Obsah fóra
PravidláRegistrovaťPrihlásenie




Odpovedať na tému [ Príspevkov: 42 ] Choď na stránku: 1, 2 ďalšia
AutorSpráva
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.12.12
Prihlásený: 21.09.17
Príspevky: 56
Témy: 12
Bydlisko: Nitra
Príspevok NapísalOffline : 07.04.2013 18:18

Zdravím, pred pár mesiacmi som prešiel na Linux ubuntu, notebook fungoval bezchybne. Potom sa začal prejavovať problém s WiFi pripojením. Náhodne ma odpájalolo zo siete, NB sa snažil znova pripojiť, no už nenašlo žiadnu sieť. Po rešarte znova nenašlo sieť. Po pár hodinách som NB znovu zapol, automaticky ma pripojilo na WiFi, po chvíli ma znovu odpojilo. Tak som pred pár dňami nainštaloval Win , stiahol všetky ovládače z HP stránky ale problém stále pretrváva. V dolnej lište mi ukazuje obmedzený prístup, a ked vypnem WiFi klávesou a znovu zapnem tak mi už vôbec neukazuje siete v dosahu ale ukazuje že je odpojený ethernetový kábel. Po dlhšom "odležaní" notebooku sa na WiFi pripojí, ale po chvíli/polhodine/hodine, proste hocikedy sa zase odpojí. Takže chcem dať notebook do servisu a chcem sa vás spýtať či ho zoberú ked v ňom mám Win 7 enterprise a nie Home premium ako od výroby. Notebook mám ešte v záruke (?) do septembra.







_________________
PC: MB: ASRock Z97 Anniversary, CPU: Intel Core i5 4460, CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.3, RAM: Kingston Fury HyperX 8GB 1600Mhz, HDD: Seagate Barracuda 1TB 7200rpm, PSU: OCZ ZS 750W ,Case: Cooler Master Elite 431, Monitor: Dell S2415H
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 07.04.2013 19:03

Ich nezaujima aky Windows tam mas, ale mal by byt legalny.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.12.12
Prihlásený: 21.09.17
Príspevky: 56
Témy: 12
Bydlisko: Nitra
Príspevok Napísal autor témyOffline : 07.04.2013 19:08

Ten enterprise som nahadzoval skúšobne (nie je legálny), takže ak nainštalujem home premium x64 s licenčným klúčom zo spodnej strany notebboku tak by nemal byť problém.







_________________
PC: MB: ASRock Z97 Anniversary, CPU: Intel Core i5 4460, CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.3, RAM: Kingston Fury HyperX 8GB 1600Mhz, HDD: Seagate Barracuda 1TB 7200rpm, PSU: OCZ ZS 750W ,Case: Cooler Master Elite 431, Monitor: Dell S2415H
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.12.12
Prihlásený: 21.09.17
Príspevky: 56
Témy: 12
Bydlisko: Nitra
Príspevok Napísal autor témyOffline : 07.04.2013 22:49

Tak som nainštaloval win 7 home premium x64 samozrejme legálny, no teraz mi nejde nainštalovať Ralink ovládač na wifi, funguje len pripojenie cez LAN. Po inštalácii vyhodí hlášku že tento program sa nenainštaloval správne. Takže smer servis.







_________________
PC: MB: ASRock Z97 Anniversary, CPU: Intel Core i5 4460, CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.3, RAM: Kingston Fury HyperX 8GB 1600Mhz, HDD: Seagate Barracuda 1TB 7200rpm, PSU: OCZ ZS 750W ,Case: Cooler Master Elite 431, Monitor: Dell S2415H
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 04.07.13
Prihlásený: 04.07.13
Príspevky: 2
Témy: 0
Príspevok NapísalOffline : 04.07.2013 18:15

rozdelim sa aj ja o moju reklamaciu.
po mojej skusenosti som s TOSHITBOU skoncil. akonahle sa zjavi problem servis sa vyhovara na vyrobcu, predajca na servis atd. bermudsky trojuholnik.
narocky vyberam NTB s dlhou prevadzkovou vydrzou v mojom pripade 5hod a ked pride k reklamacii nie su schopny dodat s rovnakou baterkou ako bola original
a dodavaju komponent ktory ma problem vydrzat 2h. konci to vyhovorkami a kluckovanim len aby zakaznik nemal nahodou pravo vratit produkt alebo vymenit za druhy.
predajca TPD Bratislava nerespektuje ani posudenie podnetu ktory som podal na SOI. tato doba je len velky hnoj posudte sami.
http://2i.sk/2i/i/51d5a376/389f7de0de27 ... c91a.f.jpg

