| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 4 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 22.02.10 Prihlásený: 02.01.19 Príspevky: 4512 Témy: 157 Bydlisko: Bratislava |
Ahoj, tak asi pred 3 mesiacmi som dal reklamovať svoj NB zakúpený v alza.sk V alze mi proadili,ž e mám zavolať priamo do lenova a oni si môj NB vyzdvihnú, vyreklamuj a pošlú s5 vraj to bude rýchlejšie. Tak som tak aj spravil a NB mi do týždna opravili a poslali s5. Vymenili zakladovú dosku a iné komponenty skoro všetky okrem veka s displejom ktoré zapísali do protokola lenže niektoré veci ako výmená tuchpadu ktorú som tiež reklamoval tam nezapísali... NB mi vrátili ja som išiel na dovolenku a po dovolenke som ho vyskúšal a zrazu mi baterka začala písať, že je poškodená a môže sa nabiť na max 92% ďalej sa znížila výdrž baterky na 3/4 hodiny pričom pred reklamáciu bola vyše 2,5 hod. A v neposlednom rade mi nenamontovali blouthoot ( neviem ako sa to píše ). Tak som išiel do lenovo strediska oproti Auparku kde mi poradili,ž e mám NB reklamovať a uviesť, že reklamujem reklamáciu pretože nedodali do NB to čo tam bolo a to čo bolo pokazili a vraj to mám rieši´t cez alzu aby som nemal vybavovačky ja ale alza. Tak som tak aj spravil cca 12 septembra. Nato mi 26 septembra došla z alzy správa Citácia: Dobrý den, bohužel dle vyjádření autorizovaného servisu nemůže být vaše reklamace, nebo její část opravena v rámci záruky. Tímto Vás informujeme, že se nejedná o záruční opravu. Je možné zboží mimozáručně opravit za cenu 2434,- Kč vč. DPH, tj. 98 €. Napište mi prosím, zda s opravou souhlasíte či nesouhlasíte, nejpozději do 3 pracovních dnů, jinak bude oprava automaticky zamítnuta. V případě nesouhlasu či zamítnutí, nám autorizovaný servis vrátí zpět zboží neopravené a bude si účtovat za provedenou diagnostiku a dopravné 0,- Kč s DPH. Při souhlasu s placenou opravou, berete na vědomí a potvrzujete tímto, že se jedná o mimozáruční opravu a tudíž na tuto se nevztahuje 30-denní lhůta na vyřízení případu. Vaše vyjádření zašlete jako odpověď na tento e-mail, nikoliv do servisu. Děkujeme.
Na ktorú som reagoval, že sme sa asi enpochopili lebo ja reklamujem to čo Lenovo servis pokazil a to,ž e mi nedali do NB blouthoot ktorý som tam mal a po reklamácii zmizol... Tak na to mi alza 29 septembra odpísala, že to preveria a ešte stále sa neozvali.
Moja otázka znie ak prešlo 30 dní od kedy som dal NB reklamovať t.j. 12 sept. je možné aby mi alza vrátila peniaze alebo to,že mi najprv neuznali reklamáciu ovplyvní nejako čas reklamovania ? a čo ak mi alza neodpovie ani do 26 sept. čo mi napísala správu o neuznanej reklamácii ? potom by sa sťahoval zákon aj na alzu a musela by vrátiť peniaze ?
Ďalej sa mi zdá,ž e lenovo servis mi uznal reklamáciu blouthoot ale NB je už dlhšie ako mesiac na reklamácii dá sa s tým niečo robiť ?
