| | |
Autor | Správa |
---|
|
1fantz píše: Matrix LED svetlá musia byť brutal Ja osobne by som Audi S8 nebral, už len kvoli ten ukrutnej spotrebe https://www.youtube.com/watch?v=2YbAC7u25jI pri 140km/h cca 15l/100km a v meste 25l/100km https://www.youtube.com/watch?v=Uk1hYx00gBE....Verím, že tá 4.2 TDI čo máš žerie o polovicu menej cca 7,5l/100km či sa mýlim ? To je úplne iné S8, to je staré 5,2l V10, nové S8 je V10 4,0l BiTurbo. Za 7,5l, keby som velmi chcel, dalo by sa, ale štandardne aj za 8,5l, predsa len má to nejaké tie tony a je to 4,2l. Keď už ide o také auto, nech to žerie kolko chce, kým sú to aspoň trochu prípustné čísla. 4.0 BiTSI som testoval, to je neuveritelný motor, záťah je neuveritelný aj prejav skvelý, je to proste jedna z vecí, na ktoré sa nedá nič zlé povedať, keby to dali nejaké superšportu, tak by to nemalo konkurenciu. Uvidíme čo v novom R8 Turbo, ide z toho bez problémov 750-800 koní, to by len tak lietalo v novom R8.
|
|
Registrovaný: 01.10.06 Prihlásený: 19.02.24 Príspevky: 6562 Témy: 15 Bydlisko: Bratislava | Napísal MTK: 29.07.2014 23:31 | |
|
Ja som cital ze nove R8 nema dostat turbomotory koli problematickemu rieseniu chladenia. Druha vec je co bude v skutocnosti realita. Konkurencia v supersportoch pre 4,0 TSI je a napada ma hned niekolko motorov ktore su porovnatelne alebo lepsie. Taka 3,8 B6 turbo z porsche 911 ktora ma variabilnu geometriu lopatiek, dalej 3,8V8 z mclarenu ci uz je to motor z MP4-12C,650S alebo z P1, tiez je to nove V8 turbo u ferrari california T, V6 z nissanu GTR... Vsetky maju jedno spolocne, a to pokial by som si nechcel dokazovat na zrychleniach z 0-100 ze som rychlejsi ako niekto druhy a stacilo by mi zrychlenie za 4s na 100 bral by som do supersportu atmosfericky motor v kazdom pripade (ak by tu ta moznost bola aj ked v pripade GTR by to chcelo to turbo nakolk oje to uz prilis tazke auto jedine ze by tam dali 6,2AMG ) nakolko ani jeden zo spomenutych motorov nedisponuje zvukovym adekvatnym zvukovym prejavom. To uz take 1,4 Vtec motory vytocene na 9000 lepsie zneju Este ma napadlo teraz ze aj mercedes uz pripravuje 4.0 V8 ktora bude velmi porovnatelna s TSI (asi az na to vypinanie valcov). BMW bude mat tym padom najstarsi a najvacsi a asi aj najhorsi V8 biturbo motor z nemeckej luxusnej trojky
_________________ PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback |
|
|
Tak pre mňa je atmosféra už len nostalgia, keby som od auta vyžadoval nejaké výkony, u mňa jednoznačne turbo. Audi RS7 má 2 tony a v MotorTrende v dokonalých podmienkach išla 0-60 za 3,2s, čo je lepší čas ako F12 alebo SRT Viper. Keby to bolo v aute ktoré by malo 1 300-1 400 kg, v strede, aspoň na 570 hp s tým točivým momentom, priehehom a echt quattrom by to mohlo ísť ťažko povedať za kolko... za 2,5s?... rozdiel je, že v 911 Turbo S z toho motora dostanú v Techarte s TUV 620 koní. MTM vie z 4.0 TSI 750 Koní TUV, čo môže byť s úpravami bez problémov 850 koní, keď už niekto chce ísť do extrémov. Tam tá neskutočná rýchlosť vyvažuje klasické atmosférické správanie motora čo sa týka nejakej emotívnosti. A R8 turbo už testujú na NS. https://www.youtube.com/watch?v=bTtPxzXD4oM
|
|
| Napísal 1fantz: 29.07.2014 23:52 | |
|
Tak potom nič...V tej A8 máš Bang & Olufsen pokiaľ si pamätám, stojí ten zvuk za tie peniaze ? Pretože mne to príde prehnane veľa a zaujímalo by ma či sa oplatí dať cez 7000 € len za hudbu v aute.