EDIT:
http://www.2i.sk/1b61e3c91a


Naposledy upravil lapalo dňa 04.07.2013 19:19, celkovo upravené 1

Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 17.03.13
Prihlásený: 28.03.24
Príspevky: 15076
Témy: 126
Bydlisko: Moldava nad...
Príspevok NapísalOffline : 04.07.2013 18:19

aj by som sa pozrel, ale link nefunguje.







_________________
Toto je podpis.
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 04.07.13
Prihlásený: 04.07.13
Príspevky: 2
Témy: 0
Príspevok NapísalOffline : 04.07.2013 19:18

liqua1 píše:
aj by som sa pozrel, ale link nefunguje.

hmm ta takto
http://www.2i.sk/1b61e3c91a


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 17.03.13
Prihlásený: 28.03.24
Príspevky: 15076
Témy: 126
Bydlisko: Moldava nad...
Príspevok NapísalOffline : 04.07.2013 19:27

tvoj problem je, ze ziadny vyrobca nespecifikuje minimalnu vydrz baterie, tym padom nemas ako dokazat ze nevydrzi tolko ako by mala.







_________________
Toto je podpis.
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamácia Notebooku

Registrovaný: 12.10.06
Prihlásený: 28.03.24
Príspevky: 20283
Témy: 79
Bydlisko: Banska Byst...
Príspevok NapísalOffline : 05.07.2013 14:52

mohol si odfotit stitok baterky s udajom v mAh a ked zisti ze mudali baterku s mensou vydrzou, pozadovat vysvetlenie a nahradu. Miliamperhodiny neodrbu nijak.







_________________
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 24" BenQ GW2470H | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Reklamácia Notebooku

Registrovaný: 10.10.06
Prihlásený: 28.03.24
Príspevky: 4979
Témy: 171
Bydlisko: Trnava
Príspevok NapísalOffline : 05.07.2013 16:11

lapalo píše:
predajca TPD Bratislava nerespektuje ani posudenie podnetu ktory som podal na SOI.

Na odstupenie od zmluvy mas narok, ak by bola 3x reklamovana ta ista vada, avsak opatovne reklamovana bateria fungovala, ty len nie si spokojny s jej vykonom, inak povedane ide o neopravnenu reklamaciu. Servis chybu opravil vymenou baterie, to ze jej vykon je podstatne nizsii je sice nemoralne, ale legalne. Skus podat staznost na priebeh reklamacie:

http://www.toshiba-slovakia.com/innovat ... all_center







_________________
CASE Lian Li PC-7NB with 3x Noctua NF-S12A FLX | PSU Seasonic M12II-520 80 Plus Bronze | MB MSI B450 TOMAHAWK | CPU AMD Ryzen 5 3600 with Noctua NH-U12S | RAM 4x8GB ADATA XPG GAMMIX D10 DDR4 3200MHz CL16 | GPU MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC | DISK ADATA XPG GAMMIX S11 Pro SSD 512GB
MOUSE Logitech M330 Silent Plus | KEYBOARD HP Wired Desktop 320K Keyboard | SOUNDCARD Creative Sound Blaster Z | HEADPHONES Sennheiser RS170 | MONITOR 24" AOC G2460VQ6 1920×1080@75Hz with FreeSync | INTERNET 400/40 Mbps | OS Home 11 & MS 365 Basic | EXTRA ImDisk Toolkit (Desktop/Caches)
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamácia Notebooku

Registrovaný: 12.10.06
Prihlásený: 28.03.24
Príspevky: 20283
Témy: 79
Bydlisko: Banska Byst...
Príspevok NapísalOffline : 05.07.2013 17:01

takze ked ti na aute v pneuservise vymenia derave koleso za tu nudzovu rezervu od vyrobcu, tak je to vlastne OK, sak auto moze jazdit...ale ze len do 80km/h tak to je uz vedlajsie.
Nie, nie, na to musi byt nejaky predpis alebo co...ale ked nieje tak treba ist navrieskat riaditelovi TPD a vydupat si to. Ak tam dali slabsiu baterku, tak tym padom zmenili parametre toho ntb - vydrz.







