Obsah fóra
PravidláRegistrovaťPrihlásenie




Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. [ Príspevkov: 4319 ] Choď na stránku: predchádzajúca 1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 144 ďalšia
AutorSpráva
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 19.04.2014 20:15

mirom píše:
Ano Mazda sa snad ako jedina spamatala a zacina robit auta ktore dokaze ocenit aj europan. Vlastne uz prvou gen M6 sa vydali spravnym smerom ked boli schopni uz vtedy v 2003 ponuknut pomerne kvalitne audio, xenony a inu vybavu o ktrej si mohol u konkurencnych japoncoch len snivat.
Genessis je paradne auto, nehanbil by som sa s tym zaparkovat aj vedla sedmice...chyba tomu len 6 valcovy diesel.

BTW. ak si niekto pamatate co som tu pisal 2 roky dozadu ohladom nasej Mazdy 6 tak to uz skoncilo. Sud nam uznal, ze boli stocene kilometre, ze mame pravdu ale rozhodol, ze to nieje dovod na zrusenie kupnopredajnej zmluvy...tolko k vymozitelnosti prava na slovensku.
Premna je na tom potesitelne aspon to ze uz mame druhe auto a tym padom sa chystam tuto Mazdu 6 rv 2005 kupit od fotra a budem mat tak prve vlastne auto. Aktualne uz je auto vservise lebo 2 roky stalo. Dal som vymenit komplet filtre + olej a celkovo to pripravit na STK. Niekedy v priebehu buduceho tyzdna by som mal mat realne auto doma. Potom dam aj nejake fotky....



Aj ja sa chystam na taku mazdu, tiel 2.0 Diesel. 2005 to mate este pred FL, alebo po FL? Ak sa nemylim, prave v 2005 bol FL...


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 24.12.08
Prihlásený: 02.01.18
Príspevky: 130
Témy: 1
Príspevok NapísalOffline : 19.04.2014 20:17

>> Ja som sedel v Americkom Passate 2012 a môžem povedať, že je to Scheiß jak delo, plasy sú tam na úrovni európskej triedy malých áut,
>> ale to je im relatívne jedno, hlavne, že je to velké, cítia sa v tom ako že si plnia americký sen a môžu si to dovoliť.

zaujimave, ja som myslel ze automobilky sa na americkom trhu trhaju aby tym tucniakom ponukli aj ruzove z mesiaca za par dolarov... len mi potvrd ze tento americky passat je vyrazne vacsi ako europsky, volakde som to videl na webe a zase som sa nasral ze henti dostanu za menej penazi vacsie auto ako mame na nasom kontinente.

Je pravda ze oni by sa do beznych europskych rozmerov nezmestili :) takze im musia robit vacsie auta, ale doriti nech nie su aspon lacnejsie ked uz maju vacsiu vybavu a lepsie motory.





>> ak si niekto pamatate co som tu pisal 2 roky dozadu ohladom nasej Mazdy 6 tak to uz skoncilo. Sud nam uznal, ze boli stocene kilometre,
>> ze mame pravdu ale rozhodol, ze to nieje dovod na zrusenie kupnopredajnej zmluvy...tolko k vymozitelnosti prava na slovensku.

oou, jasne vinnik sa nenasiel, nemame na koho ukazat prstom. Sracky. Skoda ze u nas je to takto.





>> Aktualne uz je auto vservise lebo 2 roky stalo. Dal som vymenit komplet filtre + olej a celkovo to pripravit na STK.

toto je ten problem preco to u nas vyzera ako to vyzera. Preco su ludia odrbavani sustavne a beztrestne. Sud a znalecke ste mali asi "uplne zadarmo" a nic vas to nestalo, dva roky auto stalo a nemali ste z neho ziadny uzitok, aj na cene urcite velmi pribralo za tie dva roky... proste len nervy a prd z toho. Bohuzial slusni ludia musia doplatit na hajzlov, tak to vzdycky chodilo, ale neboj sa, na kazdu velku svinu sa uz niekde vari voda...

Mna by zaujimalo preco sa jednoducho neda preverit ze slovensky bazar kupil dane auto s 289.298km v zahranici a je jasne ze ho predal so 140.284km u nas. Aka diskusia ? Dofrasa toto je naozaj tak strasne zlozite ?





