Obsah fóra
PravidláHľadať
Posledná návšteva Sob 26.07.14 1:03Aktuálny čas je Sob 26.07.14 1:03


Časové pásmo: Europe/Bratislava [ letný čas ]




 [ Príspevkov: 56 ] Choď na stránku: Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší
Značky: notebook, mail, alzy, bolo, peniaze, lebo, bola, hned, alzu, poslal, mesiace, asusa, volal, vratili, maju, alebo, nakoniec, reklamovat, proste, teda, spytat, zavada, poslali, alze, vratia, druhy, keby, reklamacia, napísal, alza

AutorSpráva
Offline
 Poslať Napísal autor témy: Štv 25.06.09 17:05 | Predmet:
 
Užívateľ
Užívateľ

Registrovaný: 26.06.08
Príspevky: 60
Témy: založil / prispel
su to blbci... pisal som tam mail, volali sme tam a furt si vravia svoje...
bodlo by im konecne nejaku "dobru reklamu" spravit...
pojdem si ponho, ak tam bude nieco na prvy pohlad poskodene, tak ho neprevezmem a ak ne, tak si ho vezmem a skusim si zaspajkovat ten spoj sam (uz nemam co stratit ) :lol:
ak sa nepodari, tak si spravim z HDD externy a ostatne mozem zahodit :cry:


Offline
 Poslať Napísal: Štv 25.06.09 17:22 | Predmet:
 
Užívateľ
Užívateľ

Registrovaný: 08.03.08
Príspevky: 2657
Témy: založil / prispel
no s reklmaciami mam len zle skusenosti uz spominany joystick som reklamoval po 2x lebo prvykrat mi reklamacia nebola uznana z dôvodu, ze zavada sa neprejavila, pricom zavada ktoru som napisal sa prejavuje uz hned po zakupeni ,ale nevadi. skoda ze sa nedozviem ci to na 2x vyreklmavovali alebo nie. Takisto som reporoduktory posielal na reklamaciu a takisto zavada sa neprejavila :roll:
Firesword21 : zavolaj/posli mail na SOI-ku...


Offline
 Poslať Napísal: Štv 25.06.09 17:26 | Predmet:
 
Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 06.07.08
Príspevky: 2331
Témy: založil / prispel
Bydlisko: Podhájska,S...
SOI ti napise po par mesicoch list ze nasli dake nedostatky ale oni sa nemozu miesat a zasahovat do reklamacneho konania tak ze sa mas pokusit dohodnut alebo si dat urobit posudok znalcom a potom sa s nimi sudit-to v lepsiom pripade
Proste SOI je zbytocna institucia







_________________
NB:Samsung 305V A6-3410MX
CPU:AMD® Quad-Core A6-3410MX (1,6 GHz, 4MB, 4 jadrá) GPU: Duálna graficka karta AMD Radeon™ HD6540G2 512MB GDDR3 RAM:4GB DDR3 1333Mhz HDD:640GB OS:Win7 Premium 64 bit
Mobil:iPhone 3G 8GB s Whited00r 5.2.1
Offline
 Poslať Napísal: Pia 26.06.09 17:28 | Predmet:
 
Užívateľ
Užívateľ

Registrovaný: 05.05.07
Príspevky: 73
Témy: založil / prispel
ja som si v ALZE objednal notebook. V jeden krasny den mi volaju ze mi vratia 24 000 SK lebo taky notebook uz nie je v ponuke. o 30 min. na to mi vola kurierska sluzba , ze ma pre mna balicek :D bola to DPD: uz pred tym som sledoval cestu balicka cez NET, preto mi bolo cudne , ze mi volaju z ALZY, ze neposlu mi NOTEBOOK lebo ho uz nemaju v ponuke. Nakoniec som sa pozrel do sprievodneho listu toho baliku a bolo tam napisane, ze je to moj notebook ASUS M50VC AS001C.
Tak som balicek prebral. Avska hned nato som zistil, ze nefunguje napalovacka, tak hned na druhy den som ho poslal UPS, pretoze oni mi povedali ze to mam poslat nimi lebo to maju zadarmo ( inak by som asi platil za poslanie, i ked ja som poskodeny a mam platit za to ze im poslem NOTEBOOK, ktori mi oni poslali chybny ? :D , no nic )
..... proste poslal som im ho spet, a povedal aby mi vratili peniaze, ze som ho poslal v priebehu 7dni, a ze mam na to narok.