_________________
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 24" BenQ GW2470H | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamácia Notebooku

Registrovaný: 12.02.10
Prihlásený: 28.03.24
Príspevky: 13955
Témy: 745
Bydlisko: Žilina - Li...
Príspevok NapísalOffline : 12.07.2013 13:02

presne tak pokial kupoval NB s takout a takou baterkou, tak ked mu reklamaciou daju inu (rozumej in typ, menej mAh) tak tam nieje nieco pravne v poriadku... To je akoby si reklamoval NB lebo zhorel, a oni by ti vymenili CPU za slabsi...







_________________
MB: ASUS TUF GAMING B550M-PLUS ; CPU: AMD Ryzen 5600X + Noctua D15; RAM: 16GB GSkill DDR4 3000Mhz; GPU: Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC; SSD: WD Black SN750 1TB ; PSU: Corsair RM650x;
LCD: Samsung G5 34" UW; MOUSE: Logitech G305 + Razer Goliathus; KEYBOARD: SPC Gear GK550; Repro: Edifier R1280T; OS: Windows 10
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamácia Notebooku

Registrovaný: 06.01.08
Prihlásený: 25.05.23
Príspevky: 3170
Témy: 86
Bydlisko: Senica
Príspevok NapísalOffline : 12.07.2013 14:03

vid. napr. toto http://www.pcforum.sk/cpu-chladic-i5-vt152069-60.html to je normalna kradez a nie vymena







_________________
PC: Monitor: 24" Dell U2410 IPS 16:10, CPU: i5 4460 + Gelid Tranquillo Rev.3, MB: MSI H97M E35, GPU: Sapphire R9 380 dual X NITRO 4GB OC, SSD: Crucial BX100 250 GB, RAM: Kingston 2x8GB DDR3 1600Mhz hyperX, PSU: EVGA 500B, case: Fractal Define R4
NB: Toshiba Satellite L505-13G: Intel Core i5 430M, ATI Radeon HD5165 1GB, 4GB RAM, 500GB HDD
fón: Samsung S20 FE + Garmin Fenix 6 pro
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamácia Notebooku

Registrovaný: 05.04.11
Príspevky: 1693
Témy: 50
Bydlisko: Žilina, Pop...
Príspevok NapísalOffline : 27.07.2013 9:27

Nechcem začínať novu tému tak to hodím sem :
Kúpil som si nedávno monitor asus 24ku. Keď som ho doma otvoril zistil som že mi nefunguje pripojenie k notebooku (v podpise) pomocou HDMI. VGA fungovalo. HDMI káble som vyskúšal 3 všetky funkčné, z toho 2 v dennej prevádzke. Myslel som že je to monitorom tak som ho poslal na RMA, ale tam som dostal odpoveď že je v poriadku. Tak som ho preskúšal na iných notebookoch a dokonca fungoval aj pri pripojení starého DVD rekordéra. Tak som sa obrátil na predajcu notebooku (nekúpoval som book a monitor v rovnakom store). Chcel som mu doniesť aj daný monitor do predajne aby videl že to nefunguje, ale on mi zatrel niečo v tom zmysle, že ak to nie je kúpené u neho tak si za to bude účtovať niečo. Tak som mu doniesol notebook, on vyplnil všetko a teraz ja na reklamačke už takmer 3ti týždeň. Moja otázka ale je, ak sa vráti z RMA ja nemusím podpísať predsa ten dokument o tom že som to prevzal nie ? Ale ako si mám funkčnosť overiť že niečo opravili ak si do predajne nemôžem doniesť monitor a vyskúšať to u neho ale len doma a takto mu ten podpis tam dať musím ? Alebo nemusím ? Ako by ste to riešili vy ? Mám predajcovi povedať že pokiaľ si neoverím funkčnosť tak mu ten papier nepodpíšem ? Môže ma nejako donútiť aby som podpísal ten papier a on by sa teda vyhol tomu že po 30tich dňoch mi musí vrátiť celú sumu za notebook ?







_________________
rMBP 13 2015
iPhone 7
Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 03.01.09
Príspevky: 10106
Témy: 8
Bydlisko: KE
Príspevok NapísalOffline : 27.07.2013 9:40

Je jedno na akom monitore Ti vyskúšajú NTB.Musí fungovať.Preto stačí ak Ti ho pripoja na svoj minitor s HDMI.







