| | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 25.12.10 Prihlásený: 28.06.12 Príspevky: 17 Témy: 9 Bydlisko: Košice |
Chcem sa opýtať podľa zákona mám po 4 rôznych závadach nárok na vrátenie peňazí, chcem sa opýtať či tieto závady musia byť v 4 reklamáciach alebo môže byť napr mám 4 závady na produkte a či mám nárok na vrátenie peňazí. Napríklad už mám jednu reklamáciu uznanú a teraz sa na mobile vyskytli 3 chyby úplne rôzneho charakteru.
Ďakujem za odpoveď
|
|
Registrovaný: 02.06.08 Prihlásený: 19.07.16 Príspevky: 3325 Témy: 147 Bydlisko: Žilina / Os... |
To by ma zaujímali tie tri chyby Ak sa nemýlim, tak peniaze sa vracajú po 3 "uznanej" reklamácií. Neviem ako si to predstavuješ, proste raz je reklamácia tak sa počíta za jednu. Niekedy sa však stane, že sa môže jednať o nejakú nefunkčnosť alebo niečo pod. kde hneď vrátia peniaze alebo ponúkajú nový tovar, to však zväčša len zo začiatku a záleží aj od predajcu.
_________________ PC - ASUS M2N-MX Se+ | AMD X2 4200+ | 2GB RAM | Nvidia 8600GT | WD 320GB | 350W |NTB - ASUS K50AB SX-010 | | ASUS X550L | SteelSeries Mousepad | A4tech XL-750BF | HTC Explorer | CCNA (640-802) | |
|
Registrovaný: 25.12.10 Prihlásený: 28.06.12 Príspevky: 17 Témy: 9 Bydlisko: Košice |
tak po 4 reklamáciach s inou závadou alebo po 4 závadach iných by malo nastať možnosť odstúpiť od zmluvy. Len neviem presne ako je pisané v zákone či je to po 4 závadach alebo reklamáciach. Tak na mojom HTC DHD som reklamoval jednu vec, a teraz odišla SD karta, sluchatka chcem reklamovať, a pri poslednej reklamácii tam nahrali nejaku blbu romku a pri fotení sa vypína mobil. Tak rozmýšľam či reklamovať postupne tieto závady pokial by som chcel vrátenie peňazí alebo sa to dá aj na raz. Ale chcel by som počuť názor niekoho kto si je istý.
|
|
Registrovaný: 20.07.08 Prihlásený: 24.09.23 Príspevky: 506 Témy: 34 Bydlisko: PP | Napísal dzulio: 14.03.2012 21:59 | |
|
no s tym neuspejes, reklamacia prislusenstva sa neberie ako reklamacia telefonu
_________________ MB: ASUS TUF GAMING B560M-PLUS; CPU: Intel i5 11600; CPU Cooler: SilentiumPC Fera 5; CASE: Lian Li Lancool 205M; PSU: EVGA 550 B5; RAM: HyperX 16GB KIT DDR4 3200MHz CL16 FURY series; HDD:SSD Samsung 970 EVO 1000 GB M.2 ; VGA: SAPPHIRE PULSE RADEON RX 570 ITX 4GB GDDR5; LCD: Samsung UE40F6200 |
|
Registrovaný: 25.12.10 Prihlásený: 28.06.12 Príspevky: 17 Témy: 9 Bydlisko: Košice |
tak neviem ja som už tak zreklamoval 2 telefony a vrátili mi peniaze na sluchadka......však ono je to celkovo jeden produkt nie ? ale jedná sa hlavne o to či vrátenie je po 4 reklamáciach alebo pri 4 vadách a mohli by byť aj na jednu reklamáciu alebo či môžem spraviť 3 reklamácia v jeden deň ?
|
|
Registrovaný: 12.09.08 Prihlásený: 23.10.23 Príspevky: 379 Témy: 16 Bydlisko: Košice |
Právo na výmenu veci máš aj vtedy, ak sa nemôže vec pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád riadne užívať. Predpokladom je, že nemôžeš vec riadne užívať a to buď pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád.
O „opätovné vyskytnutie sa vady po oprave” možno hovoriť, keď sa rovnaká vada aká bola v záručnej dobe najmenej dvakrát odstraňovaná vyskytne opätovne. O rovnakú vadu však nejde, keď sa po predchádzajúcej oprave objaví iná vada, ktorá nebola ešte reklamovaná.
O väčší počet vád pôjde v prípade, keď vec má súčasne najmenej tri odstrániteľné vady, pričom každá z týchto vád bráni v riadnom užívaní veci.
K tomu ale dospela súdna prax, zo zákona to nevyplýva. Nič viac k tomu neviem.
