Obsah fóra
PravidláRegistrovaťPrihlásenie




Odpovedať na tému [ Príspevkov: 28 ] 
AutorSpráva
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 12.10.12
Prihlásený: 06.01.15
Príspevky: 9
Témy: 1
Príspevok NapísalOffline : 12.10.2012 12:54

Chcel by som vás poprosiť o radu.

Reklamoval som 2 mesačný NB thinkpad T430s zakúpeny v Alze - Bratislava.
Dôvod: keď nieje pripojeny na adapter náhodne sa stáva že pri spustení skončí v blackscreen. Bios sa nacita a OS ani nezačne bootovat.

Alza reklamáciu prijala, NB nenastartoval keď som ho tam doniesol. Je to aj v protokole.

Momentálne komunikujem so servisom v Prahe. Žiadna chyba sa u nich neprejavuje a všetky testy HW sú v poriadku. Bolo mi oznamene že nebudú meniť žiadny komponent.

Zaujíma ma aké mám možnosti. Môžem odstúpiť od zmluvy, pripadne žiadať nový kus?

Ospravedlňujem sa za diakritiku, píšem z mobilu. :oops:


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamacia thinkpad T430s alza

Registrovaný: 26.07.08
Príspevky: 5101
Témy: 99
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 12.10.2012 13:25

Do pol roka od kúpy ti musia pri zamietnutí reklamácie doložiť znalecký posudok, máš na to podľa zákona nárok, vyžiadaj si ho







_________________
Notebook: Lenovo G580 Myš: Logitech MX 620, Audio: Altec Lansing vs4621 2+1 (Octane 7) Mobil: Omnia W
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 06.06.10
Príspevky: 2086
Témy: 134
Bydlisko: Sučany
Príspevok NapísalOffline : 12.10.2012 13:34

Nie je nahodou v zmluve ze ked nic pri reklamacii nezistia musi ju kupujucu uhradit?







_________________
CPU:i9 9900k delid-lapovanie jadra,MB:Aorus Z390 Pro,COOLER:Noctua Nh-D15,Ram:HyperX 32GB 4x8 3200MHz ,GPU:MSI Gaming Trio RTX 2080 TI,SSD:Plextor M8Pe 512GB,HDD:Seagate Barracuda 2TB,CASE:Fractal Design Define R6,PSU:Corsair RM750x,OS:Windows 10 Profesional
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamacia thinkpad T430s alza

Registrovaný: 26.07.08
Príspevky: 5101
Témy: 99
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 12.10.2012 13:41

Neviem ako je to v zmluve, ale podľa zákona je to tako: Ty si si kúpil funkčný výrobok a keď sa ti pokazí do 6 mesiacov od kúpy, je to vada výrobku a vina je na strane výrobcu, ktorý ti buď musí dať nový kus, vrátiť peniaze alebo na vlastné náklady nechať vypracovať znalecký posudok ktorý potvrdí, že to chyba výrobku nie je.







_________________
Notebook: Lenovo G580 Myš: Logitech MX 620, Audio: Altec Lansing vs4621 2+1 (Octane 7) Mobil: Omnia W
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 12.10.12
Prihlásený: 06.01.15
Príspevky: 9
Témy: 1
Príspevok Napísal autor témyOffline : 12.10.2012 13:52

Dakujem vam za postrehy.

Som zvedavy ako sa k tomu Alza postavi. Zaujimalo by ma ci servisne stredisko pri nenajdeni ziadnej vady posle Alze rovno aj znalecky posudok o tom ze je NB v poriadku.

Musi predajca stihnut dolozit znalecky posudok do 30dni od zaciatku reklamacie?


