Obsah fóra
PravidláRegistrovaťPrihlásenie




Odpovedať na tému [ Príspevkov: 6 ] 
AutorSpráva
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 04.01.08
Prihlásený: 04.01.08
Príspevky: 2
Témy: 2
Príspevok NapísalOffline : 04.01.2008 19:13

Hoj nemate niekto nejake funkcne zdrojaky na jednoduche hry napr. miny , hadik...ak hej mohli by ste to niekde upnut :)


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 20.11.07
Prihlásený: 04.07.12
Príspevky: 405
Témy: 89
Príspevok NapísalOffline : 05.01.2008 21:15

skus toto mozno "www.gjar-po.00" miesto 00 daj sk a mas to.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
C++ jednodzuche hry

Registrovaný: 30.08.07
Prihlásený: 11.07.08
Príspevky: 513
Témy: 11
Bydlisko: Prešov
Príspevok NapísalOffline : 06.01.2008 1:41

OT: preco si preboha to tak komplikoval s tou adresou? :D
k veci: co takto google omg? : http://www.google.com/search?ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=navclient&gfns=1&q=c%2B%2B+games







_________________
MB: Asus P5KC | CPU: Intel Core2Duo E6750 | VGA: ATi HD3870 | RAM: 2x1GB A-DATA 800MHz | HDD: Siemens 250GB | LCD: Samsung 22'' 223BW
Offline

Užívateľ
Užívateľ
C++ jednodzuche hry

Registrovaný: 18.07.07
Prihlásený: 15.11.08
Príspevky: 29
Témy: 3
Príspevok NapísalOffline : 06.01.2008 14:52

http://www.sscnet.ucla.edu/geog/gessler ... /games.htm tu je nieco


Offline

Užívateľ
Užívateľ
C++ jednodzuche hry

Registrovaný: 18.07.07
Prihlásený: 15.11.08
Príspevky: 29
Témy: 3
Príspevok NapísalOffline : 06.01.2008 14:53

staci dat do googlu C++ games a mas milion stranok


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25.03.08
Prihlásený: 07.02.10
Príspevky: 72
Témy: 9
Príspevok NapísalOffline : 25.03.2008 11:41

A co povies na takyto jednoduchy sach:

Kód:

#include <cstdlib>
#include <iostream> 
#include <windows.h>

using namespace std;

int tah[4];  //pole na ulozenie suradnic pohybu odkial, kam.
bool pohyb=true; //urcuje kto je na tahu true=cerveny
string b,c;      //retazce na nacitanie suradnic pohybu

//funkcia na prevod suradnic beznej sachovnice na suradnice matice pola pointerov na figurky.
bool prevod(string a,string b)
{
     bool najdena1=false;
     bool najdena2=false;
     string prevodnik[8][8]={"A8","B8","C8","D8","E8","F8","G8","H8",
                             "A7","B7","C7","D7","E7","F7","G7","H7",
                             "A6","B6","C6","D6","E6","F6","G6","H6",
                             "A5","B5","C5","D5","E5","F5","G5","H5",
                             "A4","B4","C4","D4","E4","F4","G4","H4",
                             "A3","B3","C3","D3","E3","F3","G3","H3",
                             "A2","B2","C2","D2","E2","F2","G2","H2",
                             "A1","B1","C1","D1","E1","F1","G1","H1",
                             };
     
     for(int i=0;i<8;i++)
     {
        for(int j=0;j<8;j++)
        {
                if(a==prevodnik[i][j])
                {
                   tah[0]=i; tah[1]=j;
                   najdena1=true;
                }
                if(b==prevodnik[i][j])
                {
                   tah[2]=i; tah[3]=j;
                   najdena2=true;
                }
        }
     }
     return najdena1&&najdena2;
}
                     
//abstraktna trieda figurka.
class TFigurka
{
      protected:
                bool f; // 0- modra, 1- cervena
                int pozx;
                int pozy;
                int vyhodena; // 1- stoji figurka, 0- vyhodena figurka , 2- prazdne policko
                char meno;
                bool stojim;
      public:         
             virtual void zisti(){cout<<"Ziadne tahy\n";};
             TFigurka(){};
             TFigurka(int a, int b,int f):pozx(a), pozy(b),f(f){stojim=false;};
             virtual void tahaj(int a,int b){cout<<"Neviem ako mam tahat\n";};
             virtual void vypis(void)
             {
                     cout<<meno;
             }
             int ukazfarbu(void)
             {
                  return f;
             }
             bool ukaz_stojim()
             {
                 return stojim;
             }
             char ukazmeno()
             {
                 return meno;
             }               
};