_________________ PC1= MB: Gigabyte M52L-S3P; CPU: AMD Athlon 64 X2 5200+ 2,7Ghz; RAM: 2x2GB 667Mhz Kingston HyperX CL5; VGA: Sapphire HD6670 1GB GDDR5; HDD: WD Caviar Blue 320GB; DVD RW: Sony Optiarc AD 7201S; LCD: HP Z24i "24"; PSU: Seasonic S12-II Bronze 430W; AUDIO: Creative T3100; KEY: Lenovo; MOUSE: Logitech RX100; OS: Win Vista Business 32bit, USB: SanDisk Cruzer Extreme 32GB 3.0
PC2: DELL Optiplex 7010 /i5-3470, Q77 Cougar, Kingston 4GB RAM DDR4, intel HD2500, WD 500GB, Win 7 pro/ PC3: HP Elitedesk 705G4 /Ryzen 3Pro 2200G, HP 83E8 b350, Kingston 8GB DDR4 RAM, AMD Vega8, WD 500GB, Win 10pro / WIFI: Tp-link Archer C-80 Ext.HDD: Toshiba 3,5" 2TB + Axagon EE25-XA6 USB3.0; Samsung 3,5" HD500GB, Maxtor DiamondMax 3,5" 160GB + Natec Kangaroo Dual; Maxtor M3 1TB 2,5"
Keyboards: Yamaha E433 + Superlux HD520, Sennheiser HD200Pro |
|
Registrovaný: 03.04.08 Prihlásený: 10.12.19 Príspevky: 4667 Témy: 37 Bydlisko: Trnava |
dzulio píše: no s tym neuspejes, reklamacia prislusenstva sa neberie ako reklamacia telefonu
Preco nie? zakupil to? Ano . Fungujeto ? Nie -> reklamacia ak nebudu opravene alebo mu nedaju nove musia vratit peniaze ...
_________________ Hmmm .... Hrošíček ... [Homer] |
|
Registrovaný: 25.08.07 Prihlásený: 14.03.24 Príspevky: 4006 Témy: 398 Bydlisko: Bratislava | Napísal Trty: 27.06.2014 17:55 | |
|
chcel by som trochu obnovit tuto temu: kupil som si v telekome iphone 5,ale mal nasledujuce zavady: Januar 1. Reklamacia-pokazena baterka Marec 2-nefunkcny home button April 3-nefunkcna wifi Maj 4-zo servisu mi prisiel fungel novy telefon ktory mal škriabance,tak som povedal ze ho neprevezmem,ale oni otvorili novu reklamaciu,v servise chybu uznali a dali mi znova novy telefon.
teraz mam servisný protokol so styrmi razitkami "záruka" a 4x potvrdenie ze mi bol vydaný nový telefon (v telekome to volaju swap jednotky) ide mi o to ze pozadujem o odstupenie od kupno-predajnej zmluvy,ale v telekome sa krutia a vyhovaraju,ze som nemal 3 rovnake zavady atd... to ma ale nezaujima,tie zavady tam boli 4 x rozne... chcem sa opytat v ktorom zakone je uvedene,ze po troch rovnakych,alebo styroch roznych zavadach mozem odstupit od zmluvy a musia mi byt vratene peniaze.
_________________ -PC: Intel® Core™ i9 14900K +Fractal Design Lumen S28 RGB V2, Gigabyte AORUS Z690 Elite AX,G.SKILL DDR5 6000MHz CL.40 RGB,GPU:Gainward RTX 4080 Phantom 16GB, SSD1 M.2 NVMe Samsung 980 PRO 1TB ,SSD2 M.2 NVMe Samsung MZVKV512HAJH 512GB,SSD3 SATA Samsung MZ7LN512HAJQ 512GB ,SSD4: Samsung 860 EVO 500GB (mSATA -> SATA) , HDD: WesternDigital Purple 3,5" 4TB, PSU: Corsair RM850i,Phanteks Eclipse P400S Tempered+High AirFlow front panel, LCD: 27" Samsung S27R750 QuadHD 144Hz +22" Dell P2212H +22" Lenovo ThinkVision E2224 ,Keyboard: Logitech G PRO (GX BLUE) ,Mouse: Logitech G PRO Wireless,Mouse pad: DEV1S ULTRA Slim XL ,Headphones: Beyerdynamics DT990 pro 250Ω , Sound card: Asus Xonar Essence STX ,Microsoft life cinema webcam,Samson Meteorite MIC, OS: Windows 11 PRO -NB: Lenovo YOGA 910-13IKB Intel i7 7500U, 8GB RAM,512 NVMe SSD,Touchscreen LCD, Windows 11 PRO
|
|
| Napísal Daron: 27.06.2014 18:40 | |
|
V kazdom pripade si mohol odstupit od zmluvy vzdy, ked ti vymenili telefon, lebo to bola neodstranitelna vada.