|
|
|
Tak zvuk je hodne dobrý, aj to nastavoval špecialista zvukár aj dizajnovo to super vyzerá, či to stojí za 7 000€, to je taká otázka... niekomu áno, niekomu nie. Musím ale povedať, že ten Burmester či čo to je v S klasse je ešte o čosi lepší, s tým sa dá porovnať už iba Naim, tie dva by som musel počuť krátko po sebe, aby som mohol ohodnotiť, ktorý je lepší, tie sú obidva úplne špičkové, ešte som nepočul zvuk v RR, to by ma šete celkom zaujímalo.
|
|
Registrovaný: 01.10.06 Prihlásený: 19.02.24 Príspevky: 6562 Témy: 15 Bydlisko: Bratislava | Napísal MTK: 30.07.2014 0:12 | |
|
Samotny vykon 3,8 B6 v 911 je dost ovplyvneny stiesnenostou. Taka 9ff ktora ma presne ten isty motor akurat prevrtany na 4,0l dava v pohode vyse 1100hp. Taky RUF co sa aj bezne predava dava 767hp z 3,8l (Ruf CTR3). Ja si supersport predstavujem ako auto, ktore je extremne rychle, dobre vyzera, je talianskej nemeckej alebo anglickej vyroby (povedzme ze tu som ochotny akceptovat aj vynimky z inych statov no mexicke alebo chorvatske supersporty nie su tym po com by som tuzil ked raz budem velky a budem mat peniaze na rozhadzovanie) a ma zvuk. Ja netvrdim ze jedinou cestou je atmosfericky motor. Take porsche 918 alebo ferrari laferrari su su diabolsky rychle vdaka pomoci hybridneho pohonu. Tiez nemam nic proti mechanickemu kompresoru pripadne elektrickemu turbu. Taky V8 kompresor od jaguaru znie 1000krat lepsie ako cokolvek preplnovane. Velmi dobre o tom vedeli aj pri navrhovani pagani huayra kde namiesto zvuku vyfukov s ktorym sa nic moc robit nedalo zosilnili zvuk sania a aspon z tych videi to posobi ako keby tam namiesto 6,0 V12 biturbo bol namontovany obrovsky vysavac. Pri autach ako RS7 je biturbo jasnou volbou uz len koli hmotnosti je treba mat poriadnu davku krutaku ale pri supersporte ktory moze byt bez problemou o pol tony lahsi, pri dnesnych prevodovkach ktore za poslednych 10rokov stiahli zrychlenie pri tom istom vykone o 1-1,5s (a bavime sa tu nie o 10s zrychleni ale z 5-3,5). Tiez pri RS7 si aj tak 99% ludi mysli ze je to zas dalsie audi a moc rozruchu s tym nenarobis a to je aj ucel toho auta - nenapadny rychlik. Na druhej strane si neviem si predstavit dovod preco by som bral McLaren 650S namiesto 458speciale a to aj napriek tomu ze motor v 458 ma vyrazne menej Nm a tiez nie su zdaleka v takom rozsahu. Este aby som tu zbytocne nerozputaval nekonecnu diskusiu. Ja nie som v ziadnom pripad eproti preplnovanym supersportom. Take porsche 911 turbo S povazujem za najlepsiu ukazku co je momentalne z nehybridneho sveta mozne vyrobit. Na druhej strane nechapem ludi co si to kupia namiesto GT3 . Cize som rad ze turbo S existuje no najlepsia 911 je aj tak GT3
_________________ PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback |
|
|
Tak ty by si bal 458 speciale, ja by som bral určie 650S... ešte že sú obidve v ponuke. Ja mám proste najradšej na modernom športovom turbo aute moment, keď to turbo zaberie, a potom to ide zatlačí do sedačky a ide ako šialené. Ktoré je najlepšie 911 sa nedá povedať, sú to rzdielne autá. Turbo S ani nie je nevyhnutne super šport,v jednom teste to zhrnuli, že to ani nemusí byť športové auto, že 991 turbo S je proste "best thing ever". Ale neviem či by som si kúpil GT3, alebo Turbo S, ale keby som mal na jedno, asi by som si kúpil obidve.
