| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 10 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 13.07.09 Prihlásený: 26.02.23 Príspevky: 330 Témy: 46 Bydlisko: Kezmarok |
zdravim mam notebook zakupeny z alzy presny popis http://www.alza.sk/asus-n52da-ex093v-d204897.htm a mam problem s bateriou neviem co stim ako nahle vlozim bateriu do notebooka tak mi pise ze Vyskytol sa problem s bateriou, a tak sa pocitac moze necakane vypnut. Zvazte vymenu baterie. a ked ho necham cisto napajanie len na bateriu tak sa proste vypne po chvlke (cca 5min) neviem ako to je s reklamaciou, som pocul ze bateria ma zarucnu dobu len 6 mesiacov a notebook som kupil v januari tohoto roka. a este jedna otazka som z okolia poprad a viem ze pri zakupeni tovaru od znacky asus bere reklamaciu spolocnost asus a chcem sa tym opytat ci ma pobocku (stredisko) asus v poprade.. dakujem za odpovede vopred.
_________________ PC1: MB: Gigabyte Aorus b450Pro CPU: AMD Ryzen 5 2600 VGA: Aorus RX 580 8Gb RAM: 2x8GB KINGSTON 3200MHZ HDD: 1000GB + 240GB SSD PSU: Seasonic 550 Gold 80+ OS: Windows 10 64x Monitor: AOC 32 70Hz'' NB1: Asus N52D MB: N61Da CPU: AMD Phenom II x3 N830 2.1 GHz VGA: Ati Raredon HD 5730 1GB DDR3 RAM: 4096 MB DDR3 1333MHz HDD: 500GB 7200 Rpm 2,5 OS: Windows 7 Home Edition 64x Sp1 NB2: Lenovo m5400 CPU: Intel I5 4200 VGA: Nvidia 740M 2Gb RAM: 8Gb HDD: 1Tb OS: Windows 7 Home Edition 64x Sp1 MT: Samsung S9 |
|
Registrovaný: 02.09.11 Prihlásený: 31.12.11 Príspevky: 2169 Témy: 20 Bydlisko: BA | Napísal HGDS1: 30.10.2011 18:05 | |
|
1, reklamuj
2, je to pravda, bateria sa berie ako spotrebny tovar (preto 6m)
3, asus pokial viem ma servis v CR a chodi pre to kurier
_________________ Use Google before asking dumb questions. |
|
Registrovaný: 14.11.08 Prihlásený: 02.07.20 Príspevky: 8758 Témy: 197 Bydlisko: Moldava nad... | Napísal Jeffo: 30.10.2011 18:07 | |
|
Notebook ber tam, kde si ho kúpil, neberie sa priamo k výrobcovi, prečítaj si záručný list a podmienky, koľko máš na batériu záruku. Pobočky ALZA http://www.alza.sk/Publish.asp?idpm=3291
_________________ NoteBook: Toshiba Satellite c855-212 Car:Škoda Superb 2 Combi Phone: Xiaomi Redmi 5 |
|
Registrovaný: 13.07.09 Prihlásený: 26.02.23 Príspevky: 330 Témy: 46 Bydlisko: Kezmarok | Napísal autor témy Boohuss: 30.10.2011 18:08 | |
|
no prave a ja mam notas uz cca 10 mesiacov a bateriu mozem reklamovat po 6 ci nie ? a ako to je stou reklamaciou tam len zavolam oni si pridu po notas daju bateriu a poslu spet ??? mam problem len s bateriou ...
_________________ PC1: MB: Gigabyte Aorus b450Pro CPU: AMD Ryzen 5 2600 VGA: Aorus RX 580 8Gb RAM: 2x8GB KINGSTON 3200MHZ HDD: 1000GB + 240GB SSD PSU: Seasonic 550 Gold 80+ OS: Windows 10 64x Monitor: AOC 32 70Hz'' NB1: Asus N52D MB: N61Da CPU: AMD Phenom II x3 N830 2.1 GHz VGA: Ati Raredon HD 5730 1GB DDR3 RAM: 4096 MB DDR3 1333MHz HDD: 500GB 7200 Rpm 2,5 OS: Windows 7 Home Edition 64x Sp1 NB2: Lenovo m5400 CPU: Intel I5 4200 VGA: Nvidia 740M 2Gb RAM: 8Gb HDD: 1Tb OS: Windows 7 Home Edition 64x Sp1 MT: Samsung S9 |
|
Registrovaný: 02.09.11 Prihlásený: 31.12.11 Príspevky: 2169 Témy: 20 Bydlisko: BA | Napísal HGDS1: 30.10.2011 18:13 | |
|
takto, co keby si tam najprv zavolal a potom budeme filozofovat co a ako dalej, ok?
_________________ Use Google before asking dumb questions. |
|
Registrovaný: 13.07.09 Prihlásený: 26.02.23 Príspevky: 330 Témy: 46 Bydlisko: Kezmarok | Napísal autor témy Boohuss: 30.10.2011 18:14 | |
|
Jeffo píše: Notebook ber tam, kde si ho kúpil, neberie sa priamo k výrobcovi, prečítaj si záručný list a podmienky, koľko máš na batériu záruku. Pobočky ALZA http://www.alza.sk/Publish.asp?idpm=3291
zarucny list mam pred sebou a pise sa tu ze sucastou zaruky od spolocnosti asus je zvoz zadarmo zaistenim autorizovanym servisom... takze neviem ako to je, ci niesu nahodou male pobocky asusu na SR. dost by mi to pomohlo
NO zavolat neni problem ale uz je vecer a este ktomu neiviem komu ci alze ci asusu mam volat... vy mate viac skusenosti stim si myslim. preto to tu pisem o nejake rady.
