| | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 20.07.08 Prihlásený: 24.09.23 Príspevky: 506 Témy: 34 Bydlisko: PP | Napísal dzulio: 29.08.2013 8:41 | |
|
podla mna by si to mohol zaniest aj do nayky, oni to niekedy nestihali dostat opravene do 30 dni, a tak by si dostal spat peniaze, a hadam by si uz nekupoval notebook s amdckom a v nayke
_________________ MB: ASUS TUF GAMING B560M-PLUS; CPU: Intel i5 11600; CPU Cooler: SilentiumPC Fera 5; CASE: Lian Li Lancool 205M; PSU: EVGA 550 B5; RAM: HyperX 16GB KIT DDR4 3200MHz CL16 FURY series; HDD:SSD Samsung 970 EVO 1000 GB M.2 ; VGA: SAPPHIRE PULSE RADEON RX 570 ITX 4GB GDDR5; LCD: Samsung UE40F6200 |
|
Registrovaný: 30.12.12 Prihlásený: 21.09.17 Príspevky: 56 Témy: 12 Bydlisko: Nitra | Napísal autor témy martin936: 29.08.2013 12:01 | |
|
Cez nay som RMA riešil 2x a posielajú to do toho istého servisu. Teraz som to riešim priamo kvôli doprave. A vždy sa im to podarilo opraviť do 2 týždňov tak pochybujem že to nestihnú. No kto by sa nepotešil keby mu vrátia prachy za 2 ročný notebook
_________________ PC: MB: ASRock Z97 Anniversary, CPU: Intel Core i5 4460, CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.3, RAM: Kingston Fury HyperX 8GB 1600Mhz, HDD: Seagate Barracuda 1TB 7200rpm, PSU: OCZ ZS 750W ,Case: Cooler Master Elite 431, Monitor: Dell S2415H |
|
Registrovaný: 30.12.12 Prihlásený: 21.09.17 Príspevky: 56 Témy: 12 Bydlisko: Nitra | Napísal autor témy martin936: 13.09.2013 16:27 | |
|
Tak notebook mi v pondelok prišiel zo servisu. Fungoval však asi hodinku-dve lebo keď som ho vypol a následne zapol nesvietila kontrolka napájania zo siete a bez vybratej batérie nešiel vôbec spustiť. S batériou som sa nedostal do winu lebo po načítaní vyhodilo zakaždým BSOD. Nakoľko to bolo už 4.krát čo sa pokazil tak som v utorok nabehol do predajne a žiadal odstúpenie od kúpnej zmluvy. Pracovník mi najskôr tvrdil že musí byť 3x tá istá vada. Nakoniec zobral reklamačný poriadok a povedal že možno sa s tým bude dať niečo robiť ale musia to zaslať do servisu na posúdenie. Tak napísal protokol RMA v ktorom uviedol že sa jedná o 4x rôznu vadu a žiada o dobropis. Dneska som pozeral stav zákazky v servise : Čaká na dodanie dielov ,takže z toho mi vyplíva že mi peniaze asi nevrátia. Ešte som však neobdržal konečný e-mail z Nay tak som zvedavý.
Ako to vlastne je s tým odstúpením od kúpnej zmluvy ? Všade som sa dočítal že platí aj pri 4x rôznej vade tak nejde mi to do hlavy....
_________________ PC: MB: ASRock Z97 Anniversary, CPU: Intel Core i5 4460, CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.3, RAM: Kingston Fury HyperX 8GB 1600Mhz, HDD: Seagate Barracuda 1TB 7200rpm, PSU: OCZ ZS 750W ,Case: Cooler Master Elite 431, Monitor: Dell S2415H |
|
Registrovaný: 21.02.06 Prihlásený: 08.12.14 Príspevky: 5404 Témy: 30 Bydlisko: Bratislava | Napísal shaggy: 13.09.2013 21:51 | |
|
Dám ti radu, vypýtaj si od neho presný paragraf, kde sa spomína, že to musí byť 3x vada, aby ti mohol vrátiť peniaze. Nebude ho poznať a ani ho nájsť nemôže (v zákone sa spomína iba opakovaná závada). Tu máš k tomu info: http://www.porada.sk/t130726-reklamacia ... -vada.html - to čo napísal Mgr. Shrek nie je celkom presné, o dva príspevky nižšie je text od misoft-a a tá časť, čo je boldom, je pre teba dôležitá. Ty môžeš povedať, že si v dôsledku neustálych chýb stratil dôveru vo výrobok a chceš peniaze. Treba sa s nimi trochu ponaťahovať.