// Spojený príspevok Pia 27.06.14 18:41
Co sa tyka 4 roznych vad, malo by to byt tak, ako sa pise vyssie, ze nikde v zakone to nie je takto exaktne napisane.
|
|
Registrovaný: 16.06.09 Príspevky: 99 Témy: 11 Bydlisko: Nové Zámky | Napísal intel: 27.06.2014 18:42 | |
|
tu mas ten paragraf z Obcianskeho zakonnika: § 623 OZ Pri výskyte neodstrániteľnej chyby, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel, má spotrebiteľ právo buď na výmenu veci alebo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí).Podľa výkladu OZ záleží len na kupujúcom, či si uplatní právo na výmenu alebo vrátenie peňazí. Ak si však zvolí jedno z týchto práv, nemôže už túto voľbu sám jednostranne meniť, V prípade, že má vec súčasne najmenej tri rôzne odstrániteľné chyby, pričom každá z nich bráni v riadnom užívaní, má spotrebiteľ právo rozhodnúť sa, či uplatní právo na výmenu tovaru alebo na vrátenie peňazí. To isté právo má aj vtedy, ak sa rovnaká chyba, aká bola najmenej dvakrát opravovaná, vyskytne tretíkrát v záručnej dobe. Chyby, ktoré sa síce odstrániť nedajú, ale nebránia riadnemu užívaniu veci (napr. funkčná, ale poškriabaná chladnička) - v takýchto prípadoch má spotrebiteľ právo na primeranú zľavu z ceny. Výška zľavy je vecou dohody medzi kupujúcim a predávajúcim.
|
|
| Napísal Daron: 27.06.2014 18:42 | |
|
A tak ci tak, myslim, ze to musis riesit pri samotnej reklamacii, nie potom, ked uz mas telefon doma a cely proces je ukonceny.
|
|
Registrovaný: 12.02.10 Prihlásený: 27.03.24 Príspevky: 13955 Témy: 745 Bydlisko: Žilina - Li... |
ked ti davali novy telefon tak si mal pozadovat odstupenie od zmluvy - ci uz prvy krat ked si odmietol prevziat alebo druhy krat...
teraz uz toho moc nespravis. Nakolko ked si ho prevzal si urcite podpisoval nejaky papier a tym je reklamacia ukoncena.
_________________ MB: ASUS TUF GAMING B550M-PLUS ; CPU: AMD Ryzen 5600X + Noctua D15; RAM: 16GB GSkill DDR4 3000Mhz; GPU: Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC; SSD: WD Black SN750 1TB ; PSU: Corsair RM650x; LCD: Samsung G5 34" UW; MOUSE: Logitech G305 + Razer Goliathus; KEYBOARD: SPC Gear GK550; Repro: Edifier R1280T; OS: Windows 10 |
|
Registrovaný: 25.08.07 Prihlásený: 14.03.24 Príspevky: 4006 Témy: 398 Bydlisko: Bratislava | Napísal Trty: 27.06.2014 20:40 | |
|
Joj chlapci takyto chytry som bol aj ja ale oni su vyjebanci: do protokolu pisu- oprava zariadenia , swap jednotky a vedla je nalepeny novy stitok s imey a sn... Cize servis ti da novy iphone ale v protokole to napisane neni... Dalsia vec je ze ja som to chcel riesit na mieste ale ta predavacka mi povedala ze ona odstupit od zmluvy nemoze ale da preverit na servisne oddelenie moju poziadavku... A ze telefon si mam zatial zobrat domov... Takto sa to riesilo aj ked som dostal poskriaban ten fon: nafotili ho a poslali ma aj s iphonom domov... Za dva dni mi volali nech ho prinesem a dali mi novy ale zasa bolo v protokole iba : oprava , swap jednotky A na predajni ti tvrdia ze swap jednotky znamena vymena zakladnej dosky, aj ked dostanes telefon bez jedineho skrabanca, vo foliach a na zadnom kryte je nove imey
_________________ -PC: Intel® Core™ i9 14900K +Fractal Design Lumen S28 RGB V2, Gigabyte AORUS Z690 Elite AX,G.SKILL DDR5 6000MHz CL.40 RGB,GPU:Gainward RTX 4080 Phantom 16GB, SSD1 M.2 NVMe Samsung 980 PRO 1TB ,SSD2 M.2 NVMe Samsung MZVKV512HAJH 512GB,SSD3 SATA Samsung MZ7LN512HAJQ 512GB ,SSD4: Samsung 860 EVO 500GB (mSATA -> SATA) , HDD: WesternDigital Purple 3,5" 4TB, PSU: Corsair RM850i,Phanteks Eclipse P400S Tempered+High AirFlow front panel, LCD: 27" Samsung S27R750 QuadHD 144Hz +22" Dell P2212H +22" Lenovo ThinkVision E2224 ,Keyboard: Logitech G PRO (GX BLUE) ,Mouse: Logitech G PRO Wireless,Mouse pad: DEV1S ULTRA Slim XL ,Headphones: Beyerdynamics DT990 pro 250Ω , Sound card: Asus Xonar Essence STX ,Microsoft life cinema webcam,Samson Meteorite MIC, OS: Windows 11 PRO -NB: Lenovo YOGA 910-13IKB Intel i7 7500U, 8GB RAM,512 NVMe SSD,Touchscreen LCD, Windows 11 PRO
|
|
| Napísal Daron: 27.06.2014 21:53 | |
|
Tak nabuduce si asi rozmyslis, kde si kupis telefon. Ja som si tiez len raz kupil telefon u operatora,v O2. Nikdy viac (a to som ho kupoval za plnu sumu z eshopu, ziadny pausal). Reklamoval som, vratili mi nefunkcny telefon, preslo dokopy viac ako 45 dni kym som dostal telefon. Ojeb na zakaznika, normalne ti prinesu negunkcny telefon a akoze je reklamacia ukoncena do 30 dni. Ale nie je, lebo tel. nefunguje a aj ked som ho ani neprebral, zacalo podla nich plynut dalsich 30 dni ako reklamacia reklamacie a tak by som mohol asi reklamovat donekonecna, jednoducho reklamacia reklamacie reklamacie a dalsich 30 dni...