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamacia thinkpad T430s alza

Registrovaný: 26.07.08
Príspevky: 5101
Témy: 99
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 12.10.2012 14:04

ano







_________________
Notebook: Lenovo G580 Myš: Logitech MX 620, Audio: Altec Lansing vs4621 2+1 (Octane 7) Mobil: Omnia W
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28.08.12
Prihlásený: 03.11.21
Príspevky: 83
Témy: 16
Bydlisko: Jablonové, ...
Príspevok NapísalOffline : 12.10.2012 14:27

ak ti to uviedli do protokolu, čo musia, že to vykazovalo znaky nefunkčnosti, je to okk. To že im to tam šlo, je druhá vec. Ak ti reklamáciu zamietnu, tak len na základe znaleckého posudku. Termín vybavenia reklamácie je do 30 dní. Nárok na odstúpenie od zmluvy zatiaľ nie je možný. Mohol si maximálne ešte na začiatku tovar vrátiť do 7 pracovných dní. Ostatné veci až podľa situácie, vyjadri sa ako to dopadlo a potom sa uvidí, či máš na niečo nárok, alebo nie.


Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 12.10.2012 15:19

Koroner píše:
Nie je nahodou v zmluve ze ked nic pri reklamacii nezistia musi ju kupujucu uhradit?


Nemusi, ale predajca si moze od zakaznika narokovat uhradu nakladov ktore mu vdaka reklamacii vznikli.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 12.10.12
Prihlásený: 06.01.15
Príspevky: 9
Témy: 1
Príspevok Napísal autor témyOffline : 22.10.2012 0:08

Najnovsie spravy od Alza, 24 den od reklamacie.

Citácia:
Způsob vyřízení: Zamítnutí
Bližší informace: Uvedená závada se neprojevila. Upozornění: protože se po dobu předání produktu do servisu řádná vada produktu neprojevila, reklamující bere na vědomí že se nejedná o opravu produktu.

Produkt je připraven k vyzvednutí v naší provozovně..


Je pre mna zarazajuce ze clovek prinesie ntb do Alza, tam sa na to pozrie technik zisti ze je na nom uvedena chyba a s tym preberie reklamaciu. Lenze Lenovo servis ziadnu chybu nenajde a Alza sa zacne zrazu tvarit ze chyba neexistuje a produkt mi chcu vratit bez zmeny. :shit:


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamacia thinkpad T430s alza

Registrovaný: 26.07.08
Príspevky: 5101
Témy: 99
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 22.10.2012 8:03

Keď si notebook dával na reklamáciu a predavač videl čo to robí, určite to napísal do preberacieho protokolu. Ako som ti už písal, alza ti musí ukázať znalecký posudok na základeho ktorého ti reklamáciu neuznáva, takže tam choď a vyžiadaj si ho







_________________
Notebook: Lenovo G580 Myš: Logitech MX 620, Audio: Altec Lansing vs4621 2+1 (Octane 7) Mobil: Omnia W
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 12.10.12
Prihlásený: 06.01.15
Príspevky: 9
Témy: 1
Príspevok Napísal autor témyOffline : 22.10.2012 8:51

Ano alza mi musi ukazat znalecky posudok. Je vsak ale jasne ze vyrobca je opravneny vydat znalecky posudok a tym padom rozhoduje aj o reklamacii produktu. Lenovo servis ako taky zastupuje vyrobcu a kedze sa u nich chyba neprejavila, ich zamietnutie je vlastne znalecky posudok.

Dakujem za rady.

Kazdopadne idem do alzy a dufam ze nebudem vecer na JOJke. :D


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamacia thinkpad T430s alza

Registrovaný: 26.07.08
Príspevky: 5101
Témy: 99
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 22.10.2012 8:56

pacman píše:
Je vsak ale jasne ze vyrobca je opravneny vydat znalecky posudok

Tak to teda nie, znalecký posudok môže vydať jedine nezávislý súdny znalec







_________________
Notebook: Lenovo G580 Myš: Logitech MX 620, Audio: Altec Lansing vs4621 2+1 (Octane 7) Mobil: Omnia W
Offline