_________________
PC MB:ASUS Sabertooth P67 CPU:i5-3570S+cooler GEMIN II SF524 RAM:Kingston HyperX BEAST XMP 4x4GB 1866MHz GPU:MSI N750Ti-2GD5/OC
SSD1:
Samsung 850Pro 256GB SSD2:WD Blue 1TB SSD3: Crucial MX500 2TB SSD4:Kingston DC600M 1,92TB SSD5:WD RED SA500 4TB SSD6:WD RED SA500 4TB SSD7:Samsung 970 EVO PLUS 2TB
PSU:
Be quiet! Straight Power 11 650WCASE:CoolerMaster CMForce 500 LCD:Dell S2721DGF
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamácia Notebooku

Registrovaný: 05.04.11
Príspevky: 1693
Témy: 50
Bydlisko: Žilina, Pop...
Príspevok NapísalOffline : 27.07.2013 9:49

Slabo som to rozpísal sorry. HDMi pripojenie mi funguje doma ak pripojím notebook k LCD televízoru Sharp tak všetko ide ako má. Ale keď to pripojim k tomu novému monitoru tak to proste nefunguje. Tak isto sa mi to stalo raz niekedy dávno, bolo to so spolubývajúceho monitorom značky BenQ. On HDMI nepoužíva tak sme si mysleli že je to chyba monitoru ale jemu to bolo jedno. Z toho čo som vygoogloval už dávno som pochopil že nie som jediný, kto má problémy s pripojením ku niektorým zariadeniam. https://forums.lenovo.com/t5/IdeaPad-Y- ... 359/page/3







_________________
rMBP 13 2015
iPhone 7
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamácia Notebooku

Registrovaný: 12.10.06
Prihlásený: 28.03.24
Príspevky: 20283
Témy: 79
Bydlisko: Banska Byst...
Príspevok NapísalOffline : 27.07.2013 15:16

uz som sa s tymto stretol, tiez sme mali zakaznika, ktoremu na jeho ntb nesiel monitor cez HDMI a nam siel na nasich pc....tusim sa to vyriesilo kupou kabla robeneho pre HDMI 1.4, zakaznik mal kabel pre nizsiu verziu.







_________________
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 24" BenQ GW2470H | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamácia Notebooku

Registrovaný: 05.04.11
Príspevky: 1693
Témy: 50
Bydlisko: Žilina, Pop...
Príspevok NapísalOffline : 27.07.2013 21:12

V popise monitora je žial HDMI 1.3 takže 1.4 kábel nie je riešením a 1.3 mám doma 2 ak sa nemýlim a žiaľ nejako sa nemôžem dočítať nikde v datasheetoch môjho modelu aký má on HDMI port :( uvidím čo ako povedia v servise, inak mi to príde ako neriešiteľná vec. Je toto vôbec záležitosť, ktorá by mohla byť vyriešená odstupením od zmluvy a vrátením peňazí ? Ten notebook je v záruke ešte takmer celý rok.







_________________
rMBP 13 2015
iPhone 7
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 01.08.13
Prihlásený: 10.09.13
Príspevky: 15
Témy: 1
Príspevok NapísalOffline : 03.08.2013 23:01

XOLOO píše:
Nechcem začínať novu tému tak to hodím sem :
Kúpil som si nedávno monitor asus 24ku. Keď som ho doma otvoril zistil som že mi nefunguje pripojenie k notebooku (v podpise) pomocou HDMI. VGA fungovalo. HDMI káble som vyskúšal 3 všetky funkčné, z toho 2 v dennej prevádzke. Myslel som že je to monitorom tak som ho poslal na RMA, ale tam som dostal odpoveď že je v poriadku. Tak som ho preskúšal na iných notebookoch a dokonca fungoval aj pri pripojení starého DVD rekordéra. Tak som sa obrátil na predajcu notebooku (nekúpoval som book a monitor v rovnakom store). Chcel som mu doniesť aj daný monitor do predajne aby videl že to nefunguje, ale on mi zatrel niečo v tom zmysle, že ak to nie je kúpené u neho tak si za to bude účtovať niečo. Tak som mu doniesol notebook, on vyplnil všetko a teraz ja na reklamačke už takmer 3ti týždeň. Moja otázka ale je, ak sa vráti z RMA ja nemusím podpísať predsa ten dokument o tom že som to prevzal nie ? Ale ako si mám funkčnosť overiť že niečo opravili ak si do predajne nemôžem doniesť monitor a vyskúšať to u neho ale len doma a takto mu ten podpis tam dať musím ? Alebo nemusím ? Ako by ste to riešili vy ? Mám predajcovi povedať že pokiaľ si neoverím funkčnosť tak mu ten papier nepodpíšem ? Môže ma nejako donútiť aby som podpísal ten papier a on by sa teda vyhol tomu že po 30tich dňoch mi musí vrátiť celú sumu za notebook ?