Tak mi vratili peniaze. THE END !!!


Offline
 Poslať Napísal: Pia 26.06.09 20:03 | Predmet:
 
Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27.09.07
Príspevky: 370
Témy: založil / prispel
Bydlisko: Košice
Tiež som kupoval Toshibu v Alze a teraz sa mi pokazila - asi mi odišla grafika, lebo hneď po spustení mi vykresľuje artefakty. Už som dávnejšie počul o čudesných metódach tohto obchodu, tak sa mi do toho nechcelo. Kamarát mi poradil a spravil som nasledovné:
Okašľal som Alzu a poslal som e-mail rovno do servisu výrobcu ... dnes mi volali, že v Pondelok si poň príde kurier. Odvoz a dovoz je zadarmo. Vďaka Bohu, že to posielam len do Košíc a nie cez Alzu do servisu v Čechách cez haldu ľudí. Alza aj tak neservisuje notebooky a potom nevie ovplyvniť konanie servisných stredísk v Čechách (napriek tomu majú podľa mňa divný prístup).







_________________
HP Probook 4330s (13,3", Intel Core i5-2410M 2,3 GHz, Intel HD Graphics 3000, 4GB 1333MHz DDR3, 500GB HDD + 120GB SSD),
ASUS VS229HR, SE Xperia Neo V, Lenovo P770

História: Toshiba Satellite A210-19J, Nokia 3410, Nokia 3220, Nokia 3110c, Nokia 5530 XM
Offline
 Poslať Napísal: Sob 27.06.09 7:46 | Predmet: moj asus
 
Užívateľ
Užívateľ

Registrovaný: 26.01.09
Príspevky: 431
Témy: založil / prispel
Bydlisko: Petrovce VT
no ja som pres 23 mesiacmi objednaval u alzy asusa f3tc.
skoro po tych 23 mesiacoch mi odisla maticna a na boku pri sipkach boli prasknute sasy. reklamovat som daval obidva veci - ale nie cez alzu ale rovno cez pegatron - servisne stredisko pre asusy.
samozrejme najprv som isiel na stranku alzy jak som to chcel reklamovat ale tam ma to odkazalo na stranku sil.cz kde mi bolo priradene rma cislo.
reklamocaia prebehla uspesne teda pre mna - na 30 den mi prisiel email zo sil.cz ze moja reklamacia bola vybavena a ze mi vratia peniaze a ze za tymto ucelom mam kontaktovat mojho predajcu teda alzu.sk
no na druhy den som ta volal a odpoved bola ze oni o ziadnej reklamacii nemaju ani ponatia ze postup ktory som zvolil nie je standardny - pritom som postupoval podla pokynov na stranke alzy.
(a to teda nie som taky blbec aby som si to neprecital aspon 2x)
tak ze sa pokusia zistit kde ten notebook je dal som im kontakt na cloveka ktory sa mi ozyval zo sil.cz pri vybavovani reklamacie.
dal som im kontakt na seba ze ma budu kontaktovat.
asi po 2 hodinach mei volal ze sa notebook nasiel - ale predstavte si tie stresy za tie 2 hodiny ze nebude ani book ani bubaky...
tak mi nakoniec poslali notebook novy (no moju ziadost namiesto penazi)
tak mam msi gx620 zostala mi taska od asusa aj hdd 120 giga tak aspon to potesi za tie stresy (pri vyplnovani rekalmacneho protokolu tam bolo napisane ze z asusa mozeme vytiahnut hdd)

takze v alze maju fakt bordel a prava ruka nevie co robi lava


Offline
 Poslať Napísal autor témy: Pon 29.06.09 18:10 | Predmet:
 
Užívateľ
Užívateľ

Registrovaný: 26.06.08
Príspevky: 60
Témy: založil / prispel
no takze nakoniec to dopadlo tak, ze dnes som notebook rozobral, poriadne sa v nutri rozhliadol a hned som aj objavil problem...
zobral do ruky letovacku a za chvilku bol notebook ako novy :D
ani nebolo za potreby 7tis a tych debilnych neschopakov z alzy :D


Offline
 Poslať Napísal: Pon 29.06.09 18:37 | Predmet:
 
Užívateľ
Užívateľ

Registrovaný: 08.03.08
Príspevky: 2657
Témy: založil / prispel
a v com bola chyba? ak sa smiem spytat.