Dúfam,že som to napísal zrozumiteľne
Ďakujem
_________________ _________________ GIGABYTE P55-UD4--Intel Core i5-750 Quad-Core-- KINGSTON 8GB Turbo DDR3 1333MHz-- Zdroj Gigabyte ODIN GT 550W, GE-M550A-D1-- AMD 7870 GIGABYTE crossfire-- SSD Intel 330 180GB 500 MB/s a 450 MB/s --2x 1TB WD Caviar Black 3.5", SATA 300, 7200 rpm, 3Gb/s, 32MB, Black edition -- Monitor SAMSUNG FX2490HD 24" LED Notebook Lenovo ThinkPad Z61m CPU:duar core 2,00GHz RAM: 1,5 GB DDR2 667MHz kingston, GPU x1400 128MB/512MB HDD 90GB 2,5" SATA, 7200rmp lenovo Netebook Lenovo IdeaPad Y560 CPU i3 2,40GHz RAM: 4GB 1333MHz GPU: Ati 5730 1Gb HDD: 500GB 7200 rmp : Notebook Samsung 700Z CPU: Intel Core i7 3635QM RAM 8GB 1600MHz GPU: GT640m HDD1: SSD1: 128GB 550MB/s čítanie SSD2: 1000GB hdd/ssd DISPLEJ: 1600x900 antireflexný |
|
Registrovaný: 28.08.12 Prihlásený: 03.11.21 Príspevky: 83 Témy: 16 Bydlisko: Jablonové, ... |
tak toto je situácia teda.
Za prvé, mal si to reklamovať výsostne tam kde si to kúpil a bez doporučení, ktoré si od alzy dostal, nech si to oni vyriešia ako uznajú. Budiš dal si to na lenovo, ale ak to takto poctivo sfušovali, tak by si mal zase len a len k nim ísť a u nich to riešiť. Pri preberaní si si mal notebook skontrolovať, zle sa obhajuje, že to a to je zlé po reklamácii. Ale možno aj batéria je označená číslom a tak, k čomu možno niečo nebude sedieť podľa papierov.
Ak si podal skutočne osobne reklamáciu v alze 12.09.2012 tak z ich strany to vyzerá byť ukončené oznamom, ktorý ti poslali dňa 26.09.2012.
Ale cez to všetko, bol si už pre notebook osobne?
Akou formou ti prišla odpoveď, ktorú si uviedol vyššie?
V akom to je celkovom štádiu z tvojej strany.
|
|
Registrovaný: 22.02.10 Prihlásený: 02.01.19 Príspevky: 4512 Témy: 157 Bydlisko: Bratislava |
No tak Alza mi prvý krát povedala, že reklamáciu môžem rieši´t aj cez nich len,že to bude dlhšie a oni to tiež budú posielať do Polska tak ako yb som to spravil ja len yb som to mal ovela rýchlejšie tak som vtedy nevidel dôvod prečo to neposlať do polska osobne.
NB som skontroloval ale hneď sa neobjavila chyba s baterkou a skontrolovať blouthot ma fakt nenapadlo. ( moja prvá reklamácia NB )
No ja som alze na správu 26.9 odpísal tolko, že reklamujem reklamáciu a teda žiadam aby mi bol namontovaný blouthoot a moja baterka. Na toto mi alza odpovedala, že to všetko preverí no od vtedy sa neozvala. Neprišla ani sms,ž e si mám pre NB prísť takže NB stále nemám ale myslím si,ž e stále je v Polsku.