|
|
Registrovaný: 02.07.06 Prihlásený: 28.03.24 Príspevky: 14180 Témy: 312 Bydlisko: Bratislava |
Ja si zase supersport predstavujem ako Lamborghini Huracan. Paci sa mi, ze netusim aky to ma motor, prevodovku a ani netusim ako to jazdi, ale mat tie peniaze, je to jedina volba
_________________ PODPIS BOL UPRAVENÝ / ZMAZANÝ Z DÔVODU PORUŠOVANIA PRAVIDIEL FÓRA! |
|
|
Na Huracane a pre tým aj na Gallarde mi chýbala jedna vec a to sú klasické Lambo style dvere otvárané dohora, Huracán ich vzhladom na velkosť ani nepotrebuje, ale na Lamborghini by som chchel mať Lambo dvere. Inač sa velmi páči aj mne, aj interiér je asi najlepší zo všetkých superšportov. BTW šte ako sme hovorili o tých Offroadoch, tak Amarok má redukčnú prevodovku, ale neviem či nie len manuál
|
|
Registrovaný: 10.02.12 Prihlásený: 24.03.24 Príspevky: 2485 Témy: 73 Bydlisko: Zvolen |
Síce tu už bolo tých testov kopu ale tak jeden aj zo slovenska http://www.automag.sk/duel-seat-leon-cu ... ticleStart
_________________ CPU: Intel Core i5-13500 | CPU Cooler: ID-COOLING SE-226-XT ARGB | MB: ROG STRIX B660-G GAMING WIFI | GPU: Palit GeForce RTX 3090 Gaming Pro OC 24G@1960MHz | RAM: Patriot Viper Venom DDR5 32GB | SSD: Kingston KC3000 NVMe 1TB | HDD 1: WD Blue 4TB 3.5 5400rpm | HDD 2: Seagate Barracuda 8TB 3.5 5400rpm | HDD 3: Seagate Barracuda 8TB 3.5 5400rpm | HDD 4: SAMSUNG 860 QVO SATA 2.5" SSD 1TB | PSU: Seasonic Focus GM-850 80+Gold | CASE: Zalman Z1 | MONITOR 1: 32" BenQ EW3270U 3840x2160p | MONITOR 2: 22" ASUS VW22AT 1680x1050p | MONITOR 3: 22" DELL 1920x1080p | KLAVESNICA: A4Tech Bloody B120 | MYS: A4Tech Bloody V7 Core2 | SLUCHADLA: Logitech G935 Wireless 7.1 | REPRO: Genius GX Gaming SW-G 2.1 3000 |
|
|
Ja som sa viezol na Megane R.S. dávnejšie, ale pamätám si to velmi dobre, na Cupre 280 som sa viezol nedávno a určite by som to bral ako remízu, Cupra je víťaz na celej čiare. Dôvod sú základné autá z ktorých tie verzie vychádzajú. Koncept Renaultu umožňuje spraviť z R.S. také auto aké R.S. je teda nednoúčelové, nízke a nepohodlné. Oni tam nemôžu dať priemrané odpruženie lebo karoséria na to nemá tuhosť ani v 3dv. verzii + je to koncepcia s tortnou priečkou čo tiež znamená že odpruženiu musí byť také, aké je aby to malo stabilitu. Spravili z toho vynikajúce rýchle auto, ale to je tak všetko. Seat na druhej strane môže s tým koceptom spraviť čo chce. Môžu tam dať nastavitelné tlmiče, lebo karoséria je natuhšia v triede a môžu kludne mať 5dv. verziu a nechať to výške použitelnej na každý deň. Keby Seat chcel spravia z toho nižšie pretáčavejšie a zábavnejšie auto kedy by len chceli a napriek tomu by mohli zachovať väčšinu praktickosti. Renault na druhej strane nespraví z Meganu lepšie auto nikdy. Potom sú tam ešte také detaily, že Cupra je rýchlejšia na okruhu, bezpečnejšia, nastavitelná a podobne. U redaktora motoristického časopisu môže vyhrať len Megane, lebo oni sa na to pozerajú inač ale Cupra je proste technologicky aj koncepčne neporovnatelne vyspelejšie auto, akurát kocern to chce vždy ako užívatelsky priatelné autá, čo priemerný motoristický redaktor nadávajúci na turbo motory a elektromobily nikdy nepochopí. A to nie že by som bol proti RenatulSportu nejako zaujatý, ja mám RenaultSport velmi rád, určite si plánuejm kúpiť nové Twingo RS, ktoré už testujú, aj Megane R.S. by som tiež rád raz kúpíl, ale v tejto konštalácii sa proste nedá povedať, že by bol Megane R.S. rovnako dobré auto ako Cupra 280. Inač tento Jaguar XE vyzerá podla mňa úplne perfektne, len dúfam, že to bude mať takú cenu, aby bolo prijatelné aj kúpiť iné auto základ alebo predvádzačku, nie ako u C-klasse.