Neviem kedy ti končí záruka notebooku, ale pokiaľ ti ten "opravený" notebook nebude fungovať ako má, môžeš ho obratom vrátiť výrobcovi na reklamáciu pre rovnakú vadu. Je predsa zjavné, že by servis mal odskúšať či bola chyba odstránená než ti ten notebook pošlú ako opravený.

Po dvoch reklamáciách (alebo keby to trvalo viac ako 30 dní) máš nárok na vrátenie peňazí.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.12.12
Prihlásený: 21.09.17
Príspevky: 56
Témy: 12
Bydlisko: Nitra
Príspevok Napísal autor témyOffline : 26.08.2013 11:32

Dnes som posielal do swiss servisu požiadavku na reklamáciu (odpálený CPU). Notebook bol kupovaný v Nay 12.9 2011 čiže ešte by som mal mať notebook v záruke. Podľa stránky HP Warrantly Check však záruka vypršala 19. júla.

http://h20566.www2.hp.com/portal/site/h ... cachetoken

Chcel by som sa teda spýtať či je naozaj pravda to čo je na HP stránke.
BTW. Notebook som bral ako posledný kus vystavený v predajni.







_________________
PC: MB: ASRock Z97 Anniversary, CPU: Intel Core i5 4460, CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.3, RAM: Kingston Fury HyperX 8GB 1600Mhz, HDD: Seagate Barracuda 1TB 7200rpm, PSU: OCZ ZS 750W ,Case: Cooler Master Elite 431, Monitor: Dell S2415H
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamácia Notebooku

Registrovaný: 12.10.06
Prihlásený: 28.03.24
Príspevky: 20283
Témy: 79
Bydlisko: Banska Byst...
Príspevok NapísalOffline : 26.08.2013 15:52

daj sem screen, takto to nic neukaze
ak si book bral na firmu, tak mas iba rok zaruky - vid obchodny zakonnik.
ak book beres ako normalny clovek (fyz. osoba) mas dva roky.

Na predvadzacky, refurbished zariadenia a podobne veci sa nemusi vztahovat 2r zaruka.







_________________
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 24" BenQ GW2470H | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.12.12
Prihlásený: 21.09.17
Príspevky: 56
Témy: 12
Bydlisko: Nitra
Príspevok Napísal autor témyOffline : 26.08.2013 16:17

Tu je screen: http://imageshack.us/f/836/y4cv.png/

Notebook som bral ako fyzická osoba. Podľa toho dátumu plynutia záruky t.j. 19.4 ho musel mať niekto predomnou. Na túto skutočnosť ma však mal predajca z Nay upozorniť čo neurobil však načo nech sa toho zbavíme nie....ešte dodal "Dobrý výber"
Keby o tom viem hneď alebo by ma napadlo overiť si dátum plynutia záruky tak ho nekúpim/vrátil by som im ho. Už je však neskoro trieskať si hlavu o stenu.

Aj keď ma predajca neupozornil že je použitý, platil som plnú cenu výrobku takže mám nárok na 2 ročnú záruku. Pri skrátenej je povinný dať primeranú zlavu z výrobku.







_________________
PC: MB: ASRock Z97 Anniversary, CPU: Intel Core i5 4460, CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.3, RAM: Kingston Fury HyperX 8GB 1600Mhz, HDD: Seagate Barracuda 1TB 7200rpm, PSU: OCZ ZS 750W ,Case: Cooler Master Elite 431, Monitor: Dell S2415H
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamácia Notebooku

Registrovaný: 12.10.06
Prihlásený: 28.03.24
Príspevky: 20283
Témy: 79
Bydlisko: Banska Byst...
Príspevok NapísalOffline : 26.08.2013 17:51

kedze bol vystaveny v predajni, mohol byt vedeny ako predvadzacka, ktovie.
toho infa na webe hp by som sa nebal, jedno je ten initial support je nic a to maintenance offsite je udrzba.

