Obsah fóra
Pravidlá
Posledná návšteva Ned 20.04.14 20:23Aktuálny čas je Ned 20.04.14 20:23


Časové pásmo: Europe/Bratislava [ letný čas ]




 [ Príspevkov: 46 ] Choď na stránku 1, 2, 3, 4  Ďalší
AutorSpráva
Offline
 Poslať Napísal: Ned 28.12.08 19:32
Predmet príspevku: postava z blenderu do hry
 
Užívateľ
Užívateľ

Registrovaný: 20.11.07
Príspevky: 405
spravim si v blenderi svoju postavu
potom anymaciu
a ako si to spravim z toho hru napr.
postavicku ja jej zakodujem svoje pohyby do klaves a potom ich predvadza
ako to spravim myslim nieco si naprogramujem vlastnu jednoduchu hru ako si nakreslim postavu napr.v blenderi a ako ju prenesiem do prostredia a co bude jednotlivo robit pri stiskany klaves
alebo nejaku animaciu alebo demo (setric obr.)si chcem spravit co bude robit obrazovka podla nejakej funkcie matematickej.

//nabuduce pouzi vystiznejsi nazov a hlavne pis po slovensky. suchy


Offline
 Poslať Napísal: Uto 30.12.08 22:39
Predmet príspevku:
 
Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 02.09.05
Príspevky: 156
To zavisi od graf. enginu, kt. pouzijes. Ale princip je v podstate rovnaky, vzdy sa jednotlivo uklada v suboroch siet objektu a textura. Ty jednoducho tieto 2 polozky nacitas a hybes zo sietou a samozrejme prekreslujes texturu.
A animaciu mozes v podstate spravit ako video, kt. v hre prehras...







_________________
Múdry nie je ten, čo veľa vie, ale ten, kto vie, čo je treba. (Thomas Alva Edison)
Offline
 Poslať Napísal autor témy: Uto 30.12.08 23:00
Predmet príspevku:
 
Užívateľ
Užívateľ

Registrovaný: 20.11.07
Príspevky: 405
programator píše:
To zavisi od graf. enginu, kt. pouzijes. Ale princip je v podstate rovnaky, vzdy sa jednotlivo uklada v suboroch siet objektu a textura. Ty jednoducho tieto 2 polozky nacitas a hybes zo sietou a samozrejme prekreslujes texturu.
A animaciu mozes v podstate spravit ako video, kt. v hre prehras...


Tak daj nejaky jednoduchy engin v 2D a nejaku kružnicu aj s textúrov ktorá sa bude nejako meniŤ.neviem alebo daj stránky
a v čom sa to robí v c++ alebo mam assembler?api neviem porad


Offline
 Poslať Napísal: Uto 30.12.08 23:33
Predmet príspevku:
 
Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 12.10.06
Príspevky: 12321
Bydlisko: Banska Bystr...
haha, ty si dobra naivka...

1. nauc sa pravopis
2. si myslis ze si hru spraviz za hodinu? zabudni, nemas o tom ani sajnu.
3. nauc sa minimalne C++ alebo Delphi (pren existuje kniznica DelphiX, kde sa daju hry robit..aspon jednoduche, ale musis vediet), na jednoduche veci, o 3D grafike zatial ani nerozmyslaj, a aj 2D hopsacka typu Bomberman neni pre amaterov.







_________________
AMD Phenom II 955 BE 3.2GHz, 4GB RAM DDR3-1333 A-Data, MB Gigabyte MA-770T-UD3P, Samsung 840 Evo 120GB, 2x WD 1TB, Asus GeForce 660Ti 2GB, 2x DVD+-RW NEC 7173, LCD BenQ G2400Wa 24", Microsoft Wireless Desktop 3000 Wireless Keyboard and Mouse, Creative SBS 380 2.1
iPad 2 16GB, iPhone 5 16GB
Offline
 Poslať Napísal autor témy: Str 31.12.08 15:47
Predmet príspevku: no
 
Užívateľ
Užívateľ

Registrovaný: 20.11.07
Príspevky: 405
no tak pekne dakujem co teda ako?to mam spravit
mohli by ste dat serial vyroba domaceho OS textmode jednuchy kernel a pod v C++


Offline
 Poslať Napísal: Str 31.12.08 17:29
Predmet príspevku:
 
Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 02.09.05
Príspevky: 156
Odporucam najprv zacat s jednoduchymi hrami v rovine, nejake pohyby, akcie, aby si pochopil ako funguje princip hry, ako sa maju obsluhovat akcie (samozrejme nastudovat si nejake KVALITNE zdrojove kody)....
A s OS by som neuvazoval. Pokial chces vlastny OS hoci aj v texmode, tak ti nepomoze nic ine ako cisty assembler...







