| Autor | Správa |
thcinocb
 Užívateľ
 Založený: 16.12.2011 Príspevky: 3
 | Zaslal: Pi 16.12.11 11:47 |   |
Zdravím,
Nie som programátor, a potreboval by som vedieť či je niečo takéto možné...
Chcel by som na stránke vytvoriť vyhľadávacie pole pre návštevníkov, kde by zadali názov firmy, a následne by im to vyhodilo či sa nachádza, alebo sa nenachádza v databáze firiem v obchodnom registri ORSR.SK.
Tým pádom potrebujem zobrať vyhľadávaný výraz a vložiť ho do vyhľadávacieho formulára na stránke orsr.sk a následne prehľadať zdrojový kód či sa tam daný výraz nachádza.
Je niečo takéto možné? Ďakujem |
| |
  |
 |
walther
 Užívateľ
 Založený: 24.01.2008 Príspevky: 10194 Bydlisko: Bratislava Vek: 24
 | Zaslal: Pi 16.12.11 11:58 |   |
Máš trochu aspoň šajnu, čo znamená slovné spojenie "zdrojový kód" alebo aspoň ako cca funguje web? Pokiaľ obchodný register nesprístupňuje databázu/XML, tak v nej vyhľadávať nemáš ako, jedine cez ich webové rozhranie.
Dá sa teoreticky urobiť iframe s parametrami a výsledkami daného vyhľadávania, ale to je len vkladanie jednej stránky do druhej, bez akýchkoľvek možností na naštýlovanie, upravovanie či iné prispôsobenie funkčnosti.
Alebo potom povedzme presmerovanie priamo na stránky orsr.sk, čo by obsahovalo vlastne to isté čo iframe... |
| |
  |
 |
thcinocb
 Užívateľ
 | Zaslal: Pi 16.12.11 12:08 |   |
| walther napísal: | Máš trochu aspoň šajnu, čo znamená slovné spojenie "zdrojový kód" alebo aspoň ako cca funguje web? Pokiaľ obchodný register nesprístupňuje databázu/XML, tak v nej vyhľadávať nemáš ako, jedine cez ich webové rozhranie.
Dá sa teoreticky urobiť iframe s parametrami a výsledkami daného vyhľadávania, ale to je len vkladanie jednej stránky do druhej, bez akýchkoľvek možností na naštýlovanie, upravovanie či iné prispôsobenie funkčnosti.
Alebo potom povedzme presmerovanie priamo na stránky orsr.sk, čo by obsahovalo vlastne to isté čo iframe... |
Pozri sa na toto http://foaf.sk/