaklade clankou, ale z osobnej skusenosti. Bol som uz pri X cipoch, poznam a jazdim na tych autach dodnes a su presne take iste ako pred cipom. Vlastne auto som ciopval nemohol pac nemalo este RJ naco aj... Ale jedno z mojich aut bolo turbo benzin, pricom to turbo bolo nahodene na seriovy hladky benzinak(origo skartka) a ta automobilka nemyslela prave na posilnenie toho motora, resp. strasne malo, auto tahalo jak svina, ale za cas co som ho mal, tak pri predaji bolo natom horsie ako ked som ho kupil.
_________________ MB - GB - GA-965P DQ6, CPU - E6600, RAM - 2x1GB A-ADATA 800MHZ, HDD - WD 320GB p-ATA 7200rpm, WD 500GB SATA, VGA - ATI Sapphire X1950XTX DDR4, DVD-RW - LG, PSU - 420W Enermax NoiseTaker, Monitor - LCD 17" Prestigio, Keyb&Mouse - Labtec Wiralless
Auto: Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition 148hp@... |
|
Registrovaný: 19.06.05 Prihlásený: 08.05.16 Príspevky: 2778 Témy: 163 Bydlisko: Bratislava | Napísal Poki: 25.07.2007 11:36 | |
|
nehadajte sa uz o kravinach na 10 stran. aj tak jedna strana nepresvedci druhu. tak si myslite co chcete kazdy a je pokoj. Cip neni jedina uprava co sa da robit s motorom.
Co tak sportove katalyzatory? mate dakto skusenosti?
_________________ ≡v≡ |
|
Registrovaný: 06.07.06 Prihlásený: 05.12.19 Príspevky: 2390 Témy: 28 Bydlisko: PL-Waw <... |
Dobre miker pekne pomali od zaciatku ...
ChipTuning je Preprogramovanie EEPROM Chiu V Riadiacej jednotke Tiez nazivanou Palubny Pocitac alebo Electronic Control Unit (ECU)
Robi sa to pre Nastavenie motora ... Tzn mozes nim Zvysit vykon, znizit Emisie, Znizit spotrebu.
Mozes Tym kontrolovat Vela aspektov ako napriklad Cas zazihu, Vstrek Paliva, Casovanie Valcov, Kompresny pomer v motore, a tak dalej.
Vykon zvysujes nacasovanim zazihu valcov. Vyzsie casovanie ma za nasledok zvysenie Vykonu ale vyzaduje si to viac oktanove palivo na zamedzenie Detonacneho spalovania alebo tzv klepania valcov
Niektore Vznetove Motory su uz vyrobcom nacipovane ... Ale to su Vznetove ... ako napr. Octavia 1.9 TDI(105k) 1.9 TD I(125k) a 1.9T DI(140k) ale v tomto pripade hralo rolu aj turboduchadlo pri 1. Verzi je to klasicke 2. a 3. Verzi je z Variabilnym natacanim lopatiek Turboduchadla
Vznetove mozes kludne cipovat lebo oni su od vyroby nastavene na Spotrebu a na minimalne emisie ... nie na vykon ... Cize z Fiesty 1.4TDCi povodne 75k vytiahnes 105k ale na ukor Emisii a Sadzi z motora
Cize a teraz sa vratime k Benzinakom povedzme priklad ... mam Mam Opel Signum 2.0 Benzinak ... povodny Vykon 145k 270nm nacipujes ho na 170k 330nm ale ... povodna Explozia zmesi vytvorila tlak na valec povedzme 660kN lenze precipovanim vytvara tlak 750kN Co je Vyzsi Tlak Vyzsie namahanie casti motora a tym padom aj skratenie zivotnosti ...
Da sa to opatrit Zabrusenim hlav piestu Posilnenim vackov, klukovych hriadelov .. proste je vela sposobov jak ten motor vystabilizovat ...