Offline
 Poslať Napísal autor témy: Pon 29.06.09 19:56 | Predmet:
 
Užívateľ
Užívateľ

Registrovaný: 26.06.08
Príspevky: 60
Témy: založil / prispel
jasne ze sa mozes spytat ;)

preruseny privod s otvoru na nabijacku (AC) k zakladnej doske...
cize notebook by teoreticky isiel kludne aj ked bol pokazeny, keby donho davam stale plne baterky...
lenze ked nemal privod prudu, tak nemohol ist ani na zastrcke ani nabijat baterku....


Offline
 Poslať Napísal: Štv 02.07.09 0:18 | Predmet:
 
Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 07.03.07
Príspevky: 803
Témy: založil / prispel
alza.sk je dobry shop, maju tam vsetko mozne, aj dost lacno...
reklamacie neviem, este netrebalo nic...


Offline
 Poslať Napísal: Ned 19.07.09 12:10 | Predmet: Re: Alza - reklamacia viac ako 30 dni
 
Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27.07.08
Príspevky: 227
Témy: založil / prispel
Bydlisko: BA, Petrzalka
Firesword21 píše:
Zdravim, dal som si reklamovat notebook(fujitsu siemens) do alzy.sk
Piatok je 30. den a chcem sa spytat, ci to ma byt 30 dni, alebo 30 PRACOVNYCH dni? Po pripade ak presiahnu dany limit, mozem sa dozadovat niecoho :D ? Sa mi mari ze som niekde cital o navrate penazi (to by som asi moc chcel...)


mne po 30 dnoch vratili prachy a bolo vybavene :)







_________________
Zostava:
Skrinka: Coolermaster Dominator II, Zdroj: CORSAIR TX650-V2,MB: MSI Z77A-G43, CPU: Intel i7 3770K, Ram 2x2 + 2x4 GB Kingston HyperX 1600MHz, HDD: Wester Digital 1T, Wester Digital 250GB, Samsung 320GB, VGA: MSI GTX670 2GB . Audio Sony D211, Monitor: LG W2242SM 22´
Offline
 Poslať Napísal: Sob 12.09.09 23:38 | Predmet:
 
Užívateľ
Užívateľ

Registrovaný: 25.08.08
Príspevky: 1705
Témy: založil / prispel
Bydlisko: Košice
Vek: 22
ja som mal podobný problém s nb...niečo sa tam pokazilo a volal som im čo a ako ta že im mam poslať...tak najskor som si doma odfotil celý nb s každeho uhla a zaslal im ho...zhruba po 28 dňoch sa mi ozvali že vydu som sposobil ja zlým mechanickym zaobchadzaním...že mi musel spadnuť parrkrať čo vobec nebola pravda...napísal som im mail kde boli pribalene fotky a behom dvoch dní som mal peniaze na účte a mail v ktorom sa písalo že nb bol asi poškodeny pri posielani atd... proste trapas...







_________________
Predám všetko, čo sa mi dostane do rúk!
Obchodník je meno moje!
Dnes MNE,Zajtra SEBE a napozajtra TOMÁŠOVI.

Dve veci sú na tomto svete nekonečné: ľudská hlúposť a vesmír. A tým vesmírom si nie som taký istý. -Einstein-
Offline
 Poslať Napísal: Ned 13.09.09 16:19 | Predmet:
 
Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 22.05.09
Príspevky: 92
Témy: založil / prispel
Bydlisko: Kysucké Nov...
Mne prišla doska s odlomeným pinom na osadení procesora. Hneď som to odoslal na reklamáciu, ktorá trvala 2 mesiace. Písali že ma budú informovať na mail ale keby som im ja za tie 2 mesiace neposlal mail tak by sa s tým asi nič nerobilo. Kukal som online stav reklamácie a tam stále že ju poslali dodávateľovi na posudenie. Akonáhle som napísal mail tak zrazu bola reklamácia vybavená a prišiel mi nový kus. :-) No aspoň vidím tu ochotu poslať to keď sa neozveš.







