Obsah fóra
PravidláRegistrovaťPrihlásenie




Odpovedať na tému [ Príspevkov: 667 ] Choď na stránku: predchádzajúca 1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23 ďalšia
AutorSpráva
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27.06.10
Prihlásený: 27.03.24
Príspevky: 253
Témy: 40
Bydlisko: Pezinok
Príspevok NapísalOffline : 30.09.2012 11:29

Moja otázka na vás znie - máťe niekto podobnú skúsenosť s týmto eshopom ako ja?

Reklamoval som hardware k pc. Odoslal som im ho poštou.
Čakal som že ma nejako informujú čo sa s reklamáciou deje, že ju prevzali, uznali, neuznali,... - telefonicky, emailom, no nedialo sa tak, tak som im zavolal ja - ešte mali tak týždeň do konca zákonnej mesačnej lehoty, povedali mi že pravdepodobne mi tovar vymenia za nový.
Čakám, čakám - mesiac a 2 týždne a volám im, na reklamačné, ich šéfovi a nič nedovolal som sa.
Tak som im napísal email že požadujem peniaze, kedže už prešiel mesiac. Žiadna odpoveď. Po pár dňoch zas skúšam volať a dovolal som sa šéfovi a ten mi oznámil toto:
Tovar mi odoslali v mesačnej lehote(na posledný možný deň) ale som si ho na pošte neprevzal. Tým pádom mi dávaju ponuku znovu mi tovar odoslať za poplatok (vznikli im náklady ktoré vyčíslili na 32 eur!), alebo osobne vtedy neplatím nič(dobre vedeli že nepojdem cez pol slovenska do košic). Ešte ma obvinili že som sa snažil okašlať ich obchod.
Žiadal som od nich potvrdenie s pošty nakoľko mi do schránky s pošty nič neprišlo. To mi poskytli. Tak som letel na poštu, kde mi povedali že ja ako príjimateľ zásielky nemôžem robyť nič maximálne podať sťažnosť, ktorou ale nič nedosiahnem. Že vec musí reklamovať odosielateľ. To som oznámil pccku- šef už somnou hovoriť otom nechcel odkázal ma na reklamačné, kde pokaždé ked som s nimi volal, písal som musel čakať minimálne deň nato aby som dostal odpoved- na všetko potrebovali odpoved od ich šéfa.
V podstate sa od toho dištancovali že oni to na pošte riešiť jednoducho nebudú a trvajú na svojej ponuke. Jednoducho náklady ktoré im vznikli preniesli na mňa ako zákazníka.
Ale ja som tento problém nezapríčinil. Mali to riešiť s poštou ktorá spravila chybu.
Keby mi aspoň ako normálne obchody dali vedieť že reklamacia je v takom a takom stave, odosielame vám ju, alebo tak nejak podobne, aby som mal aspoň tušenie že mam isť na poštu zistovať po par dnoch čo sa deje ked nič nemam v schránke.
Po 2 mesiacoch dohadov a telefonátov mi došla trpezlivosť a zavolal som na SOJku.
Ešte som ich nenahlásil, ale pravnička sojky mi povedala že porušili zákon v tom že sa mi písomne nevijadrili v mesačnej lehote ako dopadla moja reklamácia, nakolko tovar mi do mesiaca neprišiel.
Že mali mi do mesiaca tovar doručit alebo do mesiaca odoslať- ale vtedy keď by mi prišiel až po mesiaci mali písomne mi oznamiť vyriešenie reklamácie.
Dal som im ešte možnosť do týždňa mi tovar doručiť bez ich poplatkov, ale zatiaľ nemam žiadnu reakciu.
Stalo sa Vám už niečo takéto? Alebo nejaky problem s reklamaciou u nich?

* Téma spojená. killer







_________________
PC ZOSTAVA: MB: MSI MAG B460M MORTAR WIFI; CPU: INTEL CORE i7-10700F 8-Core 2,9GHz; CPU chladič: NOCTUA NH-D15S; RAM: 32 GB DDR4 2933MHz; VGA: GAINWARD GeForce RTX 3070 Phoenix 8GB ; PSU: SEASONIC Focus 650 Gold Semi-modular; SSD: WD BLUE SN550 NVMe SSD 1TB HDD1: WESTERN DIGITAL Caviar Black 4TB 64MB cache; HDD2: WESTERN DIGITAL Caviar Black 4TB 64MB cache; CASE: FRACTAL Define XL Pearl Black; LCD PANEL DO 2x5,25´: NZXT SENTRY LX; MECHANIKA1: LG GH22NS SATA, MECHANIKA2: Pioneer BDR-S09XLT SATA, Monitor: 27" AOC AG271QG; KEYBORD: LOGITECH G19; MOUSE: LOGITECH G500s; AUDIO: LOGITECH Z-523; OS: WIN 10 64bit;
MOBIL: GOOGLE PIXEL 4 XL 64GB
NAS: SYNOLOGY DS414 HDD1: WD Red 4000GB 64MB cache HDD2: WD Red 4000GB 64MB cache
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 30.09.2012 13:04