>> Ale keby to bolo za cenu C-klasse, teda nejakých 50 aj niečo tisíc €, vzhladom na velkosť a prevodovku by som ja ako potenciálny zákaník pouvažoval.

poznamka : C zacina na 33k eur vratane dph, diesle tusim za 38k. Ked kolega kupoval superba2, pozeral aj toto, vtedy mali dokonca nejaky vypredaj starsich modelov a v prepocte boli pod 800.000korun. Este stale sa mi to zda velka suma za take male auto, ale lepsie ako 50.000eur.





>> Ale zase Európa je dízlová, čo nechápem. Kúpia si auto za 60 000€ a natrebú do toho dízel, v Passate pochopím, že chcú šetriť, ale v takom S-klasse?

mozno si cital ze v Europe sa musi kazda automobilka zmestit do nejakeho emisneho PRIEMERU so vsetkymi [!!] svojimi modelmi, inak nedostane homologizaciu na nove vozy. To je dovod preco Ferrari bude robit turbomotory, to je dovod preco BMW ma 116i, 118i, vsetky tie az jeden elektromobil a podobne "predajne trhaky". Robi im to akurat vrasky na cele a cervene cisla v uctovnictve ale proste musia to mat.





>> Inak ten 8stupen v hyundai nie je ZF prevodovka ale vlastna vyroba hyunadiu

a uz vyvijaju desatstupen. Zachvilu sa kamiony so 16timi pojdu hanbit. Zase je to sposobene len snahou o mensiu spotrebu a v neposlednom rade aj mensie emisie. Zlozita technika, komplikovana, draha, vyvoj neskutocne narocny (nie je to len o tom ze napracem do skrine viac koliecok lebo to by uz davno urobil kazdy predovsetkym ZahnradFabrik)... ach jo. A ked sa to pokazi, nova prevodovka bude stat 20.000eur a tuto nebude vediet nikto opravit.

Inak je to zaujimave, Hyundai spravil tusim 6kvalty do nejakych dvoch-troch modelov co mali doteraz, tieto 8kvalty sa tiez hrdia ze su ich a to nedokazalo vela firiem na svete - bmw/audi/jaguar kupuje od ZF... pripravuju 10kvalty, takze vyzera to tak ze maju velmi silnych inzinierov z tejto oblasti. Parada.


Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 25.08.07
Prihlásený: 18.04.24
Príspevky: 17072
Témy: 109
Bydlisko: Košice
Príspevok NapísalOffline : 19.04.2014 21:00

Spartan.Ex píše:
Ale keby to bolo za cenu C-klasse, teda nejakých 50 aj niečo tisíc €, vzhladom na velkosť a prevodovku by som ja ako potenciálny zákaník pouvažoval. Len neviem, kde by som to zaparkoval. Ale zase Európa je dízlová, čo nechápem. Kúpia si auto za 60 000€ a natrebú do toho dízel, v Passate pochopím, že chcú šetriť, ale v takom S-klasse?


ked si ty kupis genesis za 50 tisic € ja zjem kefu v trojobale







_________________
PC: Asrock Fatal1ty E3V5 OC, Xeon E3 1230v5@4,1GHz + Scythe Ninja 4, Gainward phoenix GS gtx1070, 480GB SSD Kingston UV400 + 10TB storage, 16GB ddr4 kit Kingston@2400MHz, Super Flower 550W gold, NZXT S340, HP E272q QHD IPS, Razer Abyssus V2, FiiO E12 + Hifiman HE400i
NB: HP Victus 16, Ryzen5 5600H, RTX3060, 16 GB ram, 1 TB ssd, FHD IPS 144Hz, Bang&Olufsen
NB2: Dell Vostro 7570, i5-7300HQ, gtx 1060, 8 GB ram, 128 GB ssd+1 TB hdd, FHD IPS, W10Pro
MT: Galaxy A52s 5G. CAR: Leon ST 2016 Cupra 265 manual, Arona 2019 1,0TSI 85kW
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 19.04.2014 21:18

Nejako som nepochopil, neráž na to, že nebude stáť 50 000€, alebo ži to ja nekúpim?


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 10.02.08
Prihlásený: 11.04.24
Príspevky: 5121
Témy: 92
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 19.04.2014 21:45

Spartan a ty by si nebodaj do S-ka chcel benzín ?
Aj keby som bol hocijak bohatý a bolo by mi jedno koľko zaplatím za 1 plnú nádrž, určite by mi nebolo jedno to, či na jednu nádrž prejdem 1000km, alebo len polovicu.