|
|
Registrovaný: 25.08.07 Prihlásený: 14.03.24 Príspevky: 4006 Témy: 398 Bydlisko: Bratislava | Napísal Trty: 28.06.2014 0:22 | |
|
Ale ano, to je medzera v zakone ze na reklamaciu reklamacie maju dalsich 30 dni...
Bral som fon u operatora lebo sa mi to cenovo oplatilo, vyhovovali mi neobmadzene volania a net+ cena za fon... Ale ano, ojebavaju jak sa len da... Budem to riesit so SOI, ci maju pravo odmietnut moju poziadavku na odstupenie od zmluvy, ci je legalne ze pisu ze oprava zariadenia aj ked ho vymienaju atd som zvedavy ako to dopadne
_________________ -PC: Intel® Core™ i9 14900K +Fractal Design Lumen S28 RGB V2, Gigabyte AORUS Z690 Elite AX,G.SKILL DDR5 6000MHz CL.40 RGB,GPU:Gainward RTX 4080 Phantom 16GB, SSD1 M.2 NVMe Samsung 980 PRO 1TB ,SSD2 M.2 NVMe Samsung MZVKV512HAJH 512GB,SSD3 SATA Samsung MZ7LN512HAJQ 512GB ,SSD4: Samsung 860 EVO 500GB (mSATA -> SATA) , HDD: WesternDigital Purple 3,5" 4TB, PSU: Corsair RM850i,Phanteks Eclipse P400S Tempered+High AirFlow front panel, LCD: 27" Samsung S27R750 QuadHD 144Hz +22" Dell P2212H +22" Lenovo ThinkVision E2224 ,Keyboard: Logitech G PRO (GX BLUE) ,Mouse: Logitech G PRO Wireless,Mouse pad: DEV1S ULTRA Slim XL ,Headphones: Beyerdynamics DT990 pro 250Ω , Sound card: Asus Xonar Essence STX ,Microsoft life cinema webcam,Samson Meteorite MIC, OS: Windows 11 PRO -NB: Lenovo YOGA 910-13IKB Intel i7 7500U, 8GB RAM,512 NVMe SSD,Touchscreen LCD, Windows 11 PRO
|
|
| Napísal Daron: 28.06.2014 12:28 | |
|
SOI ti nema ako pomoct
|
|
Registrovaný: 29.12.10 Prihlásený: 27.03.24 Príspevky: 13811 Témy: 121 Bydlisko: Zvolen |
Legalne to je, uz dlhe roky to takto riesi napr. HP pri reklamaciach drvivej vacsiny atramentovych zariadeni, v protokole je pisana "oprava", kedze menia "len" Base Unit. Adapter (kabel), cartidge, atd. zostavaju povodne, takze to nie je vymena tovaru v pravom slova zmysle. Samozrejme, ze je to pritiahnute za vlasy, podobne ako keby Ti v autoservise odskrutkovali tabulky s EC, vlozili medzi ne nove auto (teraz neberiem do uvahy VIN), zalozili Tvoje povode potahy a vratili Ti ho ako "opravene"..
_________________ PC1: CPU Intel Core2 Quad Q9550 2.83GHz + Scythe Ashura SCASR-1000 | MB MSI P45-8D Memory Lover | RAM Kingston DDR2-1066 HyperX 4x2GB | VGA NVIDIA Quadro K4000 3GB | SSD Intel 520 Series 2x120GB RAID0 | HDD WD RE3 2x1TB RAID0 + WD Caviar Blue 2TB + WD Caviar Blue 500GB | DVD±RW Samsung SH-S224DB | DVD-ROM Plextor PX-130A | CD-RW Plextor Premium | FDD + Card Reader Teac FD-CR7 | Audio Creative SB Audigy 2 ZS Platinum | TV AVerTV Hybrid+FM PCI A16D | PS Gigabyte ODIN Pro 550W Modular | Keyboard Fujitsu KB955 | Mouse ROCCAT Kone v2 + SteelSeries QcK mini | LCD Fujitsu P27T-7 LED + Fujitsu P24W-6 IPS PC2: HP ENVY Phoenix h9 | CPU Intel i7-3770K 3.50GHz | RAM Nanya DDR3-1600 4x4GB | VGA NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB | SSD Samsung PM871a 512GB + Crucial MX500 500GB | HDD WD Gold 2TB | DVD±RW HP GH82N | LCD Fujitsu P27T-7 LED + Fujitsu P24W-6 IPS (shared) PC3: Dell Precision T1650 | CPU Intel Xeon E3-1240 v2 3.40GHz | RAM Samsung DDR3-1600 4x4GB | VGA NVIDIA Quadro M2000 4GB | SSD Samsung PM871 256GB | HDD Seagate 500GB | DVD±RW Philips DH-16ACS NB1: Fujitsu LIFEBOOK S782 vPro | 14" HD+ | CPU Intel Core i7-3540M 3.0GHz | RAM 2x8GB | SSD Samsung 850 PRO 2TB | 4G/LTE w/GPS | 2nd Battery | 2nd HDD | Port Replicator NB2: Fujitsu LIFEBOOK E782 | 15.6" FHD | CPU Intel Core i7-3632QM 2.2GHz | RAM 2x4GB | SSD Plextor M6 PRO 256GB | 3G/UMTS w/GPS | 2nd Battery 2in1: Fujitsu STYLISTIC Q702 vPro | 11.6" IPS HD | CPU Intel Core i5-3427U 1.8GHz | RAM 4GB | SSD Toshiba 256GB mSATA | 4G/LTE w/GPS NAS: Synology DS1515+ | CPU Intel Atom C2538 2.4GHz | RAM 2x8GB | Storage HDD Seagate IronWolf 4x4TB RAID5 + SSD Intel 520 Series 180GB |
|
| Napísal Daron: 02.07.2014 15:29 | |
|
Ked dostanes novy telefon s inym IMEIom, tak v ziadnom pripade sa nejedna o opravu.