A odpoveď mi prišla normálne na email ktorý mám uvedený v mojom profile na alza.sk
No a neviem presne čo si mám myslieť v akom je to štádiu, pretože posledná správa ktorá prišla z alzy je, že preveria moju pripomienku respektíve sťažnosť na zamietnutie mojej reklamácie
myslím si, že je problém alzy, že to lenovu prípadne alze tak dlho trvá povedať mi konečné stanovisko. A mňa by po 30 dňoch záručnej lehoty nemala trápiť či je reklamácia platná alebo zamietnutá či ? Lebo ak by to tak bolo tak 30 dní už od 12 septembra prešlo
_________________ _________________ GIGABYTE P55-UD4--Intel Core i5-750 Quad-Core-- KINGSTON 8GB Turbo DDR3 1333MHz-- Zdroj Gigabyte ODIN GT 550W, GE-M550A-D1-- AMD 7870 GIGABYTE crossfire-- SSD Intel 330 180GB 500 MB/s a 450 MB/s --2x 1TB WD Caviar Black 3.5", SATA 300, 7200 rpm, 3Gb/s, 32MB, Black edition -- Monitor SAMSUNG FX2490HD 24" LED Notebook Lenovo ThinkPad Z61m CPU:duar core 2,00GHz RAM: 1,5 GB DDR2 667MHz kingston, GPU x1400 128MB/512MB HDD 90GB 2,5" SATA, 7200rmp lenovo Netebook Lenovo IdeaPad Y560 CPU i3 2,40GHz RAM: 4GB 1333MHz GPU: Ati 5730 1Gb HDD: 500GB 7200 rmp : Notebook Samsung 700Z CPU: Intel Core i7 3635QM RAM 8GB 1600MHz GPU: GT640m HDD1: SSD1: 128GB 550MB/s čítanie SSD2: 1000GB hdd/ssd DISPLEJ: 1600x900 antireflexný |
|
Registrovaný: 28.08.12 Prihlásený: 03.11.21 Príspevky: 83 Témy: 16 Bydlisko: Jablonové, ... |
Z toho čo si popísal je vidieť, že sa jedná o pekný guláš. Lehota na vybavenie reklamácie v tomto prípade pôsobí ako nedodržaná, samozrejme len tak sa to nedá posúdiť, musel by som vidieť papiere. Teraz je dôležité aby bolo jasné či si v druhom prípade podal reklamáciu, alebo len sťažnosť je v tom trocha rozdiel.
Osobný návrh ti pošlem súkromne. A sám sa rozhodni, ale bude to pre teba, asi najlepšie riešenie.
|
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 4 ] | |
Podobné témy | Témy | Odpovede | Zobrazenia | Posledný príspevok |
---|
| ALZA - Reklamácia v Obchody, reklamácie a právo | 2 | 652 | 03.01.2014 21:36 Daron | | ALZA - reklamacia v Obchody, reklamácie a právo | 2 | 925 | 08.03.2012 18:35 Denco1 | | ALZA - reklamacia v Obchody, reklamácie a právo | 3 | 1532 | 28.10.2008 8:29 Hazard | | alza - reklamacia v Obchody, reklamácie a právo | 2 | 1285 | 13.07.2011 11:28 M0f0 | | Alza reklamacia v Obchody, reklamácie a právo | 6 | 681 | 16.01.2016 8:50 shiro | | alza.sk reklamacia v Obchody, reklamácie a právo | 19 | 3867 | 26.08.2011 15:05 Artiny | | Neuznana reklamacia - alza v Obchody, reklamácie a právo | 10 | 2168 | 10.02.2020 10:25 liqua1 | | Alza - reklamacia telefonu v Obchody, reklamácie a právo | 6 | 1691 | 08.07.2015 8:50 Mandy | | alza- reklámacia notebooku v Obchody, reklamácie a právo | 19 | 2918 | 29.12.2008 23:30 Jaro | | Alza - reklamácia HDD v Obchody, reklamácie a právo | 15 | 2329 | 09.01.2012 20:01 Luks | | reklamacia alza.sk v Obchody, reklamácie a právo | 7 | 910 | 12.10.2011 20:44 SilverSurfer | | Alza.sk Reklamacia v Obchody, reklamácie a právo | 4 | 814 | 09.12.2011 15:13 stanospeed | | alza.sk reklamacia [ Choď na stránku: 1, 2 ] v Obchody, reklamácie a právo | 40 | 1707 | 28.03.2014 9:01 kllr007 | | Reklamácia Alza.sk v Obchody, reklamácie a právo | 6 | 813 | 10.03.2014 20:32 Daron | | reklamacia monitoru - alza v Obchody, reklamácie a právo | 1 | 484 | 28.08.2013 9:08 shiro | | Alza - notebook reklamacia v Obchody, reklamácie a právo | 3 | 844 | 11.11.2011 18:06 kllr007 |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|