Kazdopadne, keby zacal swiss vyryvat, ukaz mu blocek z nay. Ak by to chceli tahat vyssie, tak nakolko ti Nay nepovedal, ze ten book mohol byt uz pouzity (inac by mu u HP neplynula zaruka z r 2011), tak si sa stal obetou podvodu.







_________________
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 24" BenQ GW2470H | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.12.12
Prihlásený: 21.09.17
Príspevky: 56
Témy: 12
Bydlisko: Nitra
Príspevok Napísal autor témyOffline : 26.08.2013 18:25

Kópiu bločku swiss požadoval tak som im ho poslal mailom a onedlho mi prišlo info že zajtra si pre to príde kuriér. Takže vyrývať by už nemali. Keby si zistím hneď po kúpe od kedy plynie záruka tak by som im ho doniesol naspäť nech si ho nechajú.

Teraz som zvedavý či mi uznajú RMA keď som už notebook čistil od prachu pred týždňom.
Tej "padnutej" záruky som sa bál preto lebo swiss má na stránke uvedené že keby nemám bloček tak by si záruku overovali práve cez stránku HP


A vďaka za ozrejmenie







_________________
PC: MB: ASRock Z97 Anniversary, CPU: Intel Core i5 4460, CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.3, RAM: Kingston Fury HyperX 8GB 1600Mhz, HDD: Seagate Barracuda 1TB 7200rpm, PSU: OCZ ZS 750W ,Case: Cooler Master Elite 431, Monitor: Dell S2415H
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamácia Notebooku

Registrovaný: 12.10.06
Prihlásený: 28.03.24
Príspevky: 20283
Témy: 79
Bydlisko: Banska Byst...
Príspevok NapísalOffline : 27.08.2013 10:10

aj si ho rozoberal? ak si tam niekde urval nejaku plombu, tak sa so zarukou mozes na 90% rozlucit, ak to zistia...







_________________
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 24" BenQ GW2470H | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.12.12
Prihlásený: 21.09.17
Príspevky: 56
Témy: 12
Bydlisko: Nitra
Príspevok Napísal autor témyOffline : 27.08.2013 11:17

Hej rozoberal. Plombu som však žiadnu nenašiel ani som nálepku z komponentu neodlepil. Aj prepastovanie vadí ?







_________________
PC: MB: ASRock Z97 Anniversary, CPU: Intel Core i5 4460, CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.3, RAM: Kingston Fury HyperX 8GB 1600Mhz, HDD: Seagate Barracuda 1TB 7200rpm, PSU: OCZ ZS 750W ,Case: Cooler Master Elite 431, Monitor: Dell S2415H
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 27.08.2013 19:25

Na skrutkach nebolo nic?


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Reklamácia Notebooku

Registrovaný: 12.10.06
Prihlásený: 28.03.24
Príspevky: 20283
Témy: 79
Bydlisko: Banska Byst...
Príspevok NapísalOffline : 27.08.2013 19:52

Obecne, pokial tam neni nic viditelne, co by nasvedcovalo, ze si sa do toho vrtal, tak by to malo byt ok. Horsie bude, ked volaco najdu...
prepastovanie nevadi.







_________________
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 24" BenQ GW2470H | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.12.12
Prihlásený: 21.09.17
Príspevky: 56
Témy: 12
Bydlisko: Nitra
Príspevok Napísal autor témyOffline : 27.08.2013 20:15

Na skrutkách bola nejaká modrá farba (ktorá na nich aj zostala), takže vlastne by im nemalo nič vadiť. Dneska okolo druhej bol pre notebook kuriér do swissu to dorazí asi zajtra a pustia sa doňho až za pár dní keďže väčšinu dielov nemajú na sklade ako to bolo aj pri preošlých dvoch RMA. Tak potom dám vedieť či mi RMA zamietli alebo nie.

Inak ako seriózny servis/vlastne technik mi moc nepripadá keď pri prvej RMA wifi modulu tam ten "technik" narval kryt pod ktorým je HDD,RAM nasilu a kryt bol nezacvaknutý. Asi tam narval prvú baterku a potom kryt- čiže v opačnom poradí...tí dnešní technici....







