| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 10 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 06.09.12 Prihlásený: 06.09.12 Príspevky: 3 Témy: 1 | Napísal Mili: 06.09.2012 17:31 | |
|
Dobry den,poradte mi prosim.Kupila som notebook v marci 2012.20.08.2012 dala som ho reklamovat lebo mi zhasla obrazovka.reklamaciu mi neuznali lebo ze vraj to je mechanicke poskodenie a ze mam zaplatit 26eur.Neviem co mam robit?
|
|
Registrovaný: 15.05.12 Príspevky: 1913 Témy: 27 Bydlisko: BA | Napísal mtxd: 06.09.2012 17:38 | |
|
co ti spadol ten notebook na zem a si ho dala reklamovat? zas oni v tych servisoch nie su padnuti na hlavu...
Naposledy upravil mtxd dňa 06.09.2012 17:45, celkovo upravené 1
|
|
Registrovaný: 08.03.08 Prihlásený: 27.12.20 Príspevky: 2680 Témy: 216 Bydlisko: Humenne |
Kde si to reklamovala resp. aky shop?
|
|
Registrovaný: 06.11.08 Prihlásený: 06.09.21 Príspevky: 3091 Témy: 84 Bydlisko: Trnava | Napísal Denco1: 06.09.2012 18:40 | |
|
A si si vedomá mechanického poškodenia, resp. spadol ti alebo niečo podobné?
|
|
Registrovaný: 06.09.12 Prihlásený: 06.09.12 Príspevky: 3 Témy: 1 | Napísal autor témy Mili: 06.09.2012 18:54 | |
|
SilverSurfer píše: Kde si to reklamovala resp. aky shop?
No notebook mi urrcite ne spadol,a kupila som ho v tescu.
|
|
| Napísal Daron: 06.09.2012 18:55 | |
|
Perfektne miesto na kupu notebooku.
Mozes si dat urobit znalecky posudok, ktory ti da za pravdu a potom sa s nimi sudit.
|
|
Registrovaný: 15.05.12 Príspevky: 1913 Témy: 27 Bydlisko: BA | Napísal mtxd: 06.09.2012 18:55 | |
|
odfot reklamacny protokol, vycierni si meno adresu a pridaj to sem.
zaujimalo by ma to ich odovodnenie v presnom zneni.
|
|
Registrovaný: 06.09.12 Prihlásený: 06.09.12 Príspevky: 3 Témy: 1 | Napísal autor témy Mili: 06.09.2012 19:00 | |
|
Daron píše: Perfektne miesto na kupu notebooku.
Mozes si dat urobit znalecky posudok, ktory ti da za pravdu a potom sa s nimi sudit.
Mna zauima ci mam platit ked reklamacia je neuznana?
|
|
| Napísal Daron: 06.09.2012 19:02 | |
|
V reklamacnych podmienkach bude urcite napisane, ze pri neuznanej reklamacii si mozu od teba narokovat vydavky, ktore si im reklamaciou sposobila. (nieco v tom zmysle)
|
|
Registrovaný: 26.07.08 Príspevky: 5101 Témy: 99 Bydlisko: Bratislava |
Ak sa ti produkt pokazí do jedného roka od kúpy, zákon to chápe tak, že ti predali chybný výrobok a preto sú povinní dokázať neoprávenosť tvojej reklamácie, čiže musia nechať vypracovať posudok u nezávislého znalca a ten ti predložiť. Ak ti nič také nedali, choď tam znova, toto im povedz a žiadaj vyjadrenie od znalca. V prípade, že bude reklamácia trvať viac ako 30 dní, máš nárok na vrátenie peňazí.
Poplatok (v tomto prípade 26 eur) sa platí v prípade, že ti neuznajú reklamáciu a zahŕňa prepravu a diagnostiku. Lenže ako som písal, musia ti to najprv dokázať. A aj potom to tam môžeš proste nechať a nebudeš platiť nič.
_________________ Notebook: Lenovo G580 Myš: Logitech MX 620, Audio: Altec Lansing vs4621 2+1 (Octane 7) Mobil: Omnia W |
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 10 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|