Obsah fóra
PravidláRegistrovaťPrihlásenie




Odpovedať na tému [ Príspevkov: 42 ] Choď na stránku: predchádzajúca 1, 2
AutorSpráva
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamácia Notebooku

Registrovaný: 20.07.08
Prihlásený: 24.09.23
Príspevky: 506
Témy: 34
Bydlisko: PP
Príspevok NapísalOffline : 29.08.2013 8:41

podla mna by si to mohol zaniest aj do nayky, oni to niekedy nestihali dostat opravene do 30 dni, a tak by si dostal spat peniaze, a hadam by si uz nekupoval notebook s amdckom :-D a v nayke







_________________
MB: ASUS TUF GAMING B560M-PLUS; CPU: Intel i5 11600; CPU Cooler: SilentiumPC Fera 5; CASE: Lian Li Lancool 205M; PSU: EVGA 550 B5; RAM: HyperX 16GB KIT DDR4 3200MHz CL16 FURY series; HDD:SSD Samsung 970 EVO 1000 GB M.2 ; VGA: SAPPHIRE PULSE RADEON RX 570 ITX 4GB GDDR5; LCD: Samsung UE40F6200
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.12.12
Prihlásený: 21.09.17
Príspevky: 56
Témy: 12
Bydlisko: Nitra
Príspevok Napísal autor témyOffline : 29.08.2013 12:01

Cez nay som RMA riešil 2x a posielajú to do toho istého servisu. Teraz som to riešim priamo kvôli doprave. A vždy sa im to podarilo opraviť do 2 týždňov tak pochybujem že to nestihnú. No kto by sa nepotešil keby mu vrátia prachy za 2 ročný notebook :D







_________________
PC: MB: ASRock Z97 Anniversary, CPU: Intel Core i5 4460, CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.3, RAM: Kingston Fury HyperX 8GB 1600Mhz, HDD: Seagate Barracuda 1TB 7200rpm, PSU: OCZ ZS 750W ,Case: Cooler Master Elite 431, Monitor: Dell S2415H
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.12.12
Prihlásený: 21.09.17
Príspevky: 56
Témy: 12
Bydlisko: Nitra
Príspevok Napísal autor témyOffline : 13.09.2013 16:27

Tak notebook mi v pondelok prišiel zo servisu. Fungoval však asi hodinku-dve lebo keď som ho vypol a následne zapol nesvietila kontrolka napájania zo siete a bez vybratej batérie nešiel vôbec spustiť. S batériou som sa nedostal do winu lebo po načítaní vyhodilo zakaždým BSOD.
Nakoľko to bolo už 4.krát čo sa pokazil tak som v utorok nabehol do predajne a žiadal odstúpenie od kúpnej zmluvy. Pracovník mi najskôr tvrdil že musí byť 3x tá istá vada. Nakoniec zobral reklamačný poriadok a povedal že možno sa s tým bude dať niečo robiť ale musia to zaslať do servisu na posúdenie. Tak napísal protokol RMA v ktorom uviedol že sa jedná o 4x rôznu vadu a žiada o dobropis.
Dneska som pozeral stav zákazky v servise : Čaká na dodanie dielov ,takže z toho mi vyplíva že mi peniaze asi nevrátia. Ešte som však neobdržal konečný e-mail z Nay tak som zvedavý.

Ako to vlastne je s tým odstúpením od kúpnej zmluvy ? Všade som sa dočítal že platí aj pri 4x rôznej vade tak nejde mi to do hlavy....







_________________
PC: MB: ASRock Z97 Anniversary, CPU: Intel Core i5 4460, CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.3, RAM: Kingston Fury HyperX 8GB 1600Mhz, HDD: Seagate Barracuda 1TB 7200rpm, PSU: OCZ ZS 750W ,Case: Cooler Master Elite 431, Monitor: Dell S2415H
Offline

Čestný člen
Čestný člen
Reklamácia Notebooku

Registrovaný: 21.02.06
Prihlásený: 08.12.14
Príspevky: 5404
Témy: 30
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 13.09.2013 21:51

Dám ti radu, vypýtaj si od neho presný paragraf, kde sa spomína, že to musí byť 3x vada, aby ti mohol vrátiť peniaze. Nebude ho poznať a ani ho nájsť nemôže (v zákone sa spomína iba opakovaná závada).
Tu máš k tomu info: http://www.porada.sk/t130726-reklamacia ... -vada.html - to čo napísal Mgr. Shrek nie je celkom presné, o dva príspevky nižšie je text od misoft-a a tá časť, čo je boldom, je pre teba dôležitá. Ty môžeš povedať, že si v dôsledku neustálych chýb stratil dôveru vo výrobok a chceš peniaze.
Treba sa s nimi trochu ponaťahovať.