|
|
Registrovaný: 01.06.12 Prihlásený: 13.11.17 Príspevky: 2680 Témy: 50 Bydlisko: Presov |
megane rs je urcite exterierovo krajsie auto ako leon.ked sportovejsi vzhlad,tak jasny vitaz megan.bez debaty. ale interier leonu sa mi paci viac. Ak by som chcel auto na ,,frajerinu,,tak by som z tych dvoch bral megane rs. Ale leon je tak vyrovnany vo vsetkom,nenapadny ze by som zradsej zobral jeho.Mam super auto,ktore je rychle,ale nebudi taky dojem,nekrici medzi ostatnymi,viac sa mi paci byt v uzadi ako vysterlok na cestach:D Taky nenapadny hajzlik
_________________ Cpu:i7-4770k@4,4ghz-1,4V Cpu cooler:Noctua NH-D14+Coollaboratory Liquid Ultra MB:Msi Mpower-Z87 Ram:Corsair Vengeance 16gb 1600mhz low profile Gpu:Evga GTX 780 SC ACX @1350mhz/6600mhz-1,25V/ 3gb :Gpu Cooler:Alpenfone Peter+2x Noctua FLX 14cm@600rpm Case:Zalman Z11 with 6x Gelid Silent 12@600rpm Fan Regulator: Zalman ZM-MFC1 Plus black Psu:Enermax Modu87+Gold 600w SSD:Samsung SSD840 120gb Basic HDD:Western Digital blue 1TB 64MB Cache Monitor::LG-21,5 inch-1920x1080 System:Windows 7 ultimate 64bit Mobil:Lenovo vibe P1 Gold |
|
Registrovaný: 10.02.08 Prihlásený: 22.02.24 Príspevky: 5121 Témy: 92 Bydlisko: Bratislava |
Spartan prepáč zabudol som, ale o akej A8ke si to hovoril ? Teda viem, že ju pôvodne používal tvoj otec, ale je to posledná generácia 2010 a neskôr alebo 2002-2009 ?
_________________ CPU: Intel i7 920 CPU Cooler: Noctua NH-D14 MB: GigaByte EX58-USB3 RAM: DDR3 Kingston 3x2GB 1333 SSD: Samsung SSD 840 250GB HDD1: Samsung Spinpoint F3 1000GB HDD2: Samsung Spinpoint F3 1000GB GPU: Sapphire HD4890 PSU: Corsair 750 Watt TXEU Case: Lancool K62 - Red Dragon Window Edition Fan regulator: Scythe KM02-BK-5.25" Kaze Master Ace - Black OS: Windows 10 Home x64 Monitor: Samsung P2450H 24" Mouse: A4tech Bloody V3 Keyboard: Logitech K750 Receiver: Yamaha RX-V365 Notebook: Apple Macbook Air 13" 128GB 2013 Mobile: iPhone SE 64GB Space Gray |
|
Registrovaný: 18.06.07 Prihlásený: 10.03.23 Príspevky: 2940 Témy: 149 |
Matrix svetlá vyšli teraz nedávno, to zamená že je to posledný model predfacelift. Teda 2010-2013? Ci ako sa to datuje....