_________________
Múdry nie je ten, čo veľa vie, ale ten, kto vie, čo je treba. (Thomas Alva Edison)
Offline
 Poslať Napísal: Štv 01.01.09 0:16
Predmet príspevku:
 
Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 19.09.06
Príspevky: 736
Bydlisko: Ružomberok&...
Serial (4 casti) o jednoduchom OS je na soom.cz, ale dost ma sklamal, je tam opisany suborovy system fat12, nejake funkcie, ale v celku je to len o tom, ako nieco nabootovat, nic zlozitejsie. Pamatovy manazer aj bootloader je stiahnuty z netu. Je to robene v c, ale s pouzitim inline asembleru.


Offline
 Poslať Napísal: Štv 01.01.09 0:36
Predmet príspevku:
 
Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 06.03.08
Príspevky: 1735
Bydlisko: triminka@spa...
soom je posmrti







_________________
Redeem the game of law! Despair the Billy, here are the morals! Come, relentless eraser rain, relentless eraser rain...
Offline
 Poslať Napísal: Štv 01.01.09 0:48
Predmet príspevku:
 
Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 19.09.06
Príspevky: 736
Bydlisko: Ružomberok&...
1. diel : https://www.soom.cz:1010/index.php?name=articles/show&aid=490
2.diel : https://www.soom.cz/index.php?name=articles/show&aid=491
3.diel : https://www.soom.cz:1010/index.php?name=articles/show&aid=492
4.diel : https://www.soom.cz:1010/index.php?name=articles/show&aid=494


Offline
 Poslať Napísal autor témy: Štv 01.01.09 11:48
Predmet príspevku: dak dajte
 
Užívateľ
Užívateľ

Registrovaný: 20.11.07
Príspevky: 405
Nejaky priklad na tie hry ako ulozim postavu ako siet do suboru.
a ako texturu tiez ako subor a tiez prekresli a neni nieco jednuosuche v C++
nejake linky.


Offline
 Poslať Napísal: Štv 01.01.09 12:03
Predmet príspevku: Re: dak dajte
 
Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 12.10.06
Príspevky: 12321
Bydlisko: Banska Bystr...
euthanan píše:
Nejaky priklad na tie hry ako ulozim postavu ako siet do suboru.


skonvertuj si to napr. do DirectX *.x suboru, v pripade 3D modelu, alebo si to uloz ako klasicky obrazok v pripade ze to chces pouzit ako 2D sprite


euthanan píše:
a ako texturu tiez ako subor a tiez prekresli a neni nieco jednuosuche v C++
nejake linky.


textury su normalne PNG alebo JPG subory. A nic jednoduche neexistuje, tvorba hier alebo, to co chces ty NIEJE pre zaciatocnikov.







_________________
AMD Phenom II 955 BE 3.2GHz, 4GB RAM DDR3-1333 A-Data, MB Gigabyte MA-770T-UD3P, Samsung 840 Evo 120GB, 2x WD 1TB, Asus GeForce 660Ti 2GB, 2x DVD+-RW NEC 7173, LCD BenQ G2400Wa 24", Microsoft Wireless Desktop 3000 Wireless Keyboard and Mouse, Creative SBS 380 2.1
iPad 2 16GB, iPhone 5 16GB
Offline
 Poslať Napísal autor témy: Štv 01.01.09 14:44
Predmet príspevku:
 
Užívateľ
Užívateľ

Registrovaný: 20.11.07
Príspevky: 405
to mam postava.blend skonvertovat na postava.x cez direct x ako?
a co potom


Offline
 Poslať Napísal: Štv 01.01.09 17:19
Predmet príspevku:
 
Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 12.10.06
Príspevky: 12321
Bydlisko: Banska Bystr...
ano tak. existuje na toto konverter, splas si ho na nete. alebo si stiahni priamo od microsoftu directx 9.0 SDK, tam mas na podobne veci utilitky.

a co potom? no potom ju budes v tom svojom programe nacitavat do
3D sceny...