_________________
PC | MB: GIGABYTE EP45-UD3, CPU: Core2Duo E8500 3.16 GHz + EKL Alpenföhn Brocken, RAM: Zeppelin Xtra 2 x 2GB GPU: ASUS EAH5850 1GB, HDD: Western Digital Caviar Green 500GB + Maxtor 80 GB, PSU: Enermax PRO82+ 625W, Mouse: ROCCAT Kone, Mousepad: ROCCAT Taito, Keyboard: Razer Arctosa Silver Repro: Genius SW-5.1 Value 5 Speakers , OS: Win7 Professional SP1, LCD: Benq FP951 Printer: HP Photosmart C3180 Mobile: HTC Desire S
NTB | Asus K50IJ + Wifi Router: Asus RT-G32
Offline
 Poslať Napísal: Ned 13.09.09 16:21 | Predmet:
 
Správca fóra
Správca fóra
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 17.04.08
Príspevky: 11340
Témy: založil / prispel
Bydlisko: Myjava
Vek: 27
ked to trvalo dva mesiace, mal si neodkladne pytat peniaze. takto porusili oni sami svoje podmienky







_________________
Gigabyte GA-M52L-S3 / Athlon II X3 445 @ 3,1GHz / AM1 2x2GB DDR2 800 MHz / Sapphire HD7750 Ultimate Silent Series / Seagate 7200.12 500GB / WD My Book Essential 3.0 2000GB / Samsung SH-S223L / Creative Audigy SE / Fortron GP 350W 80+ / 24" BenQ G2420HDBL / Genius SP-HF1800A / Koss Porta Pro / Gigabyte GT-U8300
MSI M670X-091SK / Transcend 2x1GB DDR2 667MHz
Nokia Lumia 820 + LG Optimus L7 II P710
Offline
 Poslať Napísal: Ned 13.09.09 16:24 | Predmet:
 
Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 22.05.09
Príspevky: 92
Témy: založil / prispel
Bydlisko: Kysucké Nov...
To ma nenapadlo :-) Tarez mám dosku doma a potrebujem ju predať, pretože som si dovtedy kúpil inú.







_________________
PC | MB: GIGABYTE EP45-UD3, CPU: Core2Duo E8500 3.16 GHz + EKL Alpenföhn Brocken, RAM: Zeppelin Xtra 2 x 2GB GPU: ASUS EAH5850 1GB, HDD: Western Digital Caviar Green 500GB + Maxtor 80 GB, PSU: Enermax PRO82+ 625W, Mouse: ROCCAT Kone, Mousepad: ROCCAT Taito, Keyboard: Razer Arctosa Silver Repro: Genius SW-5.1 Value 5 Speakers , OS: Win7 Professional SP1, LCD: Benq FP951 Printer: HP Photosmart C3180 Mobile: HTC Desire S
NTB | Asus K50IJ + Wifi Router: Asus RT-G32
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
 [ Príspevkov: 56 ] Choď na stránku: Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší


Alza - reklamacia viac ako 30 dni




Časové pásmo: Europe/Bratislava [ letný čas ]


Podobné témy

 Témy  Autor  Odpovede  Zobrazenia  Posledný príspevok 
V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. reklamacia notebooku po viac ako roku

mackomil

6

337

Ned 27.06.10 23:49

ac.milan Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. alza - reklamacia

Volcano

2

465

Str 13.07.11 11:28

M0f0 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. ALZA - reklamacia

Hazard

3

1052

Uto 28.10.08 8:29

Hazard Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. ALZA - Reklamácia

Setton

2

153

Pia 03.01.14 21:36

Daron Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. ALZA - reklamacia

jakub kovar

2

410

Štv 08.03.12 18:35

Denco1 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. alza.sk reklamacia

[ Choď na stránku:Choď na stránku:: 1, 2, 3 ]

ejv

40

435

Pia 28.03.14 9:01

kllr007 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Reklamácia Alza.sk

DwEjtSvK

6

175

Pon 10.03.14 20:32

Daron Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Alza - notebook reklamacia

raggamuffin

3

448

Pia 11.11.11 18:06

kllr007 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Alza.sk Reklamacia

stanospeed

4

347

Pia 09.12.11 15:13

stanospeed Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. alza- reklámacia notebooku

[ Choď na stránku:Choď na stránku:: 1, 2 ]

borec

19

2052

Pon 29.12.08 23:30

Jaro Zobrazenie posledných príspevkov


Kto je online

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 0 hostia


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  

Powered by phpBB 3.x.x © 2005 - 2014 PCforum, webhosting by WebSupport, edited by JanoF