Po vystabilizovani uz je pokles zivotnosti minimalny
Naposledy upravil Shark NX dňa 25.07.2007 11:42, celkovo upravené 1
_________________ MiniITX PC Gigabyte H61N-USB3: CPU: Intel Core i5-3470 | Memory: 8GB DDR III | GPU: MSI N760 2GD5/OC ITX | HDD: Seagate SSHD 500GB SATA III | LCD: Dell UltraSharp U2412M |
|
Registrovaný: 04.01.06 Prihlásený: 02.05.22 Príspevky: 935 Témy: 80 Bydlisko: NZ/NR |
co ja viem tak katalyzatory ludia zhadzuju dole kvoli vykonu. Dvaaju spat akorat ked idu na EK. Mozno s tymi sportovymi toje ejdno ci tam je a8bo nie
_________________ MB - GB - GA-965P DQ6, CPU - E6600, RAM - 2x1GB A-ADATA 800MHZ, HDD - WD 320GB p-ATA 7200rpm, WD 500GB SATA, VGA - ATI Sapphire X1950XTX DDR4, DVD-RW - LG, PSU - 420W Enermax NoiseTaker, Monitor - LCD 17" Prestigio, Keyb&Mouse - Labtec Wiralless
Auto: Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition 148hp@... |
|
Registrovaný: 13.10.06 Príspevky: 11345 Témy: 135 Bydlisko: Bratislava |
mam rad ked deti mudruju... potom ich tu treba pekne pomaly zotierat
_________________ i7 4790 | 16GB DDR3 | GTX690 + GTX670 PhysX dedicated | 128GB + 256GB SSD | 1TB HDD | DELL U2412M | Logitech G710+ | Logitech MX518 | Galaxy S4 | 2014 Mazda3 |
|
Registrovaný: 19.06.05 Prihlásený: 08.05.16 Príspevky: 2778 Témy: 163 Bydlisko: Bratislava | Napísal Poki: 25.07.2007 11:44 | |
|
Nema niekto cca cisla zvysenia kW pri nahrade katalyzatora?
_________________ ≡v≡ |
|
Registrovaný: 06.07.06 Prihlásený: 05.12.19 Príspevky: 2390 Témy: 28 Bydlisko: PL-Waw <... |
Po vytiahnuti Posledneho Tlmica mas narast vykonu cca 8% ale to motor este treba vyladit ... neviem z Katalizatorom sa to pohybuje od +8k po +15k
_________________ MiniITX PC Gigabyte H61N-USB3: CPU: Intel Core i5-3470 | Memory: 8GB DDR III | GPU: MSI N760 2GD5/OC ITX | HDD: Seagate SSHD 500GB SATA III | LCD: Dell UltraSharp U2412M |
|
Registrovaný: 31.05.07 Prihlásený: 17.04.24 Príspevky: 2324 Témy: 65 Bydlisko: okres MY / PK | Napísal autor témy miker: 25.07.2007 11:48 | |
|
mas pravdu shark.
ale preco to pises mne,hento ja davno viem,ja tvrdim ze chipovanie nema nasledky na zivotnost motora,ked s autom jazdis ako predtym.mozno pri rapidnemu zvysovaniu vykonu,ako ta fiesta 55kw (ci co to je) das na 80kw,to je uz vela ,v takom pripade to nici motor viac.
_________________ PC: MB: ASUS B85M-G CPU: Intel Xeon E3-1231 v3 + Cooler SilentiumPC Fera 2 VGA: ASUS GTX960 4GB RAM: 32 GB DDR3 1600 MHz HDD: 1TB + 240GB,120GB SSD CASE: Zalman Z1 +2x FAN NOCTUA NF-S12A LCD: 2x 24" LG 24MB37PM OS: Archlinux [i3wm] + Windows 10 64bit NTB: Dell Latitude 7490 OS: Archlinux [i3wm] PHONE: OnePlus 7 PRO 256GB CAR1: Skoda CITIGOe iV 2020 CAR2: Nissan Primera p11 1997 MOTO: Suzuki V-strom DL650XT 2016 IG: xmiroslavm_ |
|
Registrovaný: 04.01.06 Prihlásený: 02.05.22 Príspevky: 935 Témy: 80 Bydlisko: NZ/NR |
Poki píše: Nema niekto cca cisla zvysenia kW pri nahrade katalyzatora?