|
|
Registrovaný: 29.12.10 Prihlásený: 27.03.24 Príspevky: 13811 Témy: 121 Bydlisko: Zvolen |
Logicky nie, papierovo bohuzial ano.. Zistoval som si to v HP-cku, potvrdili mi to aj pravnici..
_________________ PC1: CPU Intel Core2 Quad Q9550 2.83GHz + Scythe Ashura SCASR-1000 | MB MSI P45-8D Memory Lover | RAM Kingston DDR2-1066 HyperX 4x2GB | VGA NVIDIA Quadro K4000 3GB | SSD Intel 520 Series 2x120GB RAID0 | HDD WD RE3 2x1TB RAID0 + WD Caviar Blue 2TB + WD Caviar Blue 500GB | DVD±RW Samsung SH-S224DB | DVD-ROM Plextor PX-130A | CD-RW Plextor Premium | FDD + Card Reader Teac FD-CR7 | Audio Creative SB Audigy 2 ZS Platinum | TV AVerTV Hybrid+FM PCI A16D | PS Gigabyte ODIN Pro 550W Modular | Keyboard Fujitsu KB955 | Mouse ROCCAT Kone v2 + SteelSeries QcK mini | LCD Fujitsu P27T-7 LED + Fujitsu P24W-6 IPS PC2: HP ENVY Phoenix h9 | CPU Intel i7-3770K 3.50GHz | RAM Nanya DDR3-1600 4x4GB | VGA NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB | SSD Samsung PM871a 512GB + Crucial MX500 500GB | HDD WD Gold 2TB | DVD±RW HP GH82N | LCD Fujitsu P27T-7 LED + Fujitsu P24W-6 IPS (shared) PC3: Dell Precision T1650 | CPU Intel Xeon E3-1240 v2 3.40GHz | RAM Samsung DDR3-1600 4x4GB | VGA NVIDIA Quadro M2000 4GB | SSD Samsung PM871 256GB | HDD Seagate 500GB | DVD±RW Philips DH-16ACS NB1: Fujitsu LIFEBOOK S782 vPro | 14" HD+ | CPU Intel Core i7-3540M 3.0GHz | RAM 2x8GB | SSD Samsung 850 PRO 2TB | 4G/LTE w/GPS | 2nd Battery | 2nd HDD | Port Replicator NB2: Fujitsu LIFEBOOK E782 | 15.6" FHD | CPU Intel Core i7-3632QM 2.2GHz | RAM 2x4GB | SSD Plextor M6 PRO 256GB | 3G/UMTS w/GPS | 2nd Battery 2in1: Fujitsu STYLISTIC Q702 vPro | 11.6" IPS HD | CPU Intel Core i5-3427U 1.8GHz | RAM 4GB | SSD Toshiba 256GB mSATA | 4G/LTE w/GPS NAS: Synology DS1515+ | CPU Intel Atom C2538 2.4GHz | RAM 2x8GB | Storage HDD Seagate IronWolf 4x4TB RAID5 + SSD Intel 520 Series 180GB |
|
Registrovaný: 25.08.07 Prihlásený: 14.03.24 Príspevky: 4006 Témy: 398 Bydlisko: Bratislava | Napísal Trty: 24.08.2014 21:10 | |
|
Daron píše: SOI ti nema ako pomoct Prave SOI je jediny kto mi moze pomoct... Viem to, tiez raz u nas na predajni riesili reklamacne podmienky a to, ze zakaznik bol nespokojny s vybavenim reklamacie Michalesku, v hp si sa pytat mohol, u tlaciarni je to ine ako u telefonu...