TFigurka *sach[8][8]; //pole pointerov na figurky

class TPesiak:public virtual TFigurka
{           
           public:
                  TPesiak(){};
                  TPesiak(int a, int b,int f):TFigurka(a,b,f){meno='P',vyhodena=0;stojim=true;};
                  void tahaj(int a,int b)
                  { 
                      sach[a][b]=this;
                  }
                  char ukazmeno()
                  {
                         return meno;
                  }       
};

class TStrelec: public virtual TFigurka
{
           public:
                  TStrelec(){};
                  TStrelec(int a, int b,int f):TFigurka(a,b,f){meno='B',vyhodena=0;stojim=true;};
                  void tahaj(int a,int b)
                  {
                      sach[a][b]=this;
                  }
                  char ukazmeno()
                  {
                         return meno;
                  } 
     
};

class TKon: public virtual TFigurka
{
           public:
                  TKon(){};
                  TKon(int a, int b,int f):TFigurka(a,b,f){meno='H';vyhodena=0;stojim=true;};
                  void tahaj(int a,int b)
                  {
                      sach[a][b]=this;
                  }
                  char ukazmeno()
                  {
                         return meno;
                  }       
};

class TVeza: public virtual TFigurka
{
           public:
                  TVeza(){};
                  TVeza(int a, int b,int f):TFigurka(a,b,f){meno='V',vyhodena=0;stojim=true;};
                  void tahaj(int a,int b)
                  {
                      sach[a][b]=this;
                  }
                  char ukazmeno()
                  {
                         return meno;
                  }       
};

class TDama: public virtual TFigurka
{
           public:
                  TDama(){};
                  TDama(int a, int b,int f):TFigurka(a,b,f){meno='Q',vyhodena=0;stojim=true;};
                  void tahaj(int a,int b)
                  {
                      sach[a][b]=this;
                  }
                  char ukazmeno()
                  {
                         return meno;
                  }     
};

class TKral: public virtual TFigurka
{
           public:
                  TKral(){};
                  TKral(int a, int b,int f):TFigurka(a,b,f){meno='K',vyhodena=0;stojim=true;};
                  void tahaj(int a,int b)
                  {
                      sach[a][b]=this;
                  }
                  char ukazmeno()
                  {
                         return meno;
                  }
};
class TZiadna: public virtual TFigurka
{
           public:
                  TZiadna(){};
                  TZiadna(int a, int b, int f):TFigurka(a,b,f){meno=' ';vyhodena=2;stojim=true;}
                  void tahaj(int a,int b)
                  {
                      cout<<"Tu nie je ziadna figurka!\n";
                      for(unsigned int i=0;i<300000000;i++); //delay 
                  }
                  char ukazmeno()
                  {
                         return meno;
                  }   
};

void vykresli(void)
{
    bool policko=true; //flase- cierne, true- biele
    int f;
   
    HANDLE  hConsole;
    hConsole = GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE);
    SetConsoleTextAttribute(hConsole,1);
    for(int i=0;i<8;i++)
    {
       SetConsoleTextAttribute(hConsole,15);
       cout<<8-i;     
       for(int j=0;j<8;j++)
       {
          if(policko==1 && sach[i][j]->ukazfarbu()==1) f=244;
          if(policko==0 && sach[i][j]->ukazfarbu()==1) f=4;
          if(policko==1 && sach[i][j]->ukazfarbu()==0) f=241;
          if(policko==0 && sach[i][j]->ukazfarbu()==0) f=1;
          SetConsoleTextAttribute(hConsole,f);
          cout<<" ";
          sach[i][j]->vypis();
          cout<<" ";
          policko=!policko;
       }
       policko=!policko;
       cout<<endl;
    }
    SetConsoleTextAttribute(hConsole,15);
    cout<<' ';
    for(char i='A';i<'I';i++) cout<<" "<<i<<" ";
    cout<<endl;
    SetConsoleTextAttribute(hConsole,15);
}

int main(int argc, char *argv[])
{
    //inicializacia sachovnice:
                   
    for(int i=2;i<6;i++) //prazdne policka
    {
       for(int j=0;j<8;j++)
       {
          sach[i][j]=new TZiadna(i,j,0);
       }
    }
   
    for(int i=0;i<8;i++) //pesiaci
    {
       sach[1][i]=new TPesiak(1,i,0); //modri
       sach[6][i]=new TPesiak(6,i,1); //cerveni
    }
    sach[0][2]=new TStrelec(0,2,0); //strelci
    sach[0][5]=new TStrelec(0,5,0);
    sach[7][2]=new TStrelec(7,2,1);
    sach[7][5]=new TStrelec(7,5,1);
   
    sach[0][1]=new TKon(0,1,0); //jazdci
    sach[0][6]=new TKon(0,6,0);
    sach[7][1]=new TKon(7,1,1);
    sach[7][6]=new TKon(7,6,1);
   
    sach[0][0]=new TVeza(0,0,0); //veze
    sach[0][7]=new TVeza(0,7,0);
    sach[7][0]=new TVeza(7,0,1);
    sach[7][7]=new TVeza(7,7,1);
   
    sach[0][3]=new TDama(0,3,0); //dama
    sach[7][3]=new TDama(7,3,1);
    sach[0][4]=new TKral(0,4,0); //krali
    sach[7][4]=new TKral(7,4,1);
   