Hmm, to ze musia poslat vyjadrenie som nevedel, ja som podobne reklamoval botasky a prisli mi po viac ako mesiaci, samozrejme ze odoslali to tak, aby mesiac stihli. Ale taktiez som nedostal ziadne vyjadrenie, ze 30 dni preslo, tovar nemam doma. Ja som cakal uz len aby preslo 18 dni ktore inak posta skladuje balik, kedze som nevedel kedy presne prebrali balik odomna a zacala sa 30 dnova lehota. No nakoniec, ako som pisal, balik mi od nich prisiel. (Reklamacia neuznana)
Co sa tyka pccka, tak tam som reklamoval 3x, vsetko osobne a bez problemov.
Inak, odstupenie od zmluvy musis poslat postou, normalny list, nie email.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27.06.10
Prihlásený: 27.03.24
Príspevky: 253
Témy: 40
Bydlisko: Pezinok
Príspevok NapísalOffline : 30.09.2012 13:08

mna nič neštve- len chcem aby mi odoslali tovar bez poplatkov, prečo by som mal platiť za niečo čo som nespôsobil?







_________________
PC ZOSTAVA: MB: MSI MAG B460M MORTAR WIFI; CPU: INTEL CORE i7-10700F 8-Core 2,9GHz; CPU chladič: NOCTUA NH-D15S; RAM: 32 GB DDR4 2933MHz; VGA: GAINWARD GeForce RTX 3070 Phoenix 8GB ; PSU: SEASONIC Focus 650 Gold Semi-modular; SSD: WD BLUE SN550 NVMe SSD 1TB HDD1: WESTERN DIGITAL Caviar Black 4TB 64MB cache; HDD2: WESTERN DIGITAL Caviar Black 4TB 64MB cache; CASE: FRACTAL Define XL Pearl Black; LCD PANEL DO 2x5,25´: NZXT SENTRY LX; MECHANIKA1: LG GH22NS SATA, MECHANIKA2: Pioneer BDR-S09XLT SATA, Monitor: 27" AOC AG271QG; KEYBORD: LOGITECH G19; MOUSE: LOGITECH G500s; AUDIO: LOGITECH Z-523; OS: WIN 10 64bit;
MOBIL: GOOGLE PIXEL 4 XL 64GB
NAS: SYNOLOGY DS414 HDD1: WD Red 4000GB 64MB cache HDD2: WD Red 4000GB 64MB cache
Offline

Užívateľ
Užívateľ
pccko.sk

Registrovaný: 29.09.10
Prihlásený: 26.03.24
Príspevky: 103
Témy: 12
Bydlisko: Prešov
Príspevok NapísalOffline : 08.10.2012 14:55

Tak prebehlo 30 dní od podania reklamácie, zavolal som tam a čuduj sa všetko prebehlo korektne, peniažky mi pošlú na účet. Takže spokojnosť, môžem si objednať nový LCD monitor :) .







_________________
PC: l CPU: AMD Athlon x4 640 3Ghz l FAN: Gelid tranquillo rev.2 + 2x GELID ventilátor SILENT 12 PWM l MB: Gigabyte GA880-GMA l RAM: Kingston 4GB 1333MHz DDR3 CL9 DIMMs l VGA: MSI N770 TF 2GD5/OC Gaming l HDD: 2x Seagate Barracuda 7200.11 1.5TB l DVD-RW: LG SATA II l PSU: Super Flower SF-550P14PE Golden King 550W l CASE: Cooler Master 333 l HEADSET: HyperX Cloud Gaming Headset l Monitor: LED Philips 239C4QHSB 23"
TV: Panasonic TX-48AS640E 48"
Offline

Užívateľ
Užívateľ
pccko.sk

Registrovaný: 17.01.10
Prihlásený: 18.11.20
Príspevky: 4864
Témy: 84
Bydlisko: Michalovce
Príspevok NapísalOffline : 13.10.2012 20:23

Tak. Vcera po druhom podani reklamacie sme si konecne boli vyzdvihnut CPU. Reklamaciu nam AMD uznalo, co predavajuci skomentoval, ze sa mu to este nestalo. Dokonca im ani nevadilo, ze chladic mal vylestenu zakladnu. CPU som dosal novu, zapecatenu krabicu. Chladic som dostal iny ako bol so starym CPU, ale to je jedno. Ked spojazdnim citacku kariet, postnem fotku. Teraz idem montovat, pretoze sestrine Pentium D ma uz nebavi.