_________________
CPU: Intel i7 920 CPU Cooler: Noctua NH-D14 MB: GigaByte EX58-USB3 RAM: DDR3 Kingston 3x2GB 1333 SSD: Samsung SSD 840 250GB HDD1: Samsung Spinpoint F3 1000GB HDD2: Samsung Spinpoint F3 1000GB GPU: Sapphire HD4890 PSU: Corsair 750 Watt TXEU Case: Lancool K62 - Red Dragon Window Edition Fan regulator: Scythe KM02-BK-5.25" Kaze Master Ace - Black OS: Windows 10 Home x64 Monitor: Samsung P2450H 24" Mouse: A4tech Bloody V3 Keyboard: Logitech K750
Receiver: Yamaha RX-V365 Notebook: Apple Macbook Air 13" 128GB 2013 Mobile: iPhone SE 64GB Space Gray
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 01.10.06
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 6562
Témy: 15
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 19.04.2014 22:01

To kolko km prejde auto na jednu nadrz je uz fakt ta posledna vec na ktoru sa u auta pozeram. Povedal by som ze je to az za skrabkou vo veku nadrze :D ci moznostou samostatne nastavit rezim osvetlenia zadnej casti kabiny (otvorene dvere, zapnute, vypnute)

Viem si predstavit ze take nieco malo zmysel pred 30rokmi kedy posledna cerpacka bola niekde v Banskej Bystrici a az do popradu nic ine nebolo ale dnes su uz pomaly vsetky cerpacky 24hodinove a navyse na slovensku najst usek dlhsi ako 20 km bez cerpacky







_________________
PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum
Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 10.02.08
Prihlásený: 11.04.24
Príspevky: 5121
Témy: 92
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 19.04.2014 22:12

Zastavovať sa na každej druhej benzínke, to je teda sen každého motoristu. :D







_________________
CPU: Intel i7 920 CPU Cooler: Noctua NH-D14 MB: GigaByte EX58-USB3 RAM: DDR3 Kingston 3x2GB 1333 SSD: Samsung SSD 840 250GB HDD1: Samsung Spinpoint F3 1000GB HDD2: Samsung Spinpoint F3 1000GB GPU: Sapphire HD4890 PSU: Corsair 750 Watt TXEU Case: Lancool K62 - Red Dragon Window Edition Fan regulator: Scythe KM02-BK-5.25" Kaze Master Ace - Black OS: Windows 10 Home x64 Monitor: Samsung P2450H 24" Mouse: A4tech Bloody V3 Keyboard: Logitech K750
Receiver: Yamaha RX-V365 Notebook: Apple Macbook Air 13" 128GB 2013 Mobile: iPhone SE 64GB Space Gray
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 01.10.06
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 6562
Témy: 15
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 19.04.2014 22:15

Aj tak si treba obcas pretiahnut kusok nohy. Aj podla zakona by si nemal bez prestania prilis dlho soferovat (je to tam presne specifikovane) a obcas treba vykonat aj fyziologicke potreby.

A s poriadnou benzinovou V8, V10 alebo V12 na pumpe aspon spravis respekt a da ti par ludi palec hore alebo sa prihovori, napriklad dnes som stretol na cerpacke dodge challenger 392 to ked nastartovalo cela cerpackaa sa triasla parada. Ale ked prides na cerpacku s dieslom tak na teba vsetci kaslu lebo vedla jazdi po poli rovnaky traktor :-)

Jasne benzin nedava na dlhe tgrasy moc zmysel ale pokial je lacnejsi o vyraznu ciastku tak ti moze byt jedno kedy zaplatis tie peniaze ci pri nakupe auta alebo na cerpackach. A ci je to hyundai alebo BMW v oboch pripadoch padne cena pri naslednom predaji na uplne dno lebo malokto si kupuje bazorovky za ciastky za ktore by si tie auta zasluzili predaj







_________________
PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum
Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 19.04.2014 22:29

sysel777 píše:
Spartan a ty by si nebodaj do S-ka chcel benzín ?