Čestný člen
Čestný člen
Reklamacia thinkpad T430s alza

Registrovaný: 08.01.09
Príspevky: 27825
Témy: 149
Bydlisko: Sládkovičovo
Príspevok NapísalOffline : 22.10.2012 9:00

Respektive osoba s certifikaciou nemusi ist vzdy o znalecky posudok staci aj opatrenie ci odborna znalost v danom odbore ci odvetvy firmy to riesia prave takto lebo znalecke posudky sudnymi znalcami su dost drahe







_________________
book: HP Probook 470 G0, cpu: i5-3230M, gpu: intel HD 4000 + amd HD 8750m, ram: 8GB ddr3, ssd samsung 850 evo 250GB + ssd crucial m4 128GB, os: Win 10 Pro 64bit
Fén: Samsung Galaxy S8 black 64GB
Car: Ford S-Max 1.8 TDCi @ 160 PS
poradenstvo cez SS neposkytujem, lebo uz ma ubijate s tolkymi SS, nechajte to na forum, dakujem za pochopenie
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamacia thinkpad T430s alza

Registrovaný: 26.07.08
Príspevky: 5101
Témy: 99
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 22.10.2012 9:13

No áno, môže to byť aj nejaký technik ktorý má na to papier, ale určite to nie je servis výrobcu, preto sa to volá "nezávislý". Určite by tam teda mal ísť a trvať na posudku







_________________
Notebook: Lenovo G580 Myš: Logitech MX 620, Audio: Altec Lansing vs4621 2+1 (Octane 7) Mobil: Omnia W
Offline

Čestný člen
Čestný člen
Reklamacia thinkpad T430s alza

Registrovaný: 08.01.09
Príspevky: 27825
Témy: 149
Bydlisko: Sládkovičovo
Príspevok NapísalOffline : 22.10.2012 9:16

Ak to stava zakon do takejto podoby tak ano







_________________
book: HP Probook 470 G0, cpu: i5-3230M, gpu: intel HD 4000 + amd HD 8750m, ram: 8GB ddr3, ssd samsung 850 evo 250GB + ssd crucial m4 128GB, os: Win 10 Pro 64bit
Fén: Samsung Galaxy S8 black 64GB
Car: Ford S-Max 1.8 TDCi @ 160 PS
poradenstvo cez SS neposkytujem, lebo uz ma ubijate s tolkymi SS, nechajte to na forum, dakujem za pochopenie
Online

Správca fóra
Správca fóra
Reklamacia thinkpad T430s alza

Registrovaný: 29.12.10
Prihlásený: 23.04.24
Príspevky: 13839
Témy: 124
Bydlisko: Zvolen
Príspevok NapísalOnline : 22.10.2012 9:40

V zakone je pouzity termin "odborne posudenie", to moze vydat aj reklamacny technik danej firmy.. Znalecky posudok, ako pise david3504, vydava znalec v prislusnom odbore..
Z toho vyplyva, ze odborne posudenie, na zaklade ktoreho zamietnu reklamaciu, moze vydat autorizovany servis..
Odporucam do pozornosti:
http://www.economy.gov.sk/legislativa-sr-5856/127541s
Hlavne Zakon c. 397/2008 Z.z. - v §18 sa pise o reklamovani tovaru..