_________________
PC1: MB:ASRock AM2NF3-VSTA, CPU: AMD Athlon 64 3500+ 2,2GHz @ 2,6GHz, VGA: nVidia Geforce FX 5500, RAM: 3GB, HDD1: IDE WD Caviar 80GB, PSU: Fortron Economy 300W,
PC2:Case: Zalman Z9 plus, MB: ASRock Fatal1ty 990FX PRO, CPU: AMD Phenom 965 BOX, VGA: ASUS ENGTX 470,RAM: DDR3 Corsair Dominator 1600 CL7 4GB, HDD: Seagate Baracuda 7200.12 500GB, Samsung Spinpoint f3 500GB, PSU: Cougar GX 600W, Zvukovka: Asus Xonar DX2, TABLET:G-Pen 450

NTB: Lenovo Z500

"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." Benjamin Franklin
Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
pccko.sk

Registrovaný: 10.10.06
Prihlásený: 28.03.24
Príspevky: 4979
Témy: 171
Bydlisko: Trnava
Príspevok NapísalOffline : 16.10.2012 8:19

Teraz som takmer po 2 rokoch reklamoval router, do tyzdna mi poslali novy, ale nezaskodilo by poslat nejaky email, ze reklamacia bola uznana alebo poslali nahradu a pod. :roll:







_________________
CASE Lian Li PC-7NB with 3x Noctua NF-S12A FLX | PSU Seasonic M12II-520 80 Plus Bronze | MB MSI B450 TOMAHAWK | CPU AMD Ryzen 5 3600 with Noctua NH-U12S | RAM 4x8GB ADATA XPG GAMMIX D10 DDR4 3200MHz CL16 | GPU MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC | DISK ADATA XPG GAMMIX S11 Pro SSD 512GB
MOUSE Logitech M330 Silent Plus | KEYBOARD HP Wired Desktop 320K Keyboard | SOUNDCARD Creative Sound Blaster Z | HEADPHONES Sennheiser RS170 | MONITOR 24" AOC G2460VQ6 1920×1080@75Hz with FreeSync | INTERNET 400/40 Mbps | OS Home 11 & MS 365 Basic | EXTRA ImDisk Toolkit (Desktop/Caches)
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28.08.12
Prihlásený: 03.11.21
Príspevky: 83
Témy: 16
Bydlisko: Jablonové, ...
Príspevok NapísalOffline : 16.10.2012 9:25

riešenie reklamácie celkovo na diaľku nie je veľmi vhodné, zákon v určitých situáciách nie je vôbec jednoznačný.

Príklad: informácia o prijatí reklamácie by sa mala zaslať ihneď alebo najneskôr v čase vybavenia, ukončenia reklamácie. (čiže nemusí to vôbec byť ihneď).

V takýchto prípadoch býva sporný začiatok plynutia 30 dňovej lehoty, ďalej kľudne môže byť sporné, čo obsahuje balík, ak si to nezabezpečíte, tak to skončí na tvrdeniu proti tvrdeniu.

Je tam samozrejme aj mnoho iných faktorov, ideálne je reklamovať osobne, poslať to po kamošovi, či rodine a nech Vám to tam podajú osobne. Ostatné je potom už len na predajcovi.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
pccko.sk

Registrovaný: 29.09.10
Prihlásený: 26.03.24
Príspevky: 103
Témy: 12
Bydlisko: Prešov
Príspevok NapísalOffline : 19.10.2012 9:41

Neviete ako je to v pccko po novom s platbou prevodom na ucet, ci poslu email aj s cislom uctu, kde im mam poslat peniaze, lebo fakturu mi dorucil kurier aj s objed. vecami a zatial ziadny email od nich nedosiel, dakujem.







_________________
PC: l CPU: AMD Athlon x4 640 3Ghz l FAN: Gelid tranquillo rev.2 + 2x GELID ventilátor SILENT 12 PWM l MB: Gigabyte GA880-GMA l RAM: Kingston 4GB 1333MHz DDR3 CL9 DIMMs l VGA: MSI N770 TF 2GD5/OC Gaming l HDD: 2x Seagate Barracuda 7200.11 1.5TB l DVD-RW: LG SATA II l PSU: Super Flower SF-550P14PE Golden King 550W l CASE: Cooler Master 333 l HEADSET: HyperX Cloud Gaming Headset l Monitor: LED Philips 239C4QHSB 23"
TV: Panasonic TX-48AS640E 48"
Offline

Užívateľ
Užívateľ
pccko.sk

Registrovaný: 21.12.10
Prihlásený: 27.02.23
Príspevky: 912
Témy: 138
Bydlisko: Trenčín
Príspevok NapísalOffline : 30.10.2012 17:48

mikiferi píše:
Neviete ako je to v pccko po novom s platbou prevodom na ucet, ci poslu email aj s cislom uctu, kde im mam poslat peniaze, lebo fakturu mi dorucil kurier aj s objed. vecami a zatial ziadny email od nich nedosiel, dakujem.
to chceš povedať, že si zvolil platbu vopred a dostal si veci bez toho, aby si platil? ak to maš na faktúru, tak je tam lehota 14 dní a na faktúre je určite uvedený bankový účet, suma + nejake identifikacny symbol objednavky (variabilny symbol=napr. cislo objednavky/faktury).