Samozrejme, nad dízlom by som ani neuvažoval, dízle sú na šetrenie, alebo do polnohospodárskej techniky a S-klasse so šetrením vela spoločného nemá. Tatko síce má A8 4,2 TDI a nepopieram že to ide velmi dobre, ale keď sme to kupovali, S8 ešte nebolo, ale 4,0 TFSI 520 hp je úplne niekde inde, s tým je pocit jazdy na úplne inej úrovni ako s dízlom, keď už dám za auto cez 100 000€ nepokazím to predsa dízlom. Samozrejme, sú prípady kedy by som uprednostnil dízel, ale niečo ako Mercedes S to určite nie je.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 10.02.08
Prihlásený: 11.04.24
Príspevky: 5121
Témy: 92
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 19.04.2014 22:45

a na čo by ti bol v S-ku benzín ?
V nízkych otáčkach to s takou veľkou kravou nič nerobí a keď od auta niečo chceš, tak musíš motor vytáčať a zbytočne to reve jak sviňa. Chlapcom sa to síce páči, lebo auto robí vrm-vrm, ale to by mi na Mercedese práveže vadilo. Veď to nemá byť závodné auto. Ja v limuzíne nechcem počuť motor.
S-ko je pohodlné auto na dlhé tresy pre človeka ktorý sa nikam neponáhľa lebo už v živote niečo dokázal, tak načo sa náhliť. Na to jedine dízel. Keď chcem obiehať tak jemne zatlačím plynový pedál a nemusím ho šlapať až na podlahu ako v prípade benzínu.
Ja napríklad nepochopím človeka ktorý si kúpi S 65 AMG, veď je to luxusná limuzína. Na čo mu to je, teda okrem ukazovania sa ?
BTW mne by na A8 stačilo aj 3,0, veď 250 koní a zrýchlenie na 100 za 6 sekúnd nie je na také auto dostatočné ?







_________________
CPU: Intel i7 920 CPU Cooler: Noctua NH-D14 MB: GigaByte EX58-USB3 RAM: DDR3 Kingston 3x2GB 1333 SSD: Samsung SSD 840 250GB HDD1: Samsung Spinpoint F3 1000GB HDD2: Samsung Spinpoint F3 1000GB GPU: Sapphire HD4890 PSU: Corsair 750 Watt TXEU Case: Lancool K62 - Red Dragon Window Edition Fan regulator: Scythe KM02-BK-5.25" Kaze Master Ace - Black OS: Windows 10 Home x64 Monitor: Samsung P2450H 24" Mouse: A4tech Bloody V3 Keyboard: Logitech K750
Receiver: Yamaha RX-V365 Notebook: Apple Macbook Air 13" 128GB 2013 Mobile: iPhone SE 64GB Space Gray
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 01.10.06
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 6562
Témy: 15
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 19.04.2014 22:50

Prave koli hladkemu nastupu vykonu a minimalnym vybraciam sa robia benzinove 12valcove limuziny. Nech robis s dieslom cokolvek tak bude stale klepotat triast a bdue mat prudsi zatah ako atmosfericky motor. Co sa tyka turbobenzinovych verzi limuzin tak tam uz nie je skoro rozdiel voci dieslu az na to ze benzin ma nevytrase a nevyduni.

A nech si hovori kto chce co chce tak s takymito limuzinami sa casto zaparkuje v podzemnej garazi a smrad co sa vali z dieslo aj s DPF filtrom je kvalitka riadna.

Aj diesel aj benzin ma v takychto autach aj plusy aj minusy. Osobne mam skusenosti len s 8valvovymi dieslami v BMW7 a Audi A8 a v oboch pripadoch bol najhlucnejsim elementom auta v interieri. No a tie dieslove 8 valce maju taky ventilatorovy zvuk vpredu zvonku







_________________
PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum
Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 10.02.08
Prihlásený: 11.04.24
Príspevky: 5121
Témy: 92
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 19.04.2014 22:55

pravda, naftový motor nikdy nebude lahodiť našim ušiam, ale na druhej strane v kabíne ho už nie je počuť, maximálne zvonku (čo ma netrápi).