to mas urco pri kazdom aute individualne, a este zavisiace aj od zvodou ci mas seriove, samotne potrubie, koncovy vyfuk... ale necakaj nieco extra.... upravou vyfukoveho potrubia sa da max vymackat do 18 koni max, takze samotny kata;yzator samozrejme menej
_________________ MB - GB - GA-965P DQ6, CPU - E6600, RAM - 2x1GB A-ADATA 800MHZ, HDD - WD 320GB p-ATA 7200rpm, WD 500GB SATA, VGA - ATI Sapphire X1950XTX DDR4, DVD-RW - LG, PSU - 420W Enermax NoiseTaker, Monitor - LCD 17" Prestigio, Keyb&Mouse - Labtec Wiralless
Auto: Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition 148hp@... |
|
Registrovaný: 06.07.06 Prihlásený: 05.12.19 Príspevky: 2390 Témy: 28 Bydlisko: PL-Waw <... |
miker píše: mas pravdu shark. ale preco to pises mne,hento ja davno viem,ja tvrdim ze chipovanie nema nasledky na zivotnost motora,ked s autom jazdis ako predtym.mozno pri rapidnemu zvysovaniu vykonu,ako ta fiesta 55kw (ci co to je) das na 80kw,to je uz vela ,v takom pripade to nici motor viac.
Miker ano ale ja necipujem auto na to aby som z neho dostal +5koni ale cipujem ho do stropu ... tam kde ta uz EC brzdi ...
A vrazis do cipu 20000Sk a budes jazdit tak jak predtym ... to si potom naco vyhadzoval 20000??
_________________ MiniITX PC Gigabyte H61N-USB3: CPU: Intel Core i5-3470 | Memory: 8GB DDR III | GPU: MSI N760 2GD5/OC ITX | HDD: Seagate SSHD 500GB SATA III | LCD: Dell UltraSharp U2412M |
|
Registrovaný: 31.05.07 Prihlásený: 17.04.24 Príspevky: 2324 Témy: 65 Bydlisko: okres MY / PK | Napísal autor témy miker: 25.07.2007 11:59 | |
|
Shark NX píše: Miker ano ale ja necipujem auto na to aby som z neho dostal +5koni ale cipujem ho do stropu ... tam kde ta uz EC brzdi ... A vrazis do cipu 20000Sk a budes jazdit tak jak predtym ... to si potom naco vyhadzoval 20000??
no tak,jasne ze ho vyuzijes tým,ked predbiehas mozno,napr na nasu staru felicia 1.6 55 kw stal chip iba 3500sk ,a jazdili sme snou tak isto ako predtym a ked sme predbiehali napr kamion,tak na plnom plyne to islo ako omega,oproti tomu ked nebola chipnuta,a je to zanedbatelne znizovanie zivotnosti resp. ziadne
_________________ PC: MB: ASUS B85M-G CPU: Intel Xeon E3-1231 v3 + Cooler SilentiumPC Fera 2 VGA: ASUS GTX960 4GB RAM: 32 GB DDR3 1600 MHz HDD: 1TB + 240GB,120GB SSD CASE: Zalman Z1 +2x FAN NOCTUA NF-S12A LCD: 2x 24" LG 24MB37PM OS: Archlinux [i3wm] + Windows 10 64bit NTB: Dell Latitude 7490 OS: Archlinux [i3wm] PHONE: OnePlus 7 PRO 256GB CAR1: Skoda CITIGOe iV 2020 CAR2: Nissan Primera p11 1997 MOTO: Suzuki V-strom DL650XT 2016 IG: xmiroslavm_ |
|
Registrovaný: 19.06.05 Prihlásený: 08.05.16 Príspevky: 2778 Témy: 163 Bydlisko: Bratislava | Napísal Poki: 25.07.2007 21:37 | |
|
miker píše: mas pravdu shark. ale preco to pises mne,hento ja davno viem,ja tvrdim ze chipovanie nema nasledky na zivotnost motora,ked s autom jazdis ako predtym.mozno pri rapidnemu zvysovaniu vykonu,ako ta fiesta 55kw (ci co to je) das na 80kw,to je uz vela ,v takom pripade to nici motor viac.
