IT NEWS PC REVUE PC FORUM FreeBSDInternet time: @589
Obsah fóra
Pravidlá  •  Kontakt  •  Prihlásenie  •  Registrácia

Spoločnosti Online s.r.o.

Ponúkame čisté spoločnosti. Obchodný register vybavíme za vás! www.spolecnostionline.cz

Hotel Marlene 3*, 99 €/2 os.

2 noci v Oščadnici, využiteľné do 2.9. 99 eur/2 noci/2 osoby- polpenzia, welnes www.setriza3.sk

Priprav sa na futbalové EURO

Exkluzívna súťaž o Ford Fiesta! Kurzová superponuka a bonus 100€ https://www.tipsport.sk

Zaregistruj sa!

Tvoj názor sa ráta a oplatí! Pridaj sa a vyhraj iPad. www.marketagent.com

Dom na dedine blízko Trnavy

postavený svojpomocne. Dom som poznala z fotografií a architektova navigácia mojdom.zoznam.sk

Heslo do MySQL

Zaslať odpoveď
AutorSpráva
jurov
Užívateľ
Užívateľ

Založený: 25.11.2007

PríspevokZaslal: Pi 03.02.12 22:49Odpovedať s citátomNávrat hore

Ahojte, urobil som asi zbytočnú hlúposť. Používam Wamp server 2.0, a v phpMyAdmin mi prekážalo upozornenie že nemám nastavené heslo do MySQL, tak som ho nastavil a od tej chvíle ma do phpMyAdmin nepustí. Heslo viem, zadal som ho do php skriptu a ten údaje z databázy bez problémov vyťahuje. Len keď chcem ísť priamo do phpMyAdmin, vypisuje:
kód:
#1045 - Access denied for user 'root'@'localhost' (using password: NO)
phpMyAdmin sa pokúsil pripojiť k MySQL serveru ale ten spojenie odmietol. Skontrolujte prosím meno serveru, používateľské meno a heslo v súbore config.inc.php a s tým, ktoré ste dostali o administrátora MySQL servera.

našiel som 2 súbory s názvom 'config.inc.php' a v jednom z nich bol riadok, do ktorého zadal toto heslo:
$cfg['Servers'][$i]['password'] = '****';
asi to bude v nastavení using password: NO, len neviem kde to je.
Zobraziť informácie o autoroviOdoslať súkromnú správu
shaggy
Moderátor
Moderátor

Založený: 21.02.2006

PríspevokZaslal: Pi 03.02.12 22:59Odpovedať s citátomNávrat hore