|
|
|
20niceboy20 píše: megane rs je urcite exterierovo krajsie auto ako leon.ked sportovejsi vzhlad,tak jasny vitaz megan.bez debaty. Tvoj názor. Megan R.S. vyzerá dobre iba kvoli agresívnym doplnkom a zníženiu. A8 je 6/2011, teda aktuálna generácie pred FL.
|
|
Registrovaný: 10.02.12 Prihlásený: 24.03.24 Príspevky: 2485 Témy: 73 Bydlisko: Zvolen |
Keby tam bol len leon v nejakej krikľavej žltej/oranžovej v trojdverovej verzii hned by to inak vyzeralo, stačí streknúť pár častí do inej farby ako to ma megane a hned to vyzerá agresívnejšie. Z predu podľa mna vyzerá leon agresívnejšie vždy, z boku je to remíza a zo zadu sa mi viac páči megane.
_________________ CPU: Intel Core i5-13500 | CPU Cooler: ID-COOLING SE-226-XT ARGB | MB: ROG STRIX B660-G GAMING WIFI | GPU: Palit GeForce RTX 3090 Gaming Pro OC 24G@1960MHz | RAM: Patriot Viper Venom DDR5 32GB | SSD: Kingston KC3000 NVMe 1TB | HDD 1: WD Blue 4TB 3.5 5400rpm | HDD 2: Seagate Barracuda 8TB 3.5 5400rpm | HDD 3: Seagate Barracuda 8TB 3.5 5400rpm | HDD 4: SAMSUNG 860 QVO SATA 2.5" SSD 1TB | PSU: Seasonic Focus GM-850 80+Gold | CASE: Zalman Z1 | MONITOR 1: 32" BenQ EW3270U 3840x2160p | MONITOR 2: 22" ASUS VW22AT 1680x1050p | MONITOR 3: 22" DELL 1920x1080p | KLAVESNICA: A4Tech Bloody B120 | MYS: A4Tech Bloody V7 Core2 | SLUCHADLA: Logitech G935 Wireless 7.1 | REPRO: Genius GX Gaming SW-G 2.1 3000 |
|
Registrovaný: 27.12.08 Prihlásený: 14.07.18 Príspevky: 1045 Témy: 18 |
Ja by som povedal ze tie autá nie sú rovnaké. Leon je auto do meste, keď potrebujem idem s ním na dovolenku alebo ho prevetram na okruhu. Vie byť pohodlný, rýchly a luxusný zároveň. Za to Megane je čisto postavený ako okruhovy jazdec. Zodpovedá tomu výbava, typ karosérie, podvozok, cit z riadenia. Ako písal, Megane určite pôsobí surovejsim dojmom. Každé auto ma svoje primárne využitie iné. Aj keď oba su hot hatche, preto si myslím ze sa nedajú priamo porovnať. Seat by som kľudne bral ako jediné auto v rodine, zato Megane by som si bez nejakého riadneho combika alebo MPV v rodine predstaviť nevedel.
_________________ CPU:Intel Core i5 4460, CPU Cooler:Silentium Fera 2, GPU:MSI M9 380 Gaming 4, MB:MSI B85-G41 PC Mate, HDD:Seagate Barracuda 7200.14 1TB, SSD: Samsung 850 EVO 250GB, RAM: 8GB KIT DDR3 1600MHz CL10 HyperX Fury Blue Series, PSU: EVGA 500B, CASE: Fractal Desing CORE 3500, LCD: Samsung P2470HD 24", Mouse: Logitech MX 518, Keybord: Logitech K350, CONNECT IT GK2000 Biohazard Keyboard , Head set: Roccat Kave + ASUS Xonar DX, Notebook: Lenovo IdePad Y510, Mouse: Logitech G500s, Phone: Samsung Galaxy S7 Edge |
|
|
Leon má hlavne velký potenciál ďalších úprav, tá "suverejnosť" môže byť s Cuprou ďaleko, ďaleko lepšia ako u Meganu R.S. už len keď to dostane znížený nastavitelný podvozok a to už len kvoli multilinku a tuhšej karosérii, zato Megane je koncpčných hraniciach možností a by bol rýchlejší ako Leon na NS museli z neho vybrať pol inteiréru a ešte aj batériu prerobiť. toto je zaujímavý článok http://www.autoforum.cz/zajimavosti/nov ... eon-cupra/ Ja sa teším na nový Megane R.S. ale tento má už proste najlepšie časy za sebou. V tejto úprave vyzerá napríklad clekom dobre (velký obrázok) http://www.motortrader.com.my/news/wp-c ... 280_in.jpgJa budem pravdepodobne brať sivú dynamic a na to príde ostrý žltý plastidip. Na Leon čo mám teraz zatial príde úprava v štýle 80' rokov s bronzovými kolesami a spätnými zrkadlami a chystám ďalší update pack. Továrensky vyzerá hodne dobre v tejto šedej.