Offline

Užívateľ
Užívateľ
pccko.sk

Registrovaný: 29.09.10
Prihlásený: 26.03.24
Príspevky: 103
Témy: 12
Bydlisko: Prešov
Príspevok NapísalOffline : 30.10.2012 22:08

jj už je to vyplatené, údaje boli na faktúre







_________________
PC: l CPU: AMD Athlon x4 640 3Ghz l FAN: Gelid tranquillo rev.2 + 2x GELID ventilátor SILENT 12 PWM l MB: Gigabyte GA880-GMA l RAM: Kingston 4GB 1333MHz DDR3 CL9 DIMMs l VGA: MSI N770 TF 2GD5/OC Gaming l HDD: 2x Seagate Barracuda 7200.11 1.5TB l DVD-RW: LG SATA II l PSU: Super Flower SF-550P14PE Golden King 550W l CASE: Cooler Master 333 l HEADSET: HyperX Cloud Gaming Headset l Monitor: LED Philips 239C4QHSB 23"
TV: Panasonic TX-48AS640E 48"
Offline

Užívateľ
Užívateľ
pccko.sk

Registrovaný: 29.09.10
Prihlásený: 26.03.24
Príspevky: 103
Témy: 12
Bydlisko: Prešov
Príspevok NapísalOffline : 05.11.2012 10:39

Chcem sa opýtať, do koľkých dní od uznania reklamácie má pccko poslať peniaze, už prebehol mesiac, ale peniaze mi zatiaľ neposlali. Volal som aj vedúcemu obchodu, no ten sa len vyhovára na svojho podriadeného. Posielal som asi 3 emaily s číslom účtu a on povie, že mu nič nedošlo a tak. Už ma to proste nebaví. Neviete mi poradiť. Reklamáciu mi uznali 4.10, telefonicky.







_________________
PC: l CPU: AMD Athlon x4 640 3Ghz l FAN: Gelid tranquillo rev.2 + 2x GELID ventilátor SILENT 12 PWM l MB: Gigabyte GA880-GMA l RAM: Kingston 4GB 1333MHz DDR3 CL9 DIMMs l VGA: MSI N770 TF 2GD5/OC Gaming l HDD: 2x Seagate Barracuda 7200.11 1.5TB l DVD-RW: LG SATA II l PSU: Super Flower SF-550P14PE Golden King 550W l CASE: Cooler Master 333 l HEADSET: HyperX Cloud Gaming Headset l Monitor: LED Philips 239C4QHSB 23"
TV: Panasonic TX-48AS640E 48"
Offline

Čestný člen
Čestný člen
pccko.sk

Registrovaný: 08.01.09
Príspevky: 27825
Témy: 149
Bydlisko: Sládkovičovo
Príspevok NapísalOffline : 05.11.2012 14:39

http://www.pcforum.sk/vratenie-penazi-vt42324.html
A mozes sa obratit aj ni SOI
PCCKO asi nikdy vice vela staznosti je na nich







_________________
book: HP Probook 470 G0, cpu: i5-3230M, gpu: intel HD 4000 + amd HD 8750m, ram: 8GB ddr3, ssd samsung 850 evo 250GB + ssd crucial m4 128GB, os: Win 10 Pro 64bit
Fén: Samsung Galaxy S8 black 64GB
Car: Ford S-Max 1.8 TDCi @ 160 PS
poradenstvo cez SS neposkytujem, lebo uz ma ubijate s tolkymi SS, nechajte to na forum, dakujem za pochopenie
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 05.11.2012 14:48

SOI ako taka nemoze vstupovat do reklamacneho konania, nema pravo nikomu prikazat ci ma uznat reklamaciu, nema pravo nikomu prikazat, aby ti vyplatili peniaze. SOI moze len skontrolovat ci obchod dodrzal svoje povinnosti a ak nie, dat obchodu pokutu. Tym to konci. Netreba robit zo SOI nejakeho ochranneho anjela strazneho, rozhodovat v takych veciach moze len sud.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
pccko.sk

Registrovaný: 26.07.08
Príspevky: 5101
Témy: 99
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 05.11.2012 19:23

SOI slúži len na vyberanie pokút, inak ti pomôcť nemôžu a ani na informácie od nich by som sa moc nespoliehal, občas sami nevedia čo hovoria. Tu ti pomôže jedine dohodnúť sa s nimi, alebo podať trestné oznámie a môžeš dúfať, že sa do roka dočkáš rozsudku. Viac ako takéto veci obchodu uškodia negatívne recenzie, skús ísť teda na nich takto.