kebyze jazdim tak ako predtym tak sa mi dobre dodrbe
nepreradujem pri 2500 ot/min ako zena
_________________ ≡v≡ |
|
Registrovaný: 19.06.05 Prihlásený: 08.05.16 Príspevky: 2778 Témy: 163 Bydlisko: Bratislava | Napísal Poki: 25.07.2007 21:41 | |
|
Rasputin píše: to mas urco pri kazdom aute individualne, a este zavisiace aj od zvodou ci mas seriove, samotne potrubie, koncovy vyfuk... ale necakaj nieco extra.... upravou vyfukoveho potrubia sa da max vymackat do 18 koni max, takze samotny kata;yzator samozrejme menej
no sak jasne. necakam zazrak. co sa tyak motorovych uprav mam len sportovy vyfuk a filter. planujem ked tak potrubie,zbrusit hlavu o 1mm, katalyzator, odlahcit zotrvacnik a MOZNO sa dam aj na chip aj ked som proti ale chcem mat co najviac kW. Naserem sa a dam si spravit `water injection` ci jak sa to pise a tez bude mensi boost:)
_________________ ≡v≡ |
|
Registrovaný: 14.01.07 Prihlásený: 22.03.09 Príspevky: 1694 Témy: 62 | Napísal Jopi: 25.07.2007 21:43 | |
|
co narobís setrí benzínom
|
|
Registrovaný: 04.01.06 Prihlásený: 02.05.22 Príspevky: 935 Témy: 80 Bydlisko: NZ/NR |
Poki píše: no sak jasne. necakam zazrak. co sa tyak motorovych uprav mam len sportovy vyfuk a filter. planujem ked tak potrubie,zbrusit hlavu o 1mm, katalyzator, odlahcit zotrvacnik a MOZNO sa dam aj na chip aj ked som proti ale chcem mat co najviac kW. Naserem sa a dam si spravit `water injection` ci jak sa to pise a tez bude mensi boost:)
hlava spravi svoje, ale ten zotrovak co viem tak nic moc. Chodim na jeden honda club, kedze mame aj hondu, a tam si tipek objednal ultra odlahceny zotrovak a na zrychleni mu to spravilo ~0.5-0.7 sekundy Akoze on o tom vedel, len uz nevedel kam dat prachy Este skus napr. niezelenako si pisal ze mas sportovy filter, pripadne skus upravit cele sanie, potrubie, napr. filter vysunut niekam do popredia(ak ho nemas) kde bude mat priamy prisun vzduchu, (medzery v masky, mriezka na narazniku.....)
_________________ MB - GB - GA-965P DQ6, CPU - E6600, RAM - 2x1GB A-ADATA 800MHZ, HDD - WD 320GB p-ATA 7200rpm, WD 500GB SATA, VGA - ATI Sapphire X1950XTX DDR4, DVD-RW - LG, PSU - 420W Enermax NoiseTaker, Monitor - LCD 17" Prestigio, Keyb&Mouse - Labtec Wiralless
Auto: Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition 148hp@... |
|
Registrovaný: 19.06.05 Prihlásený: 08.05.16 Príspevky: 2778 Témy: 163 Bydlisko: Bratislava | Napísal Poki: 26.07.2007 0:10 | |
|
sanie je priamo na filter. som prekvapeny ako filter dokaze spravit zvuk motora:)
_________________ ≡v≡ |
|
Registrovaný: 06.07.06 Prihlásený: 05.12.19 Príspevky: 2390 Témy: 28 Bydlisko: PL-Waw <... |
Jop[ Vsak Siska ... To robi ten spravny Smrnc
_________________ MiniITX PC Gigabyte H61N-USB3: CPU: Intel Core i5-3470 | Memory: 8GB DDR III | GPU: MSI N760 2GD5/OC ITX | HDD: Seagate SSHD 500GB SATA III | LCD: Dell UltraSharp U2412M |
|
Registrovaný: 19.06.05 Prihlásený: 08.05.16 Príspevky: 2778 Témy: 163 Bydlisko: Bratislava | Napísal Poki: 26.07.2007 0:37 | |
|
ale mat tak tych 22 na water injection