|
|
Registrovaný: 01.06.12 Prihlásený: 13.11.17 Príspevky: 2680 Témy: 50 Bydlisko: Presov |
v tej oranzovej vyzera super,ale nemozem si pomoct,no na prvy pohlad ked som kukol v tej oranzovej,vyzeral cisto ako ibiza cupra:D aj minule som to uz pisal
Ta seda je tiez very nice
_________________ Cpu:i7-4770k@4,4ghz-1,4V Cpu cooler:Noctua NH-D14+Coollaboratory Liquid Ultra MB:Msi Mpower-Z87 Ram:Corsair Vengeance 16gb 1600mhz low profile Gpu:Evga GTX 780 SC ACX @1350mhz/6600mhz-1,25V/ 3gb :Gpu Cooler:Alpenfone Peter+2x Noctua FLX 14cm@600rpm Case:Zalman Z11 with 6x Gelid Silent 12@600rpm Fan Regulator: Zalman ZM-MFC1 Plus black Psu:Enermax Modu87+Gold 600w SSD:Samsung SSD840 120gb Basic HDD:Western Digital blue 1TB 64MB Cache Monitor::LG-21,5 inch-1920x1080 System:Windows 7 ultimate 64bit Mobil:Lenovo vibe P1 Gold |
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=-LpPc8qutCA toto BMW 235i so samosvorným diferenciálom je podla mňa najlepšíe BMW od E46 M3 a momentálne jediné BMW s pôvodným posolstvom značky, v takom prípade by som nemal ani morálny problém kúpiť si BMW, ak je to také BMW aké má byť.
|
|
Registrovaný: 10.02.08 Prihlásený: 22.02.24 Príspevky: 5121 Témy: 92 Bydlisko: Bratislava |
Spartan k tej Audine: aha vlastne až teraz som si to všimol že to máš v podpise BTW tiež som zvedavý, ako to bude vyzerať keď to všetko dokončíš, hlavne ten nárazník
_________________ CPU: Intel i7 920 CPU Cooler: Noctua NH-D14 MB: GigaByte EX58-USB3 RAM: DDR3 Kingston 3x2GB 1333 SSD: Samsung SSD 840 250GB HDD1: Samsung Spinpoint F3 1000GB HDD2: Samsung Spinpoint F3 1000GB GPU: Sapphire HD4890 PSU: Corsair 750 Watt TXEU Case: Lancool K62 - Red Dragon Window Edition Fan regulator: Scythe KM02-BK-5.25" Kaze Master Ace - Black OS: Windows 10 Home x64 Monitor: Samsung P2450H 24" Mouse: A4tech Bloody V3 Keyboard: Logitech K750 Receiver: Yamaha RX-V365 Notebook: Apple Macbook Air 13" 128GB 2013 Mobile: iPhone SE 64GB Space Gray |
|
Registrovaný: 10.02.08 Prihlásený: 22.02.24 Príspevky: 5121 Témy: 92 Bydlisko: Bratislava |
Myslím celkovo auto, nie len nárazník. no čo, ja som už videl mnoho Mercedesov ML 420CDi AMG edit: aj keď to sa tam dáva asi automaticky kvôli amg výbave bez ohľadu na motor. Ale je to komické
_________________ CPU: Intel i7 920 CPU Cooler: Noctua NH-D14 MB: GigaByte EX58-USB3 RAM: DDR3 Kingston 3x2GB 1333 SSD: Samsung SSD 840 250GB HDD1: Samsung Spinpoint F3 1000GB HDD2: Samsung Spinpoint F3 1000GB GPU: Sapphire HD4890 PSU: Corsair 750 Watt TXEU Case: Lancool K62 - Red Dragon Window Edition Fan regulator: Scythe KM02-BK-5.25" Kaze Master Ace - Black OS: Windows 10 Home x64 Monitor: Samsung P2450H 24" Mouse: A4tech Bloody V3 Keyboard: Logitech K750 Receiver: Yamaha RX-V365 Notebook: Apple Macbook Air 13" 128GB 2013 Mobile: iPhone SE 64GB Space Gray |
|
|
Minule som sa takto nechal nachyrať, videl som CLA s nápisom AMG vzadu, hovoril som si, že to bude len nejaká nálepka, že to bude najké 180 CDi s AMG packetom, tak som ho razantne predbehol, ale bohužial, bolo to skutočne CLA45 AMG BTW odkedy to A8 mám, najazdil som na ňom asi 50 km, je mi ho proste lúto brať na 12 km trasu do BA, alebo na nákup do Tesca, proste sa bojím o to DPF a pre 4,2 TDI by bola taká trasa týranie.
