IT NEWS PC REVUE PC FORUM FreeBSDInternet time: @875
Obsah fóra
Pravidlá  •  Kontakt  •  Prihlásenie  •  Registrácia

PZP Genertel

Garantovaná najnižšia cena PZP! Získajte PZP o 5% lacnejšie! Iba do 31.5 www.genertel.sk

Aktuálna novinka

Zisti pravdu o stravovaní! Vyšetrovanie odhalilo tajomstvo dokonalého tela. www.news2channel.net

9,95 € za .CZ doménu

K nej webhosting na mieru. Rýchla a jednoduchá registrácia! www.vasadomena.sk

Dom na dedine blízko Trnavy

postavený svojpomocne. Dom som poznala z fotografií a architektova navigácia mojdom.zoznam.sk

Priprav sa na futbalové EURO

Exkluzívna súťaž o Ford Fiesta! Kurzová superponuka a bonus 100€ https://www.tipsport.sk

Hodnotenia

Zaslať odpoveď
Ste za to aby boli royne ranky??

Ano
62%
 62% [ 10 ]
Nie
37%
 37% [ 6 ]
Celkom hlasov : 16

AutorSpráva
p55p
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 24.06.2005

PríspevokZaslal: Ne 08.01.06 15:40Odpovedať s citátomNávrat hore

podla mna by "hodnotenia" mali ostat.. osobne si myslim ze hodnotenia typu amater -> Expert -> Hviezda ->... nie su celkom najlepsie..
podla mna by mali hovorit hodnotenia o tom ako casto je dotycny na fore.. da sa to sice vycitat z poctu prispevkov (co bolo mimochodom zrusene), ale teraz sa mi to zda strasne strohe..
osobne by som navrhol hodnotenia typu:
Novacik
Clen Junior
Clen
Clen Senior
.
.
.
Staly Clen

Užívateľ
Užívateľ

Založený: 02.01.2006
Vek: 23

PríspevokZaslal: Ne 08.01.06 16:30Odpovedať s citátomNávrat hore

tak tak,suhlas

Správca fóra
Správca fóra

Založený: 01.05.2005
Vek: 27

PríspevokZaslal: Ne 08.01.06 16:38Odpovedať s citátomNávrat hore

Ako som pisal toto je kvoli tomu aby nevznikal postunting, takto sa ani nikto neurazi, uz sa nam to par krat stalo, no a uroven sa da vidiet na grafickom ranku
Myslim ze sa to ani nemusi viacej rozomielat