_________________
PC: MB: ASRock Z97 Anniversary, CPU: Intel Core i5 4460, CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.3, RAM: Kingston Fury HyperX 8GB 1600Mhz, HDD: Seagate Barracuda 1TB 7200rpm, PSU: OCZ ZS 750W ,Case: Cooler Master Elite 431, Monitor: Dell S2415H
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.12.12
Prihlásený: 21.09.17
Príspevky: 56
Témy: 12
Bydlisko: Nitra
Príspevok Napísal autor témyOffline : 28.08.2013 14:53

Tak dnes mi poslali kópiu preberaciaho protokolu a znova som sa zasmial :lol: .V kolónke poškodenie bolo uvedené toto: poškrabaný povrch, jemne odreninky po nb, preliačená pravá strana klávesnice. Pritom som poslal notebook v origo obale vyleštený, dokonca aj s tou ochrannou látkou medzi dplejom a klávesnicou. Dúfam že sú to len ďalšie výmýsly ako aj minule keď mal vraj NB škrabance na bočných lištách, no po rozbalení som žiadne nenašiel...

Teraz už len čakať na uznanie RMA...

RMA uznali, stav zákazky je Čaká na dodanie dielov :)







_________________
PC: MB: ASRock Z97 Anniversary, CPU: Intel Core i5 4460, CPU Cooler: Gelid Tranquillo rev.3, RAM: Kingston Fury HyperX 8GB 1600Mhz, HDD: Seagate Barracuda 1TB 7200rpm, PSU: OCZ ZS 750W ,Case: Cooler Master Elite 431, Monitor: Dell S2415H
Odpovedať na tému [ Príspevkov: 42 ] Choď na stránku: 1, 2 ďalšia


Podobné témy

 Témy  Odpovede  Zobrazenia  Posledný príspevok 
V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. reklamacia notebooku

v Obchody, reklamácie a právo

5

588

02.02.2010 23:06

shaggy Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Reklamacia notebooku

v Obchody, reklamácie a právo

6

700

20.12.2009 13:45

jsakac Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Reklamacia Notebooku

v Obchody, reklamácie a právo

7

1408

13.02.2010 11:12

slovak indian Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. reklamacia notebooku

v Notebooky a netbooky

14

617

04.03.2009 14:35

erzzo Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Reklamacia Asus notebooku

v Obchody, reklamácie a právo

1

789

29.08.2010 16:45

shiro Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. reklamacia komponentu notebooku

v Obchody, reklamácie a právo

2

469

22.08.2010 13:20

patro16 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Reklamacia notebooku Acer

v Obchody, reklamácie a právo

7

1194

17.02.2010 19:21

shiro Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. alza- reklámacia notebooku

v Obchody, reklamácie a právo

19

2909

29.12.2008 23:30

Jaro Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Reklamácia ACER notebooku

v Obchody, reklamácie a právo

10

3324

12.10.2009 23:43

kosican Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. reklamacia HP notebooku

v Notebooky a netbooky

1

304

06.07.2015 11:02

4ndY252 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Reklamacia notebooku MSI

v Obchody, reklamácie a právo

27

3385

08.02.2011 20:47

oqix Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Reklamácia notebooku Packard Bell

v Notebooky a netbooky

9

428

10.06.2015 11:03

shiro Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Reklamácia notebooku + recenzie servisov

v Obchody, reklamácie a právo

2

533

20.11.2013 9:37

michalesku Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Reklamácia firemného notebooku, moje práva

v Obchody, reklamácie a právo

1

649

08.01.2014 8:55

shiro Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Reklamacia notebooku ASUS kupeneho z ALZY

v Obchody, reklamácie a právo

1

793

16.10.2010 22:49

vazovski Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. reklamacia notebooku po viac ako roku

v Obchody, reklamácie a právo

6

559

27.06.2010 23:49

ac.milan Zobrazenie posledných príspevkov


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Skočiť na:  

Powered by phpBB Jarvis © 2005 - 2024 PCforum, webhosting by WebSupport, secured by GeoTrust, edited by JanoF
Ako väčšina webových stránok aj my používame cookies. Zotrvaním na webovej stránke súhlasíte, že ich môžeme používať.
Všeobecné podmienky, spracovanie osobných údajov a pravidlá fóra