|
|
Registrovaný: 18.06.07 Prihlásený: 10.03.23 Príspevky: 2940 Témy: 149 |
Lenze tam je problem, ze Mercedes AMG je packet, ak by mal byt naozaj AMG tak to bude ML63 AMG... a vzdy tam bude oznacenie motorizacie, pokial si to majitel neupravi ak dobre viem...
Nechapem co je natom komicke, aj BMW ma M-ko vzadu a je to M-packet.
|
|
Registrovaný: 01.10.06 Prihlásený: 19.02.24 Príspevky: 6562 Témy: 15 Bydlisko: Bratislava | Napísal MTK: 30.07.2014 21:13 | |
|
Blbost. 12km je dostatocne dlha trasa a s DPF su vyrazne mensie problemy pri common rail diesloch ako boli v case PD. Ja napriklad nepoznam nikoho kto by mal s DPF nejaky problem, predpokladam ze problem s tym maju ludia co jazdia cely rok 3km do prace a naspat v zivote nemali viac ako 1600 otacok a kupili diesel lebo ked idu raz za rok na dovolenku do chorvatska usetria na palive 20€ voci benzinaku (to sa im velmi oplati ked za motor priplatili 2000€ mozno chcu mat auto 100rokov )
_________________ PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback |
|
Registrovaný: 10.02.08 Prihlásený: 22.02.24 Príspevky: 5121 Témy: 92 Bydlisko: Bratislava |
No praveze to moze byt uplne hocijak. Najcastejsie je oznacenie ML63 je na lavej strane, a AMG je na strane pravej. Moze sa stat, ze mas skutocne AMG motor a mas iba AMG napravo (bez oznacenia ML63) ale vtedy nevies ci je tam skutocne amg motor alebo nie. Ale ked je vpravo AMG a vlavo ML 420CDi, tak to je uz zabite
_________________ CPU: Intel i7 920 CPU Cooler: Noctua NH-D14 MB: GigaByte EX58-USB3 RAM: DDR3 Kingston 3x2GB 1333 SSD: Samsung SSD 840 250GB HDD1: Samsung Spinpoint F3 1000GB HDD2: Samsung Spinpoint F3 1000GB GPU: Sapphire HD4890 PSU: Corsair 750 Watt TXEU Case: Lancool K62 - Red Dragon Window Edition Fan regulator: Scythe KM02-BK-5.25" Kaze Master Ace - Black OS: Windows 10 Home x64 Monitor: Samsung P2450H 24" Mouse: A4tech Bloody V3 Keyboard: Logitech K750 Receiver: Yamaha RX-V365 Notebook: Apple Macbook Air 13" 128GB 2013 Mobile: iPhone SE 64GB Space Gray |
|
|
Kamarát nedávno menil DPF na Seate Aletea Freetrack 2.0 TDI a my sme menili na dvoch firemných Octáviach čo jazdili po meste.
|
|
Registrovaný: 01.10.06 Prihlásený: 19.02.24 Príspevky: 6562 Témy: 15 Bydlisko: Bratislava | Napísal MTK: 30.07.2014 21:17 | |
|
PD alebo CR? Lebo PD motory mali vo vseobecnosti nizsiu teplotu vyfukovych plynov a mali problem vypalit DPF aj pri dlhsej jazde na dialnici ak sa slo na dialnici pomalsou rychlostou
_________________ PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback |
|
Registrovaný: 10.02.08 Prihlásený: 22.02.24 Príspevky: 5121 Témy: 92 Bydlisko: Bratislava |
Atrix: k tomu BMW. Ked vidim bmw 320d s M-packetom, tak ano, je to komicke.
