| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 5 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 12.02.08 Prihlásený: 04.05.19 Príspevky: 99 Témy: 28 | Napísal vifon: 07.01.2011 8:35 | |
|
ahoj.
mam maly problem s notebookom toshiba a neviem ci to je na reklamaciu.
problem: pri zapnutom notebooku sa sem tam stane ze zacne troska blikat (nic s frekvenciou), ked nim pokyvam tak to pomoze, tak sa obavam ze tam moze byt nieco s kontaktom k displeju, a ked vlavo dole pritlacim zvonka prstom na kryt, tak tiez niekedy preblikne...
a potom, v poslednej dobe sa mi stalo parkrat, ze ked nabiehava, tak nabehne ale obrazovka je uplne tmava a neda sa zosvetlit, len uple minimalne vidno nejake obrysy - pomoze restart, alebo jednoducho niekedy za behu stmavne (ako ked nabehne sporic cierny) a nic neda sa to zrusit, treba tvrdy restart - toto neviem ci ma suvis s predoslym, alebo je to nieco ine
myslite ze to mam hodit na reklamaciu, co to je? a ak hej, tak ako, ked to robi len sem tam, a neviem to nejako umyselne preukazat?
diky za rady
|
|
Registrovaný: 20.12.10 Prihlásený: 08.04.19 Príspevky: 53 Témy: 13 |
Kolegovia mali podobný problém s Asusom. Štyria si kúpili rovnaký notebook, a všetci mali ten istý problém. Blikanie obrazu, vypadávanie obrazu atď. Poslali to na reklamáciu, vymenili im kábel a odvtedy je všetko OK
|
|
Registrovaný: 24.01.08 Prihlásený: 13.09.17 Príspevky: 14572 Témy: 66 Bydlisko: Žilina |
tiež som toho istého názoru, nemôže byť riešením "pokývanie notebookom"... keď to teraz necháš tak, je možné, že sa jedného dňa zobudíš a nebude ti fungovať už vôbec
pokiaľ to servisu dostatočne opíšeš, oni by už mali mať nástroje ako si to overiť (vedia to rozobrať, skontrolovať kontakty atď)
_________________ C#, PHP, ... |
|
Registrovaný: 12.02.08 Prihlásený: 04.05.19 Príspevky: 99 Témy: 28 | Napísal autor témy vifon: 07.01.2011 14:11 | |
|
no ok, asi im tam najskor zavolam pre istotu, je to dost daleko. diky za rady
|
|
Registrovaný: 26.11.06 Prihlásený: 22.01.24 Príspevky: 4118 Témy: 319 Bydlisko: HE/BA | Napísal Flety: 07.01.2011 14:44 | |
|
Tiež som mal s ASUSom tento problém, teraz odišiel na tretiu reklamáciu a očakávam nový notebook v konečnom dôsledku.Určite to reklamuj čím skôr. Oni to preskúšajú inak. Nebudú hľadať uhly kedy to ide a kedy nie.
|
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 5 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|