_________________ -PC: Intel® Core™ i9 14900K +Fractal Design Lumen S28 RGB V2, Gigabyte AORUS Z690 Elite AX,G.SKILL DDR5 6000MHz CL.40 RGB,GPU:Gainward RTX 4080 Phantom 16GB, SSD1 M.2 NVMe Samsung 980 PRO 1TB ,SSD2 M.2 NVMe Samsung MZVKV512HAJH 512GB,SSD3 SATA Samsung MZ7LN512HAJQ 512GB ,SSD4: Samsung 860 EVO 500GB (mSATA -> SATA) , HDD: WesternDigital Purple 3,5" 4TB, PSU: Corsair RM850i,Phanteks Eclipse P400S Tempered+High AirFlow front panel, LCD: 27" Samsung S27R750 QuadHD 144Hz +22" Dell P2212H +22" Lenovo ThinkVision E2224 ,Keyboard: Logitech G PRO (GX BLUE) ,Mouse: Logitech G PRO Wireless,Mouse pad: DEV1S ULTRA Slim XL ,Headphones: Beyerdynamics DT990 pro 250Ω , Sound card: Asus Xonar Essence STX ,Microsoft life cinema webcam,Samson Meteorite MIC, OS: Windows 11 PRO -NB: Lenovo YOGA 910-13IKB Intel i7 7500U, 8GB RAM,512 NVMe SSD,Touchscreen LCD, Windows 11 PRO
|
|
| Napísal Daron: 24.08.2014 21:30 | |
|
Ako si myslis, ze ti SOI pomoze? SOI nema sposob, ako by ti pomohla. SOI moze len pokutovat predajcu, nemoze mu povedat, aby nieco spravil (vymenil tovar, vratil peniaze...) Je to kontrolny organ.
|
|
Registrovaný: 25.08.07 Prihlásený: 14.03.24 Príspevky: 4006 Témy: 398 Bydlisko: Bratislava | Napísal Trty: 25.08.2014 0:32 | |
|
Moze im povedat aby odstupenie od zmluvy uznali... Mam s tym skusenosti hovorim u nas na predajni sme taku vec uz riesili... Zakaznik chcel vratit peniaze a my sme jej to neuznali... Poslala na nas soi, ti prisli prestudovali nase reklamacne podmienky vysypali par zakonov, dali nam pokutu a prikazali nam ze musime zakaznikovi vyhoviet... Takisto ked som chcel kedysi davno vratit peniaze za zakladnu dosku ku ktorej nebol navod a bola pokazena tiez sa v predajni krutili a ked som tam poslal soi tak mi prisiel dopis ze mam ist na tu predajnu a peniaze mi budu vratene Takze sa mylis
_________________ -PC: Intel® Core™ i9 14900K +Fractal Design Lumen S28 RGB V2, Gigabyte AORUS Z690 Elite AX,G.SKILL DDR5 6000MHz CL.40 RGB,GPU:Gainward RTX 4080 Phantom 16GB, SSD1 M.2 NVMe Samsung 980 PRO 1TB ,SSD2 M.2 NVMe Samsung MZVKV512HAJH 512GB,SSD3 SATA Samsung MZ7LN512HAJQ 512GB ,SSD4: Samsung 860 EVO 500GB (mSATA -> SATA) , HDD: WesternDigital Purple 3,5" 4TB, PSU: Corsair RM850i,Phanteks Eclipse P400S Tempered+High AirFlow front panel, LCD: 27" Samsung S27R750 QuadHD 144Hz +22" Dell P2212H +22" Lenovo ThinkVision E2224 ,Keyboard: Logitech G PRO (GX BLUE) ,Mouse: Logitech G PRO Wireless,Mouse pad: DEV1S ULTRA Slim XL ,Headphones: Beyerdynamics DT990 pro 250Ω , Sound card: Asus Xonar Essence STX ,Microsoft life cinema webcam,Samson Meteorite MIC, OS: Windows 11 PRO -NB: Lenovo YOGA 910-13IKB Intel i7 7500U, 8GB RAM,512 NVMe SSD,Touchscreen LCD, Windows 11 PRO
|
|
Registrovaný: 03.04.08 Prihlásený: 10.12.19 Príspevky: 4667 Témy: 37 Bydlisko: Trnava |
Soi moze dat pokutu ak obchod nesplna nejake pravne normy ale zasiahnut do tvojho sporu nemoze, myslim ze moze iba dodat vyjadrenie (nieco ako posudok) a ty si mozes nahradu uplatnovat na sude ... http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov ... adosti.soi
_________________ Hmmm .... Hrošíček ... [Homer] |
|
| Napísal Daron: 25.08.2014 17:21 | |
|
Trty píše: Moze im povedat aby odstupenie od zmluvy uznali... Mam s tym skusenosti hovorim u nas na predajni sme taku vec uz riesili... Zakaznik chcel vratit peniaze a my sme jej to neuznali... Poslala na nas soi, ti prisli prestudovali nase reklamacne podmienky vysypali par zakonov, dali nam pokutu a prikazali nam ze musime zakaznikovi vyhoviet... Takisto ked som chcel kedysi davno vratit peniaze za zakladnu dosku ku ktorej nebol navod a bola pokazena tiez sa v predajni krutili a ked som tam poslal soi tak mi prisiel dopis ze mam ist na tu predajnu a peniaze mi budu vratene Takze sa mylis SOI im nemoze nic prikazat. SOI moze vydat nejake svoje stanovisko, moze dat pokutu predajcovi, ak porusil nejaky zakon a hotovo. AK sa ti to nepaci, mozes sa sudit a jedine sud moze predajcovi nieco prikazat. Ze ste sa vy nechali nejak vystrasit SOIkou je mi luto, ale nemozeme z toho robit precedens.
