| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 3 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 23.06.09 Prihlásený: 02.12.16 Príspevky: 94 Témy: 13 | Napísal petert: 01.03.2013 22:34 | |
|
Ahojte
na notebooku HP s operačným systémom Win 7 mi už viac krát vyskočila modrá obrazovka :
igdpmd64.sys
PAGE_FAULT_IN_NON_PAGED_AREA
STOP: 0x00000050
Viete mi poradiť, v čom by mohol byť problém? Resp. ako ho odstrániť?
|
|
Registrovaný: 31.01.08 Prihlásený: 22.10.22 Príspevky: 2299 Témy: 100 Bydlisko: Komjatice |
Vyzera to na problem s grafikou skus preinstalovat drivery na grafiku skus nejake starsie ak najdes.
_________________ PC: CPU: Intel I5 8400, MB: Tomahawk, RAM: 16 GB Patriot Viper, HDD: 240 gb adata ssd, Seagate Barracuda 1TB, VGA: MSI Gaming 1060 6gb, PSU: Seasonic 520W 80Plus Bronze,HDD: NZXT Phantom 630 Mon: MSI 27´, mouse: Asus Sica, Mousepad: Razer ProSolution
cing cing: Tamtung Note10+ Vehicle Škoda Rapid 2017 |
|
Registrovaný: 23.06.09 Prihlásený: 02.12.16 Príspevky: 94 Témy: 13 | Napísal autor témy petert: 04.03.2013 8:36 | |
|
Problém vyriešený. Blue screen spôsobovala posledná aktualizácia Win 7 (KB2670838), ktorá robí problém na notebookoch HP. Má to aj Microsoft na ich stránke. Po odinštalovaní tejto aktualizácie je všetko v poriadku
|
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 3 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|