_________________ Neradím a nekomunikujem cez SS, ak niečo potrebujete, máte iné možnosti: Ak vám zmizla téma, alebo sa vám niečo nepáči. Ak potrebujete nahlásiť príspevok/človeka, reportujte ho. Ak máte s niečim problém, riešte to v danej téme. |
|
Registrovaný: 30.12.12 Prihlásený: 21.09.17 Príspevky: 56 Témy: 12 Bydlisko: Nitra | Napísal autor témy martin936: 14.09.2013 9:33 | |
|
Vďaka za objasnenie, z toho textu som vyčítal, že mám právo na vrátenie peňazí ak sa tá istá vada prejaví po jej aspoň dvoch predchádzajúcich opravách, alebo ak sa vyskytnú aspoň 3 vady súčasne. Takže myslím si že mi to neprešlo, lebo servis objednal náhradný diel a z Nay mi žiadny mail neprišiel. Očakávam že mi pošlú mail alebo sms až keď im notebook príde na predajňu opravený s tým, že si opravený výrobok mám ísť prevziať a tam už mi nepomôže nič, lebo budú tvrdiť že je už aj tak opravený...
_________________ PC: MB: ASRock Z97 Anniversary, CPU: Intel Core i5 4460, CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.3, RAM: Kingston Fury HyperX 8GB 1600Mhz, HDD: Seagate Barracuda 1TB 7200rpm, PSU: OCZ ZS 750W ,Case: Cooler Master Elite 431, Monitor: Dell S2415H |
|
| Napísal Daron: 14.09.2013 15:30 | |
|
Napis pisomne odstupenie od zmluvy a odnes im ho, alebo im ho doporucene posli. Takto skusaju, ci s tebou mozu vybabrat.
|
|
Registrovaný: 30.12.12 Prihlásený: 21.09.17 Príspevky: 56 Témy: 12 Bydlisko: Nitra | Napísal autor témy martin936: 14.09.2013 16:40 | |
|
Však príde mi to podozrivé, že servis už veselo objednal náhradný diel a z nay mi nedali vedieť či potvrdili v servise žiadosť o dobropis ktorú napísal pracovník do protokolu a zdôraznil že sa jedná o 4x rôznu vadu...Počkám si ešte či mi dajú vedieť v priebehu pondelka. Ak nie tak im teda pošlem písomné odstúpenie od zmluvy. Len by ma zaujímalo ako im mám dokázať právo na odstúpenie po 4x rôznej vade ? V zákone totiž nič také nieje uvedené. A akú kompozíciu má mať list ? čo všetko v ňom treba uviesť ?
// Sorry že sa takto pýtam ale ešte som nič také neriešil...
_________________ PC: MB: ASRock Z97 Anniversary, CPU: Intel Core i5 4460, CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.3, RAM: Kingston Fury HyperX 8GB 1600Mhz, HDD: Seagate Barracuda 1TB 7200rpm, PSU: OCZ ZS 750W ,Case: Cooler Master Elite 431, Monitor: Dell S2415H |
|
| Napísal Daron: 14.09.2013 20:35 | |
|
Normalne formalny list, VEC: Odstupenie od kupnej zmluvy. Napises tam, kedy si to kupil, kolkokrat si to reklamoval a ze si startil doveru v tento vyrobok a na zaklade zakona ziadas o vratenie penazi, o com si pri podani reklamacie informoval aj predavaca.
|
|
Registrovaný: 30.12.12 Prihlásený: 21.09.17 Príspevky: 56 Témy: 12 Bydlisko: Nitra | Napísal autor témy martin936: 16.09.2013 15:16 | |
|
Dnes som poslal mail na ich rekalamačné oddelenie že či servis potvrdil žiadosť o dobropis alebo nie. Obratom mi prišiel mail že nemajú ešte žiadne info zo servisu. Takže ako som dopadol sa dozviem až keď notebook opravia keď online stav zákazky je "Čaká na dodanie dielov".