|
|
Registrovaný: 25.08.07 Prihlásený: 14.03.24 Príspevky: 4006 Témy: 398 Bydlisko: Bratislava | Napísal Trty: 25.08.2014 21:23 | |
|
kurva tak ked u nas bola na predajni SOI tak to sa mi asi snivalo alebo čo,lebo daron ma vo všetkom pravdu... takisto ako ked soi vybavila ze mi vydobropisovali zakladnu dosku to sa mi tiez asi iba snivalo,alebo sa tiez nechali vystrašiť...
_________________ -PC: Intel® Core™ i9 14900K +Fractal Design Lumen S28 RGB V2, Gigabyte AORUS Z690 Elite AX,G.SKILL DDR5 6000MHz CL.40 RGB,GPU:Gainward RTX 4080 Phantom 16GB, SSD1 M.2 NVMe Samsung 980 PRO 1TB ,SSD2 M.2 NVMe Samsung MZVKV512HAJH 512GB,SSD3 SATA Samsung MZ7LN512HAJQ 512GB ,SSD4: Samsung 860 EVO 500GB (mSATA -> SATA) , HDD: WesternDigital Purple 3,5" 4TB, PSU: Corsair RM850i,Phanteks Eclipse P400S Tempered+High AirFlow front panel, LCD: 27" Samsung S27R750 QuadHD 144Hz +22" Dell P2212H +22" Lenovo ThinkVision E2224 ,Keyboard: Logitech G PRO (GX BLUE) ,Mouse: Logitech G PRO Wireless,Mouse pad: DEV1S ULTRA Slim XL ,Headphones: Beyerdynamics DT990 pro 250Ω , Sound card: Asus Xonar Essence STX ,Microsoft life cinema webcam,Samson Meteorite MIC, OS: Windows 11 PRO -NB: Lenovo YOGA 910-13IKB Intel i7 7500U, 8GB RAM,512 NVMe SSD,Touchscreen LCD, Windows 11 PRO
|
|
Registrovaný: 29.01.09 Prihlásený: 25.12.21 Príspevky: 2619 Témy: 97 Bydlisko: NR |
SOI - kontrolný orgán ktorý dohliada na správnosť a v prípade, že dôjde k porušeniu postupov môže nariadiť ZMENU postupu ! To znamená, že máte možnosť zákazníkovi v plnej miere vyhovieť alebo budete za to pokutovaný. Všetko je to veľmi ale veľmi sporné, často krát záleží od interných pravidiel, či už predajných alebo reklamačných danej spoločnosti.
Poviem to asi takto, vždy sa dá zákazníkovi vyhovieť. Všetko je to o prístupe.
_________________
▲ CPU ► AMD FX-8320 ▲ COL ► Gelid Tranquillo rev.2 ▲ MOB ► ASUS M5A97r.2 ▲ RAM ► Kingston HyperX Predator 2x4GB 1600Mhz ▲ GPU ► AMD MSi R9 280X OC Edition ▲ SSD ► Crucial M4 128GB ▲ HDD ► Barracuda 1TB ▲ PSU ► Cooler Master RS-700W ▲ CSE ► Zalman Z11+ ▲ PHO ► Nokia Lumia 920 32GB DevPrev NB: Dell Latitude D620, D630 I AM FX =♂ |
|
Registrovaný: 03.04.08 Prihlásený: 10.12.19 Príspevky: 4667 Témy: 37 Bydlisko: Trnava |
Nie, Vzťah medzi spotrebiteľom a predávajúcim je občiansko-právny. Za predpokladu, že predávajúci ani po takomto preukázateľnom vyzvaní sumu nevráti, o nároku môže v ďalšom rozhodnúť iba súd.
_________________ Hmmm .... Hrošíček ... [Homer] |
|
Registrovaný: 25.08.07 Prihlásený: 14.03.24 Príspevky: 4006 Témy: 398 Bydlisko: Bratislava | Napísal Trty: 27.08.2014 11:51 | |
|
vietečo chlapci,ste mudri a nemate s tym ziadne skusenosti... neoplati sa tu hadat s vami ked mate svoju pravdu aj ked o tom viete prd ked mi SOI pošle vyjadrenie tak Vám ho sem asi oskenujem,lebo inak tomu asi neuveríte...
