|
 | | |
| Autor | Správa |
jacinta
 Užívateľ
 Založený: 10.07.2008 Príspevky: 9
 | Zaslal: Pi 02.12.11 10:22 |   |
dobrý, na naliehanie manžela sme si kúpili probook 4730s s OS linux. ani jeden z nás sa však linuxe nevyzná. Teraz to zostalo na mne aby som rodine vyhovela a spustila im ich obľúbené hry (.exe). Ja celý týždeň študujem internet ako to spraviť a pritom mi syn vyplakáva, že sa nemôže hrať. Môže mi niekto poradiť krok po kroku ako to celé spraviť. Je tam SUSE SLE - 11 SP 1, treba to nejak aktualizovať alebo čio sým. Ked som sa snažila tam daľ wine do stahovaní mi hlási chybu že ho tam nenašlo v archíve. Neviem ktorým programom ho mamám spustiť ako pridať nejaký program a pod. Už som z toho celá zúfalá.
Ďakujem |
| |
  |
 |
HGDS1
 Zablokovaný užívateľ
 Založený: 02.09.2011 Príspevky: 2172 Bydlisko: BA
 | Zaslal: Pi 02.12.11 14:44 |   |
kup si DVD s windows, zmen si v biose boot device priority na opticku mechaniku, vloz don to dvd a restartuj.
dalej postupuj podla pokynov na obrazovke. |
_________________ Use Google before asking dumb questions. | |
  |
 |
1adamm115
 Užívateľ
 Založený: 27.07.2011 Príspevky: 43
 | Zaslal: Po 12.12.11 23:42 |   |
alebo si stiahni program "wine" cez repozitare alebo z oficialnych stranok, ale takto nemusi fungovat vsetko, najlepsi bude ten windows... |
| |
  |
 |
phodinux
 Užívateľ
 Založený: 26.01.2011 Príspevky: 74 Bydlisko: Sobrance Vek: 18
 | Zaslal: Po 19.12.11 19:14 |   |
tento Linux ani neodporúčam držať, mal som česť s ním pracovať asi jedeň deň na netbooku a bolo to pre mňa utrpenie (a to sa dosť v linuxe vyznám)
Windows je veľmi dobrý systém na hry, ale je aj dosť náchylný na vírusy/trojany, ktoré sa nacházajú skoro v každej hre stiahnutej z internetu. Preto pozor, čo inštaluješ, lebo rýchlo sa zavíri. Preto treba potom aj nejaký antivírus nainštalovať.
Windows však stojí myslím, že okolo 130€... je však aj verzia na 4 mesiace zadarmo...