_________________ ≡v≡ |
|
Registrovaný: 06.07.06 Prihlásený: 05.12.19 Príspevky: 2390 Témy: 28 Bydlisko: PL-Waw <... |
Co ti ja viem ... to ti tam toho vela nenarobi
_________________ MiniITX PC Gigabyte H61N-USB3: CPU: Intel Core i5-3470 | Memory: 8GB DDR III | GPU: MSI N760 2GD5/OC ITX | HDD: Seagate SSHD 500GB SATA III | LCD: Dell UltraSharp U2412M |
|
Registrovaný: 19.06.05 Prihlásený: 08.05.16 Príspevky: 2778 Témy: 163 Bydlisko: Bratislava | Napísal Poki: 26.07.2007 0:39 | |
|
ale narobi:) bude mat auto lepsi tah:)
_________________ ≡v≡ |
|
Registrovaný: 19.06.05 Prihlásený: 08.05.16 Príspevky: 2778 Témy: 163 Bydlisko: Bratislava | Napísal Poki: 26.07.2007 18:31 | |
|
cital som si na forach ze sportovy katalyzator prida par konikov nie vsak moc a auto ma lepsi tah a zvuk. taktiez pisali ze auto ma mensiu spotrebu ale ide o zanedbatelnu hodnotu. Bavil som sa s mechanikom a povedal ze daval dole katalyzatory na troch autach a na kazdom stupla spotreba o 2 az 3 litre.....hm tak co je pravda? dal by som ho dole ale uz teraz nemam problem spravit 10 - 12L na 100km ked idem agresivne....
_________________ ≡v≡ |
|
Registrovaný: 04.01.06 Prihlásený: 02.05.22 Príspevky: 935 Témy: 80 Bydlisko: NZ/NR |
ked das dole z katalyst tak spotreba stupne to je fakt, v akom meritku netusim, ale 2 llitre sa mi zda mc Inu vies, ti co to robia im na spotrebe nako extra nezalezi Takztiez pomahu take prkotinky ako kolesa, podvozok, ale aj sportova keramicka spojkova lamela a podobne drahe srandicky
_________________ MB - GB - GA-965P DQ6, CPU - E6600, RAM - 2x1GB A-ADATA 800MHZ, HDD - WD 320GB p-ATA 7200rpm, WD 500GB SATA, VGA - ATI Sapphire X1950XTX DDR4, DVD-RW - LG, PSU - 420W Enermax NoiseTaker, Monitor - LCD 17" Prestigio, Keyb&Mouse - Labtec Wiralless
Auto: Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition 148hp@... |
|
Registrovaný: 19.06.05 Prihlásený: 08.05.16 Príspevky: 2778 Témy: 163 Bydlisko: Bratislava | Napísal Poki: 26.07.2007 19:41 | |
|
no hej ked ho dam dole. ale co ak ho nahradim sportovym? no sportovy zevraj setri motor .....ale ak by mi mala sputnut rapidne spotreba mozem to je***.
_________________ ≡v≡ |
|
Registrovaný: 04.01.06 Prihlásený: 02.05.22 Príspevky: 935 Témy: 80 Bydlisko: NZ/NR |
si este zober ze uz len obycajny katalyst na zahranicne auto stoji od 15t hore az nepisem aj malo! Cize sportovy bude vacsia palka, a ci to stoji za ten "narast" vykonu
_________________ MB - GB - GA-965P DQ6, CPU - E6600, RAM - 2x1GB A-ADATA 800MHZ, HDD - WD 320GB p-ATA 7200rpm, WD 500GB SATA, VGA - ATI Sapphire X1950XTX DDR4, DVD-RW - LG, PSU - 420W Enermax NoiseTaker, Monitor - LCD 17" Prestigio, Keyb&Mouse - Labtec Wiralless
Auto: Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition 148hp@... |
|
Registrovaný: 19.06.05 Prihlásený: 08.05.16 Príspevky: 2778 Témy: 163 Bydlisko: Bratislava | Napísal Poki: 26.07.2007 21:06 | |
|
sportovy katalyzator stoji cca 4000korun. normalny je drahy len koli tomu ze musi splnat normu koli nicomu inemu.