_________________ -PC: Intel® Core™ i9 14900K +Fractal Design Lumen S28 RGB V2, Gigabyte AORUS Z690 Elite AX,G.SKILL DDR5 6000MHz CL.40 RGB,GPU:Gainward RTX 4080 Phantom 16GB, SSD1 M.2 NVMe Samsung 980 PRO 1TB ,SSD2 M.2 NVMe Samsung MZVKV512HAJH 512GB,SSD3 SATA Samsung MZ7LN512HAJQ 512GB ,SSD4: Samsung 860 EVO 500GB (mSATA -> SATA) , HDD: WesternDigital Purple 3,5" 4TB, PSU: Corsair RM850i,Phanteks Eclipse P400S Tempered+High AirFlow front panel, LCD: 27" Samsung S27R750 QuadHD 144Hz +22" Dell P2212H +22" Lenovo ThinkVision E2224 ,Keyboard: Logitech G PRO (GX BLUE) ,Mouse: Logitech G PRO Wireless,Mouse pad: DEV1S ULTRA Slim XL ,Headphones: Beyerdynamics DT990 pro 250Ω , Sound card: Asus Xonar Essence STX ,Microsoft life cinema webcam,Samson Meteorite MIC, OS: Windows 11 PRO -NB: Lenovo YOGA 910-13IKB Intel i7 7500U, 8GB RAM,512 NVMe SSD,Touchscreen LCD, Windows 11 PRO
|
|
Registrovaný: 03.04.08 Prihlásený: 10.12.19 Príspevky: 4667 Témy: 37 Bydlisko: Trnava |
ako vies ze nemame? To co som ti postol o prispevok vysie je skopirovany text priamo zo stranky soi. A ked ti posle vyjadrenie tak co? Vyjadrenie ti musi poslat. ... a potom mozes is do obciansko-pravneho sporu.
_________________ Hmmm .... Hrošíček ... [Homer] |
|
Registrovaný: 29.01.09 Prihlásený: 25.12.21 Príspevky: 2619 Témy: 97 Bydlisko: NR |
tak. Za to že ste sa SOI lakli jak kocúri pitbulla je Váš problém. Imho pokial nepochybí predajca tak nieje o čom...
_________________
▲ CPU ► AMD FX-8320 ▲ COL ► Gelid Tranquillo rev.2 ▲ MOB ► ASUS M5A97r.2 ▲ RAM ► Kingston HyperX Predator 2x4GB 1600Mhz ▲ GPU ► AMD MSi R9 280X OC Edition ▲ SSD ► Crucial M4 128GB ▲ HDD ► Barracuda 1TB ▲ PSU ► Cooler Master RS-700W ▲ CSE ► Zalman Z11+ ▲ PHO ► Nokia Lumia 920 32GB DevPrev NB: Dell Latitude D620, D630 I AM FX =♂ |
|
Podobné témy | Témy | Odpovede | Zobrazenia | Posledný príspevok |
---|
| Garancia reklamácie v Notebooky a netbooky | 3 | 1308 | 21.12.2014 9:47 shiro | | odmietnutie reklamacie [ Choď na stránku: 1, 2 ] v Obchody, reklamácie a právo | 38 | 3253 | 07.01.2009 20:14 McDog | | Toshiba strata reklamacie ? v Notebooky a netbooky | 7 | 405 | 01.12.2011 16:13 Cirky | | Razer onza alza reklamacie v Obchody, reklamácie a právo | 5 | 974 | 22.07.2011 21:56 razorjaro | | TNT Rade a reklamacie v Obchody, reklamácie a právo | 5 | 898 | 06.04.2009 21:16 Atrix24 | | Pomoc pri vybavení reklamácie. v Obchody, reklamácie a právo | 1 | 1592 | 26.10.2008 16:44 marzo | | Podmienky reklamacie na slovensku v Obchody, reklamácie a právo | 16 | 793 | 10.12.2013 18:13 Daron | | Logitech Z-5500 dovod reklamacie v Obchody, reklamácie a právo | 3 | 1053 | 24.12.2009 19:53 Tomco2 | | ATINET.sk - skúsenosti, reklamácie, prístup ? v Obchody, reklamácie a právo | 0 | 607 | 12.06.2013 15:36 LoleqBoleq | | neuznanie reklamacie NB z Datartu v Obchody, reklamácie a právo | 4 | 2501 | 10.09.2010 18:31 hedrox | | vratenie zavadnej karty z reklamacie ALZA v Obchody, reklamácie a právo | 2 | 498 | 28.04.2012 16:22 Peto99 | | Datum uplatnenia reklamacie pri reklamacii postou v Obchody, reklamácie a právo | 1 | 1195 | 05.11.2021 5:54 kllr007 | | oznamenie o vybaveni reklamacie po termine v Obchody, reklamácie a právo | 2 | 853 | 03.04.2009 17:46 f4r0 | | Kde su nejake linky na prava spotrebitela a reklamacie? v Obchody, reklamácie a právo | 5 | 5734 | 17.05.2007 6:48 luigi72 | | Alza.sk - odmietnutie zaslania tovaru z reklamacie z pobocky v Obchody, reklamácie a právo | 13 | 780 | 31.07.2013 22:54 ac.milan |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|