_________________
Notebook: Lenovo G580 Myš: Logitech MX 620, Audio: Altec Lansing vs4621 2+1 (Octane 7) Mobil: Omnia W
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25.11.10
Prihlásený: 08.05.13
Príspevky: 38
Témy: 6
Príspevok NapísalOffline : 14.11.2012 17:24

Ahojte.
Reklamoval som v pccku základnú dosku ASUS M4A88T-M http://www.alza.sk/asus-m4a88t-m-d168415.htm.
Osobne som ju odniesol 15.10. Dnes, 14.11. mi kurier priniesol vyreklamovanú dosku späť. Ako to je s 30 dňovou lehotou? Neuplynula už včera? Ktorý deň sa ráta ako prvý? Deň podania reklamácie alebo až nasledujúci deň?


Online

Správca fóra
Správca fóra
pccko.sk

Registrovaný: 29.12.10
Prihlásený: 28.03.24
Príspevky: 13813
Témy: 121
Bydlisko: Zvolen
Príspevok NapísalOnline : 14.11.2012 18:29

Predajca odovzdal kurierovi dosku v lehote. Keby Ti poslal doporuceny list, rozhoduje datum na peciatke.







_________________
PC1: CPU Intel Core2 Quad Q9550 2.83GHz + Scythe Ashura SCASR-1000 | MB MSI P45-8D Memory Lover | RAM Kingston DDR2-1066 HyperX 4x2GB | VGA NVIDIA Quadro K4000 3GB | SSD Intel 520 Series 2x120GB RAID0 | HDD WD RE3 2x1TB RAID0 + WD Caviar Blue 2TB + WD Caviar Blue 500GB | DVD±RW Samsung SH-S224DB | DVD-ROM Plextor PX-130A | CD-RW Plextor Premium | FDD + Card Reader Teac FD-CR7 | Audio Creative SB Audigy 2 ZS Platinum | TV AVerTV Hybrid+FM PCI A16D | PS Gigabyte ODIN Pro 550W Modular | Keyboard Fujitsu KB955 | Mouse ROCCAT Kone v2 + SteelSeries QcK mini | LCD Fujitsu P27T-7 LED + Fujitsu P24W-6 IPS
PC2: HP ENVY Phoenix h9 | CPU Intel i7-3770K 3.50GHz | RAM Nanya DDR3-1600 4x4GB | VGA NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB | SSD Samsung PM871a 512GB + Crucial MX500 500GB | HDD WD Gold 2TB | DVD±RW HP GH82N | LCD Fujitsu P27T-7 LED + Fujitsu P24W-6 IPS (shared)
PC3: Dell Precision T1650 | CPU Intel Xeon E3-1240 v2 3.40GHz | RAM Samsung DDR3-1600 4x4GB | VGA NVIDIA Quadro M2000 4GB | SSD Samsung PM871 256GB | HDD Seagate 500GB | DVD±RW Philips DH-16ACS
NB1: Fujitsu LIFEBOOK S782 vPro | 14" HD+ | CPU Intel Core i7-3540M 3.0GHz | RAM 2x8GB | SSD Samsung 850 PRO 2TB | 4G/LTE w/GPS | 2nd Battery | 2nd HDD | Port Replicator
NB2: Fujitsu LIFEBOOK E782 | 15.6" FHD | CPU Intel Core i7-3632QM 2.2GHz | RAM 2x4GB | SSD Plextor M6 PRO 256GB | 3G/UMTS w/GPS | 2nd Battery
2in1: Fujitsu STYLISTIC Q702 vPro | 11.6" IPS HD | CPU Intel Core i5-3427U 1.8GHz | RAM 4GB | SSD Toshiba 256GB mSATA | 4G/LTE w/GPS
NAS: Synology DS1515+ | CPU Intel Atom C2538 2.4GHz | RAM 2x8GB | Storage HDD Seagate IronWolf 4x4TB RAID5 + SSD Intel 520 Series 180GB
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18.02.09
Príspevky: 478
Témy: 48
Bydlisko: RK
Príspevok NapísalOffline : 14.11.2012 18:29

dátum, kedy im prišla grafika do dátumu, kedy ti ju odoslali... takže to stihli







_________________
MB: ASRock Z87M OC Formula CPU: Intel Core i5 4670K @ 3,4GHz RAM: Crucial BallistiX Tactical LP 4x4GB 1866MHz CL8 1,5V SSD: Crucial M500 240GB mSATA
HDD: WD Red 3TB GPU: Gigabyte GTX 970 4GB PSU: Corsair AX750 CASE: Corsair Obsidian 350D W Monitor: Dell U2412M (24") Repro: Logitech Z2300 + Samson SR850
Offline