_________________
Neradím a nekomunikujem cez SS, ak niečo potrebujete, máte iné možnosti: Ak vám zmizla téma, alebo sa vám niečo nepáči. Ak potrebujete nahlásiť príspevok/človeka, reportujte ho. Ak máte s niečim problém, riešte to v danej téme.
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.12.12
Prihlásený: 21.09.17
Príspevky: 56
Témy: 12
Bydlisko: Nitra
Príspevok Napísal autor témyOffline : 14.09.2013 9:33

Vďaka za objasnenie, z toho textu som vyčítal, že mám právo na vrátenie peňazí ak sa tá istá vada prejaví po jej aspoň dvoch predchádzajúcich opravách, alebo ak sa vyskytnú aspoň 3 vady súčasne. Takže myslím si že mi to neprešlo, lebo servis objednal náhradný diel a z Nay mi žiadny mail neprišiel. Očakávam že mi pošlú mail alebo sms až keď im notebook príde na predajňu opravený s tým, že si opravený výrobok mám ísť prevziať a tam už mi nepomôže nič, lebo budú tvrdiť že je už aj tak opravený...







_________________
PC: MB: ASRock Z97 Anniversary, CPU: Intel Core i5 4460, CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.3, RAM: Kingston Fury HyperX 8GB 1600Mhz, HDD: Seagate Barracuda 1TB 7200rpm, PSU: OCZ ZS 750W ,Case: Cooler Master Elite 431, Monitor: Dell S2415H
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 14.09.2013 15:30

Napis pisomne odstupenie od zmluvy a odnes im ho, alebo im ho doporucene posli. Takto skusaju, ci s tebou mozu vybabrat.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.12.12
Prihlásený: 21.09.17
Príspevky: 56
Témy: 12
Bydlisko: Nitra
Príspevok Napísal autor témyOffline : 14.09.2013 16:40

Však príde mi to podozrivé, že servis už veselo objednal náhradný diel a z nay mi nedali vedieť či potvrdili v servise žiadosť o dobropis ktorú napísal pracovník do protokolu a zdôraznil že sa jedná o 4x rôznu vadu...Počkám si ešte či mi dajú vedieť v priebehu pondelka. Ak nie tak im teda pošlem písomné odstúpenie od zmluvy. Len by ma zaujímalo ako im mám dokázať právo na odstúpenie po 4x rôznej vade ? V zákone totiž nič také nieje uvedené. A akú kompozíciu má mať list ? čo všetko v ňom treba uviesť ?

// Sorry že sa takto pýtam ale ešte som nič také neriešil...







_________________
PC: MB: ASRock Z97 Anniversary, CPU: Intel Core i5 4460, CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.3, RAM: Kingston Fury HyperX 8GB 1600Mhz, HDD: Seagate Barracuda 1TB 7200rpm, PSU: OCZ ZS 750W ,Case: Cooler Master Elite 431, Monitor: Dell S2415H
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 14.09.2013 20:35

Normalne formalny list, VEC: Odstupenie od kupnej zmluvy. Napises tam, kedy si to kupil, kolkokrat si to reklamoval a ze si startil doveru v tento vyrobok a na zaklade zakona ziadas o vratenie penazi, o com si pri podani reklamacie informoval aj predavaca.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.12.12
Prihlásený: 21.09.17
Príspevky: 56
Témy: 12
Bydlisko: Nitra
Príspevok Napísal autor témyOffline : 16.09.2013 15:16

Dnes som poslal mail na ich rekalamačné oddelenie že či servis potvrdil žiadosť o dobropis alebo nie. Obratom mi prišiel mail že nemajú ešte žiadne info zo servisu. Takže ako som dopadol sa dozviem až keď notebook opravia keď online stav zákazky je "Čaká na dodanie dielov".