_________________ CPU: Intel i7 920 CPU Cooler: Noctua NH-D14 MB: GigaByte EX58-USB3 RAM: DDR3 Kingston 3x2GB 1333 SSD: Samsung SSD 840 250GB HDD1: Samsung Spinpoint F3 1000GB HDD2: Samsung Spinpoint F3 1000GB GPU: Sapphire HD4890 PSU: Corsair 750 Watt TXEU Case: Lancool K62 - Red Dragon Window Edition Fan regulator: Scythe KM02-BK-5.25" Kaze Master Ace - Black OS: Windows 10 Home x64 Monitor: Samsung P2450H 24" Mouse: A4tech Bloody V3 Keyboard: Logitech K750 Receiver: Yamaha RX-V365 Notebook: Apple Macbook Air 13" 128GB 2013 Mobile: iPhone SE 64GB Space Gray |
|
Podobné témy | Témy | Odpovede | Zobrazenia | Posledný príspevok |
---|
| Diskusia o automobiloch [ Choď na stránku: 1 ... 142, 143, 144 ] v Automobily, motorky | 4318 | 63205 | 07.07.2014 21:04 JanoF | | Diskusia o automobiloch [ Choď na stránku: 1 ... 94, 95, 96 ] v Automobily, motorky | 2863 | 71705 | 11.07.2016 9:06 dixi | | Diskusia o automobiloch [ Choď na stránku: 1 ... 99, 100, 101 ] v Automobily, motorky | 3000 | 81003 | 17.02.2018 20:23 michalesku | | Diskusia o automobiloch [ Choď na stránku: 1 ... 98, 99, 100 ] v Automobily, motorky | 2989 | 66851 | 05.02.2017 10:25 michalesku | | Diskusia o automobiloch [ Choď na stránku: 1 ... 214, 215, 216 ] v Automobily, motorky | 6454 | 82599 | 20.12.2013 17:23 JanoF | | Diskusia o automobiloch [ Choď na stránku: 1 ... 607, 608, 609 ] v Automobily, motorky | 18242 | 360518 | 05.03.2013 21:06 JanoF | | Diskusia o automobiloch [ Choď na stránku: 1 ... 278, 279, 280 ] v Automobily, motorky | 8392 | 262880 | 27.03.2024 12:08 eMKejx | | Diskusia v HTML, XHTML, XML, CSS | 7 | 1842 | 29.07.2009 7:46 Kubec21 | | diskusia v HTML, XHTML, XML, CSS | 11 | 1904 | 16.03.2008 11:55 kajbo | | Diskusia v PHP, ASP | 20 | 2290 | 22.02.2008 15:35 suchy | | Warez - diskusia [ Choď na stránku: 1, 2, 3, 4, 5 ] v Krčma | 143 | 7268 | 28.12.2012 15:00 nicobb | | Outdoor diskusia [ Choď na stránku: 1, 2, 3 ] v Dovolenka, cestovanie a turistika | 66 | 6193 | 21.01.2013 15:46 Mego | | Vesmírna diskusia [ Choď na stránku: 1 ... 56, 57, 58 ] v Vesmír, veda a technika | 1728 | 49064 | 07.07.2014 22:01 JanoF | | Vesmírna diskusia [ Choď na stránku: 1, 2, 3, 4, 5 ] v Vesmír, veda a technika | 134 | 9907 | 20.05.2017 11:28 haffen | | Diskusia + reakcie v PHP, ASP | 3 | 1178 | 10.08.2009 13:46 emer | | LOTR2 - diskusia v Počítačové hry | 20 | 3084 | 22.12.2009 14:14 lubo2142 |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|