Užívateľ
Užívateľ
pccko.sk

Registrovaný: 29.09.10
Prihlásený: 26.03.24
Príspevky: 103
Témy: 12
Bydlisko: Prešov
Príspevok NapísalOffline : 15.11.2012 11:57

mikiferi píše:
Chcem sa opýtať, do koľkých dní od uznania reklamácie má pccko poslať peniaze, už prebehol mesiac, ale peniaze mi zatiaľ neposlali. Volal som aj vedúcemu obchodu, no ten sa len vyhovára na svojho podriadeného. Posielal som asi 3 emaily s číslom účtu a on povie, že mu nič nedošlo a tak. Už ma to proste nebaví. Neviete mi poradiť. Reklamáciu mi uznali 4.10, telefonicky.


Tak po dvoch mesiacoch od uznania reklamácie mi peniaze poslali na účet. U mňa si to pccko dosť posralo, u nich som z nákupom skončil. :jaw:







_________________
PC: l CPU: AMD Athlon x4 640 3Ghz l FAN: Gelid tranquillo rev.2 + 2x GELID ventilátor SILENT 12 PWM l MB: Gigabyte GA880-GMA l RAM: Kingston 4GB 1333MHz DDR3 CL9 DIMMs l VGA: MSI N770 TF 2GD5/OC Gaming l HDD: 2x Seagate Barracuda 7200.11 1.5TB l DVD-RW: LG SATA II l PSU: Super Flower SF-550P14PE Golden King 550W l CASE: Cooler Master 333 l HEADSET: HyperX Cloud Gaming Headset l Monitor: LED Philips 239C4QHSB 23"
TV: Panasonic TX-48AS640E 48"
Offline

Užívateľ
Užívateľ
pccko.sk

Registrovaný: 24.02.10
Príspevky: 1281
Témy: 150
Príspevok NapísalOffline : 14.12.2012 9:30

Neviete náhodou, čo to znamená tá reklámácia, čo je uvedená na ich stránke u tohoto pevného disku:

http://pccko.sk/pevné-disky-interné/seagate-barracuda-7200-2tb-3-5-hdd-sata-600-ncq-aft-7200rpm-64mb-cache-st2000dm001/p-c3900968

Písal som im na e-mail no neodpovedali.







_________________
PC: CPU: Intel Core 2 Duo E7400 2,8 GHz, MB: ASUS IPIEL-LA REV. 1.03, GPU: Intel G45/G43 Express Chipset - Intel GMA X4500HD, RAM: Samsung 2 GB DDR2 PC2-6400 800 MHz CL6, HDD1: TOSHIBA/(HITACHI) DT01ACA200 3,5" 2 TB 7200 RPM 64 MB SATA 6.0 Gb/s JAN-2013 2 Platne max. 200 MB/s 4-2013, HDD2: TOSHIBA/(HITACHI) DT01ACA200 3,5" 2 TB 7200 RPM 64 MB SATA 6.0 Gb/s MAR-2014 2 Platne max. 200 MB/s 4-2014, HDD3: TOSHIBA/(HITACHI) P300 HDWD120 3,5" 2 TB 7200 RPM 64 MB SATA 6.0 Gb/s NOV-2016 2 Platne max. 200 MB/s 1-2017, Optical Drive: HITACHI LG DVD-RAM GH40L, Sound: Realtek High Definition Audio - Realtek ALC888, Network Adapter: Intel 82567V-2 Gigabit Network Connection, PSU: LITEON PS-5301-08HF 300 W, Monitor: Acer AL1716 17" LCD 1280 x 1024, Mouse: Logitech B110 Optical 800 dpi, OS: Microsoft Windows 10 Pro SK 32-bit
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 14.12.2012 11:17

Podla mna nevhodne zapisana interna poznamka, zrejme to niekto chcel zapisat inde :D


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25.11.10
Prihlásený: 08.05.13
Príspevky: 38
Témy: 6
Príspevok NapísalOffline : 15.12.2012 2:28