    //koniec inicializacie sachovnice
   
   
    //hra
    do
    {
       system("cls");
       vykresli();
       if(pohyb) cout<<"Tah cerveny.\n";
       else cout<<"Tah modry.\n";
       cout<<"Ktorou mam tahat 0-koniec: ";
       cin>>b;
       if(b=="0") break; //koniec cyklu
       cout<<endl<<"Kam mam tahat: ";
       cin>>c;
       if(prevod(b,c))
       {
          if(sach[tah[0]][tah[1]]->ukazfarbu()==!pohyb && sach[tah[0]][tah[1]]->ukazmeno()!=' ')
          {
              cout<<"Nemozno hybat superovou figurkou\n";
              for(unsigned int i=0;i<300000000;i++); //delay
          }
          if(sach[tah[0]][tah[1]]->ukazmeno()==' ')
          sach[tah[0]][tah[1]]->tahaj(tah[2],tah[3]);
           
          if(sach[tah[0]][tah[1]]->ukazfarbu()==pohyb)
          {
              sach[tah[0]][tah[1]]->tahaj(tah[2],tah[3]);
              sach[tah[0]][tah[1]]=new TZiadna(tah[0],tah[1],0);
              pohyb=!pohyb;
          }     
       }
       else
       {
           cout<<"Nespravne suradnice"<<endl;
           for(unsigned int i=0;i<300000000;i++); //delay
       }
    }while(b!="0");
    return EXIT_SUCCESS;
}


http://www.danciwo.ic.cz


Odpovedať na tému [ Príspevkov: 6 ] 


Podobné témy

 Témy  Odpovede  Zobrazenia  Posledný príspevok 
V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. C# a hry

v Technológia .NET

4

3647

08.11.2013 11:12

Ageiris Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. C++ Grafické aplikácie (Hry)

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

14

1169

29.01.2015 15:36

petozaba Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Development hry [C++] 3D grafik

v Ponuka práce

0

624

07.12.2012 19:49

CutThroat Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. P: Programujeme 3D hry v jazyce C#

v Predám

0

426

30.11.2010 18:00

achbo Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Mám sa učiť C ++/objective C/ C#?

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

5

724

08.07.2014 20:40

XOLOO Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Naučte se C++ za 21 dní + C++Builder 6

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

18

2406

21.05.2010 21:08

Wpegb Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. K: PC Literaturu- C++/C#/java/python/ruby/RoR

v Kúpim

0

405

13.05.2014 18:16

expresado Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. rozdiel medzi Borland 3.1 C++ vs Net. C++

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

4

569

20.07.2010 12:54

walther Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Hladam hracov na C&C Generals Zero Hour

v Počítačové hry

10

1243

07.03.2007 19:22

Spirit Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Hledá se programátor C/C++ pro vesmírné projekty (Praha)

v Ponuka práce

0

1116

10.05.2016 14:59

evolvsys Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Čo mi treba na programovanie v C/C++

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

17

1141

25.09.2011 18:14

reDo Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. aky je rozdiel medzi C++ a Visual C++ ?

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

8

1952

19.02.2011 22:46

vendo2 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Hladame 3x C/C++ Linux developer- projekt 11/2016-2/2017

v Ponuka práce

1

545

24.10.2016 15:28

michalesku Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Darujem knihy o programovaní (HTML, Java, Visual C++, C++ Builder, Android)

v Vymením a darujem

0

421

01.04.2019 11:20

tomasteicher Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. C - Ako prekompilovať .c súbor do .exe?

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

7

551

02.11.2012 18:47

MasterMatoSK Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. program na projekt (C#, C++, pascal, java)

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

2

824

12.03.2009 12:08

Svjatogor Zobrazenie posledných príspevkov


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Skočiť na:  

Powered by phpBB Jarvis © 2005 - 2024 PCforum, webhosting by WebSupport, secured by GeoTrust, edited by JanoF
Ako väčšina webových stránok aj my používame cookies. Zotrvaním na webovej stránke súhlasíte, že ich môžeme používať.
Všeobecné podmienky, spracovanie osobných údajov a pravidlá fóra