_________________ ≡v≡ |
|
Registrovaný: 04.01.06 Prihlásený: 02.05.22 Príspevky: 935 Témy: 80 Bydlisko: NZ/NR |
Poki píše: sportovy katalyzator stoji cca 4000korun. normalny je drahy len koli tomu ze musi splnat normu koli nicomu inemu.
no tak to je potom skoda penazi podla mna To uz radsej nake pekne svetla, aj ked za 4t je horkotazko jedno seriove
_________________ MB - GB - GA-965P DQ6, CPU - E6600, RAM - 2x1GB A-ADATA 800MHZ, HDD - WD 320GB p-ATA 7200rpm, WD 500GB SATA, VGA - ATI Sapphire X1950XTX DDR4, DVD-RW - LG, PSU - 420W Enermax NoiseTaker, Monitor - LCD 17" Prestigio, Keyb&Mouse - Labtec Wiralless
Auto: Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition 148hp@... |
|
Registrovaný: 19.06.05 Prihlásený: 08.05.16 Príspevky: 2778 Témy: 163 Bydlisko: Bratislava | Napísal Poki: 27.07.2007 13:07 | |
|
no musim zistit presne narasty spotreby lebo nehodlam mat 15L na 100km
_________________ ≡v≡ |
|
Podobné témy | Témy | Odpovede | Zobrazenia | Posledný príspevok |
---|
| JAVA VSETKO okolo nej [ Choď na stránku: 1, 2 ] v Assembler, C, C++, Pascal, Java | 36 | 2749 | 16.08.2009 21:00 reDo | | Metal a všetko okolo [ Choď na stránku: 1, 2, 3, 4 ] v Kultúra, umenie, filmy, hudba, história, média | 106 | 8013 | 15.03.2008 9:37 prkyyynko | | ..:: Tsunami Life ::.. Tuning By RoFliXuS Made Tuning v Modifikácie, návody a projekty | 8 | 3312 | 25.05.2009 19:16 EndersoN | | Webgame a všetko okolo toho.. v Počítačové hry | 27 | 1791 | 30.09.2007 11:01 Dzimbo | | 3D World a vsetko okolo toho v Voľný čas a hobby | 15 | 1971 | 05.12.2007 22:38 kokino | | Manga a Anime a vsetko okolo toho... [ Choď na stránku: 1, 2 ] v Kultúra, umenie, filmy, hudba, história, média | 57 | 11499 | 18.03.2007 17:06 Harlequin | | chip krabicky :) v Automobily, motorky | 17 | 1378 | 26.04.2014 15:07 Daron | | PhotoShop Car Modding [ Choď na stránku: 1, 2 ] v Voľný čas a hobby | 53 | 4556 | 23.03.2009 20:29 12martin12 | | Car crash game v Počítačové hry | 10 | 1222 | 13.03.2011 21:47 BrumikPE | | Chip DVD január v Krčma | 4 | 667 | 14.01.2010 23:52 Daron | | Mod chip na PSP3000 v Ostatné | 0 | 584 | 02.06.2009 23:28 LipFi | | Samsung 3185 reset chip v Externé zariadenia | 2 | 658 | 06.10.2013 21:22 crawn | | Blaupunkt CAR 300 AUX IN. v Zvuk | 4 | 1764 | 26.03.2011 21:45 mirom | | Zásady tvorby car audio systému v Zvuk | 0 | 1321 | 20.12.2006 7:13 JanoF | | chip na tonery CE285A / 85a v Externé zariadenia | 0 | 517 | 04.02.2011 19:28 vama | | gta san andreas real car mod v Počítačové hry | 6 | 1035 | 17.12.2011 15:32 bossking2350 |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|