_________________
CPU: Intel i7 920 CPU Cooler: Noctua NH-D14 MB: GigaByte EX58-USB3 RAM: DDR3 Kingston 3x2GB 1333 SSD: Samsung SSD 840 250GB HDD1: Samsung Spinpoint F3 1000GB HDD2: Samsung Spinpoint F3 1000GB GPU: Sapphire HD4890 PSU: Corsair 750 Watt TXEU Case: Lancool K62 - Red Dragon Window Edition Fan regulator: Scythe KM02-BK-5.25" Kaze Master Ace - Black OS: Windows 10 Home x64 Monitor: Samsung P2450H 24" Mouse: A4tech Bloody V3 Keyboard: Logitech K750
Receiver: Yamaha RX-V365 Notebook: Apple Macbook Air 13" 128GB 2013 Mobile: iPhone SE 64GB Space Gray
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 01.10.06
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 6562
Témy: 15
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 19.04.2014 22:59

No v 24hodinovych specialoch ako peugeot 908 alebo audi R15, R18 maju celkom dobry zneju ako turbinove lietadlo

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=ODgMxeaVuDY#t=22

A tu sa da dokonca povedat ze je to zvuk motora a nie ladeny vyfuk a rezonator v tlmici ci reproduktor ako to maju biturba u audi a triturba u BMW

Bohuzial taketo motory nikdy nebudu v seriovej vyrobe a ten zvuk uz nebude mat nikto lebo hlukove normy







_________________
PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum
Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 19.04.2014 23:21

sysel777 píše:
a na čo by ti bol v S-ku benzín ?
V nízkych otáčkach to s takou veľkou kravou nič nerobí a keď od auta niečo chceš, tak musíš motor vytáčať a zbytočne to reve jak sviňa. Chlapcom sa to síce páči, lebo auto robí vrm-vrm, ale to by mi na Mercedese práveže vadilo. Veď to nemá byť závodné auto. Ja v limuzíne nechcem počuť motor.
S-ko je pohodlné auto na dlhé tresy pre človeka ktorý sa nikam neponáhľa lebo už v živote niečo dokázal, tak načo sa náhliť. Na to jedine dízel. Keď chcem obiehať tak jemne zatlačím plynový pedál a nemusím ho šlapať až na podlahu ako v prípade benzínu.
Ja napríklad nepochopím človeka ktorý si kúpi S 65 AMG, veď je to luxusná limuzína. Na čo mu to je, teda okrem ukazovania sa ?
BTW mne by na A8 stačilo aj 3,0, veď 250 koní a zrýchlenie na 100 za 6 sekúnd nie je na také auto dostatočné ?

Uvažuješ presne naopak. V takom aute je výkon prvok komfortu, nie nejaka snaha závodiť. Dízel bude vždy dízel a vždy bude klepať. už ja v Leone pri bežnej jazde nejdem cez 2500 otáčok a to tam mám 280 Nm, benzín so 600 Nm napríklad točí ešte ďaleko menej a vieme, že benzín v nízkych otáčka vždy znie 100x lepšie ako dízel v nízkych otáčkach. To s nízkymi otáčkami by platilo, keby to bola malá atmosféra, určite nie je 5+ l V8 a už vôbec nie je žiadny turbo V8. Židny dízel nepohne v nízkych otáčkach s autom velkosti A8 tak ako 4.0 TFSI a keď už treba stúpiť na plyn, určite budem radšej počúvať zvuk benzínového V8 ako nejakého dízlu. To že si niečo v živote dokázal ani omylom neznamená, že sa už nemusíš ponáhlať :) a to že by v dízli stačilo jemne šlapať na pedál a v benzíne by trebalo ísť na podlahu, to je úplná blbosť. Ja som testoval vela dízlov aj benzínov, 4,2 V8 je super, 3.0 TDI bola katastrofa čo do prejavu 4,0 TFSI nesiahal ani jedzen z nich "ani po členky" ako sa hovorí a určite viem, že auto nad nejakých 4-50 000€ by som dízlom určite nepokazil.

Dízle mali zmysel, keď mali fakt polovičnú spotrebu, ale dnes s novou generáciou turbobenzínov mi tých pád dl určite nestojí za nevýhody dízlu a tie výhody - točivý moment v nízkych otáčkach už benzín prekonal - napríklad u mňa v Leone sú max Nm od 1250 otáčok, to je dízlovejší prejav ako má hociktorý dízel.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 01.10.06
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 6562
Témy: 15
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 19.04.2014 23:30

Spartan.Ex píše:
dízli stačilo jemne šlapať na pedál a v benzíne by trebalo ísť na podlahu, to je úplná blbosť


Uplne suhlasim ja co mam skusenosti tak v kazdom diesly je treba poriadne slapat na plynovy pedal aby sa vobec pohol bez ohladu na vykon toho motora. V porovnani s tym na benzinovom motory s dostatocnym vykonom plynovy pedal len hladkas