_________________ PC1: MB: Gigabyte Aorus b450Pro CPU: AMD Ryzen 5 2600 VGA: Aorus RX 580 8Gb RAM: 2x8GB KINGSTON 3200MHZ HDD: 1000GB + 240GB SSD PSU: Seasonic 550 Gold 80+ OS: Windows 10 64x Monitor: AOC 32 70Hz'' NB1: Asus N52D MB: N61Da CPU: AMD Phenom II x3 N830 2.1 GHz VGA: Ati Raredon HD 5730 1GB DDR3 RAM: 4096 MB DDR3 1333MHz HDD: 500GB 7200 Rpm 2,5 OS: Windows 7 Home Edition 64x Sp1 NB2: Lenovo m5400 CPU: Intel I5 4200 VGA: Nvidia 740M 2Gb RAM: 8Gb HDD: 1Tb OS: Windows 7 Home Edition 64x Sp1 MT: Samsung S9 |
|
Registrovaný: 02.09.11 Prihlásený: 31.12.11 Príspevky: 2169 Témy: 20 Bydlisko: BA | Napísal HGDS1: 30.10.2011 18:17 | |
|
http://www.asus-shop.sk/servis-a-podpora-produktov-asus
tam mas formulare a kontakty.
Autorizovaný ASUS záručný servis pre Slovenskú republiku:
Tel.: +421 232 162 621
E-mail: tsd(zav)asus.com.tw
E-mail: reklamace(zav)asus.com.tw
Autorizovaný ASUS pozáručný servis pre Slovenskú republiku:
SIL Eastern Europe a.s.
Ostrava: Těšínská 1970/56, 710 00 Ostrava - Slezská Ostrava,
Tel.: +420 596 253 677, 596 253 670
_________________ Use Google before asking dumb questions. |
|
Registrovaný: 13.07.09 Prihlásený: 26.02.23 Príspevky: 330 Témy: 46 Bydlisko: Kezmarok | Napísal autor témy Boohuss: 30.10.2011 18:22 | |
|
na toto som uz pozeral ... takze mi odporucas ho dat do asusu skusim im napisat email co stim a ako som cital tak by si mali poneho prist. ale i tak nevieme ci zreklamuju mi bateriu ked ma vseobecnu zarucnu dobu 6 mesiacov ... ale diki za odpovede
_________________ PC1: MB: Gigabyte Aorus b450Pro CPU: AMD Ryzen 5 2600 VGA: Aorus RX 580 8Gb RAM: 2x8GB KINGSTON 3200MHZ HDD: 1000GB + 240GB SSD PSU: Seasonic 550 Gold 80+ OS: Windows 10 64x Monitor: AOC 32 70Hz'' NB1: Asus N52D MB: N61Da CPU: AMD Phenom II x3 N830 2.1 GHz VGA: Ati Raredon HD 5730 1GB DDR3 RAM: 4096 MB DDR3 1333MHz HDD: 500GB 7200 Rpm 2,5 OS: Windows 7 Home Edition 64x Sp1 NB2: Lenovo m5400 CPU: Intel I5 4200 VGA: Nvidia 740M 2Gb RAM: 8Gb HDD: 1Tb OS: Windows 7 Home Edition 64x Sp1 MT: Samsung S9 |
|
Registrovaný: 02.09.11 Prihlásený: 31.12.11 Príspevky: 2169 Témy: 20 Bydlisko: BA | Napísal HGDS1: 30.10.2011 18:29 | |
|
a co keby si pouzil tu hmotu co mas v hlave, zavolal AJ do alzy AJ do asusu a na zaklade toho sa rozhodol?
v konecnom dosledku je jedno ci ides cez alzu alebo asus, ak pojdes priamo cez asus usetris cas, to je cele.
_________________ Use Google before asking dumb questions. |
|
Registrovaný: 13.07.09 Prihlásený: 26.02.23 Príspevky: 330 Témy: 46 Bydlisko: Kezmarok | Napísal autor témy Boohuss: 30.10.2011 18:30 | |
|
aha no oki tak to skuim diki za rady ... mozete locknut
_________________ PC1: MB: Gigabyte Aorus b450Pro CPU: AMD Ryzen 5 2600 VGA: Aorus RX 580 8Gb RAM: 2x8GB KINGSTON 3200MHZ HDD: 1000GB + 240GB SSD PSU: Seasonic 550 Gold 80+ OS: Windows 10 64x Monitor: AOC 32 70Hz'' NB1: Asus N52D MB: N61Da CPU: AMD Phenom II x3 N830 2.1 GHz VGA: Ati Raredon HD 5730 1GB DDR3 RAM: 4096 MB DDR3 1333MHz HDD: 500GB 7200 Rpm 2,5 OS: Windows 7 Home Edition 64x Sp1 NB2: Lenovo m5400 CPU: Intel I5 4200 VGA: Nvidia 740M 2Gb RAM: 8Gb HDD: 1Tb OS: Windows 7 Home Edition 64x Sp1 MT: Samsung S9 |
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 10 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|