_________________
PC1: CPU Intel Core2 Quad Q9550 2.83GHz + Scythe Ashura SCASR-1000 | MB MSI P45-8D Memory Lover | RAM Kingston DDR2-1066 HyperX 4x2GB | VGA NVIDIA Quadro K4000 3GB | SSD Intel 520 Series 2x120GB RAID0 | HDD WD RE3 2x1TB RAID0 + WD Caviar Blue 2TB + WD Caviar Blue 500GB | DVD±RW Samsung SH-S224DB | DVD-ROM Plextor PX-130A | CD-RW Plextor Premium | FDD + Card Reader Teac FD-CR7 | Audio Creative SB Audigy 2 ZS Platinum | TV AVerTV Hybrid+FM PCI A16D | PS Gigabyte ODIN Pro 550W Modular | Keyboard Fujitsu KB955 | Mouse ROCCAT Kone v2 + SteelSeries QcK mini | LCD Fujitsu P27T-7 LED + Fujitsu P24W-6 IPS
PC2: HP ENVY Phoenix h9 | CPU Intel i7-3770K 3.50GHz | RAM Nanya DDR3-1600 4x4GB | VGA NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB | SSD Samsung PM871a 512GB + Crucial MX500 500GB | HDD WD Gold 2TB | DVD±RW HP GH82N | LCD Fujitsu P27T-7 LED + Fujitsu P24W-6 IPS (shared)
PC3: Dell Precision T1650 | CPU Intel Xeon E3-1240 v2 3.40GHz | RAM Samsung DDR3-1600 4x4GB | VGA NVIDIA Quadro M2000 4GB | SSD Samsung PM871 256GB | HDD Seagate 500GB | DVD±RW Philips DH-16ACS
NB1: Fujitsu LIFEBOOK S782 vPro | 14" HD+ | CPU Intel Core i7-3540M 3.0GHz | RAM 2x8GB | SSD Samsung 850 PRO 2TB | 4G/LTE w/GPS | 2nd Battery | 2nd HDD | Port Replicator
NB2: Fujitsu LIFEBOOK E782 | 15.6" FHD | CPU Intel Core i7-3632QM 2.2GHz | RAM 2x4GB | SSD Plextor M6 PRO 256GB | 3G/UMTS w/GPS | 2nd Battery
2in1: Fujitsu STYLISTIC Q702 vPro | 11.6" IPS HD | CPU Intel Core i5-3427U 1.8GHz | RAM 4GB | SSD Toshiba 256GB mSATA | 4G/LTE w/GPS
NAS: Synology DS1515+ | CPU Intel Atom C2538 2.4GHz | RAM 2x8GB | Storage HDD Seagate IronWolf 4x4TB RAID5 + SSD Intel 520 Series 180GB
Offline

Čestný člen
Čestný člen
Reklamacia thinkpad T430s alza

Registrovaný: 08.01.09
Príspevky: 27825
Témy: 149
Bydlisko: Sládkovičovo
Príspevok NapísalOffline : 22.10.2012 10:36

lenze to potom nie je vobec objektivne a nezavisle, pretoze reklamacny technik danej spolocnosti, kde sa reklamuje dana vec tam moze prakticky uviest co sa mu zapaci aby nepospinil meno servisneho strediska, ci?







_________________
book: HP Probook 470 G0, cpu: i5-3230M, gpu: intel HD 4000 + amd HD 8750m, ram: 8GB ddr3, ssd samsung 850 evo 250GB + ssd crucial m4 128GB, os: Win 10 Pro 64bit
Fén: Samsung Galaxy S8 black 64GB
Car: Ford S-Max 1.8 TDCi @ 160 PS
poradenstvo cez SS neposkytujem, lebo uz ma ubijate s tolkymi SS, nechajte to na forum, dakujem za pochopenie
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamacia thinkpad T430s alza

Registrovaný: 26.07.08
Príspevky: 5101
Témy: 99
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 22.10.2012 10:39

Ja som to v zákonoch hľadal pred pár mesiacmi, kedy som riešil tuším nejaké tenisky...a spomínali tam práve nezávislého znalca, pre obuv sú len v Partizánskom. Takisto by si to obchod mohol dať na posudok k výrobcovi, ktorý by to neuznal. Z toho dôvodu to musí byť niekto, kto nie je v žiadnom vzťahu s tou danou firmou alebo výrobcom.