_________________
PC: MB: ASRock Z97 Anniversary, CPU: Intel Core i5 4460, CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.3, RAM: Kingston Fury HyperX 8GB 1600Mhz, HDD: Seagate Barracuda 1TB 7200rpm, PSU: OCZ ZS 750W ,Case: Cooler Master Elite 431, Monitor: Dell S2415H
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 16.09.2013 16:36

Taky odrb jak sa stal mne v O2, telefon na reklamacii takmer 2 mesiace, 40€ mojich vydavkov a peniaze nedaju ani za toho boha.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.12.12
Prihlásený: 21.09.17
Príspevky: 56
Témy: 12
Bydlisko: Nitra
Príspevok Napísal autor témyOffline : 20.09.2013 11:31

Ta notebook dnes opustil servis, predpokladám že na predajni bude až v pondelok. Som zvedavý čo mi potom napíšu...







_________________
PC: MB: ASRock Z97 Anniversary, CPU: Intel Core i5 4460, CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.3, RAM: Kingston Fury HyperX 8GB 1600Mhz, HDD: Seagate Barracuda 1TB 7200rpm, PSU: OCZ ZS 750W ,Case: Cooler Master Elite 431, Monitor: Dell S2415H
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.12.12
Prihlásený: 21.09.17
Príspevky: 56
Témy: 12
Bydlisko: Nitra
Príspevok Napísal autor témyOffline : 23.09.2013 20:22

Nakoniec všetko dobre dopadlo. Prišla mi sms že si mám prevziať plnenie a priniesť zvyšné príslušenstvo. Dnes som zašiel aj do predajne pre peniaze. Pracovník najskôr tvrdil niečo o výmene tovaru, no ja som mu hneď ozrejmil že ja som žiadal o vrátenie peňazí a poslal ma k pokladni. :)







_________________
PC: MB: ASRock Z97 Anniversary, CPU: Intel Core i5 4460, CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.3, RAM: Kingston Fury HyperX 8GB 1600Mhz, HDD: Seagate Barracuda 1TB 7200rpm, PSU: OCZ ZS 750W ,Case: Cooler Master Elite 431, Monitor: Dell S2415H
Odpovedať na tému [ Príspevkov: 42 ] Choď na stránku: predchádzajúca 1, 2


Podobné témy

 Témy  Odpovede  Zobrazenia  Posledný príspevok 
V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. reklamacia notebooku

v Obchody, reklamácie a právo

5

590

02.02.2010 23:06

shaggy Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. reklamacia notebooku

v Notebooky a netbooky

14

623

04.03.2009 14:35

erzzo Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Reklamacia notebooku

v Obchody, reklamácie a právo

6

703

20.12.2009 13:45

jsakac Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Reklamacia Notebooku

v Obchody, reklamácie a právo

7

1410

13.02.2010 11:12

slovak indian Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Reklamacia notebooku Acer

v Obchody, reklamácie a právo

7

1198

17.02.2010 19:21

shiro Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. reklamacia HP notebooku

v Notebooky a netbooky

1

307

06.07.2015 11:02

4ndY252 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Reklamacia notebooku MSI

v Obchody, reklamácie a právo

27

3390

08.02.2011 20:47

oqix Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Reklamacia Asus notebooku

v Obchody, reklamácie a právo

1

791

29.08.2010 16:45

shiro Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. alza- reklámacia notebooku

v Obchody, reklamácie a právo

19

2921

29.12.2008 23:30

Jaro Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. reklamacia komponentu notebooku

v Obchody, reklamácie a právo

2

472

22.08.2010 13:20

patro16 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Reklamácia ACER notebooku

v Obchody, reklamácie a právo

10

3329

12.10.2009 23:43

kosican Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Reklamácia notebooku Packard Bell

v Notebooky a netbooky

9

433

10.06.2015 11:03

shiro Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Reklamácia notebooku + recenzie servisov

v Obchody, reklamácie a právo

2

537

20.11.2013 9:37

michalesku Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Reklamácia firemného notebooku, moje práva

v Obchody, reklamácie a právo

1

652

08.01.2014 8:55

shiro Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. reklamacia notebooku po viac ako roku

v Obchody, reklamácie a právo

6

563

27.06.2010 23:49

ac.milan Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Reklamacia notebooku Asus N53SN ... postupujem spravne?

v Obchody, reklamácie a právo

3

648

26.09.2011 22:51

Daron Zobrazenie posledných príspevkov


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Skočiť na:  

Powered by phpBB Jarvis © 2005 - 2024 PCforum, webhosting by WebSupport, secured by GeoTrust, edited by JanoF
Ako väčšina webových stránok aj my používame cookies. Zotrvaním na webovej stránke súhlasíte, že ich môžeme používať.
Všeobecné podmienky, spracovanie osobných údajov a pravidlá fóra