Moja skúsenosť s reklamáciou zakl. dosky:
Priniesol som osobne do KE 15.10. Dosku mi poslali posledný deň 30 dňovej lehoty kurierom. Po zapojení vôbec nefungovala. Ani tak ako pred reklamáciou. Dal som opäť na reklamáciu, teraz už poštou. Hned na druhy den mi volali že im funguje. Prekvapilo ma to, ale ešte som im povedal aby skusili urobiť zaťažove testy. Predpokladal som, že to urobia ten isty deň a dosku mi pošlú na dalsí deň ak bude v poriadku. Čakal som týždeň a pol a zbytočne. Až po 3 volaniach som sa dozvedel, že testy neurobili, vyhovarali sa na to, že nemaju disk kde by nainstalovali OS a pod.... Tak mi ju poslali nakoniec domov. Prišla mi poštou. Po rozbalení som zistil, že mi poslali inú dosku. Teda ten isty typ, ale ine seriove číslo. Pretože som bol mesiac a pol bez mojho PC, rozhodol som sa, že ak bude fungovať vykašlem sa na to a už to nebudem reklamovať. Našťastie funguje, ale toto sa nerobí. V reklamačnom liste neuviedli, že mi posielaju inu dosku. Keby som surne nepotreboval PC, vyreklamoval by som im to znova. Lebo novu dosku môžu vymeniť len za uplne novu s tym, že bude platiť nova 2 ročny zaruka. Takto mi zaruka konči o par dní. A ešte neviem, či by mi uznali pripadnu reklamaciu, kedze mam ine seriove číslo. Takže ani ja neodporučam tento obchod. Podobne ceny ako pccko, ba lepšie ma napr. http://datacomp.sk/. Pokiaľ nezlepšia zaručny servis, radsej nekupovať.


Offline

Čestný člen
Čestný člen
pccko.sk

Registrovaný: 21.02.06
Prihlásený: 08.12.14
Príspevky: 5404
Témy: 30
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 15.12.2012 10:18

Napíš im - ak ti poslali inú dosku, znamená to, že tá tvoja je neopraviteľná a na túto beží nová, 24 mesačná záruka.







_________________
Neradím a nekomunikujem cez SS, ak niečo potrebujete, máte iné možnosti: Ak vám zmizla téma, alebo sa vám niečo nepáči. Ak potrebujete nahlásiť príspevok/človeka, reportujte ho. Ak máte s niečim problém, riešte to v danej téme.
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25.11.10
Prihlásený: 08.05.13
Príspevky: 38
Témy: 6
Príspevok NapísalOffline : 15.12.2012 14:56

Ja by som im aj napísal, ale neviem či by nechceli späť tú dosku čo mi poslali. PC potrebujem.


Offline

Čestný člen
Čestný člen
pccko.sk

Registrovaný: 21.02.06
Prihlásený: 08.12.14
Príspevky: 5404
Témy: 30
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 15.12.2012 15:44

Ak by chceli dosku späť, tak ti musia vrátiť peniaze, lebo reklamáciu nestihli vyriešiť do 30 dní. A za tie peniaze kúpiš novú dosku.







_________________
Neradím a nekomunikujem cez SS, ak niečo potrebujete, máte iné možnosti: Ak vám zmizla téma, alebo sa vám niečo nepáči. Ak potrebujete nahlásiť príspevok/človeka, reportujte ho. Ak máte s niečim problém, riešte to v danej téme.
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25.11.10
Prihlásený: 08.05.13
Príspevky: 38
Témy: 6
Príspevok NapísalOffline : 15.12.2012 16:16

Prvu reklamaciu stihli do 30 dní, druhu takisto, len dosku vymenili a neupozornili ma na to. Dnes som im poslal mail, ale neviem či to už nie je neskoro, lebo doska my prišla okolo 30. novembra.


Offline

Čestný člen
Čestný člen
pccko.sk

Registrovaný: 21.02.06
Prihlásený: 08.12.14
Príspevky: 5404
Témy: 30
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 15.12.2012 18:22

Čo uviedli v protokole o reklamácii? Že tú pôvodnú opravili, alebo vymenili?
A s tým nestihnutím som narážal na to, že by ju mohli chcieť späť - išli by proti sebe, mohol by si potom žiadať peniaze a pre nich je lepšie, dať ti dosku.







_________________
Neradím a nekomunikujem cez SS, ak niečo potrebujete, máte iné možnosti: Ak vám zmizla téma, alebo sa vám niečo nepáči. Ak potrebujete nahlásiť príspevok/človeka, reportujte ho. Ak máte s niečim problém, riešte to v danej téme.
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25.11.10
Prihlásený: 08.05.13
Príspevky: 38
Témy: 6
Príspevok NapísalOffline : 15.12.2012 19:38

V reklamačnom liste neuviedli nič. Oni ju akože vyskúšali v obchode, nedali ju do servisu a im šla. Ale ja si myslím, že mi klamali. Kedže mne nešla, ako im mohla fungovať. Proste pri 1. reklamacii mi vratili pokazenu dosku a po 2. reklamačke mi vymenili za inú. A dúfali, že si nevšimnem iné seriove číslo. Len neviem či mam naro na peniaze prip. na tu zaruku kedze som sa im ozval po viac ako 2 tyzdnoch.


Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 15.12.2012 19:41

V prvom rade, oni si nemozu len tak neuznat reklamaciu, od toho je nejaky autorizovany servis, alebo dodavatel. Co si o tom mysli predavac, alebo majitel obchodu je nepodstatne.

Samozrejme, ked ti vymenili dosku, tak ti ma zase plynut 24 mesiacov zaruka, tak ako pises. Ale zaroven, kedze bola vada neodstranitelna, mal si narok na odstupenie od zmluvy, cize si mohol ziadat naspat peniaze.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25.11.10
Prihlásený: 08.05.13
Príspevky: 38
Témy: 6
Príspevok NapísalOffline : 16.12.2012 1:20

Chapeš, ale oni mi nespomenuli že je doska neopraviteľna, proste ju vymenili bez upozornenia. Je ešte možnosť, že ju vymenili omylom, ale to sa mi nechce veriť. Ak sa mi neozvu na mail do par dní, zavolam im. Som spokojny s tou doskou, neviem si vybrať inu altenativu. Mam Asus M4A88T-M. Je to vyborna doska, ale už sa nepredava.


Offline

Čestný člen
Čestný člen
pccko.sk

Registrovaný: 21.02.06
Prihlásený: 08.12.14
Príspevky: 5404
Témy: 30
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 16.12.2012 10:01

Ver mi, že doska sa len tak nevymení za novšiu. V takýchto firmách sa nestáva, že majú na stole tvoju dosku (ktorá je podľa nich OK) a vedľa toho takú istú, funkčnú.







_________________
Neradím a nekomunikujem cez SS, ak niečo potrebujete, máte iné možnosti: Ak vám zmizla téma, alebo sa vám niečo nepáči. Ak potrebujete nahlásiť príspevok/človeka, reportujte ho. Ak máte s niečim problém, riešte to v danej téme.
Odpovedať na tému [ Príspevkov: 667 ] Choď na stránku: predchádzajúca 1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23 ďalšia


Podobné témy

 Témy  Odpovede  Zobrazenia  Posledný príspevok 
V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Problem s pccko.sk

v Obchody, reklamácie a právo

13

1144

07.02.2010 16:49

don jebot Zobrazenie posledných príspevkov

Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. pccko.sk - problemy :D

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1, 2, 3, 4 ]

v Obchody, reklamácie a právo

113

8557

13.04.2011 21:21

ac.milan Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. PC zostava z pccko.sk

v PC zostavy

9

675

31.08.2012 1:11

Daron Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. PCčko

v PC zostavy

15

1297

30.07.2009 18:59

W-ShikAre Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Pccko

v Obchody, reklamácie a právo

2

1137

22.03.2008 13:51

gadgetsk Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. PCCKO

v PC zostavy

18

692

13.11.2011 8:26

oser Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. PCcko

v PC zostavy

17

1076

14.04.2009 18:52

Frantik Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. pccko- RMA

v Obchody, reklamácie a právo

1

522

21.09.2010 12:25

Pistuk_14 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Padajuce PCCKO?

v Obchody, reklamácie a právo

6

688

25.05.2011 14:25

EXIREXT Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. pccko-linky

v Sieťové a internetové programy

7

2659

15.08.2010 11:13

ultimateman Zobrazenie posledných príspevkov

Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. otazka pccko

v Obchody, reklamácie a právo

12

754

14.02.2010 15:16

shaggy Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. D: Tri zľavové kódy - Pilulka.sk , Martinus.sk , 4home.sk

v Vymením a darujem

0

529

20.03.2022 18:32

ramaya Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. PCcko okolo 666€

v PC zostavy

16

785

10.04.2009 12:38

Milan14 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Pc zostava z PCCko

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1, 2 ]

v PC zostavy

34

1619

16.08.2010 18:55

123vos123 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Pc zostava z PCCko

v PC zostavy

13

687

14.09.2010 20:57

killer Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. PCcko pre grafika cca 500€

v PC zostavy

4

367

26.08.2012 19:25

kllr007 Zobrazenie posledných príspevkov


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Skočiť na:  

Powered by phpBB Jarvis © 2005 - 2024 PCforum, webhosting by WebSupport, secured by GeoTrust, edited by JanoF
Ako väčšina webových stránok aj my používame cookies. Zotrvaním na webovej stránke súhlasíte, že ich môžeme používať.
Všeobecné podmienky, spracovanie osobných údajov a pravidlá fóra