_________________
Notebook: Lenovo G580 Myš: Logitech MX 620, Audio: Altec Lansing vs4621 2+1 (Octane 7) Mobil: Omnia W
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 12.10.12
Prihlásený: 06.01.15
Príspevky: 9
Témy: 1
Príspevok Napísal autor témyOffline : 24.10.2012 17:13

Nakoniec som po 25dnoch reklamacie tam kde som bol. Notebook mam u seba na stole a cakam kedy mi znovu nenastartuje.

Alza sa k problemu postavila tak ze na produkte chyba nieje ajked reklamaciu preberala s tym ze ich technik chybu videl a zaprotokoloval. (obcas nenastartuje bez adaptera - blackscreen).

Alza mi dala dve moznosti bud si mozem ntb zobrat, alebo ho znovu poslu na mesiac do toho isteho servisu kde sa chyba neprejavila.

Alza clovek mi nakoniec dodal ze som ho nemal nosit k nim, ale rovno do Lenovo servisu aby sa chyba prejavila u nich a nemohli reklamaciu zamietnut. Na otazku o nezavislom posudku sa zacal spravat priam arogantne, ze nic take neexistuje.

Z mojho pohladu sa proste Alza sprava tak, ze ona vlastne s tym nic nema ked som si u nich kupil notebook.

Kazdopadne by som sa vam chcel podakovat za pomoc a cenne rady.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 12.10.12
Prihlásený: 06.01.15
Príspevky: 9
Témy: 1
Príspevok Napísal autor témyOffline : 29.10.2012 9:13

Čerstvé info - ntb znovu neštartuje, idem s ním rovno do Lenovo servisu.

Zaujímalo by ma či majú znovu 30 dní na reklamáciu, keď som už rovnakú chybu reklamoval a po 25dňoch Alza reklamáciu zamietla s tým že chybu sa v servise nepodarilo na nasimulovať.


Offline

Čestný člen
Čestný člen
Reklamacia thinkpad T430s alza

Registrovaný: 08.01.09
Príspevky: 27825
Témy: 149
Bydlisko: Sládkovičovo
Príspevok NapísalOffline : 29.10.2012 9:27

Kolkata rma to je? A tusim znova 30 dni ale nie som si uplne isty







_________________
book: HP Probook 470 G0, cpu: i5-3230M, gpu: intel HD 4000 + amd HD 8750m, ram: 8GB ddr3, ssd samsung 850 evo 250GB + ssd crucial m4 128GB, os: Win 10 Pro 64bit
Fén: Samsung Galaxy S8 black 64GB
Car: Ford S-Max 1.8 TDCi @ 160 PS
poradenstvo cez SS neposkytujem, lebo uz ma ubijate s tolkymi SS, nechajte to na forum, dakujem za pochopenie
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 12.10.12
Prihlásený: 06.01.15
Príspevky: 9
Témy: 1
Príspevok Napísal autor témyOffline : 29.10.2012 9:53

Je to druha reklamacia. Ako som spomínal prvú zamietli s tým že v ntb nič neopravovali/nemenili. Tak tiez neviem že či sa ta prvá počíta.

Diakritika-píšem z mobilu.


Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 29.10.2012 13:07

Vzdy je to 30 dni.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamacia thinkpad T430s alza

Registrovaný: 22.11.08
Prihlásený: 19.03.24
Príspevky: 286
Témy: 53
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 29.10.2012 14:58

pacman: Prva by sa nemala pocitat kedze bola zamietnuta. To by si tam potom mohol poslat 3-krat ntb do servisu len tak --> 3-krat to zamietnu a chcel by si vratit peniaze? :rolleyes:

Nabuduce to vzdy ries vzdy cez Lenovo. Mal som Lenovo, reklamoval som ho priamo cez nich 3-krat a nikdy ziaden problem. Este mi aj peniasky vratili :lol:







_________________
Pc: CPU: i5-4460; RAM: 8GB; Disk: 2x MX200 250GB; Zdroj: EVGA 500B; ZD: ASRock Fatal1ty B85 Killer; GPU: SAPPHIRE R9 380; Case: Corsair 200R
Sluchatka: Sennheiser HD599SE
Zvuk. karta: FiiO E10K
Mob: Google Pixel 4a 5G
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 12.10.12
Prihlásený: 06.01.15
Príspevky: 9
Témy: 1
Príspevok Napísal autor témyOffline : 30.10.2012 16:10

Jurike píše:
pacman: Prva by sa nemala pocitat kedze bola zamietnuta. To by si tam potom mohol poslat 3-krat ntb do servisu len tak --> 3-krat to zamietnu a chcel by si vratit peniaze? :rolleyes:

Nabuduce to vzdy ries vzdy cez Lenovo. Mal som Lenovo, reklamoval som ho priamo cez nich 3-krat a nikdy ziaden problem. Este mi aj peniasky vratili :lol:


Prvý krát som ntb odniesol osobne do Alza, kde sa chyba prejavila a s tým reklamáciu prebrali. V servise sa chyba neprejavila. Tyzdeň som ntb používal a chyba sa znovu začala prejavovať.

Čiže som nikde nič neposielal a peniaze za to nechcem.

Reklamovať ntb 3krat nepovažujem za bezproblémovú situáciu. Keď dám za ntb 1500€ nepredpolkadám že technik v servise ho bude používať viac ako ja.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamacia thinkpad T430s alza

Registrovaný: 16.12.08
Príspevky: 88
Témy: 22
Bydlisko: Bánovce n/B
Príspevok NapísalOffline : 06.01.2015 12:36

Oživím túto tému, ako dopadla reklamácia a NB?

Mám podobný problém.
Kúpil som ThinkPad T540p a NB sa chová na WIN7 64bit podobne, nabehne občas blackSOD(bez kurzora), nezávisle či je, alebo nie je na nabíjačke. Alebo varianta 2, pri vypínaní ostane kurzor a tapeta, a celkom sa NB vypne až po zatlačení ON/OFF tlačidla natvrdo.

Tento problém som našiel aj u iných značiek, a neviem či to nebude mať súvis s grafikou HD4600 a teda s MB.

Hľadal som a zatiaľ som našiel rôzne riešenia, ktoré som samozrejme aj vyskúšal, no bez úspechu.

V rýchlosti:
zmazanie starého konta admina a vytvorenie nového,
reinstall ovládača FingerPrint,
cez regedit v shell kontrola parametra "explorer.exe",
reinstall drajvra nvidia,
pokus o reinstal drajvra HD4600 grafiky stiahnutej priamo od výrobcu nebol možný, pretože som mal "nepodporovaný" driver,
odpojenie od nabíjačky, vybratie batérie a vybitie kondíkov stláčaním tlačidla ON/OFF tiež bez nápravy problému.

Ak sa nedozviem priame riešenie tohoto problému, skúsim ešte reinstall win7, možno aj win8 a ak nepomôže, problém zdokumentujem na video a zasielam na reklamačku :(







_________________
Thinkpad t540p
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 12.10.12
Prihlásený: 06.01.15
Príspevky: 9
Témy: 1
Príspevok Napísal autor témyOffline : 06.01.2015 13:11

Aby som doplnil dávnu históriu. NB som išiel reklamovať do Lenovo. Pri reklamácii sa naštastie tá náhodná chyba prejavila. Ich technik ma znovu kontaktoval že chyba tam nieje. Nakoniec pre istotu vymenili dosku, samozrejme po mesiaci. Medzi tým som si kúpil macbook pro a keď mi vrátili "opravené" Lenovo, hneď som ho predal s tým že kupujúci vedel celú históriu a mal všetky podklady od reklamácií. Od vtedy som spokojný.

Ponaučenie: ThinkPad už dávno nieje to čo bývalo a keď reklamovať tak čím skôr a priamo pri výrobcovi.