_________________
PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum
Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 19.04.2014 23:41

To čo on písal dnes už platí len napríklad u nových Mázd s atmosférami, kde je nejaký prietelný točivý moment až okolo 6000 ot za minútu, tam by skutočne trebalo ísť na podlahu a vytočiť, ale turbobenzíny dnes už ťahajú zospodu lepšie ako dízle.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 24.12.08
Prihlásený: 02.01.18
Príspevky: 130
Témy: 1
Príspevok NapísalOffline : 20.04.2014 9:05

pridavam sa : mal som doma 540i 1997, teda 4.4i osemhrncek bez turba, zabudnite na to ze slapat na podlahu... dva tucty rokov stara technika a vobec neplati ze to trebalo krutit na minimalne 7530rpm aby to "trochu" chodilo.

Vyraznejsi problem som mal so zhananim pneumatik na zadnu pohananu napravu - rozdiel medzi rychlostou opotrebenia prednych a zadnych bol strasny. Ked bol narocnejsi den, zadne aj tri sady padli len tak zadymilo :)


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 10.02.08
Prihlásený: 11.04.24
Príspevky: 5121
Témy: 92
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 20.04.2014 9:14

Asi máte pravdu, ale stále si myslím, že do veľkého auta patrí diesel. A pri veľkom SUV to platí 2-násobne.
Mimochodom videli ste tento koncept od Mercedesu ?
A to som si myslel, že Mercedes autá typu X6 nikdy robiť nebude...
http://blog.mercedes-benz-passion.com/w ... 653006.jpg
Myslím že Mercedes to už prehnal - GLA, GLK, ML, GL a G, a teraz ešte tento koncept.
Kde sú tie časy keď si človek mohol vybrať iba ML alebo G :D







_________________
CPU: Intel i7 920 CPU Cooler: Noctua NH-D14 MB: GigaByte EX58-USB3 RAM: DDR3 Kingston 3x2GB 1333 SSD: Samsung SSD 840 250GB HDD1: Samsung Spinpoint F3 1000GB HDD2: Samsung Spinpoint F3 1000GB GPU: Sapphire HD4890 PSU: Corsair 750 Watt TXEU Case: Lancool K62 - Red Dragon Window Edition Fan regulator: Scythe KM02-BK-5.25" Kaze Master Ace - Black OS: Windows 10 Home x64 Monitor: Samsung P2450H 24" Mouse: A4tech Bloody V3 Keyboard: Logitech K750
Receiver: Yamaha RX-V365 Notebook: Apple Macbook Air 13" 128GB 2013 Mobile: iPhone SE 64GB Space Gray
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18.12.08
Prihlásený: 15.06.22
Príspevky: 18912
Témy: 479
Bydlisko: Považská By...
Príspevok NapísalOffline : 20.04.2014 9:22

Daron píše:
Aj ja sa chystam na taku mazdu, tiel 2.0 Diesel. 2005 to mate este pred FL, alebo po FL? Ak sa nemylim, prave v 2005 bol FL...
Hej hej 05 alebo 06 bol FL ale toto je este pred FL.
Je to 100KW diesel, 5 rychlostny manual a inak fullka - koza, xenony, bose atd.. Co si pamatam tak uz vtedy tam strajkoval CD menic takze sa tam chystam kupit Xcarlink. Tak ci tak ale napalovat audio CD je o drzku takze dufam, ze sa mi to podari sprovoznit. Aby to fungovalo treba totiz v radiu zletovat jumper na plosaku radia. Potim ti mozem napisat ci a ako mi to funguje ak by si chcel riesit nieco podobne.
Ak by si kupil po FL tak tam tusim uz netreba letovt plosak.


Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 20.04.2014 9:30

Po FL su trochu drahsie, no tam ma laka 6 rychlostna prevodovka a tusim by mali aj menej kvitnut a su malinko krajsie... Este uvidim, ma to nejaky ten mesiac cas. Ale co som si tak robil prieskum trhu, tak za tie peniaze mi asi ziadne auto neponukne viac vybavy. VW group urcite nie, Opel by som uz z tych rokov nechcel a Fordu sa bojim.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18.12.08
Prihlásený: 15.06.22
Príspevky: 18912
Témy: 479
Bydlisko: Považská By...
Príspevok NapísalOffline : 20.04.2014 9:57

Za svoje peniaze v tych cenach co to chodi fakt asi nedostanes viacej nikde inde. Pridana hodnota u koncernu by bola (v pripade passatu) lepsie odhlucnenie a podstatne lacnejsie diely. Na druhej strane Passat B5.5 je podla mna skaredsi, moralne zastaralejsi a jazdi ich podstatne viac.


Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 20.04.2014 10:12

Passat je urcite skaredsi a na vychode na tom jazdi "gangsta" spodina, ktora nema na stare jazdene BMW s gumenym volantom. Radiu som sa nevenoval, ale budem tajne dufat ze tam je, alebo sa bude dat dorobit aspon AUX, aby som mohol pustat hudbu z mobilu cez kabel. Na kratke trasy mi bohate staci radio.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18.12.08
Prihlásený: 15.06.22
Príspevky: 18912
Témy: 479
Bydlisko: Považská By...
Príspevok NapísalOffline : 20.04.2014 10:31

AUX dorobis tym Xcarlinkom co som daval link hore. Je to AUX, SD karty a USB len treba spravid tu modifikaciu na plosaku (co by ale nemal byt ziaden problem pre niekoho kto vie pouzivat pajkovacku).
Ale normalne tam je radio na CD.


Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 20.04.2014 10:44

Predstavoval som si to jednoduchsie, ale to ma kazdopadne cas.


Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 25.08.07
Prihlásený: 18.04.24
Príspevky: 17072
Témy: 109
Bydlisko: Košice
Príspevok NapísalOffline : 20.04.2014 10:49

Audi TT chcu robit ako 5 dverovy offroad, a ze vraj je kriza http://www.auto.cz/audi-tt-offroad-tere ... avic-80774







_________________
PC: Asrock Fatal1ty E3V5 OC, Xeon E3 1230v5@4,1GHz + Scythe Ninja 4, Gainward phoenix GS gtx1070, 480GB SSD Kingston UV400 + 10TB storage, 16GB ddr4 kit Kingston@2400MHz, Super Flower 550W gold, NZXT S340, HP E272q QHD IPS, Razer Abyssus V2, FiiO E12 + Hifiman HE400i
NB: HP Victus 16, Ryzen5 5600H, RTX3060, 16 GB ram, 1 TB ssd, FHD IPS 144Hz, Bang&Olufsen
NB2: Dell Vostro 7570, i5-7300HQ, gtx 1060, 8 GB ram, 128 GB ssd+1 TB hdd, FHD IPS, W10Pro
MT: Galaxy A52s 5G. CAR: Leon ST 2016 Cupra 265 manual, Arona 2019 1,0TSI 85kW
Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 19.12.08
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 18726
Témy: 181
Bydlisko: Slovenský G...
Príspevok NapísalOffline : 20.04.2014 10:56

No robia to, čo si ľudia žiadajú.. úplne nezmyselné dizajnové autá, nebude to dobré ani do terénu ani na cestu, nebude to ani komfortné pre 4-5 ľudí ani dobre ovládateľné ani ekonomické ako keby to bolo normálne auto... ale ľudia to chcú tak prečo sa krátiť o zisky.. akurát by sa tomu hodil nový názov ale tie autá bude predávať to, že maju na kufri znak TT







_________________
ASUS PRIME B550M-A, AMD Ryzen 5 5600, SilentiumPC Fera 3, 2x8GB DDR4 G.SKILL 2x8 GB KIT DDR4 3200 MHz CL16 Trident Z RGB, ASUS Dual RX 6650 XT, Fractal Define Mini C TG, Samsung EVO 970 1TB NVMe, Logitech G305, Logitech K360, iPhone 12 Mini
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18.12.08
Prihlásený: 15.06.22
Príspevky: 18912
Témy: 479
Bydlisko: Považská By...
Príspevok NapísalOffline : 20.04.2014 14:14

Daron píše:
Predstavoval som si to jednoduchsie, ale to ma kazdopadne cas.

Stredovy panel sa da vyhadzat nakomplet von za 20 minut, uz som to robil + rozobrat radio nieje az taka veda. :) Ale ano je to komplikovanejsie no zas urcite lepsie ako FM transmiter pri ktorom bude kvalita zvuku zalostna. Xcarlink beriem mp3 do 320kbps takze to bude uplne v pohode.


Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 20.04.2014 15:20

Ano, ale v Opli stacilo naspajkovat kabel na plosak a mal si to "zadarmo". No nevadi, ono aj tak radsej by som chcel poFL verziu, ma vychytanych par veci (spojka, dvojhmota...), len neviem ci budu peniaze. A poFL uz ma citat aj mp3.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18.12.08
Prihlásený: 15.06.22
Príspevky: 18912
Témy: 479
Bydlisko: Považská By...
Príspevok NapísalOffline : 20.04.2014 15:31

A niesom si isty ale myslim, ze FL uz ma vsetky okna v rezime auto, minimalne to ma funkciu ze ked podrzis odomykanie tak sa stiahnu, kedysi som to niekde cital. Interier je tiez trochu krajsi....vsetko je to otazka penazi.


Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 20.04.2014 18:27

Okna by mi nevadili, ale vyhodit 500-700€ za dvojhmotu sa mi nechce. Aj tak ratam, ze do toho auta vrazim hned 550€ na poplatky + 400€ ficova dan + 500€ na rozvody a veci s tym spojene, podlozky pod vstreky, filtre, kvapaliny... Takze 1500€ a este som sa nepovozil :D Ale auto samotne chcem kupit do 3000, ak by som kupoval pred FL tak do 2500... A za 4500€ by take auto nemuselo byt zle, ak uz budem vediet co som vymenil a co ma este caka.


Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. [ Príspevkov: 4319 ] Choď na stránku: predchádzajúca 1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 144 ďalšia


Podobné témy

 Témy  Odpovede  Zobrazenia  Posledný príspevok 
Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. Diskusia o automobiloch

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1 ... 98, 99, 100 ]

v Automobily, motorky

2989

67239

05.02.2017 10:25

michalesku Zobrazenie posledných príspevkov

Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. Diskusia o automobiloch

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1 ... 214, 215, 216 ]

v Automobily, motorky

6454

83113

20.12.2013 17:23

JanoF Zobrazenie posledných príspevkov

Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. Diskusia o automobiloch

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1 ... 607, 608, 609 ]

v Automobily, motorky

18242

361682

05.03.2013 21:06

JanoF Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Diskusia o automobiloch

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1 ... 279, 280, 281 ]

v Automobily, motorky

8427

265263

08.04.2024 9:53

SKiLEX Zobrazenie posledných príspevkov

Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. Diskusia o automobiloch

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1 ... 239, 240, 241 ]

v Automobily, motorky

7205

108380

08.11.2015 23:49

JanoF Zobrazenie posledných príspevkov

Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. Diskusia o automobiloch

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1 ... 94, 95, 96 ]

v Automobily, motorky

2863

72117

11.07.2016 9:06

dixi Zobrazenie posledných príspevkov

Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. Diskusia o automobiloch

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1 ... 99, 100, 101 ]

v Automobily, motorky

3000

81432

17.02.2018 20:23

michalesku Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Diskusia

v PHP, ASP

20

2341

22.02.2008 15:35

suchy Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Diskusia

v HTML, XHTML, XML, CSS

7

1894

29.07.2009 7:46

Kubec21 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. diskusia

v HTML, XHTML, XML, CSS

11

1959

16.03.2008 11:55

kajbo Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Diskusia + reakcie

v PHP, ASP

3

1226

10.08.2009 13:46

emer Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. LOTR2 - diskusia

v Počítačové hry

20

3170

22.12.2009 14:14

lubo2142 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Kutil diskusia

v Voľný čas a hobby

9

1635

26.01.2015 12:47

erikzet Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Xtreamer - diskusia

v TV

1

2607

15.02.2015 12:24

Johnnny Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Warez - diskusia

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1, 2, 3, 4, 5 ]

v Krčma

143

7497

28.12.2012 15:00

nicobb Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Outdoor diskusia

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1, 2, 3 ]

v Dovolenka, cestovanie a turistika

66

6315

21.01.2013 15:46

Mego Zobrazenie posledných príspevkov


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Skočiť na:  

Powered by phpBB Jarvis © 2005 - 2024 PCforum, webhosting by WebSupport, secured by GeoTrust, edited by JanoF
Ako väčšina webových stránok aj my používame cookies. Zotrvaním na webovej stránke súhlasíte, že ich môžeme používať.
Všeobecné podmienky, spracovanie osobných údajov a pravidlá fóra