_________________
AMD Phenom II 955 BE 3.2GHz, 4GB RAM DDR3-1333 A-Data, MB Gigabyte MA-770T-UD3P, Samsung 840 Evo 120GB, 2x WD 1TB, Asus GeForce 660Ti 2GB, 2x DVD+-RW NEC 7173, LCD BenQ G2400Wa 24", Microsoft Wireless Desktop 3000 Wireless Keyboard and Mouse, Creative SBS 380 2.1
iPad 2 16GB, iPhone 5 16GB
Offline
 Poslať Napísal autor témy: Sob 03.01.09 12:37
Predmet príspevku: a
 
Užívateľ
Užívateľ

Registrovaný: 20.11.07
Príspevky: 405
cez co to mam zkonvertovat do x formatu vertexy.
aky program je na to mam blender ale do x formatu to neviem dat
mam directx9sdk a tam som to nikde nenasiel a mozem to robit aj v devc++?alebo si mam dat visual studio?neviem poradte mi

a ked budem mat siet vertexov v subore x tak co dalej


Offline
 Poslať Napísal: Sob 03.01.09 13:59
Predmet príspevku:
 
Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 12.10.06
Príspevky: 12321
Bydlisko: Banska Bystr...
omg, neplet sem vertexy, to je daco uplne ine.

ty si skratka v niecom vyrobis model. a ten skonvertujes. Teraz som dival ten konverter, vola sa to Conv3ds.exe a podporuje to *.3ds subory z 3d studio max. takze najprv skonvertni ten blenderovsky subor do 3DS a potom do *.X. alebo si najdi nieco, co to vie robit priamo z blenderu. Ale modely do hier sa viac robia v Maya a 3dsmaxe, takze skor asi najdes tooly na toto.

v directx9 sdk mas tutorialy tusim len pre C++, takze by to malo ist aj v devc++.

no a ked to budes mat v X subore co dalej? to mame skade vediet co ty s tym chces robit...nacitas si to v tom svojom programe dakde do 3D sceny a riesis si s tym vyci dalej ako ty chces.

Ak cakas, ze niekto ti tuna teraz zacne pisat zdrojaky ze ako mas co robit tak na to zabudni, hladaj si to na nete sam, pozri si dokumentaciu k dx9 sdk apod. Nik nevie co presne a ako to chces, to si musis sam riesit.

Neni to sranda, robil som kedysi davno 3d vesmirny simulator ala Freespace v Delphi pomocou komponent DelphiX (co je vyuzivanie 3D cez directx pre delphi) a skoncil som pri prvom leveli, kde som mal dve lodicky v scene a kamerou som lietal popri nich...potom ma to nejak uz prestalo bavit :-)







_________________
AMD Phenom II 955 BE 3.2GHz, 4GB RAM DDR3-1333 A-Data, MB Gigabyte MA-770T-UD3P, Samsung 840 Evo 120GB, 2x WD 1TB, Asus GeForce 660Ti 2GB, 2x DVD+-RW NEC 7173, LCD BenQ G2400Wa 24", Microsoft Wireless Desktop 3000 Wireless Keyboard and Mouse, Creative SBS 380 2.1
iPad 2 16GB, iPhone 5 16GB
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
 [ Príspevkov: 46 ] Choď na stránku 1, 2, 3, 4  Ďalší


postava z blenderu do hry




Časové pásmo: Europe/Bratislava [ letný čas ]


Podobné témy

 Témy  Autor  Odpovede  Zobrazenia  Posledný príspevok 
V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Naprogramovane hry

reDo

0

281

Pon 11.07.11 10:35

reDo Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Hry v pascale?

asusak

3

701

Štv 19.07.07 22:33

imcold Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. C++ jednodzuche hry

Grexa

5

3150

Uto 25.03.08 11:41

danciwo Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. decompiler /analyzer(na stare DOS hry)

MAREK17

7

279

Ned 01.08.10 23:11

stopa27 Zobrazenie posledných príspevkov


Kto je online

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 0 hostia


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Skočiť na:  

Powered by phpBB 3.x.x © 2005 - 2014 PCforum, webhosting by WebSupport, edited by JanoF