// Spojený príspevok Uto 06.01.15 13:20

skanzen, ak ti môžem poradiť, urob na NB "factory reset". Ciže NB bude v takom stave ako si ho kúpil. Ak sa problém bude prejavovať zanes/pošli ho do Lenova. Ich produkt, za ktorý si zaplatil, musí fungovať a nie že ty budeš mesiac riešiť ako ho opraviť.

Držím palce.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamacia thinkpad T430s alza

Registrovaný: 16.12.08
Príspevky: 88
Témy: 22
Bydlisko: Bánovce n/B
Príspevok NapísalOffline : 06.01.2015 19:12

OK, skúsim ešte reset a potom sa uvidí...ale nie som si celkom istý či to nezačalo robiť po nainštalovaní win apdejtov, no myslím že predtým to nerobilo...hmmm

// Spojený príspevok Sob 10.01.15 11:26

tak nakoniec som nainštaloval čistý win 8 pro, zadal pôvodný oem produckt key a už snáď 20x reštartoval komp a všetko funguje ako má.

Zatiaľ však neinštalujem windows aktualizácie, počkám týždeň dva a potom, ak sa problém neprejaví skúsim aktualizovať.







_________________
Thinkpad t540p
Odpovedať na tému [ Príspevkov: 28 ] 


Podobné témy

 Témy  Odpovede  Zobrazenia  Posledný príspevok 
V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. I/P: Thinkpad T430S - i5, Quadro, 8GB RAM, 240GB SSD

v Predám

9

643

24.09.2017 7:45

BiGTomEE Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. ALZA - reklamacia

v Obchody, reklamácie a právo

2

925

08.03.2012 18:35

Denco1 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Alza reklamacia

v Obchody, reklamácie a právo

6

681

16.01.2016 8:50

shiro Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. ALZA - Reklamácia

v Obchody, reklamácie a právo

2

653

03.01.2014 21:36

Daron Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. alza - reklamacia

v Obchody, reklamácie a právo

2

1285

13.07.2011 11:28

M0f0 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. ALZA - reklamacia

v Obchody, reklamácie a právo

3

1532

28.10.2008 8:29

Hazard Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Alza - notebook reklamacia

v Obchody, reklamácie a právo

3

845

11.11.2011 18:06

kllr007 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. reklamacia monitoru - alza

v Obchody, reklamácie a právo

1

484

28.08.2013 9:08

shiro Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. alza.sk reklamacia

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1, 2 ]

v Obchody, reklamácie a právo

40

1707

28.03.2014 9:01

kllr007 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Reklamácia Alza.sk

v Obchody, reklamácie a právo

6

813

10.03.2014 20:32

Daron Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Alza - reklamacia telefonu

v Obchody, reklamácie a právo

6

1695

08.07.2015 8:50

Mandy Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Alza - reklamácia HDD

v Obchody, reklamácie a právo

15

2331

09.01.2012 20:01

Luks Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. reklamacia alza.sk

v Obchody, reklamácie a právo

7

911

12.10.2011 20:44

SilverSurfer Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. alza- reklámacia notebooku

v Obchody, reklamácie a právo

19

2921

29.12.2008 23:30

Jaro Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Alza Reklamácia tovaru

v Obchody, reklamácie a právo

9

744

09.07.2015 8:26

liqua1 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Alza.sk Reklamacia

v Obchody, reklamácie a právo

4

814

09.12.2011 15:13

stanospeed Zobrazenie posledných príspevkov


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Skočiť na:  

Powered by phpBB Jarvis © 2005 - 2024 PCforum, webhosting by WebSupport, secured by GeoTrust, edited by JanoF
Ako väčšina webových stránok aj my používame cookies. Zotrvaním na webovej stránke súhlasíte, že ich môžeme používať.
Všeobecné podmienky, spracovanie osobných údajov a pravidlá fóra