_________________ PC: MB: ASRock Z97 Anniversary, CPU: Intel Core i5 4460, CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.3, RAM: Kingston Fury HyperX 8GB 1600Mhz, HDD: Seagate Barracuda 1TB 7200rpm, PSU: OCZ ZS 750W ,Case: Cooler Master Elite 431, Monitor: Dell S2415H |
|
| Napísal Daron: 16.09.2013 16:36 | |
|
Taky odrb jak sa stal mne v O2, telefon na reklamacii takmer 2 mesiace, 40€ mojich vydavkov a peniaze nedaju ani za toho boha.
|
|
Registrovaný: 30.12.12 Prihlásený: 21.09.17 Príspevky: 56 Témy: 12 Bydlisko: Nitra | Napísal autor témy martin936: 20.09.2013 11:31 | |
|
Ta notebook dnes opustil servis, predpokladám že na predajni bude až v pondelok. Som zvedavý čo mi potom napíšu...
_________________ PC: MB: ASRock Z97 Anniversary, CPU: Intel Core i5 4460, CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.3, RAM: Kingston Fury HyperX 8GB 1600Mhz, HDD: Seagate Barracuda 1TB 7200rpm, PSU: OCZ ZS 750W ,Case: Cooler Master Elite 431, Monitor: Dell S2415H |
|
Registrovaný: 30.12.12 Prihlásený: 21.09.17 Príspevky: 56 Témy: 12 Bydlisko: Nitra | Napísal autor témy martin936: 23.09.2013 20:22 | |
|
Nakoniec všetko dobre dopadlo. Prišla mi sms že si mám prevziať plnenie a priniesť zvyšné príslušenstvo. Dnes som zašiel aj do predajne pre peniaze. Pracovník najskôr tvrdil niečo o výmene tovaru, no ja som mu hneď ozrejmil že ja som žiadal o vrátenie peňazí a poslal ma k pokladni.
_________________ PC: MB: ASRock Z97 Anniversary, CPU: Intel Core i5 4460, CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.3, RAM: Kingston Fury HyperX 8GB 1600Mhz, HDD: Seagate Barracuda 1TB 7200rpm, PSU: OCZ ZS 750W ,Case: Cooler Master Elite 431, Monitor: Dell S2415H |
|
Podobné témy | Témy | Odpovede | Zobrazenia | Posledný príspevok |
---|
| reklamacia notebooku v Obchody, reklamácie a právo | 5 | 590 | 02.02.2010 23:06 shaggy | | reklamacia notebooku v Notebooky a netbooky | 14 | 623 | 04.03.2009 14:35 erzzo | | Reklamacia notebooku v Obchody, reklamácie a právo | 6 | 703 | 20.12.2009 13:45 jsakac | | Reklamacia Notebooku v Obchody, reklamácie a právo | 7 | 1410 | 13.02.2010 11:12 slovak indian | | Reklamacia notebooku Acer v Obchody, reklamácie a právo | 7 | 1198 | 17.02.2010 19:21 shiro | | reklamacia HP notebooku v Notebooky a netbooky | 1 | 307 | 06.07.2015 11:02 4ndY252 | | Reklamacia notebooku MSI v Obchody, reklamácie a právo | 27 | 3390 | 08.02.2011 20:47 oqix | | Reklamacia Asus notebooku v Obchody, reklamácie a právo | 1 | 791 | 29.08.2010 16:45 shiro | | alza- reklámacia notebooku v Obchody, reklamácie a právo | 19 | 2921 | 29.12.2008 23:30 Jaro | | reklamacia komponentu notebooku v Obchody, reklamácie a právo | 2 | 472 | 22.08.2010 13:20 patro16 | | Reklamácia ACER notebooku v Obchody, reklamácie a právo | 10 | 3329 | 12.10.2009 23:43 kosican | | Reklamácia notebooku Packard Bell v Notebooky a netbooky | 9 | 433 | 10.06.2015 11:03 shiro | | Reklamácia notebooku + recenzie servisov v Obchody, reklamácie a právo | 2 | 537 | 20.11.2013 9:37 michalesku | | Reklamácia firemného notebooku, moje práva v Obchody, reklamácie a právo | 1 | 652 | 08.01.2014 8:55 shiro | | reklamacia notebooku po viac ako roku v Obchody, reklamácie a právo | 6 | 563 | 27.06.2010 23:49 ac.milan | | Reklamacia notebooku Asus N53SN ... postupujem spravne? v Obchody, reklamácie a právo | 3 | 648 | 26.09.2011 22:51 Daron |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|